OH MIJN GROTE GOD HOLY HOLYHYYUGGFGHFFYDYDUDUDUXDUUTXUTXUDUMMMMVGGHGVquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
OH MIJN GROTE GOD HOLY HOLYHYYUGGFGHFFYDYDUDUDUXDUUTXUTXUDUMMMMVGGHGV
OMG
ademt in
ademt uit
OMHHHGHHHHBHGGG
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
OH MIJN GROTE GOD HOLY HOLYHYYUGGFGHFFYDYDUDUDUXDUUTXUTXUDUMMMMVGGHGV
OMG
ademt in
ademt uit
OMHHHGHHHHBHGGG
Daar lijkt het mij nog ruim te vroeg voor, maar eigenlijk wacht ik er ook opquote:
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stél dat Måneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks en zie ik The Herreys nooit live en zal mijn leven nooit compleet zijn en ik baal met terugwerkende kracht nog steeds dat ik in 2019 niet ben gegaan en ach, dan betaal ik maar 400% meer dan degene die straks naast me zit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar lijkt het mij nog ruim te vroeg voor, maar eigenlijk wacht ik er ook op
Als je heel graag wil gaan en je vindt deze ticketprijs okay moet je dat ook vooral doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stél dat Måneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks en zie ik The Herreys nooit live en zal mijn leven nooit compleet zijn en ik baal met terugwerkende kracht nog steeds dat ik in 2019 niet ben gegaan en ach, dan betaal ik maar 400% meer dan degene die straks naast me zit.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stél dat Måneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks
Omg zo leuk! Die dacht natuurlijk 'Als Cee en Greys gaan kan ik niet achterblijven'.quote:
jaaaquote:
Het valt me op dat vooral de 2020/2021 artiesten nu worden aangekondigd. Ik mis alleen nog Daði & Gagnamagnið, Stefania en Jeangu in dit rijtje.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:32 schreef Cee het volgende:
Het mooie van de aanwezigheid van 2020/2021 artiesten als Gjon, Roop, Go_A is dat ze naar alle waarschijnlijkheid ook hun 2020-nummer doen en dat het de eerste keer is dat ze die voor een groot publiek gaan doen, en dat wij als fans zo tóch de kans hebben om die nummers live te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |