Jaar uitstel met nieuwe line-up en kaartjes die geldig blijven zal het wel worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Het is natuurlijk wel een lastig iets om te verplaatsen met zoveel verschillende artiesten die allemaal verschillende agenda's hebben.
Als het al gebeurd krijg je ongetwijfeld een behoorlijk andere line-up.
quote:As you will understand, the newly announced government regulations have some pretty significant consequences for us. We will inform you guys after the weekend about these consequences and a possible new planning. We hope for your understanding.
9 april is het gepland.quote:Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
Jawel toch? 9 april heb ik hier staan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
Kan je daar nog kaarten voor kopen of is het al uitverkocht?quote:Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
https://www.afaslive.nl/agenda/eurovision-in-concertquote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan je daar nog kaarten voor kopen of is het al uitverkocht?
Klopt! Muziekfeest van het Jaar en Horecafeest van het jaar... dat was 10/11/13 december gepland. 10/11 is officieel al gecanceld en daar komt geen nieuwe datum voor...quote:Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef Cee het volgende:
Overigens gebruikte het Songfestivalfeest vorige keer her decor en het podium van een concert dat er een paar dagen van tevoren plaatsvond, en dat zou het dit keer ook doen. Scheelt een hoop in budget en tijd voor opbouw. Als ze nu een andere datum kiezen, anders dan in december, dan hebben ze dat voordeel niet.
Was te verwachten, maar daarom niet minder balenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Het feest is voor volgende week officieel geannuleerd.
Later deze week horen we of het verplaatst wordt of dat we ons geld terugkrijgen.
[ instagram ]
Voor mij geldt hetzelfde. In juni had ik de kaartjes gekocht in de hoop dat in december de maatregelen dan wel onder controle zou zijn. Maar dat is niet het geval en daar kan ik echt pissig om wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in![]()
Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Het klinkt niet stom, het is een heel leuk idee en ik hoop dat jullie er toch nog een leuke avond van kunnen maken!quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in![]()
Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Ik neem @Sableheart even mee naar dit topic.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Dit was een fantastische editie!
Het voorstel is om volgende week het grote songfestivalfeest terug te kijken, omdat de editie van dit jaar niet door ging. De reacties op dat voorstel waren positief, dus waarschijnlijk gaan we dat doen. Wel nadat de Estse voorronde is afgelopen.
Tot dan!
Benieuwd of die mail vandaag komt...quote:Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef NailQueen het volgende:
[ instagram ]
Het feest wordt waarschijnlijk naar volgend jaar verplaatst!
Dat is een pak van mijn hart!
Ik heb woensdag wel een mail van ticketmaster gekregen dat het feest wordt verplaatst. Maar verder niets nieuws.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Benieuwd of die mail vandaag komt...
quote:Hierbij willen wij je laten weten dat het evenement waar jij tickets voor hebt gekocht een nieuwe datum heeft.
17 november 2022
Dit is de nieuwe datum van het evenement. De tijd en locatie van het evenement blijven hetzelfde.
Bericht van de organisator
De organisatie van ‘Het Grote Songfestivalfeest’ heeft zojuist een nieuwe datum bekend gemaakt. Dit naar aanleiding van de show die recentelijk op 9 december vanwege coronamaatregelen werd afgezegd.
Donderdag 17 November 2022 is de nieuwe datum voor Het Grote Songfestivalfeest
De line-up van artiesten zal grotendeels hetzelfde blijven en kent een paar kleine wijzigingen.
Vanzelfsprekend zullen artiesten als Johnny Logan en Loreen ook weer ‘acte de présance’ geven.
Alle kaarten voor het concert op 9 december zullen automatisch geldig zijn voor de nieuwe datum van 17 november. Je hoeft hier niets voor te doen.
Wij hopen dat iedereen ook op deze nieuwe datum weer aanwezig is op dit unieke concert vol met Songfestival hoogtepunten.
Ik heb nog geen plannen geboekt voor volgend jaar dus ik laat de kaartjes gewoon staan. Ik vind het ergens wel jammer dat het zo laat is. Er zouden ook optredens zijn van 2020/2021 artiesten zoals The Roop en Gjon's Tears. Omdat de editie van 2022 dan ook net gedaan is, zitten zij niet meer zo vers in het geheugen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook de mail gekregen. Wat gaan jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |