komen met soep zeker?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier de ellende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat niemand. Punt.
Ik hoor het al, echte liefdequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit zo'n meisje met de perfecte kop en het perfecte lijf, ik zat iedere zaterdagmiddag in de Bijenkorf met haar jurkjes te passen van 500-800 euro en dan konden we samen niet kiezen dus dan kocht ik er vier of zo, heb nog nooit een mens zo gelukkig gezien en mezelf ook wel, triest figuur dat ik was
Ik ben ernstig van mening dat kleding iets voor je moet doen. Als het niet flatteert koop ik het nooit niet never. Ook al vindt ik het leuk, ook al is het in de mode.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg lopen in Amsterdam hoor.
Ook met een figuur dat ik denk "meid wat doe je jezelf aan"
Ik vermoed sale over weekje of 2quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop gewoon, je leeft maar een keer en als je straks 70 bent dan tja.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vermoed sale over weekje of 2Zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ernstig van mening dat kleding iets voor je moet doen. Als het niet flatteert koop ik het nooit niet never. Ook al vindt ik het leuk, ook al is het in de mode.
Hoeveel jurkjes heeft een mens nodig he... Ik dacht ook dat ik van alles nodig had. Gister ging ik eens tellen... ik heb niks nodig... ik moet mij eerder gewoon gaan schamen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit zo'n meisje met de perfecte kop en het perfecte lijf, ik zat iedere zaterdagmiddag in de Bijenkorf met haar jurkjes te passen van 500-800 euro en dan konden we samen niet kiezen dus dan kocht ik er vier of zo, heb nog nooit een mens zo gelukkig gezien en mezelf ook wel, triest figuur dat ik was
Nee johquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel jurkjes heeft een mens nodig he... Ik dacht ook dat ik van alles nodig had. Gister ging ik eens tellen... ik heb niks nodig... ik moet mij eerder gewoon gaan schamen.
Jawel want dat past bij de kleuren van je ogen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee![]()
Staat al te veel op de wislist![]()
EN IK DOE HET NIET!
Yg kan best even wachten tot de sale.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want dat past bij de kleuren van je ogen.
Moest die niet werken?quote:
Han?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lampje dimmen straks en Solo komt toch wel.
Ga weg jij! kssst!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want dat past bij de kleuren van je ogen.
Jou vind ik wel leukquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yg kan best even wachten tot de sale.
Hoezo komt toch wel? Die eet mee hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lampje dimmen straks en Solo komt toch wel.
Krijgt die geen toetje?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo komt toch wel? Die eet mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |