abonnement Unibet Coolblue
pi_199752901
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
Persoonlijke aanvallen heb ik verwijderd, doe dat nou niet joh.

[ afbeelding ]
Ik vraag mij af wat er aan de hand is hier. :o
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199753049
Vandaag moest ik even naar het Kruidvat (shame, maar er is geen andere drogist hier in het durp)......en zie daar het kartonnen bord van André ergens achterin de winkel, in een hoekje met allerlei troep ervoor, weggemoffeld staan.

Blijkbaar is er ook Kruidvat personeel die hem niet moet...... :D
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_199753195
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:23 schreef tiki het volgende:
Vandaag moest ik even naar het Kruidvat (shame, maar er is geen andere drogist hier in het durp)......en zie daar het kartonnen bord van André ergens achterin de winkel, in een hoekje met allerlei troep ervoor, weggemoffeld staan.

Blijkbaar is er ook Kruidvat personeel die hem niet moet...... :D
Tuurlijk. Personeel in een winkel krijgt ook maar alles door de strot geduwd wat het hoofdkantoor allemaal verzint.

Daarbij denk ik dat iedereen elkaar aan het gek maken is omtrent het Hazesgebeuren. Blijkbaar is hij toch wel heul interessant. Voor mij is het een kerel die zijn vriendin en kind heeft verlaten voor een jonger vrouwelijk exemplaartje. Zoals dat zo vaak gebeurd. En nee, ik praat niet goed, maar zo'n big deal is het allemaal niet. In ieder geval niet zo groot als mensen er nu van maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 05-06-2021 11:40:22 ]
pi_199753267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:23 schreef tiki het volgende:
Vandaag moest ik even naar het Kruidvat (shame, maar er is geen andere drogist hier in het durp)......en zie daar het kartonnen bord van André ergens achterin de winkel, in een hoekje met allerlei troep ervoor, weggemoffeld staan.

Blijkbaar is er ook Kruidvat personeel die hem niet moet...... :D
😂 Lijkt me ook wat veel, de hele dag in de winkel en dan thuis nog tijdens alle reclameblokken.
pi_199753321
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

😂 Lijkt me ook wat veel, de hele dag in de winkel en dan thuis nog tijdens alle reclameblokken.
Ik vind de reclame van de Jumbo het leukst. Dat lied van de snollebollekes is ook echt leuk.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zaterdag 5 juni 2021 @ 11:41:03 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199753329
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:23 schreef tiki het volgende:
Vandaag moest ik even naar het Kruidvat (shame, maar er is geen andere drogist hier in het durp)......en zie daar het kartonnen bord van André ergens achterin de winkel, in een hoekje met allerlei troep ervoor, weggemoffeld staan.

Blijkbaar is er ook Kruidvat personeel die hem niet moet...... :D
De joker :D
pi_199753604
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vind de reclame van de Jumbo het leukst. Dat lied van de snollebollekes is ook echt leuk.
Ja en het minst irritant. En die kan de hele zomer mee naar alle sportwedstrijden, net als naar de F1 in Oostenrijk en Zandvoort w/
pi_199753608
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:41 schreef maily het volgende:

[..]

De joker :D
^O^ _O-
pi_199754239
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en het minst irritant. En die kan de hele zomer mee naar alle sportwedstrijden, net als naar de F1 in Oostenrijk en Zandvoort w/
w/
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 13:13:31 #35
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199754251
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en het minst irritant. En die kan de hele zomer mee naar alle sportwedstrijden, net als naar de F1 in Oostenrijk en Zandvoort w/
Dit vond ik ook heel slim ja dat ze het vooral op oranje hebben gegooid en dus erg breed inzetbaar..... w/ w/
pi_199754307
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Dit vond ik ook heel slim ja dat ze het vooral op oranje hebben gegooid en dus erg breed inzetbaar..... w/ w/
Dat nummer van Andre mist tempo en gezelligheid. Ik mis volkomen de sfeer, heeft die dat zelf geschreven?
pi_199756496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat nummer van Andre mist tempo en gezelligheid. Ik mis volkomen de sfeer, heeft die dat zelf geschreven?
André schrijft niets zelf. Hij zit er alleen bij. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199757064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

André schrijft niets zelf. Hij zit er alleen bij. :')
Met zijn rijmwoordenboek.

Ik ga weg,
Dus heb je pech
Je bent toch te oud
Bah wat is het koud
Ik kom niet meer
Ik deed je zeer
Kijk nu naar mij
Ik ben weer blij.

Dre klapt rijmwoordenboek weer dicht. Een nieuwe hit is geboren, speciaal voor Mo.
pi_199757085
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:36 schreef praadje het volgende:

[..]

Met zijn rijmwoordenboek.

Ik ga weg,
Dus heb je pech
Je bent toch te oud
Bah wat is het koud
Ik kom niet meer
Ik deed je zeer
Kijk nu naar mij
Ik ben weer blij.

Dre klapt rijmwoordenboek weer dicht. Een nieuwe hit is geboren, speciaal voor Mo.
Something something piemelklei
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199757153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Something something piemelklei
Yep, goed gevonden. Voeg ik even toe.

Ik ga weg,
Dus heb je pech
Je bent toch te oud
Bah wat is het koud
Ik kom niet meer
Ik deed je zeer
Kijk nu naar mij
Ik ben weer blij.
Voor die kleine
Is het fijne
Dat ik langs rij
En speel met piemelklei

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 05-06-2021 17:51:22 ]
  zaterdag 5 juni 2021 @ 17:37:36 #41
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199757681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat nummer van Andre mist tempo en gezelligheid. Ik mis volkomen de sfeer, heeft die dat zelf geschreven?
1 keer gezien, snap ook niet echt t idee en dan met z'n lelijk kettinkje
pi_199757972
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Personeel in een winkel krijgt ook maar alles door de strot geduwd wat het hoofdkantoor allemaal verzint.

Daarbij denk ik dat iedereen elkaar aan het gek maken is omtrent het Hazesgebeuren. Blijkbaar is hij toch wel heul interessant. Voor mij is het een kerel die zijn vriendin en kind heeft verlaten voor een jonger vrouwelijk exemplaartje. Zoals dat zo vaak gebeurd. En nee, ik praat niet goed, maar zo'n big deal is het allemaal niet. In ieder geval niet zo groot als mensen er nu van maken.

Mensen doen ook alsof Monique het ergste van het ergste is overkomen.. zeker onder haar posts.
Alsof het een godswonder is dat ze door blijft gaan ondanks alles.
Terwijl ze ook niet echt een fulltime baan heeft ofzo waarbij ze tijdens zo'n breuk ook nog moet opdraven. Wat veel vrouwen (en mannen) die zoiets meemaken wel moeten.
pi_199758207
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Mensen doen ook alsof Monique het ergste van het ergste is overkomen.. zeker onder haar posts.
Alsof het een godswonder is dat ze door blijft gaan ondanks alles.
Terwijl ze ook niet echt een fulltime baan heeft ofzo waarbij ze tijdens zo'n breuk ook nog moet opdraven. Wat veel vrouwen (en mannen) die zoiets meemaken wel moeten.
Het verschil is dat heel Nederland kan wel meegenieten van de fratsen van André en Sarah. Zelden zoveel dommigheid gezien in zo’n korte periode. Dat de caissière bij de supermarkt ook zo lelijk gedumpt is, staat niet op de voorpagina van alle kranten.
pi_199758237
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:44 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep, goed gevonden. Voeg ik even toe.

Ik ga weg,
Dus heb je pech


Je bent toch te oud
Bah wat is het koud
Ik kom niet meer
Ik deed je zeer
Kijk nu naar mij
Ik ben weer blij.
Voor die kleine
Is het fijne
Dat ik langs rij
En speel met piemelklei
Geweldig 😀
pi_199758713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Mensen doen ook alsof Monique het ergste van het ergste is overkomen.. zeker onder haar posts.
Alsof het een godswonder is dat ze door blijft gaan ondanks alles.
Terwijl ze ook niet echt een fulltime baan heeft ofzo waarbij ze tijdens zo'n breuk ook nog moet opdraven. Wat veel vrouwen (en mannen) die zoiets meemaken wel moeten.
Moeder zijn is al een fulltime time baan opzich.

Het gaat om de manier hoe André een Saar zich presenteren/etaleren.

En ik vind het inderdaad knap dat zij zich zo staande houd. En dat vind ik voor Monique maar ook voor alle andere vrouwen die zo iets meemaken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199758731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het verschil is dat heel Nederland kan wel meegenieten van de fratsen van André en Sarah. Zelden zoveel dommigheid gezien in zo’n korte periode. Dat de caissière bij de supermarkt ook zo lelijk gedumpt is, staat niet op de voorpagina van alle kranten.
De twee slimste zijn het niet nee. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199759040
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Moeder zijn is al een fulltime time baan opzich.

Het gaat om de manier hoe André een Saar zich presenteren/etaleren.

En ik vind het inderdaad knap dat zij zich zo staande houd. En dat vind ik voor Monique maar ook voor alle andere vrouwen die zo iets meemaken.
Ze kan niet anders dan zich staande houden, ze heeft een kind om voor te zorgen. Verder heb ik geen medelijden met haar. Ze wist welk vlees ze in de kuip had na dat gedoe met Bridget. Ze zijn vaker uit elkaar geweest, wie weet heeft hij wel vaker op een niet glamoureuze manier gedumpt. Maar hé ze is zo zielig dat ze dit moet meemaken!

Hetzelfde met Leontien, die gaat ook weer terug naar haar overspelige vent en half Nederland barst nog net niet in tranen uit zo blij zijn ze voor hun.

En dan hebben we Jaimy. Die uitgemaakt wordt voor een dom wijf en een golddigger omdat ze bij Kleine blijft. Natuurlijk zijn er hier andere dingen voorgevallen, maar uiteindelijk hebben deze drie dames heel wat gemeen. Alleen de bovenste twee worden op handen gedragen en Jaimy het tegenovergestelde. Waar zou dat aan liggen?
pi_199759192
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze kan niet anders dan zich staande houden, ze heeft een kind om voor te zorgen. Verder heb ik geen medelijden met haar. Ze wist welk vlees ze in de kuip had na dat gedoe met Bridget. Ze zijn vaker uit elkaar geweest, wie weet heeft hij wel vaker op een niet glamoureuze manier gedumpt. Maar hé ze is zo zielig dat ze dit moet meemaken!

Hetzelfde met Leontien, die gaat ook weer terug naar haar overspelige vent en half Nederland barst nog net niet in tranen uit zo blij zijn ze voor hun.

En dan hebben we Jaimy. Die uitgemaakt wordt voor een dom wijf en een golddigger omdat ze bij Kleine blijft. Natuurlijk zijn er hier andere dingen voorgevallen, maar uiteindelijk hebben deze drie dames heel wat gemeen. Alleen de bovenste twee worden op handen gedragen en Jaimy het tegenovergestelde. Waar zou dat aan liggen?
Cocaïne?
pi_199759217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Cocaïne?
Wat heeft cocaïne daar mee te maken?
pi_199759659
Ik moest lachen.

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')