Gezellig!quote:Op zondag 6 juni 2021 09:27 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Klopt!Gouden cirkel.
Maar ik krijg mijn moeder niet zo ver dat ze meekomt, dus ik neem twee vrienden mee.
Welke bobbel?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
![]()
Gaan jullie ook bij die bobbel proberen te staan?
Ja die uitstulping van het podium, weet even niet hoe ik het anders uit moet leggenquote:
ikkequote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:53 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er al kaarten tot nu toe? @:Aoibhin jij hebt ze al toch? En @:Arth_nl! Wie nog meer?
Oh deze?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die uitstulping van het podium, weet even niet hoe ik het anders uit moet leggenDat waar de meeste artiesten op staan te zingen
Gezellig, dan zien we jullie daar misschien!quote:Op zondag 6 juni 2021 09:52 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh deze?![]()
@ 1:16:26
We gaan ons best doen daar te staan met onze Oekraïense vlaggen.
Vak 110. Wilde plaatsen kiezen, maar dat mocht niet, omdat daar 3 plaatsen beschikbaar waren en dan blijft er één leeg.quote:
wahhhhh ik had hetzelfde in vak 110. Heel lang getwijfeld en toen naar de overkant verhuisd. Anders hadden we in het zelfde vak gezetenquote:Op zondag 6 juni 2021 10:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vak 110. Wilde plaatsen kiezen, maar dat mocht niet, omdat daar 3 plaatsen beschikbaar waren en dan blijft er één leeg.
Toen maar 2 rijen naar achteren gekozen.
Ik heb intresse en ook nog alleenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil wel, maar ik ben alleeeeheeen. Zijn er mensen van hier die ook alleen gaan en heenwillen?
Net weer gekeken en Jobi gespotquote:Op zondag 6 juni 2021 09:52 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh deze?![]()
@ 1:16:26
We gaan ons best doen daar te staan met onze Oekraïense vlaggen.
Heb je al een kaart?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, als er meer fokkers zijn die alleen gaan eventueel, laat maar weten!
Nog niet, even kijken van de week. Hoop stiekem op een actie zoals vakantieveilingen vorig jaar waar je kaartjes had voor bijna niks.quote:
Er zijn genoeg hotelletjes daar in de omgeving! Hopelijk lukt het je wat te regelenquote:Op zondag 6 juni 2021 17:26 schreef Prego het volgende:
Ooooh Eleni en Go_A en KEiiNO en Lenny en Loreen. Ja kak nu wil ik ook, ik woon 900 km verderop dus even kijken hoe en wat
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil wel, maar ik ben alleeeeheeen. Zijn er mensen van hier die ook alleen gaan en heenwillen?
Ik moet nog kaartje kopen en zou dan idd alleen gaan, dus ik date meequote:Op zondag 6 juni 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, als er meer fokkers zijn die alleen gaan eventueel, laat maar weten!
easyJet, nacht doorhalen, easyJetquote:Op zondag 6 juni 2021 17:26 schreef Prego het volgende:
Ooooh Eleni en Go_A en KEiiNO en Lenny en Loreen. Ja kak nu wil ik ook, ik woon 900 km verderop dus even kijken hoe en wat
Lastig te zeggen. Vorige keer raakten ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt en gingen ze voor bodemprijzen op vakantieveilingen de deur uit. Misschien gaan er nu massaal mensen hiervoor die niet bij het echte ESF konden/wilden zijn en gaat het een heel stuk harder. Als je nu koopt voor een prijs die je nu okay vindt weet je zeker dat je er bij kan zijn, blijf je wachten op een prijsverlaging dan kan je zomaar de boot missen. Als je sowieso niet de huidige vraagprijs wil betalen kan je net zo goed afwachtenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:33 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog kaartje kopen en zou dan idd alleen gaan, dus ik date mee
Moet ik de staanplaatsen van ¤65 kopen? Zouden er eind vd maand nog kaarten zijn of beter snel zijn?
Ik ga sowieso voor een zitplaats hier persoonlijk. In 2019 was er nog bijna helemaal niks weg aan het begin. De kaarten zijn pas gaan lopen met de vakantieveilingen actie. Alleen als je misschien in de golden circle wil staan moet je snel zijn. Ik wacht nog wel even af, denk dat ze nog wel goedkoper worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:33 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog kaartje kopen en zou dan idd alleen gaan, dus ik date mee
Moet ik de staanplaatsen van ¤65 kopen? Zouden er eind vd maand nog kaarten zijn of beter snel zijn?
65equote:Op zondag 6 juni 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een zitplaats hier persoonlijk. In 2019 was er nog bijna helemaal niks weg aan het begin. De kaarten zijn pas gaan lopen met de vakantieveilingen actie. Alleen als je misschien in de golden circle wil staan moet je snel zijn. Ik wacht nog wel even af, denk dat ze nog wel goedkoper worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |