Daar houd ik me niet echt mee bezig, ze doen maar, echt gezond zal het niet zijn voor die meiskes zo'n strak regime en ideaalbeeldquote:Op zondag 6 juni 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet ook vaak modellen die eruit zien alsof het jonge knulletjes zijn, ook zo verdacht
ze zullen er ongetwijfeld leuk mee verdienen maar verder is het niet best inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2021 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar houd ik me niet echt mee bezig, ze doen maar, echt gezond zal het niet zijn voor die meiskes zo'n strak regime en ideaalbeeld
Dat lijkt me niet bestquote:Op zondag 6 juni 2021 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat als ik eruit zie als een jong jongetje
ik heb ook 2 huisjes hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
Is @:Shiitake er nog?![]()
Heb nog een slaapplek nodig aangezien de boomhut nog niet klaar is.
Ja ik ben er nog. Muziekjes aan het luisteren.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
Is @:Shiitake er nog?![]()
Heb nog een slaapplek nodig aangezien de boomhut nog niet klaar is.
we kunnen er ook een pyjama party van makenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog. Muziekjes aan het luisteren.![]()
Gezellig, kom er maar bij.![]()
Oh! Lief hoor! ik mocht ook al in het huis vd burgervader van @Budapestenaarquote:
Met kussengevecht?quote:Op zondag 6 juni 2021 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we kunnen er ook een pyjama party van maken
Gelukkig je bent nog wakker, ik ben de sleutel kwijt dus ben blij dat ik er nog in kanquote:Op zondag 6 juni 2021 01:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog. Muziekjes aan het luisteren.![]()
Gezellig, kom er maar bij.![]()
Je wordt zelfs ereburger las ik.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh! Lief hoor! ik mocht ook al in het huis vd burgervader van @:budapestenaar
Maar heb een deal met Shii dat ik daar logeer tot mijn hutje klaar is.
Tot nu toe jij, ik en Koen, maar als we in bikini gaan dan doet @UitStraling zeker weten ook mee.quote:
volgens mij is die met @Stray_cat ergens verdwenenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tot nu toe jij, ik en Koen, maar als we in bikini gaan dan doet @:Uitstraling zeker weten ook mee.
wijn drinken in een boomhutje is wel een "val er niet uit" challengequote:Op zondag 6 juni 2021 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig.
met een boomhutje en een fles wijn ben ik tevreden
Ja ik ook.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig.
met een boomhutje en een fles wijn ben ik tevreden
Private pool ergens zekerquote:Op zondag 6 juni 2021 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is die met @:stray_cat ergens verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |