Staanplaatsenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie staan of zitplaatsen? Ik zit zelf in vak 108
Vak 103quote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie staan of zitplaatsen? Ik zit zelf in vak 108
quote:
Ik hoop dat ze paraplu's mee hebben.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Momo het volgende:
keiinoband
HELLO AMSTERD❤️M!! We’re finally here!! And we want to meet all of you tomorrow (thursday) at 16.30 (4.30 pm) between Jazz Hotel and Ziggo Dome for some singing, chatting and maybe a little surprise… 😎🔥❤️🙌🏼
Helena gisteren op facebook/instagramquote:Greetings from Amsterdam 🇳🇱 See you tomorrow at Ziggo Dome ✨ @songfestivalfeest
Even naar holland. Naar holland! Patat met mayo!quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Momo het volgende:
keiinoband
HELLO AMSTERD❤️M!! We’re finally here!! And we want to meet all of you tomorrow (thursday) at 16.30 (4.30 pm) between Jazz Hotel and Ziggo Dome for some singing, chatting and maybe a little surprise… 😎🔥❤️🙌🏼
Oeh la laquote:Op donderdag 17 november 2022 14:27 schreef Momo het volgende:
Tix en Efendi hebben maar 1 kleedkamer nodig?
[ afbeelding ]
Vraag mij serieus af hoe de status is van die relatie. Je ziet ze wel regelmatig bij elkaar. Tix was een paar weken geleden nog in Azerbaijan. Maar volgens mensen in Azerbaijan heeft ze gewoon een relatie al jaren met een ander?quote:
Ze zijn overgestapt op Sting nu.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:15 schreef Arth_NL het volgende:
De Burger Bitch speelt ESF liedjes, Joan Franka, Hind al gehoord. Leuk om in de sfeer te komen.![]()
Nu nog een droge hemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |