quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soort van poezenplaatje: [ afbeelding ]
Kutje van poeziewoeliewoezie keihard volspuiten tot er een traantje komt en morgenvroeg warme croissantjes met mascarpone en aardbeien eten samen.quote:
Vind jou meer het slaaptype?quote:Op zondag 6 juni 2021 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wrom slaap jij nog niet eigenlijk?
Repacable dus.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee ben een werkmier... slaap is zonde van de tijd
quote:Op zondag 6 juni 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutje van poeziewoeliewoezie keihard volspuiten tot er een traantje komt en morgenvroeg warme croissantjes met mascarpone en aardbeien eten samen.
vroegah was dat nog wel andersquote:Op zondag 6 juni 2021 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De halve SC ligt hier altijd voor tienen in bed
Niet echt neequote:
jaquote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroegah was het sowieso veel drukker
als dit de damesmode 2021 is dan word ik daar niet vrolijk van als kerel zijndequote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet echt nee
Draag sowieso nooit jurken, maar ik dacht mijn overtollige kilo's misschien wat met paar jurken (kleedjes noemen ze dat hier) te kunnen bedekken deze zomer![]()
Als ik dit soort soepjurken dan zie, dan toch maar beter alles proppen in korte broeken
Waar ik vroeger postte was het 's nacht ook wel gezellig druk meestal.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroegah was het sowieso veel drukker
Kan ik inkomen, als zelfs de dames ze vreselijk vinden betekent dat wel watquote:Op zondag 6 juni 2021 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dit de damesmode 2021 is dan word ik daar niet vrolijk van als kerel zijnde
Mja. Toen was er s nachts in KLB ook nog wat te beleven.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Waar ik vroeger postte was het 's nacht ook wel gezellig druk meestal.
Daar kwam ik nooit, las er wel eens als er weer een hilarisch topic was ofzoquote:Op zondag 6 juni 2021 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Toen was er s nachts in KLB ook nog wat te beleven.
tsja als de meeste dames mode designers oude gay kerels zijn is dat allemaal niet zo vreemdquote:Op zondag 6 juni 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, als zelfs de dames ze vreselijk vinden betekent dat wel wat
Dat ook jaquote:Op zondag 6 juni 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja als de meeste dames mode designers oude gay kerels zijn is dat allemaal niet zo vreemd
je ziet ook vaak modellen die eruit zien alsof het jonge knulletjes zijn, ook zo verdachtquote:Op zondag 6 juni 2021 00:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar toch... die hebben toch ook zussen, mams en borrelvriendinnen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |