Ik was er ook vroeg bij omdat ik bang was dat vanwege Loreen en Keiino de kaartjes snel uitverkocht zouden zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stél dat Måneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks en zie ik The Herreys nooit live en zal mijn leven nooit compleet zijn en ik baal met terugwerkende kracht nog steeds dat ik in 2019 niet ben gegaan en ach, dan betaal ik maar 400% meer dan degene die straks naast me zit.
Ik zie op ticketmaster dat er nog genoeg plekken zijn. Nouja, alles om reclame te maken he?quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:15 schreef H_T het volgende:
Op Facebook zie ik net een advertentie langskomen waarin de organisatie waarschuwt dat het uitverkocht kan raken. Ik moet het nog zien, maar als je er zeker bij wil zijn is het geen slecht idee om een ticket te kopen
Op OG3NE na leuke toevoegingenquote:Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Nieuwe namen:
-Sertab Erener (Turkije 2003)
-Imaani (Verenigd Koninkrijk 1998)
-Michael Schulte (Duitsland 2018)
-O'G3NE (Nederland 2017)
-Stefania (Griekenland 2021)
En de Waterloo Band (ABBA cover band). Cornald Maas en Edsilia Rombley zullen het geheel weer aan elkaar praten.
neee waarom zou het afgelast wordenquote:Op maandag 20 september 2021 16:28 schreef NailQueen het volgende:
Eindelijk weer nieuwe namen!![]()
Ik was zo bang dat het afgelast zou worden!
![]()
Ik vraag me wel af hoe ze die 75% capaciteit gaan vullen?
Leuke namen hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Nieuwe namen:
-Sertab Erener (Turkije 2003)
-Imaani (Verenigd Koninkrijk 1998)
-Michael Schulte (Duitsland 2018)
-O'G3NE (Nederland 2017)
-Stefania (Griekenland 2021)
En de Waterloo Band (ABBA cover band). Cornald Maas en Edsilia Rombley zullen het geheel weer aan elkaar praten.
Vanwege de maatregelingen, evenementen die niet door mogen, artiesten die niet mogen reizen etc.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
neee waarom zou het afgelast worden
JAA Ome Serhat!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:53 schreef Fascination het volgende:
Serhat en Efendi zijn toegevoegd aan de line up.
Ja geweldig hèquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JAA Ome Serhat!
In 2019 was hij al helemaal verbaasd dat iedereen meezong. Heerlijk om te zien!![]()
Het dak gaat er weer af!![]()
#prayforceequote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef Greys het volgende:
Meh. (Ik zie het trouwens niet op de socials van het feest zelf staan?)
[ twitter ]
Eerlijk gezegd zijn het namen die ik niet zal missenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef Greys het volgende:
Meh. (Ik zie het trouwens niet op de socials van het feest zelf staan?)
[ twitter ]
Oeh!quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Ook Rasmussen (Denemarken 2018) is aan de line-up toegevoegd!
[ instagram ]
Volgens mij mag het nu wel door gaan met 75% capaciteit. Maar hoe gaat ze dat vullen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Nu maar hopen dat zo'n groot event door mag gaan tegen die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |