En ik denk/gok ook dat na de 2022-editie wat geslaagde acts van dit jaar bevestigd zullen wordenquote:Op zondag 3 april 2022 12:33 schreef NailQueen het volgende:
De nieuwe namen zijn tot nu toe: Helena Paparizou, Alexander Rybak, Jamala en TIX
De rest had vorig jaar ook toegezegd. Ik verwacht nog The Roop, Keiino en Getty Kaspers. Die laatste twee vooral omdat die nooit een songfestivalschnabbel laten liggen
Alleen Subwoolfer is er bijgekomen. Maar volgens de organisatie komen er nog meer artiesten van dit jaar bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ja kick. Is er al zicht op nieuwe artiesten? Ik wil best heen, maar word nog niet zo enthousiast van de huidige lading op het moment
Meerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen Subwoolfer is er bijgekomen. Maar volgens de organisatie komen er nog meer artiesten van dit jaar bij.
Wie hoop je dat er nog komt?
Ik hoop dat Moldavie nog komtquote:
Gelukkig hebben mijn moeder en ik een zitplaats geregeldquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:52 schreef Moira het volgende:
Ik kwam deze tegen en ik moest gelijk aan ons bij het ESF en het EiC denken, maar hij is voor de mensen die naar het Songfestivalfeest gaan vast ook relevant
[ afbeelding ]
Aaaah wat leuk! Helena staat dus sowieso vast!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:37 schreef Cee het volgende:
Vorige week werd bekendgemaakt dat Sheldon Riley komt optreden, vandaag is Antique toegevoegd aan de line-up!
Precies de artiesten die van dit jaar bekend zijn gemaakt vond ik niet zo leukquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Zou er nog artiesten van dit jaar worden toegevoegd? Zoals Sammeke Ryder, Cornelia Jakobs, WRS en Zdub si Zdob?
(Circus Mirkus en Citi Zeni zouden ook wel leuk zijn)
Ach een plaspauze is ook wel even goedquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies de artiesten die van dit jaar bekend zijn gemaakt vond ik niet zo leukVooral Sheldon had van mij niet zo gehoeven maar er zullen vast ook mensen er blij mee zijn.
Helena was trouwens toch sowieso al bevestigd? In april al.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aaaah wat leuk! Helena staat dus sowieso vast!![]()
![]()
* probeert rustig te ademen. Adem in en adem uit. In en uit.
Vorige keer moest ze afzeggen vanwege the voice. Daardoor was ik ergens toch een beetje bang dat het nog een keer zou gebeuren. Maar omdat ze in principe nu 2 keer op het programma staat moet ze nu wel komenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Helena was trouwens toch sowieso al bevestigd? In april al.
Ik snap wel dat je teleurgesteld was dan toenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorige keer moest ze afzeggen vanwege the voice. Daardoor was ik ergens toch een beetje bang dat het nog een keer zou gebeuren. Maar omdat ze in principe nu 2 keer op het programma staat moet ze nu wel komen
Nope eerste keer. Dus ben helemaal in extasequote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je teleurgesteld was dan toenHeb je haar ooit al weleens live gezien of wordt dit dan de eerste keer?
Keiino is inmiddels aangekondigdquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat Keiino nog niet is aangekondigd. Die zijn, net als Johnny Logan, op elke esf-schnabbel wel te vinden
Getty Kaspers nodigt zichzelf wel uit. Daar hoeven ons niet druk over te maken.
Ik ga er een beetje vanuit dat Stefan niet komt. Zijn vriendin is op dat moment hoogzwanger
(Ik moet echt eens ophouden met zoveel posten in dit topic. Maar ik heb er gewoon ongelofelijk veel zin in)
Het enige leuke aan Keiino is dat iedereen "Naar Holland. Patat met mayo" gaat zingen.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Keiino is inmiddels aangekondigdZaterdag kondigen ze de laatste act aan. Maar ik moet zeggen dat ik van het totale lijstje niet echt positief kan worden (op enkele uitzonderingen na)
Het lijstje die voor vorig jaar vaststond vond ik vele malen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |