abonnement Unibet Coolblue
pi_199734003
quote:
Een 36-jarige vrouw uit Enschede heeft donderdag in de rechtbank van Almelo tien jaar cel en tbs met dwangverpleging tegen zich horen eisen. Het Openbaar Ministerie (OM) voert aan dat zij heeft geprobeerd een veroordeelde zedendelinquent met veel geweld om het leven te brengen.

De vrouw was op 1 november vorig jaar met twee jongens van zestien en achttien jaar naar de woning van de man aan de Lintveldebrink in Enschede gegaan en met een smoes naar binnen gekomen. Volgens het OM vond vervolgens "een explosie van geweld" plaats. De man werd aangevallen met knuppels en met een groot mes meerdere keren diep in zijn rug gestoken.

Het geweld werd gestaakt, omdat er iemand voor de deur stond. Volgens de officier van justitie is dit de redding van het slachtoffer geweest. "De koelbloedigheid waarmee door de verdachten over de plannen werd gesproken en waarmee deze zijn uitgevoerd, is zowel huiveringwekkend als zorgwekkend", aldus de officier.

De Enschedese is volgens het OM vorig jaar actief geworden in de wereld van het 'pedohunten'. Zij had achterhaald dat het slachtoffer in het verleden is veroordeeld voor een zedenmisdrijf. Vervolgens zou ze hebben besloten de man te vermoorden.

"De vrouw en de twee medeverdachten zijn voor eigen rechter gaan spelen", zei de officier. "De verdachte heeft daarnaast twee jongens in haar bizarre acties betrokken: jongens die toch al een belast verleden hadden en nu wederom aan traumatische gebeurtenissen zijn blootgesteld. Dat moet haar bijzonder zwaar worden aangerekend."

Volgens gedragsdeskundigen is de vrouw verminderd toerekeningsvatbaar. Tegen de achttienjarige verdachte is twintig maanden jeugddetentie en jeugd-tbs geëist. Op advies van deskundigen is op hem het jeugdstrafrecht toegepast. De zaak tegen de zestienjarige jongen wordt op een later moment achter gesloten deuren behandeld.
https://www.nu.nl/binnenl(...)zedendelinquent.html

Ziek wijf. :{w :+
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 20:05:36 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199734084
Vergeet die TBS niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:08:51 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199734109
Overigens ben ik wel benieuwd op welke partij deze vrouw stemde.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199734201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:08 schreef -XOR- het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd op welke partij deze vrouw stemde.
BIJ1, gegarandeerd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:19:14 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_199734214
Gezellig, zo'n actief uitje met het bijstandsgezin.
pi_199734360
quote:
Enschedese moeder blijkt nietsontziende ‘pedojager’: OM eist 10 jaar cel en tbs voor poging tot moord
ENSCHEDE/ALMELO - Moeder Erika D. (36) uit Enschede is lid van een groep ‘pedojagers’ op Facebook en als ze erachter komt dat er een veroordeelde pedofiel in haar flat woont is de beslissing snel genomen. De ‘pedo’, een goede bekende van D., moet dood. De daad wordt bij het woord gevoegd. In de rechtbank hoorde D. vandaag jaar 10 cel en tbs met dwangverpleging eisen.


Erika D. probeert in eerste instantie binnen haar pedojagersgroep medestanders te vinden om de man van het leven te beroven. Dat lukt niet. Dan zoekt ze dichterbij naar mogelijke helpers: haar 16-jarige zoon en zijn kameraad Max van D. (18). Dat duo ziet het wel zitten om de ‘pedo klappen te geven en zijn geld te pakken’. En zo gebeurt het dat de drie op 1 november vorig jaar naar de flat van het slachtoffer lopen. Waar ze vervolgens beestachtig tekeergaan. In een explosie van geweld wordt het slachtoffer niet alleen drie keer met een vlijmscherp mes gestoken maar slaan de beide jongens hem met honkbalknuppels letterlijk de hersens in.

