SEX / Mannen met masturbatorsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:45 schreef Chandler het volgende:
In het topic Jouw favo sekstoy lees ik vooral reacties van vrouwen over hun speeltjes, maar zie weinig van ons mannen... helaas is mijn speeltjes doosje nog vrij leeg en hoop deze in de toekomst te kunnen vullen met speeltjes waar ik als man (alleen) ook wat aan heb!
Wat gebruik ik zelf;
Een magic wand, heerlijk voor de ballen.
Buttplug
Cockring (verschillende soorten en maten).
That's it welmaar wat gebruiken jullie?
Dank voor je reactie, kun je ook wat over je ervaringen delen met dit mooie apparaat?quote:
Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
SEX / Mannen met masturbators
Arcwave ION
[ afbeelding ]
penisverlengers?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:37 schreef ShortWanks het volgende:
Mijn speeltjes;
diverse masturbators
dildo's
2 sekspoppen
En voor de seks met vriendin;
Bondage set
Satisfier Pro 2
paar vibrators
voorbind dildo
verschillende penisverlengers
Ik heb een kleine penis en mijn vriendin voelt graag een beetje meer.quote:
Nooit geweten dat ze bestaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Ik heb een kleine penis en mijn vriendin voelt graag een beetje meer.
Een penis verlenger is dan een ideale oplossing.
wtf gastquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:51 schreef T42 het volgende:
Pixi exceed
Buttplugs
Dildo's
Violet wand
Neon wand
Tens apparaat
Messen
Zwepen (goeie)
Naalden
Nietjes (medisch)
Vuur en schietkatoen
Touw
Boeien
Spreidstang
Div meubels
Enx enz
Maare gebruik jij die toys als man zijnde solo? Ik heb ook een berg BDSM spul, maar dat gebruik ik alleen als duo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:51 schreef T42 het volgende:
Pixi exceed
Buttplugs
Dildo's
Violet wand
Neon wand
Tens apparaat
Messen
Zwepen (goeie)
Naalden
Nietjes (medisch)
Vuur en schietkatoen
Touw
Boeien
Spreidstang
Div meubels
Enx enz
Heb je er zelf dan ook nog plezier van?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Ik heb een kleine penis en mijn vriendin voelt graag een beetje meer.
Een penis verlenger is dan een ideale oplossing.
Het is minder gevoelig maar ik voel er nog voldoende door. Al die verhalen van mensen die niets meer voelen door een gewoon condoom vind ik dan ook erg overtrokken. Daarnaast is er natuurlijk het plezier van samen seks hebben, en is seks meer dan alleen penetratie.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je er zelf dan ook nog plezier van?
Oh ok, super!quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:09 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Het is minder gevoelig maar ik voel er nog voldoende door.
Hmm interessant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:51 schreef T42 het volgende:
Pixi exceed
Buttplugs
Dildo's
Violet wand
Neon wand
Tens apparaat
Messen
Zwepen (goeie)
Naalden
Nietjes (medisch)
Vuur en schietkatoen
Touw
Boeien
Spreidstang
Div meubels
Enx enz
Wat is het verschil met een gewone wand?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef LanaMyst het volgende:
neon/violet wand staat nog op ons verlanglijstje.
Dat is zo'n staafje (wand dus) die elektrische schokken kan geven, Ik geloof dat violet wat duurder is dan de neon.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een gewone wand?
Ik pasquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:30 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Dat is zo'n staafje (wand dus) die elektrische schokken kan geven, Ik geloof dat violet wat duurder is dan de neon.
Om dingen uit te testen vaak wel. Piercings zetten bij mij zelf ookquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:27 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Maare gebruik jij die toys als man zijnde solo? Ik heb ook een berg BDSM spul, maar dat gebruik ik alleen als duo.
Violet wands reviseer ik en verzamel ze. Werken ook goed om neon buizen te testen haha.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Hmm interessant.
Maar wat moet ik me bij vuur en schietkatoen voorstellen? Lijkt mij een soort vuurwerk, wat voor een toepassing heeft dat in het bdsm spel?
Maar je hebt een goeie uitrusting zie ik.neon/violet wand staat nog op ons verlanglijstje.
Bedoel je hitachi wand? Dat is wat anders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een gewone wand?
maar wel #masturbatiegenotquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind die Arcwave Ion er maar uitzien als een lugubere puntenslijper.
Ja, dat beweert de fabriek ook.quote:
Mijn rechterhand.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:45 schreef Chandler het volgende:
In het topic Jouw favo sekstoy lees ik vooral reacties van vrouwen over hun speeltjes, maar zie weinig van ons mannen... helaas is mijn speeltjes doosje nog vrij leeg en hoop deze in de toekomst te kunnen vullen met speeltjes waar ik als man (alleen) ook wat aan heb!
Wat gebruik ik zelf;
Een magic wand, heerlijk voor de ballen.
Buttplug
Cockring (verschillende soorten en maten).
That's it welmaar wat gebruiken jullie?
Moet er dan ook nog iets extra gebeuren of hou je dat er gewoon tegen en lukt het dan vanzelf?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef merry77 het volgende:
magic wand (heerlijk klaarkomen als je die op het V-tje van de eikel legt)
"Ik vraag dit voor een vriend" moet je er dan bij zettenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Moet er dan ook nog iets extra gebeuren of hou je dat er gewoon tegen en lukt het dan vanzelf?
Oja!quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
"Ik vraag dit voor een vriend" moet je er dan bij zetten
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:18 schreef Anouk83 het volgende:
Ik vraag dit voor mezelf, waar leer je in hemelsnaam iemand kennen die hier allemaal voor open staat? Daar hoef ik thuis niet mee aan te komen helaas
Bedankt voor je serieuze reactie met tips! Het laatste onthoud ik voor de zekerheid, zou het nodig zijn 😉quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:38 schreef merry77 het volgende:
Het is dat je een thuis hebt, anders had je iemand gevonden.
[..]
Thx! Ik ga m onthoudenquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:31 schreef merry77 het volgende:
gewoon er tegen aan houden. Of een heel klein beetje tegen aan duwen. Hoe harder je er tegen aan duwt des te sneller kom je klaar. Afhankelijk van je eigen status duurt het 3 tot 8 minuten. Maar gewoon alleen tegen aan houden is voldoende.
Het is erg leuk om net op tijd te stoppen (jezelf teasen) en dat dan een aantal keer te herhalen.
Als je met een partner bent is het helemaal leuk als je die de controle geeft.
Laagste stand of eentje hoger, niet te hard.
Ik heb er zelf een zacht katoenen doekje over heen gespannen (kan met een elastiekje of zo'n binddraadje vastgezet worden).
[..]
Heb je wel een foto van de producten zonder genitaliën?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb zelf een verstelbare cockring van rubber met drukknoopjes, hij is een beetje te groot om heel strak te kunnen, maar ziet er wel cool it.
Een cockring met een borsteltje en trilfunctie, om tegelijkertijd ook de klit te stimuleren als je aan het neuken bent
En een fleshlight quickshot, geen pocket pussy dus, maar een siliconen open tube waar je pik er aan de andere kant weer uit komt, vind ik erg fijn, want ik vind het spuiten een belangrijk onderdeel van masturberen, en met dat ding spuit ik echt heel hard
-ik heb je foto heel even weggehaald, ga even checken of dit wel mag! Wel super dat je dit wou delen-
-extra edit: helaas mag het niet: geen erecte pieten, geen frontaal zicht op vagijnen.. maar ik waardeer je bijdrage wel-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |