abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:09:16 #26
4530 crew  Crazy Harry
pi_201006812
https://www.radixdlt.com

Mainnet net gelanceerd. Eind dit jaar smart contracts voor ontwikkelaars (off ledger), volgend jaar smart contracts on ledger.

De smart contracts zijn modulair, als je dezelfde functionaliteit wil als al eerder gebouwd is, kan je die uit een catalogus plukken.
De smart contracts werken op een andere manier dan andere crypto's, namelijk met finite state machines.

In 2023 upgrade die het netwerk oneindig schaalbaar maken, met in stand houden van atomic composability. 1M TPS is al succesvol getest.

Radix lost de cryptocurrency trilemma op.

[ Bericht 2% gewijzigd door Crazy Harry op 21-08-2021 00:28:57 ]
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201463770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:10 schreef bruinwerker het volgende:
ik zeg het nog één keer: World mobile Token. WMT. public sale zit momenteel in de 3 week. (eindigt 16 augustus).

veel belovend project met een marketing en communicatie van heb-ik-jou-daar. op internet legio interviews en filmpjes te vinden. tokens gaan op dit moment voor 0,20 dollarcent weg.

WMT wilt maximaal 40m dollar ophalen met de public sale. is nu al 56m gereserveerd!
Inmiddels 2 cent. Hopelijk heb je er niet teveel in geïnvesteerd.
blablablabla
pi_201466004
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 00:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Inmiddels 2 cent. Hopelijk heb je er niet teveel in geïnvesteerd.
2 cent? WMT is nog niet eens verhandelbaar.

Is een cardano native token. Er zijn nog geen Cardano DEX's live en is nog niet gelist op een centralised exchange zoals Binance oid.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_201467844
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
2 cent? WMT is nog niet eens verhandelbaar.

Is een cardano native token. Er zijn nog geen Cardano DEX's live en is nog niet gelist op een centralised exchange zoals Binance oid.
Oh
Blijkbaar naar World Token gekeken. Lekker slim.

Hoe koop jij ze dan? Of wat kunnen we met je advies
blablablabla
pi_201478064
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh
Blijkbaar naar World Token gekeken. Lekker slim.

Hoe koop jij ze dan? Of wat kunnen we met je advies
de ICO (Initial Coin Offering) is 16 augustus afgelopen. Alle tokens zijn gekocht voor een totaal van 40M dollar
(200M token). dit betekent dus dat de marketcap 40M is wat best wel laag is.

Momenteel zijn er onderhandelingen met een aantal exchanges waar niet over mag worden gepraat volgens contract. Ook zal WMT te koop worden aangeboden op een aantal Decentralised Exchanges(DEX). Dit zal gebeuren wanneer deze DEX live gaat (waarschijnlijk Sundaeswap of Minswap half oktober). Dat zal dus de enige manier zijn om WMT te kunnen kopen.

Ook zal er begin oktober een early staking programma van start gaan waarbij mensen die tijdens de ICO hebben gekocht beloond worden met een hoge APY van ongeveer 20%. in Q1 2022 wordt de mainnet gelanceerd en kan er worden gestaket op een zelfde manier als Cardano met een APY van ongeveer 5%.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_201641995
Allbridge.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:02:07 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201642744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 05:38 schreef Aloulu het volgende:
Allbridge.
Deze quote ik in april volgend jaar wel weer een keer :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201657651
Ik heb een half jaar geleden flink verdiend aan de HOT (Holochain) token.
De prijs is weer aardig in elkaar gezakt, heb weer bijgekocht en durf er geen afscheid van te nemen.
pi_201666311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:02 schreef onlogisch het volgende:
Deze quote ik in april volgend jaar wel weer een keer :)
Kijk dan ook even naar HAPI, allbridge werd gelaunched op de Hapi launchpad voor solana systeem. En komen deze maand nog twee giga ido launches aan op Hapi. Je hoeft alleen Hapi te holden voor Hapi presale ronde en als je solana presale wil meepakken solana staken bij door Hapi goedgekeurde validators. Geen minimale aantallen, geen launchpad token.

Hapi zelf staat op springen, 1 mil max supply, deze bull markt 600k circulating in december en nauwelijks meer bij, 40 milj cap, 7 maanden oud maar al partner van solana/avalanche/polygon/reef/huobi eco chain/XDC en product release mainnet 1.0 over tien dagen. En die dag maken ze bekend welke top 6 Exchange HAPI per direct integreert, 99% kucoin want investeerder in de launchpad.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 06:17:24 #35
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_201678129
Pareltje: Gala games.
https://app.gala.games/
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
pi_201691902
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Deze is ook niet te houden.
Dit is nog maar het begin ... FegRox is echt als een malle allerlei nieuwe tech aan het schrijven. De focus ligt momenteel op meer burn mechanisms, later volgt de focus op volume, zodat je rustig achterover kan leunen en passive income kan genereren op je staked FEG Token.

Hij heeft inmiddels ook de allereerste Smart Defi coin ter wereld gelanceerd, ROX Token, met een alsmaar stijgende base value, check het hier (onderaan): https://fegrox.com/

Dan wilde ik heel graag nog 1 parel met jullie delen, geen idee of het misschien al niet meer de moeite waard is om in stappen maar ik denk van wel ... ik heb mn geld binnen een maand al verdubbelt en het einde is nog lang niet in zicht.

$VRA https://verasity.io/
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:58:47 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201697910
Smart DeFi, wat is dat ?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201845585
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:58 schreef fathank het volgende:
Smart DeFi, wat is dat ?
Hey Hank, sorry voor de late reply. Smart Defi is ontwikkeld door FEGrox, bestond hiervoor nog niet. Een smart defi munt heeft een base value (de waarde waartegen je de munt ten alle tijde kunt verkopen, een soort asset backing) die alleen maar in waarde kan stijgen. Check het hele verhaal hier: https://fegrox.com/

De eerste en enige munt op Smart Defi is tot nu toe $ROX token. CoinMarketCap en CoinGecko moeten de munt nog toevoegen, maar je kunt hier de waarde zien: https://www.fegstats.com

(oh ja, ROX en FEG leven nu op 2 blockchains, ETH en BSC, vandaar twee verschillende waardes. Binnenkort komen daar nog 3 blockchains bij.)
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:20:53 #39
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201872513
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik miste een algemeen topic waarin nieuwe "gems" besproken of verzameld kunnen worden. Ben bijna dagelijks wel opzoek naar wat nieuwe gems, hoor/lees graag nieuwe gems die "jullie" gevonden hebben.

TS trapt af, ga geen verhaal lullen, DYOR!

- Naam: #SYA Save Your Assets

- Website
- Reddit
- Coingecko / Coinmarketcap
- Contract: 0x83a86adf1a7c56e77d36d585b808052e0a2aad0e
- Tokensniffer
Deze is wel goed Jarvis.

Komen binnenkort met cross chain swaps (meerdere blockchains) en rebranding.
pi_201909193
Elon’s Marvin gaat nu wel lekker.
Typische shitcoin. Maar wie weet pak ik er nog wat winst op
Do what you love, love what you do!
pi_201913310
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:20 schreef Plots het volgende:

[..]
Deze is wel goed Jarvis.

Komen binnenkort met cross chain swaps (meerdere blockchains) en rebranding.
Gaat ook lekker door!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_201919954
afgelopen zondag mee kunne doen aan het Early Staking programm van World mobile token (WMT) 40% rendement gepakt in 1 maand tijd ^O^ . Wanneer de eerste DEX op cardano wordt gelanceerd gaat deze omhoog klappen.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_201922034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:53 schreef kree het volgende:
Elon’s Marvin gaat nu wel lekker.
Typische shitcoin. Maar wie weet pak ik er nog wat winst op
x6 sinds deze post :D
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:48:37 #44
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201941769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:08 schreef Gremen het volgende:

[..]
Gaat ook lekker door!
Klopt. x 4 sinds post. Met rebranding bedoelde ik dat ze "SYA x Flooz" gaan samenvoegen naar Flooz. Flooz betekent 'geld' in arabisch. De founder staat ook Forbes 30 u 30. Dit zou wel eens de Justin Sun van BSC kunnen worden. Heb je meer parels zoals deze @J.A.R.V.I.S. ?
  User die het meest klaagt 2022 maandag 1 november 2021 @ 14:38:50 #45
414785 sirdanilot
pi_201984447
Even hier posten zodat ik het zie als er weer eens een nieuw pareltje is.

Cardano heb ik via FOK leren kennen, mijn inzet daarop is verdubbeld dus dat is een leuke winst. Wel had ik maar heel weinig ingelegd helaas.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201991128
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef sirdanilot het volgende:
Even hier posten zodat ik het zie als er weer eens een nieuw pareltje is.

Cardano heb ik via FOK leren kennen, mijn inzet daarop is verdubbeld dus dat is een leuke winst. Wel had ik maar heel weinig ingelegd helaas.
Ada is mijn hodl coin
Elke stukje winst wat ik maak met een anderen shit coin gaat daarin.
Ik zie dadelijk stijgen als een gek wanneer alles eens een keer gaat werken zoals het hoort .

Dfi money en dfi zijn de anderen twee .
Die ik hodl.

Bezit ook wat btc maar die schop ik net zo hard de deur uit als ik ze koopt.

Dan heb ik beta finance coin in bezit.
Die zie ik nog wat worden met al dat lenen in Amerika.
Dus die zie ik van zelf stijgen over een jaar of 2

De dar coin ben ik nu aan het sparen en farmen via de binance pool.
Die laat ik ook staan.

Dan de bnb coin die houw ik ook lekker vast voor de binance pool.

Dit is beetje de coins die vast houd

Veel coins draaien via de bnb coin .
Waaronder games.
  zondag 7 november 2021 @ 01:48:47 #47
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_202065206
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dit ding gaat echt als een raket.
Gaat nog steeds als een speer, ath na ath, steeds meer nieuwe implementaties en beidges naar andere chains.

Afgelopen weken gewoon bijna x5

Jij zal ook wel flinke winst hebben inmiddels. c_/

:7
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_202086688
$LSS - Lossless - https://coinmarketcap.com/nl/currencies/lossless/

Lossless is a hack mitigation tool for token creators.

Its protocol freezes fraudulent transaction based on a set of fraud identification parameters and returns stolen funds back to the owner’s account.

30M Marketcap - zelf op KuCoin gekocht op ~$1.25

$CUMINU - https://coinmarketcap.com/nl/currencies/cuminu/

CUMINU token launched on 12 May 2021 is an ERC 20 token that is used as the native currency throughout the CumInu platform.

The platform offers access to adult content and non-fungible token (NFTS) in three ways

14-15M Marketcap - zelf via Uniswap gekocht
Alles is aan regels gebonden.
pi_202088689
Tip: tinychart.org om potentiele gems te spotten op Algorand.
pi_202289858
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')