Lees ook
Enschedese moeder Erika D. ging op ‘pedojacht’, slachtoffer werd letterlijk de hersens ingeslagen
Enschedese moeder Erika D. ging op ‘pedojacht’, slachtoffer werd letterlijk de hersens ingeslagen
Buurman neemt poolshoogte
Dat het slachtoffer de afschuwelijke aanval op zijn leven niet bekoopt met de dood is niet te danken aan D. en haar ‘jongens’. Zijn buurman gaat, waarschijnlijk getriggerd door het rumoer in de flat, poolshoogte nemen. Hij belt aan en wordt aangesproken door moeder D. die nog probeert om hem weg te sturen. Als dat niet lukt valt het plan, om de ‘pedo’ te vermoorden en het huis vervolgens vrij van sporen te maken, in het water. De beide ‘jongens’ gaan er als hazen vandoor en moeder D. verzint een verhaal dat het slachtoffer is aangevallen door twee Russen die nog een appeltje met hem te schillen hadden. vervolgens laat ze de buurman binnen.

Het gesprek dat ze vervolgens heeft met 112 klinkt donderdagmorgen in de rechtszaal. Te horen is een vrouw in paniek die gilt dat ‘de hele boel onder het bloed zit, er ligt zoveel bloed, het is niet goed!” Politiemensen en ambulancepersoneel vinden de man even later inderdaad midden in een enorme plas bloed. Het bloed komt uit diepe steekwonden en uit zijn door de klappen zwaar vervormde hoofd. Uit beelden van de bodycam van een van de agenten is te zien dat het slachtoffer nog probeert van de brancard te komen omdat het liggen op de rug hem verschrikkelijk pijn doet. „Blijft u rustig liggen, u gaat naar het ziekenhuis”, zegt een broeder.

Kunstmatige slaap
Op het politiebureau bereiden officier van justitie Sandra Leusink en een onderzoeksteam zich die avond voor op de fatale boodschap van het ziekenhuis, dat het slachtoffer overleden is. Ze zetten vast een moordonderzoek op poten. De boodschap blijft uit, in het MST hebben artsen het gevecht gewonnen, het slachtoffer wordt twintig dagen in een kunstmatige slaap gehouden. Terwijl het slachtoffer voor zijn leven vecht wordt duidelijk dat de ‘Russen’ een verzinsel zijn en dat de paniekerige buurvrouw er meer van weet.

D. wordt opgepakt, politiemensen die haar telefoon bekijken stuiten op een app die alle telefoongesprekken opneemt. Als ze gesprekken beluisteren is het bewijs al snel geleverd. De gesprekken worden afgespeeld. De aanwezigen horen D. tegen haar 16-jarige zoon vertellen ‘je moet mensen gaan regelen, want die man moet klappen krijgen’. „Vijf ‘bankie’(straattaal voor 100 euro) per persoon. En dan maak ik het wel af.” D. verwijst in gesprekken naar een groot keukenmes dat ze heeft. Er zijn zelfs geluidsfragmenten waarop te horen is dat D. het mes nog scherper slijpt dan het al was. Om te proberen of het ook goed scherp was stak ze het tot aan het lemmet in haar bank. Het ging soepeltjes.

Opgewekt aan de telefoon
Tegen haar zoon zegt D: „Ik zit even te denken wat de beste manier is om dat mes erin te jagen, ik denk van achteren.” De 14-jarige dochter van D., ze heeft vijf kinderen van drie verschillende vaders, krijgt een uiterst opgewekte moeder aan de lijn. Bijna zingend vertelt D. dat haar broertje gaat helpen ‘een pedo te bossen’. „Moet je maar met je poten van kinderen afblijven”, om eraan toe te voegen: „Ik heb hier een dikke knuppel liggen.” Tegen haar zoon zegt D. dat ze, na het geven van de klappen, ‘Gezellig met z’n allen naar de McDonald’s gaan’.


Moeder D. kwam regelmatig bij het slachtoffer over de vloer, ze leende zelfs ooit een fors geldbedrag van hem. Tijdens haar rechtszaak zegt D. dat het slachtoffer haar zoontje van 6 iets aan gedaan zou hebben, maar enig bewijs daarvan heeft ze niet. „Het was angst, er wonen heel veel kinderen in onze flat”, zei D. ook. „Misschien was het de angst dat hij op een onverwacht moment met de dochter van mijn vriendin alleen in de lift zou staan.” Verwijzend naar haar Facebookgroep zeg ze ‘ik ben gaan generaliseren, ik zag hem niet meer als individu’.

Over haar zoon en diens kameraad Max van D. zegt moeder D. dat ze alles op zich wil nemen, ook de vordering van ruim een halve ton die het slachtoffer indiende. Van D., die de avond voor de aanval met de 16-jarige uit Amsterdam naar Enschede treinde, zegt dat hij alleen maar wist dat er iemand klappen ging krijgen. Namelijk een drugsdealer die een hoop geld in huis had, en die een lesje geleerd moest worden. Het was dan mooi meegenomen dat ze nog wat geld konden buitmaken. De 16-jarige zoon van moeder D. stuurde na hun daad een berichtje naar een vriend: “We hebben hem helemaal de kanker in gesloopt!”

Poging tot moord
Voor officier van justitie Sandra Leusink staat vast, wat hier gebeurde was een regelrechte poging tot moord. Alles was tot in de details gepland: van wie er waar zou slaan, tot het dragen van een dubbele laag kleding. Er was zelfs besproken dat de sporen na de moord zouden worden opgeruimd maar ook dat er in de woning van het slachtoffer gedoucht zou worden. Zo kon al het bloed al afgespoeld worden. Tegen moeder D. eist Leusink 10 jaar cel en tbs met dwangverpleging. Max van D. is nog zo jong dat hij via het jeugdstrafrecht vervolgd moet worden, de eis tegen hem is 20 maanden en jeugd-tbs. Tegen de 16-jarige zoon is ook 20 maanden jeugddetentie en jeugd-tbs geëist. Vanwege zijn jeugdige leeftijd werd zijn strafzaak achter gesloten deuren behandeld.

Het slachtoffer moest afgelopen januari zijn woning uit. Zijn woning werd op last van de gemeente voor drie maanden gesloten vanwege drugshandel. De man claimde meerdere kosten voor zijn verhuizing bij de verdachten. Die kosten moeten worden afgewezen zegt advocate Paola Wibbeling die moeder D. bijstaat.
Typisch voorbeeld van een zwakzinnig persoon die door de wondere wereld van Facebook nog debieler is geworden.
pi_199735397
quote:
De Enschedese is volgens het OM vorig jaar actief geworden in de wereld van het 'pedohunten'.
Dit klopt niet. Mevrouw D was al in 2009 aangesloten bij de club van (wijlen) Yvonne van Hertum.
pi_199735449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef r_one het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Mevrouw D was al in 2009 aangesloten bij de club van (wijlen) Yvonne van Hertum.
Wijlen? Ze leeft nog, it's a miracle!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yvonne_van_Hertum
pi_199735755
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Wijlen? Ze leeft nog, it's a miracle!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yvonne_van_Hertum
Ze is (volgens ingewijden) een stille dood gestorven. Geld voor een overlijdensadvertentie had ze niet, ze zat in de schuldsanering. Dan kom je dus ook nooit op Mensenlinq.

quote:
Yvonne van Hertum: verschil tussen versies
← Oudere bewerkingNieuwere bewerking →
Yvonne van Hertum (bewerken)
Versie van 21 nov 2019 03:54
49 BYTES VERWIJDERD , 1 JAAR GELEDEN
Er is gewoon geen enkel bewijs dat ze overleden zou zijn, dus alle verwijzingen daarnaar verwijderd.
pi_199736192
Beter geven ze haar een lintje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199736210
Psychopaat dat wijf..hierbij vastgesteld
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:05:58 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199736213
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:04 schreef superniger het volgende:
Beter geven ze haar een lintje.
Omdat ze haar buurman probeerde te vermoorden die 10 jaar geleden een straf heeft uitgezeten?!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:23:27 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199736654
Ziek zwakzinnig wijf.
Zijn er helaas veel te veel van.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199736886
Eng wijf, is ze jaren bezig met complotten, fake News en pedojagen vergeet ze die opnames te wissen. _O-

Hopelijk gevalletje long stay.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:00:28 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_199738119
5 kinderen van 3 verschillende mannen, en dan met je zoon een buurman vermoorden. Ja, fijn DNA krijgen we erbij in onze samenleving.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:10:51 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:33:11 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199738240
Maarre...

• 5 kinderen van 3 mannen.
• Zo te lezen is geen van de vaders in beeld (dat is een duidelijk signaal dat niemand het met haar uithoudt).
• Straattaal gebruiken op je 36ste
• Nadat we hem in elkaar getrapt/vermoord hebben gezellig met z'n allen naar de McDonalds
• Lid zijn van een Facebook pedohunter groep
• Groot geldbedrag van het slachtoffer geleend, die ze na zijn dood natuurlijk niet meer hoeft terug te betalen...
• Russen als excuus gebruiken, dat is iets van de koude oorlog en misdaadfilms uit de jaren 80, totaal niet relevant in NL, echt slecht verzonnen dit

quote:
Over haar zoon en diens kameraad Max van D. zegt moeder D. dat ze alles op zich wil nemen, ook de vordering van ruim een halve ton die het slachtoffer indiende.
"ik neem wel hun schuld op me, laat hun gaan"
Zo werkt het rechtsysteem niet, daar kan je niet over onderhandelen, wat een idioot _O-

Dit is echt een geweldig voorbeeld van iemand die naar een zwarte basis en middelbare school is gegaan en met de verkeerde mensen is opgegroeid/omgegaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 04-06-2021 01:07:56 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 01:00:27 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199738317
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:04 schreef superniger het volgende:
Beter geven ze haar een lintje.
Ja om haar nek en het andere eind aan de hoogste boom :')
pi_199738332
In een land waarin de politieke moord door Volkert leidt tot een strafje van krap 12 jaar, is het onredelijk voor dit lichtere vergrijp meer dan een 5 jaar te geven.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 03:14:42 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_199738467
Echt zwaar gestoord dat wijf.

Mensen die dit gedrag toejuichen juichen dus geweld toe, verkapte oproep tot geweldpleging en oproep tot moord. Een persoon die zijn of haar straf heeft uitgezeten heeft recht op een nieuw bestaan en veiligheid.
pi_199738688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 01:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
In een land waarin de politieke moord door Volkert leidt tot een strafje van krap 12 jaar, is het onredelijk voor dit lichtere vergrijp meer dan een 5 jaar te geven.
Ik vind de straf zelf goed, ga maar lekker brommen. Maar ben het wel gedeeltelijk met je eens. Hebben hier ook een beruchte crimineel rondlopen, 1e moord: 7 jaar, 2e moord: 4 jaar. Beetje krom wel hoe die straffen gaan. En die crimineel heeft zijn leven niet verbeterd. Daarnaast "verminderd toerekeningsvatbaar", toch het grote excuus de laatste jaren bij criminelen waardoor de strafmaat heel wat lager uitvalt.

Goed dat ze een flinke straf krijgt, nu de rest van alle criminelen/radicalen in dit land ook.
pi_199738696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:33 schreef slashdotter3 het volgende:

Dit is echt een geweldig voorbeeld van iemand die naar een zwarte basis en middelbare school is gegaan
Huh? :? 8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199741486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 01:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
In een land waarin de politieke moord door Volkert leidt tot een strafje van krap 12 jaar, is het onredelijk voor dit lichtere vergrijp meer dan een 5 jaar te geven.
Lichtere vergrijp? Bij iemand binnendringen in wat een veilig onderkomen hoort te zijn met 3 man. Vervolgens zijn hele kop tot puin slaan, zijn hele rug naar de tering steken. Precies wetend wat te doen nadat ze dit persoon vermoord hebben.
pi_199741764
Erika is een beetje gestoord.

36, 5 kinderen van 3 mannen weet je ook alweer genoeg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199742527
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Erika is een beetje gestoord.

36, 5 kinderen van 3 mannen weet je ook alweer genoeg.
En in 10 jaar tijd op 4 verschillende adressen gewoond en al 3 verschillende beroepen/bedrijfjes gehad.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:58:16 #27
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_199744627
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:51 schreef r_one het volgende:

[..]

En in 10 jaar tijd op 4 verschillende adressen gewoond en al 3 verschillende beroepen/bedrijfjes gehad.
Is dat raar ja? Zal mijn keukenmes maar gaan slijpen dan. ;(
pi_199745378
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Is dat raar ja? Zal mijn keukenmes maar gaan slijpen dan. ;(
Je gaat vanavond lekker zelf kokkerellen? Wat schaft de pot? :9

Het past in het totaalplaatje. Je kunt de gevolgtrekking niet omkeren.
pi_199745503
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Is dat raar ja? Zal mijn keukenmes maar gaan slijpen dan. ;(
Dat ligt er aan. In dit geval vind ik het bijdragen aan mijn beeld van een onstabiel persoon met een rommelig leven in de marge.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:40:14 #30
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_199746392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:33 schreef slashdotter3 het volgende:

Dit is echt een geweldig voorbeeld van iemand die naar een zwarte basis en middelbare school is gegaan en met de verkeerde mensen is opgegroeid/omgegaan.
Het is de schuld van de buitenlanders? 8)7 :?
Krekker is de bom!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:42:39 #31
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199746415
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het is de schuld van de buitenlanders? 8)7 :?
Jeweettoch. Hadden ze maar blank moeten zijn :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199746475
Oeps, ik dacht dat-ie 't niet overleefd had. :@

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2021 19:53:14 ]
pi_199747912
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:17 schreef r_one het volgende:

[..]

10 jaar + TBS is nog maar de eis hè.

Maar jij vindt dat dus al teveel, enkel en alleen omdat het slachtoffer het enorme geluk heeft gehad deze gruwelijke moordaanslag te overleven?
Het gaat om de verhoudingen.

De belangrijke politicus en wetenschapper prof. dr. Fortuyn wordt vermoord door een extreemlinkse activist en hij krijgt van een D66-rechter een zalvende straf van slechts 12 jaar, van alle gemakken voorzien.

Nu gaat het om een stuk ongedierte dat men wederrechtelijk uit de weg heeft proberen te ruimen, toegegeven dat mag niet, en komt het OM met een strafeis die qua grootte vergelijkbaar is als met de eerder genoemde politieke moord.
pi_199749816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het gaat om de verhoudingen.

De belangrijke politicus en wetenschapper prof. dr. Fortuyn wordt vermoord door een extreemlinkse activist en hij krijgt van een D66-rechter een zalvende straf van slechts 12 jaar, van alle gemakken voorzien.

Nu gaat het om een stuk ongedierte dat men wederrechtelijk uit de weg heeft proberen te ruimen, toegegeven dat mag niet, en komt het OM met een strafeis die qua grootte vergelijkbaar is als met de eerder genoemde politieke moord.
Voor de wet is iedereen gelijk, het is niet voor niets dat Vrouwe Justitia geblinddoekt is.

Dat jij onderscheid maakt tussen een “belangrijke politicus en wetenschapper” enerzijds en “een stuk ongedierte” anderzijds, zegt meer over jou dan over de politieke gezindte van een rechter.

De modus operandi bij Fortuyn vind ik minder heftig dan hier, dat mag zeker meespelen in de strafmaat. Of jij dat nou leuk vindt of niet.
pi_199928833
quote:
Vrouw die vermeende pedofiel in Enschede probeerde te vermoorden draait negen jaar de cel in



Een 36-jarige vrouw uit Enschede is veroordeeld tot een gevangenisstraf van negen jaar. Daarnaast is haar tbs met dwangverpleging opgelegd. De rechtbank acht bewezen dat de vrouw samen met twee jongens van 16 en 18 jaar heeft geprobeerd een man, van wie ze dacht dat hij pedofiel was, om het leven te brengen in Enschede.
De 18-jarige en 16-jarige mededaders krijgen vijftien maanden jeugddetentie en jeugd-tbs opgelegd. Het drietal probeerde een medeflatbewoner van de vrouw te doden omdat zij dacht dat hij pedofiel was.

De vrouw, haar 16-jarige zoon en zijn 18-jarige vriend, gingen op 1 november 2020 naar de woning van hun slachtoffer in een flat in Enschede. Daar sloegen de jongens de man onder meer met een metalen knuppel op zijn hoofd en de vrouw stak hem met een mes in de rug. Het slachtoffer belandde door het extreme geweld op de intensive care. Een man die toevallig bij het slachtoffer op bezoek kwam, belde aan en verstoorde zo - zonder het te weten - de aanval. Hiermee redde hij waarschijnlijk het leven van het slachtoffer.

Vooropgezet plan
De rechtbank stelt vast dat de drie handelden met een vooropgezet plan. Op de dag voor de aanval bespraken zij onder meer de taakverdeling, hoe dadersporen moesten worden voorkomen en hoe de knuppel gebruikt moest worden om de man zoveel mogelijk schade toe te brengen.

De vrouw en haar zoon bespraken samen de dood van de man. De 18-jarige jongen was niet bij het bespreken van de dood, maar handelde die dag wel volgens de afgesproken instructies. Hij sloeg de man, zoals afgesproken, met de knuppel op zijn hoofd. Uit dat welbewuste en potentieel dodelijke geweld blijkt volgens de rechter dat ook hij van plan was om de man te doden.

Pedofiel een lesje leren
De reden voor het extreme geweld is niet helemaal duidelijk geworden. Wel blijkt dat de vrouw met meerdere mensen, onder wie haar zoon, besprak om de buurman een lesje te leren, omdat hij volgens haar pedofiel is. Uit het dossier blijkt niet dat de 18-jarige vriend van de zoon hier vanaf wist. Hij zou zijn meegegaan naar de woning omdat er geld te halen viel bij hun slachtoffer.

Alle drie zijn volgens de rechter verminderd toerekeningsvatbaar, omdat ze een gebrekkige ontwikkeling van de geestesvermogens hebben of lijden aan een ziekelijke stoornis. Op advies van deskundigen krijgt de vrouw tbs met dwangverpleging opgelegd. Omdat de 18-jarige jongen is veroordeeld via het jeugdstrafrecht krijgt hij, net zoals de 16-jarige jongen, jeugddetentie en jeugd-tbs opgelegd. Ook moet het trio in totaal bijna 20.000 euro schadevergoeding betalen.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)negen-jaar-de-cel-in
pi_199928920
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:04 schreef superniger het volgende:
Beter geven ze haar een lintje.
Ben je op zoek naar een alibi? De grootste homo 'haters' zijn meestal zelf homo. De grootste pedo 'haters'...
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:32:09 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199929130
quote:
Kan er naast zitten maar is tbs in de praktijk niet gewoon een levenslange gevangenisstraf?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:37:32 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199929234
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 16:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kan er naast zitten maar is tbs in de praktijk niet gewoon een levenslange gevangenisstraf?
Nope. Long stay TBS wel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:43:10 #39
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199929393
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope. Long stay TBS wel.
Ook niet.
  donderdag 17 juni 2021 @ 20:44:24 #40
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_199933870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 16:19 schreef The_End het volgende:

[..]

Ben je op zoek naar een alibi? De grootste homo 'haters' zijn meestal zelf homo. De grootste pedo 'haters'...
Waarschijnlijk een hoog percentage pedojagers hebben seks met minderjarigen.
Ik ken helaas ook een voorbeeld hiervan.

Kinderen seksueel misbruiken en je voordoen als hetero en pedojager. Deze psychopaat is ook seksverslaafd, kleptomaan, mept vrouwen in elkaar en is dus gewoon een kinderverkrachter. Hij kan zichzelf wel pedojager noemen, maar hij is gewoon een kinderverkrachter en een dief en een kansloze sukkel die vrouwen in elkaar trimt omdat hij zich dan erg geweldig voelt. Stalking doet hij ook aan. Drugs en wapenbezit en handel.

Die mafkees en psycho kent helaas nogal wat 'zware jongens' want eigenlijk had ik al heel lang geleden aangifte tegen hem willen doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Linkse_Boomknuffelaar op 17-06-2021 21:02:51 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')