Sam Ryder is toegevoegd!quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Oké. Nou hou ik op met hier te reageren
(Tenzij er morgen een fantastische act wordt aangekondigd!)
Beetje veel van de laatste twee jaar in de line-up maar dit is wel een toffe aanvullingquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sam Ryder is toegevoegd!
Nu is de line-up écht compleet!
Dat er nog een van 2022 werd aangekondigd zag ik wel aankomen. Alleen Subwoolfer, Sheldon Riley, Kalush Orchestra en S10 waren bekend. Dat zijn er maar 4. Daar moest dus nog eentje bij.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Beetje veel van de laatste twee jaar in de line-up maar dit is wel een toffe aanvulling
Hou ópquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Klein schopje. Er zijn nog twee artiesten toegevoegd aan de line up: Mans Zelmerlow en Conchita Wurst.
Volgende week wordt er nog één grote naam bekend gemaakt.
(Zul je net zien dat het Getty Kaspers is)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Klein schopje. Er zijn nog twee artiesten toegevoegd aan de line up: Mans Zelmerlow en Conchita Wurst.
Als dat zo is kan je me huilend oprollen van geluk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:33 schreef Greys het volgende:
Geef me Moldavië 2022 als laatste naam HÉ HO LET'S GO![]()
![]()
Ik hoop echt op channel. Heb het songfestival in een café gekeken dit jaar en iedereen werd wild toen Spanje kwam. Stel je voor de hele ziggo dome.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Nog 4 weekjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:24 schreef Prisha het volgende:
Ik heb er zo'n ontzettende zin in! Kan haast niet wachten
Helaas, het is niet Hé ho let's go maar Duncan. Nou ja ook leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dat zo is kan je me huilend oprollen van geluk.
Filmen zou zonde zijn, lekker beleven! Kwam de vorige van dit feest ook niet nog op tv later? Die kwaliteit is meestal wel beter dan je eigen filmpje denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef NailQueen het volgende:
Super leuke line-up. Ik heb er ongelofelijk veel zin in!
Ik zit al in een luxe dilemma wat ik bij de optredens van Alexander Rybak en Helena Paparizou ga doen. Gewoon keihard meezingen of filmen zodat ik het later kan terugkijken?
Ik denk dat ik de camera gewoon aan mijn moeder geef. Dan kan ik het beide doen
Ja dat denk ik ook maar ik ben dus bang dat ze helemaal niet op tv komenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Filmen zou zonde zijn, lekker beleven! Kwam de vorige van dit feest ook niet nog op tv later? Die kwaliteit is meestal wel beter dan je eigen filmpje denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |