Level 26quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Alles verplicht. Dat zijn pas lange meters.
Ik ben een achtergrondrol gaan invullen nadat ik erachter kwam een aantal domme fouten te hebben gemaakt.quote:
lol. Mijn enige fout is een te grote mond gehad in Galaxy Chat. Gamemasters hebben me een week op mute gezet, maar sinds gisteraaf mag ik weer communiceren.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:14 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik ben een achtergrondrol gaan invullen nadat ik erachter kwam een aantal domme fouten te hebben gemaakt.
Ik ga zo bellen. Anderhalf uur nog.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Denkende aan emigreren naar Denemarken
Eerst boerinnen neuqen, daarna praten we verder. Zet uit je hoofd man dat Denemarken. Ik word met open armen uitvangen daar, waarom? : Ik spreek de taal, ken de cultuur en ben blank.quote:
Racist de wereld is van iedereen (vooral van moslims)quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:36 schreef Makrelis het volgende:
Met jouw kop kom je er niet in. Vergeet dat maar. Ik ben blank en spreek de taal.
Ik ga het nogmaals zeggen.quote:
Sorry hoor. Wat heeft Dima meer dan Crypto, ambtenaar van Nederland zijn en geen blanke kop? Wordt compleet uitgescheten daar. Of dat terecht is weet ik niet, maar kansloos vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:53 schreef Sheffield het volgende:
Is het niet nog wat vroeg voor de halve liters?
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eerst boerinnen neuqen, daarna praten we verder. Zet uit je hoofd man dat Denemarken. Ik word met open armen uitvangen daar, waarom? : Ik spreek de taal, ken de cultuur en ben blank.
Jij hebt daar niets te zoeken.
Donder op naar vblquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:15 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk maakt Braadpan een review over zijn wc.
Check deze grap. @:Elan
Soort Madurodamquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
denemarken is nederland in het klein gwn toch
spot onquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wat heeft Dima meer dan Crypto, ambtenaar van Nederland zijn en geen blanke kop? Wordt compleet uitgescheten daar. Of dat terecht is weet ik niet, maar kansloos vrij behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |