abonnement Unibet Coolblue
pi_199733838
Habibos ik ben 21 uit 2000, Ik moet dus nog even wachten. Maar veel van mijn vrienden willen zich niet laten vaccineren.

Paar maanden geleden wilde de meeste nog. Maar er komt steeds meer nieuws en zo, en nu van de 4 vrienden die wilde wil er nog maar 1 maar die twijfelt net als ik.

We horen steeds meer mensen die zeggen dat het op lange termijn rare dingen kan doen en zo. Ik maak me wel druk. En hoe langer dat wachten duurt hoe meer je hoort en leest hoe minder je zin hebt.

Ik denk dat straks geen enkele jongeren zich laat vaccineren omdat het zolang duurt. Dan denken we ook dat we het niet eens nodig hebben.

Ik wil vaccin maar ik twijfel wel als ik nu kon krijgen zou ik pakken maar over 2 maanden Habibo weet het niet. Ik hoor steeds meer mensen om mik heen die niet pakken en tegen zijn. Janssen is ook weer teruggefloten ik word er para van en bij jongeren ben je minderheid als je je wel laat vaccineren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2021 19:45:49 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 20:06:23 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199734089
Wie hoor je wat zeggen? Is dat wetenschappelijk onderbouwd of is Facebook de bron?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199734097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wie hoor je wat zeggen? Is dat wetenschappelijk onderbouwd of is Facebook de bron?
Ja gewoon bij vrienden en zo. Maar ja lange effecten zijn nog niet goed onderzocht Habibo kan ook niet. Maar misschien is het onzin Ik weet het allemaal niet maar Janssen is weer gestopt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 20:09:01 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199734110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:07 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

Ja gewoon bij vrienden en zo. Maar ja lange effecten zijn nog niet goed onderzocht Habibo kan ook niet. Maar misschien is het onzin Ik weet het allemaal niet maar Janssen is weer gestopt.
Iets wat vrienden zeggen is alles behalve betrouwbaar in dit geval.
Maar waarom zou jij je dan moeten laten tegenhouden? Je kan neem ik aan zelf goed nadenken en zelf onderzoek doen naar die beweringen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199734133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Iets wat vrienden zeggen is alles behalve betrouwbaar in dit geval.
Maar waarom zou jij je dan moeten laten tegenhouden? Je kan neem ik aan zelf goed nadenken en zelf onderzoek doen naar die beweringen?
Jij hebt gelijk maar toch beetje groepsdruk en ook gewoon ze roepen steeds lange termijn daar is geen bewijs van. Wat als zij gelijk hebben?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 20:15:22 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199734170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:11 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk maar toch beetje groepsdruk en ook gewoon ze roepen steeds lange termijn daar is geen bewijs van. Wat als zij gelijk hebben?
Wat als je morgen niet meer wakker wordt? Of een hartaanval krijgt?
Maar wat als je wel je shot "neemt" en dan later alsnog corona krijgt? Ben je dan stiekem toch niet heel blij dat je naar jezelf hebt geluisterd?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199734192
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat als je morgen niet meer wakker wordt? Of een hartaanval krijgt?
Maar wat als je wel je shot "neemt" en dan later alsnog corona krijgt? Ben je dan stiekem toch niet heel blij dat je naar jezelf hebt geluisterd?
Ja ik twijfel gewoon Habibo maar denk dat jij misschien wel gelijk hebt. Lange effecten van corona weten we ook niet denk ik. Ik vind het moeilijk :(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 20:22:44 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199734247
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:17 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

Ja ik twijfel gewoon Habibo maar denk dat jij misschien wel gelijk hebt. Lange effecten van corona weten we ook niet denk ik. Ik vind het moeilijk :(
Luister naar jezelf en doe wat jij wil. Ongeacht wat anderen er van vinden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:23:23 #9
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199734250
- Nee, gewoon nee. -

[ Bericht 75% gewijzigd door Tijger_m op 05-06-2021 17:57:40 ]
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_199734307
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Luister naar jezelf en doe wat jij wil. Ongeacht wat anderen er van vinden.
Ja ik ga er denk ik gewoon voor Habibo. Bedankt voor je advies.
pi_199734308
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
We horen steeds meer mensen die zeggen dat het op lange termijn rare dingen kan doen en zo. Ik maak me wel druk. En hoe langer dat wachten duurt hoe meer je hoort en leest hoe minder je zin hebt.
Bijzonder, want ik hoor helemaal niks.

En oja, als we moeilijk gaan doen over de lange termijn mogen we per definitie dus niet meteen los bij een pandemie, maar rustig een paar jaar afwachten tot die de halve wereld heeft uitgeroeid, want stel je voor die lange termijn!!
I'll give you something to do
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:28:07 #12
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199734315
Als je bij alles wat je doet moet gaan nadenken over "het lange termijn effect" dan kun je jezelf beter in een bunker opsluiten. :{

Alhoewel: wat is het lange termijn effect daarvan? Zo'n bunker is vochtig en beton geeft allerlei stof af dat je inademt.

We zijn nergens veilig. :'(
pi_199734408
De oudjes zullen ze zaak wel weer redden, zoals altijd.
Mijn god wat een slappe zooi tegenwoordig.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199734530
Jouw vrienden kunnen waarschijnlijk net foutloos hun eigen naam schrijven, maar denken wel even te weten hoe het vaccin in elkaar steekt.
pi_199734921
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Habibos ik ben 21 uit 2000, Ik moet dus nog even wachten. Maar veel van mijn vrienden willen zich niet laten vaccineren.

Paar maanden geleden wilde de meeste nog. Maar er komt steeds meer nieuws en zo, en nu van de 4 vrienden die wilde wil er nog maar 1 maar die twijfelt net als ik.
Waar twijfel je precies aan,

quote:
We horen steeds meer mensen die zeggen dat het op lange termijn rare dingen kan doen en zo. Ik maak me wel druk. En hoe langer dat wachten duurt hoe meer je hoort en leest hoe minder je zin hebt.
Er zijn geen lange termijn effecten. Dat kan ook niet omdat het een mRNA vaccin is dat binnen enkele dagen wordt afgebroken. Het past je DNA niet aan. Dat kan ook niet omdat het normale proces DNA -> mRNA -> Eiwitten is. Zoals het al miljarden jaren gaat. DNA maakt RNA en het mRNA maakt eiwitten. In dit geval dus spikes van het virus waar je imuun systeem op reageert. Het is onmogelijk om die weg omgekeerd af te leggen dus er zijn geen lange termijn effecten.

quote:
Ik denk dat straks geen enkele jongeren zich laat vaccineren omdat het zolang duurt. Dan denken we ook dat we het niet eens nodig hebben.
Het virus gaat niet meer weg en jongeren zijn zeker niet immuun voor de gevolgen. En die gevolgen kunnen zeer ernstig zijn. Bij en groot deel van de jongeren die het virus hebben gehad zijn er afwijkingen aan het hart geconstateerd, Dit kan op latere leeftijd zeker problematisch worden.

quote:
Ik wil vaccin maar ik twijfel wel als ik nu kon krijgen zou ik pakken maar over 2 maanden Habibo weet het niet. Ik hoor steeds meer mensen om mik heen die niet pakken en tegen zijn. Janssen is ook weer teruggefloten ik word er para van en bij jongeren ben je minderheid als je je wel laat vaccineren.
Jansen is teruggefloten omdat mensen het niet meer vertrouwde. De kans op complicaties was 1 op 1 miljoen, De kans dat je overlijdt in het verkeer is een factor 50 hoger. Nu is het wel zo dat Jansen een effectiviteit had van 60% en dus veel minder effectief als Pfeizer of Moderna.
pi_199735046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:07 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waar twijfel je precies aan,
[..]

Er zijn geen lange termijn effecten. Dat kan ook niet omdat het een mRNA vaccin is dat binnen enkele dagen wordt afgebroken. Het past je DNA niet aan. Dat kan ook niet omdat het normale proces DNA -> mRNA -> Eiwitten is. Zoals het al miljarden jaren gaat. DNA maakt RNA en het mRNA maakt eiwitten. In dit geval dus spikes van het virus waar je imuun systeem op reageert. Het is onmogelijk om die weg omgekeerd af te leggen dus er zijn geen lange termijn effecten.
[..]

Het virus gaat niet meer weg en jongeren zijn zeker niet immuun voor de gevolgen. En die gevolgen kunnen zeer ernstig zijn. Bij en groot deel van de jongeren die het virus hebben gehad zijn er afwijkingen aan het hart geconstateerd, Dit kan op latere leeftijd zeker problematisch worden.
[..]

Jansen is teruggefloten omdat mensen het niet meer vertrouwde. De kans op complicaties was 1 op 1 miljoen, De kans dat je overlijdt in het verkeer is een factor 50 hoger. Nu is het wel zo dat Jansen een effectiviteit had van 60% en dus veel minder effectief als Pfeizer of Moderna.
Bedankt Habibo ik ben wel blij met die uitleg ik laat pfizer of moderna gewoon zetten dan. Voor 60% neem ik geen risico en jongeren krijgen dat niet geloof ik. Bedankt Habibo voor de uitgebreide uitleg _O_
pi_199735262
Hou op
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_199735291
Jongeren zijn niet kwetsbaar en je zet die spuit vooral om ouderen minder snel te kunnen besmetten. Ik zou dus geen prikje halen want volgend jaar komt er wel weer een nieuwe. Zo word dat spel wel gespeeld.
pi_199735297
Kijk het zit zo, als wij hier straks grotendeels gevaccineerd zijn, hebben we het enigzins weer onder controle, de vrije maatschappij enzo, maar!

Het overgrote deel van de wereld, zal nog lang niet gevaccineerd zijn en dat virus, gaat gewoon weer muteren, want dat doen virussen altijd. Dus we weten niet of er nog een schadelijker variant gaat onstaan.
De varianten die er nu zijn, worden allemaal tegengewerkt door de vaccinaties die we nu hebben. En dan gaat het eigenlijk alleen maar over dat die vaccins die we nu hebben, heel goed werken tegen de meest schadelijke kant van dit virus. De ziekenhuis opnames.

Ziek zijn is niet leuk, maar zo ziek zijn dat je de intensive care in een ziekenhuis ingetild wordt, dat wil je niet meemaken. En deze vaccins zijn heel effectief in het voorkomen dat je mega ziek wordt. Dat is volgens mij de reden dat ik het neem. En anderen besmetten, wordt ook minder na vaccinatie. yay.
pi_199738373
Ik zie er nog steeds nog niet het nut van in om je als 50- te laten vaccineren. Het heeft meer weg van een hype dan het daadwerkelijk iets bijdraagt aan de volksgezondheid. De enigen die hier vanaf nu echt beter van worden zijn de producenten van het vaccin.
Check it out
pi_199738503
Ondanks alle doemdenkers hier ga ik volgende week toch mijn eerste prik halen, wil als het even kan zorgeloos naar festivals kunnen gaan en ook weer naar de maandelijkse dance en discoavonden. :Y

Dat vaccinatiepaspoort moet er juist komen om veilig ergens toegang te krijgen doordat veel 30 minners zich maar niet willen laten inenten!
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 05:29:28 #22
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199738508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 01:26 schreef hjansen82 het volgende:
Ik zie er nog steeds nog niet het nut van in om je als 50- te laten vaccineren. Het heeft meer weg van een hype dan het daadwerkelijk iets bijdraagt aan de volksgezondheid. De enigen die hier vanaf nu echt beter van worden zijn de producenten van het vaccin.
Ga asjeblieft je onzin verkondigen in BNW.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199738523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:11 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk maar toch beetje groepsdruk en ook gewoon ze roepen steeds lange termijn daar is geen bewijs van. Wat als zij gelijk hebben?
Lange termijn effecten kan je ook niet zeggen nog. Zowel bevestigend als ontkennend. Er zijn ook geen onweerlegbare bewijzen dat het wel kwaad kan op lange termijn. Wel is duidelijk dat je er jezelf en je omgeving mee beschermt.

In dit soort gevallen lijkt mij het 't verstandigst om af te gaan op de mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als de overgrote meerderheid het eens is dat het 't beste is zal dat echt wel kloppen. Wetenschappers zijn wat dat betreft betrouwbaarder dan vrienden of politici.

Groepsdruk is waardeloos. Zo is van mijn generatie iig 40% van mjjn leeftijdsgenoten aan het roken begonnen, aan de alcohol gegaan of te vroegtijdig of onbezonnen aan seks begonnen. Maak je egen, geinformeerde keuzes. Denk eens na bij hoeveel ongezonde gewoontes ieder mens sowieso al heeft, dan is sterven aan lange termijn gevolgen van een vaccin echt een extreem klein risico.
pi_199738524
Wat is habibo nu weer voor achterlijk taalgebruik?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_199738864
Je kan je zelf ook afvragen wat zijn de langetermijneffecten van het niet nemen van de vaccinatie?
pi_199738872
Het is @TS altijd erg zinvol om na te gaan wie welke bewering precies doet. Is dat een verifieerbaar expert of deskundige of is het iemand die belang heeft bij aandacht. Is het een 1 ling of is de algemene opinie van gewaardeerd experts zo. Bijvoorbeeld.

Neem nu Ab Osterhaus, mooi geval. Hij zit op zo'n snijvlak: is een expert EN heeft een groot financieel belang. Beide heeft hij aangetoond.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2021 08:11:23 ]
pi_199738917
Wie is die Habibo waar TS het steeds over heeft?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 4 juni 2021 @ 08:16:42 #28
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199738928
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:07 schreef Jron668 het volgende:
Je kan je zelf ook afvragen wat zijn de langetermijneffecten van het niet nemen van de vaccinatie?
Precies, long-covid wil je echt niet krijgen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:37:42 #29
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199739572
Geloof mij, je komt toch aan de beurt of je het wilt of niet. We mogen de anti-vaxxer openlijk openlijk bespotten met alleen tegengas van extreem-rechts. Dus als je niet gezien wilt worden als wappie dan vaccineer je en luister je naar de experts, niet de complotdenkers.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199739667
Je moet lekker doen wat jij wilt. Ik heb er geen zin in om er tijd aan te besteden dus ik laat mij niet prikken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199739693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:07 schreef Jron668 het volgende:
Je kan je zelf ook afvragen wat zijn de langetermijneffecten van het niet nemen van de vaccinatie?
Dat zijn dat je de langetermijn effecten van het vaccin in ieder geval niet krijgt. Dat is 100% zeker.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199739731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 06:04 schreef Naesala_1981 het volgende:

[..]

Lange termijn effecten kan je ook niet zeggen nog. Zowel bevestigend als ontkennend. Er zijn ook geen onweerlegbare bewijzen dat het wel kwaad kan op lange termijn. Wel is duidelijk dat je er jezelf en je omgeving mee beschermt.

In dit soort gevallen lijkt mij het 't verstandigst om af te gaan op de mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als de overgrote meerderheid het eens is dat het 't beste is zal dat echt wel kloppen. Wetenschappers zijn wat dat betreft betrouwbaarder dan vrienden of politici.

Groepsdruk is waardeloos. Zo is van mijn generatie iig 40% van mjjn leeftijdsgenoten aan het roken begonnen, aan de alcohol gegaan of te vroegtijdig of onbezonnen aan seks begonnen. Maak je egen, geinformeerde keuzes. Denk eens na bij hoeveel ongezonde gewoontes ieder mens sowieso al heeft, dan is sterven aan lange termijn gevolgen van een vaccin echt een extreem klein risico.
Onbezonnen sex en alcohol... Je zou ook maar eens genieten van je leven ...
Over roken heb je wel een punt...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 10:03:44 #33
33189 RM-rf
1/998001
pi_199739910
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

We horen steeds meer mensen die zeggen dat het op lange termijn rare dingen kan doen en zo.
okay, wat zijn 'rare dingen'?

Stel je voor, je drinkt een fles wodka op...... wat gebeurt er dan met je lichaam?

Eerst zul je een paar uren tot een dag je zeer dronken gaan gedragen, daarna heb je vermoedelijk koppijn en bouwt je lichaam de alcohol die in je bloed zit af.
Het is niet zo dat je een week later plots weer dronken kan worden, omdat de Wodka dan 'terugkomt'. Of dat je 9 maanden later zomaar een negatieve bijwerking van je dronken avond ervaart (in bepaalde geallen kan er wel een bijwerking ontstaan die 9 maanden later 'ter wereld komt' maar die is dan exact op die avond ontstaan en niet uit het niets weken later)

wel zal je lichaam tijdens de fase waarin je dronken bent ook lichamelijke reacties kennen, de alcohol kan ook schade achterlaten, en tevens zal je lichaam zich sterker trainen op het afbouwen van deze alcohol.

Vaccins blijen 4-6 weken hooguit in je bloed en worden dan ook relatief snel afgebouwd, deels door de immuunreactie die ze zelf opwekken.
bijwerkingen die bekend zijn blijken ook oornamelijk in de eerste 15 dagen te ontstaan... an een ziek gevoel, huidirritatie in de eerste dagen, tot bepaalde zeldzame lichaamsreacties in de tijd tussen 4-15 dagen na Vaccinatie.

Het is eigenljk omogelijk te beweren dat 4-6 weken na een Vaccinatie nog _nieuwe_ effecten hiervan zouden ontstaan, omdat de vacinatie-stoffen na die tijd allang uit je lichaam verdwenen zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199740106
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is die Habibo waar TS het steeds over heeft?
Habibo macht kinder froh.

Ik heb geen idee...
pi_199740567
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dogma's als "big bad Pharma" behoeven ook geen serieuze argumenten
De schurkachtigheid van die industrie en verstrengeling met de politiek is goed gedocumenteerd inderdaad.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199740604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De schurkachtigheid van die industrie en verstrengeling met de politiek is goed gedocumenteerd inderdaad.
Net als de fraude/oplichterij van de antivaxxer

Maar vertel, welke baat heeft bijvoorbeeld Pfizer bij het op de markt brengen van een vaccin of medicijnen die de halve wereldbevolking om zeep zouden helpen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199740706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Net als de fraude/oplichterij van de antivaxxer

Maar vertel, welke baat heeft bijvoorbeeld Pfizer bij het op de markt brengen van een vaccin of medicijnen die de halve wereldbevolking om zeep zouden helpen?
De grootste drugsproblematiek van de VS komt geheel op conto van de farmaceutische industrie en dat is nog maar heel kort geleden. Die kijken niet op een miljoen verwoeste mensenlevens meer of minder. Als je vertrouwt op hun integriteit dan ben je zo stom als het achtereind van een varken. Dat is wensdenken tegen beter weten in.

Als je vertrouwt op de controle instituten, de politiek, de medische sector als geheel en op integere wijze tot stand gekomen wetenschappelijke inzichten dan moet je vooral een vaccin nemen, maar dat is wat anders dan stompzinnig vertrouwen op de farmaceutische industrie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199740963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De grootste drugsproblematiek van de VS komt geheel op conto van de farmaceutische industrie en dat is nog maar heel kort geleden. Die kijken niet op een miljoen verwoeste mensenlevens meer of minder. Als je vertrouwt op hun integriteit dan ben je zo stom als het achtereind van een varken. Dat is wensdenken tegen beter weten in.
Er zit nogal veel ruimte tussen per definitie wantrouwen en volledig vertrouwen. Zeker dat ze die pijnstillers enorm gepushed hebben, de vraag is of het de bedoeling was een hele natie verslaafd te maken. Daar hebben ze op de lange termijn namelijk ook geen reet aan.
quote:
Als je vertrouwt op de controle instituten, de politiek, de medische sector als geheel en op integere wijze tot stand gekomen wetenschappelijke inzichten dan moet je vooral een vaccin nemen, maar dat is wat anders dan stompzinnig vertrouwen op de farmaceutische industrie.
Vertel, in 200 jaar vaccinatiegebruik, en 2 miljoen jaar mRNA, wanneer was de laatste keer dat er lange termijneffecten waren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:55:25 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199741432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:07 schreef Bipolaire_Latif het volgende:

[..]

Ja gewoon bij vrienden en zo. Maar ja lange effecten zijn nog niet goed onderzocht Habibo kan ook niet. Maar misschien is het onzin Ik weet het allemaal niet maar Janssen is weer gestopt.
Vrienden en borrelpraatjes of sociaal media zijn niet de meeste betrouwbare bronnen voor medische informatie. Daar zijn artsen en dergelijke voor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199741964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er zit nogal veel ruimte tussen per definitie wantrouwen en volledig vertrouwen. Zeker dat ze die pijnstillers enorm gepushed hebben, de vraag is of het de bedoeling was een hele natie verslaafd te maken. Daar hebben ze op de lange termijn namelijk ook geen reet aan.
We kunnen vaststellen dat er in ieder geval geen morele belemmeringen waren die de industrie ervan weerheilden.

quote:
Vertel, in 200 jaar vaccinatiegebruik, en 2 miljoen jaar mRNA, wanneer was de laatste keer dat er lange termijneffecten waren?
Het Mexicaanse griepvirus heeft nog aardig wat schadevergoeidingen opgeleverd als ik me niet vergis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199742170
Habibo wat is deze je luistert niet naar je vrienden maar wel naar wat onbekenden op internet ? Zou er nog eens goed over nadenken habibo.
pi_199742381
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Onbezonnen sex en alcohol... Je zou ook maar eens genieten van je leven ...
Over roken heb je wel een punt...
Er zitten risicos aan, dat is wat ik bedoelde. Niet dat je er van weg moet blijven. Het sloeg op ongewenste zwangerschappen en ongelukken gerelateerd aan dronkenschap. Ik ondersteun verder beide activiteiten volledig, het roken natuurlijk niet. Maar laat het je eigen keuze zijn.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 14:33:04 #43
33189 RM-rf
1/998001
pi_199742957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het Mexicaanse griepvirus heeft nog aardig wat schadevergoeidingen opgeleverd als ik me niet vergis.
in nederland? na Pandemrix van Glaxo-Smith-Kline?

Volgens mij was er uiteindelijk een groepje van 27 claimers, daarvan hebben 7 tot 10 daadwerkelijk een schadevergoeding ontvangen omdat bij hen niet bewezen kon worden dat ze de klachten al langer ervoerden, en deze aandoening daadwerkelijk aangetoond was na de Pandemrix-vaccinatie bij hen (bij minimaal 17 bleek dat dus wél aantoonbaar dat ze ofwel al eel langer klachten hadden of juist dat ze deze klachten helemaal niet hadden, er bleken ook claimers onder te zitten die dat vaccin geweigerd hadden, en er was één claimer die driemaal eenzelfde claim ingediend had onder andere naam).

Overigens ontving een letselschade-advocaat wel 35.000 per ingediende claim, dus die heeft goed geboert aan die situatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 04-06-2021 14:46:07 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199743070
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We kunnen vaststellen dat er in ieder geval geen morele belemmeringen waren die de industrie ervan weerheilden.
[..]
Wellicht omdat ze zich niet verantwoordelijk hoeven te voelen voor het misbruik van medicatie.
quote:
Het Mexicaanse griepvirus heeft nog aardig wat schadevergoeidingen opgeleverd als ik me niet vergis.
Nauwelijks.
Valt iig niet onder de noemer "lange termijn gevolg"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199743195
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wellicht omdat ze zich niet verantwoordelijk hoeven te voelen voor het misbruik van medicatie.
Dat kun je ook van een heroinedealer zeggen, het verschil tussen die twee was dan ook opvallend klein.

quote:
Nauwelijks.
Valt iig niet onder de noemer "lange termijn gevolg"
Wisten die schadegevallen wat de risico's waren, of was dat vaccin ook veilig?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199743477
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat kun je ook van een heroinedealer zeggen, het verschil tussen die twee was dan ook opvallend klein.
[..]

Wisten die schadegevallen wat de risico's waren, of was dat vaccin ook veilig?
0.0004% kans..... Ja dat vaccin was veilig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199748447
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
We horen steeds meer mensen die zeggen dat het op lange termijn rare dingen kan doen en zo. Ik maak me wel druk. En hoe langer dat wachten duurt hoe meer je hoort en leest hoe minder je zin hebt.
De vaccins zijn nog geen acht maanden in gebruik, dus niemand weet wat er op de lange termijn gaat gebeuren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 22:48:55 #48
33189 RM-rf
1/998001
pi_199749013
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 22:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De vaccins zijn nog geen acht maanden in gebruik, dus niemand weet wat er op de lange termijn gaat gebeuren.
Wat bedoel je... Als vaccins 8 maanden in gebruik zijn en al 1,5 miljard maal toediend zijn, zijn ook de meest zeldzame bijwerkingen al vastgesteld.


Nogmaals, als een vaccin uit het lichaam verdwenen is, kan er ook geen 'geheime' werking meer zijn... Eventuele bijwerkingen zijn dan ook vaststelbaar.


Het is dus niet mogelijk dat opeens een jaar later dingen gaan veranderen in je lichaam als het vaccin zelf allang afgebouwd is.


De kans lijkt eerder groot en de terechte vrees bestaat dat ook de immuniteit na verloop van tijd afneemt, en mensen na enige tijd toch weer ziek kunnen worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199752886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We kunnen vaststellen dat er in ieder geval geen morele belemmeringen waren die de industrie ervan weerheilden.
[..]

Het Mexicaanse griepvirus heeft nog aardig wat schadevergoeidingen opgeleverd als ik me niet vergis.
Die waren al op de korte termijn zichtbaar en het causaal verband tussen het vaccin en de bijwerkingen is nog nooit wetenschappelijk aangetoond.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat kun je ook van een heroinedealer zeggen, het verschil tussen die twee was dan ook opvallend klein.
[..]

Wisten die schadegevallen wat de risico's waren, of was dat vaccin ook veilig?
Als voor jou een vaccinatie of medicatie pas veilig is als er absoluut geen enkele bijwerking bestaat dan kun je beter geen enkel medicijn meer nemen. Zelfs paracetamol kent een waslijst een potentieel ernstige bijwerkingen.
pi_199753583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:18 schreef 297534 het volgende:

[..]

Habibo macht kinder froh.

Ik heb geen idee...
Dat lees ik ook de hele tijd.... Soort van Haribo, maar dan met de mond vol snoep
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199753992
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:01 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Dat lees ik ook de hele tijd.... Soort van Haribo, maar dan met de mond vol snoep
De overeenkomst is in ieder geval 'onbegrijpelijk'.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199754284
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 06:04 schreef Naesala_1981 het volgende:

[..]

Lange termijn effecten kan je ook niet zeggen nog. Zowel bevestigend als ontkennend. Er zijn ook geen onweerlegbare bewijzen dat het wel kwaad kan op lange termijn. Wel is duidelijk dat je er jezelf en je omgeving mee beschermt.

In dit soort gevallen lijkt mij het 't verstandigst om af te gaan op de mensen die er voor doorgeleerd hebben. Als de overgrote meerderheid het eens is dat het 't beste is zal dat echt wel kloppen. Wetenschappers zijn wat dat betreft betrouwbaarder dan vrienden of politici.

Groepsdruk is waardeloos. Zo is van mijn generatie iig 40% van mjjn leeftijdsgenoten aan het roken begonnen, aan de alcohol gegaan of te vroegtijdig of onbezonnen aan seks begonnen. Maak je egen, geinformeerde keuzes. Denk eens na bij hoeveel ongezonde gewoontes ieder mens sowieso al heeft, dan is sterven aan lange termijn gevolgen van een vaccin echt een extreem klein risico.
bedankt jij hebt den kik wel gelijk ik moet gewoon even goed nadenken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 06:04 schreef vipergts het volgende:
Wat is habibo nu weer voor achterlijk taalgebruik?
Jaloers zijn op veysel :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is die Habibo waar TS het steeds over heeft?
zie boven habiboooooo

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:18 schreef 297534 het volgende:

[..]

Habibo macht kinder froh.

Ik heb geen idee...
zie boven
pi_199756964
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Habibos ik ben 21 uit 2000, Ik moet dus nog even wachten. Maar veel van mijn vrienden willen zich niet laten vaccineren.

Paar maanden geleden wilde de meeste nog. Maar er komt steeds meer nieuws en zo, en nu van de 4 vrienden die wilde wil er nog maar 1 maar die twijfelt net als ik.

We horen steeds meer mensen die zeggen dat het op lange termijn rare dingen kan doen en zo. Ik maak me wel druk. En hoe langer dat wachten duurt hoe meer je hoort en leest hoe minder je zin hebt.

Ik denk dat straks geen enkele jongeren zich laat vaccineren omdat het zolang duurt. Dan denken we ook dat we het niet eens nodig hebben.

Ik wil vaccin maar ik twijfel wel als ik nu kon krijgen zou ik pakken maar over 2 maanden Habibo weet het niet. Ik hoor steeds meer mensen om mik heen die niet pakken en tegen zijn. Janssen is ook weer teruggefloten ik word er para van en bij jongeren ben je minderheid als je je wel laat vaccineren.
Het is helemaal niet raar om te praten over dat er mogelijk lange termijn effecten zijn. De vaccins zijn in sneltreinvaart ontwikkeld en begin 2020 waarschuwden experts en de media voor een corona-vaccin ontwikkeling van maar anderhalf jaar. Hier wat info:





Wat quotes uit artikelen:

There’s a cost to moving so quickly, however. The potential Covid-19 vaccines now in the pipeline might be more likely to fail because of the swift march through the research phase, said Robert van Exan, a cell biologist who has worked in the vaccine industry for decades. He predicts we won’t see a vaccine approved until at least 2021 or 2022, and even then, “this is very optimistic and of relatively low probability.”
And yet, he said, this kind of fast-tracking is “worth the try — maybe we will get lucky.”

It’s here that talk of fast-tracking the timeline meets the messiness of real life: What if a promising vaccine actually makes it easier to catch the virus, or makes the disease worse after someone’s infected?

That’s been the case for a few H.I.V. drugs and vaccines for dengue fever, because of a process called vaccine-induced enhancement, in which the body reacts unexpectedly and makes the disease more dangerous.

Researchers can’t easily infect vaccinated participants with the coronavirus to see how the body behaves. They normally wait until some volunteers contract the virus naturally. That means dosing people in regions hit hardest by the virus, like New York, or vaccinating family members of an infected person to see if they get the virus next. If the pandemic subsides, this step could be slowed.

“That’s why vaccines take such a long time,” said Dr. Iwasaki. “But we’re making everything very short. Hopefully we can evaluate these risks as they occur, as soon as possible.”

https://archive.is/RymcA#selection-2519.2-2519.180

Meer info in dit topic:
COR / Zijn de huidige vaccins niet gewoon Trump-vaccins?

The timetable for a coronavirus vaccine is 18 months. Experts say that's risky

(CNN)Eighteen months might sound like a long time, but in vaccine years, it's a blink. That's the long end of the Trump administration's time window for developing a coronavirus vaccine, and some leaders in the field say this is too fast -- and could come at the expense of safety.

https://edition.cnn.com/2(...)erts-invs/index.html

Past vaccine disasters show why rushing a coronavirus vaccine now would be 'colossally stupid'

(CNN)Vaccine experts are warning the federal government against rushing out a coronavirus vaccine before testing has shown it's both safe and effective. Decades of history show why they're right.

https://edition.cnn.com/2(...)e-history/index.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:38:16 #54
3542 Gia
User under construction
pi_199757091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 06:04 schreef vipergts het volgende:
Wat is habibo nu weer voor achterlijk taalgebruik?
Moet volgens mij habibi zijn. Betekent schatje.
pi_199757131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Moet volgens mij habibi zijn. Betekent schatje.
nee ik bedoelde habibo. maar je hebt gelijk wat je bedoelt met habibi

maar ik bedoel echt habibo
pi_199757428
Het is volgens mij niet helemaal waar dat de vaccins, omdat ze al uit het bloed verdwenen zijn, later geen andere reacties meer kunnen veroorzaken. Wat als er door de vaccins een bepaalde ziekte of stoornis ontstaat, die veel later pas zichtbaar wordt? Schade aan organen bijvoorbeeld? Schade aan de hartspier of de milt of lever? Verminderd van de nierfunctie? Je zult dat niet meteen merken. Maar wat als 50% van dem ensen die het vaccin heeft gehad over 2 jaar dood van z'n fiets valt of aan de dialyse moet?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 18:03:02 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199757904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:37 schreef airconditioning het volgende:
Geloof mij, je komt toch aan de beurt of je het wilt of niet. We mogen de anti-vaxxer openlijk openlijk bespotten met alleen tegengas van extreem-rechts. Dus als je niet gezien wilt worden als wappie dan vaccineer je en luister je naar de experts, niet de complotdenkers.
Dit is gewoonweg onwaar en vanuit de anti-vaxx hoek worden mensen letterlijk bedreigd, er is nog steeds een jacht gaande op iemand die, aangespoord door anti-vaxxers als Engel een professor wilde vermoorden.

Iemand die wappie roept is toch wel heel klein bier vergeleken daarmee en met de dagelijkse beledigingen uit de anti-vaxx hoek. Maar zelfs dat wappie roepen tegen andere users hier wordt gewoon naar de kliko verwezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199757961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
Het is volgens mij niet helemaal waar dat de vaccins, omdat ze al uit het bloed verdwenen zijn, later geen andere reacties meer kunnen veroorzaken. Wat als er door de vaccins een bepaalde ziekte of stoornis ontstaat, die veel later pas zichtbaar wordt? Schade aan organen bijvoorbeeld? Schade aan de hartspier of de milt of lever? Verminderd van de nierfunctie? Je zult dat niet meteen merken. Maar wat als 50% van dem ensen die het vaccin heeft gehad over 2 jaar dood van z'n fiets valt of aan de dialyse moet?
Dan is de overbevolking in 1 klap opgelost, goed voor de aarde.
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 18:23:57 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199758127
Ook hier doen we niet aan elkaar voor wappie uitschelden of aan persoonlijke aanvallen, topic is is opgeschoond, blijf gewoon ontopic en als je het niet eens bent met iemand staat het je ook vrij om niet te reageren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 20:36:22 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199759804
Ik neem hem ook niet. Iets waar normaal jaren ontwikkelingstijd voor staan is er nu ineens binnen een jaar. Onder de maatschappelijke druk zou het me niets verbazen dat ze hier en daar wat dingen overhaast hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 5 juni 2021 @ 21:41:41 #61
33189 RM-rf
1/998001
pi_199760894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik neem hem ook niet. Iets waar normaal jaren ontwikkelingstijd voor staan is er nu ineens binnen een jaar. Onder de maatschappelijke druk zou het me niets verbazen dat ze hier en daar wat dingen overhaast hebben.
Het gaat inderdaad wel iets te snel....

Al die leuke Lockdown maatregelen die straks afgeschaft worden, de Intensive Care's die leeg komen te staan en al die mensen die niet meer dood gaan.

willen we dat wel?
het zou veel beter zijn als ze gewoon een jaartje ermee wachten... kijken wat er dan allemaal gaat gebeuren.

[ Bericht 15% gewijzigd door RM-rf op 05-06-2021 22:08:13 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199761001
Wat zijn de lange termijn effecten van tatoeage-inkt.
waarom neemt men een tatoeage zonder te weten wat er in tatoeage-inkt zit.

het enige wat ik weet is dat het vaccin ingespoten dient te worden omdat het als pilletje niet lukt om het vaccin goed zijn werk te laten doen. elk pilletje komt eerst bij het maagzuur terecht en in dit geval sloopt dat het vaccin.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199761017
Deze vond ik ook leuk.
Waarom neem je het vaccin van Bill Gates niet, je nam en neemt toch ook Windows af van Bill.
Ja maar de eerste versie van Windows was ook niet best. Toen was de volgende versie veel beter.
Check it out
pi_199761268
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik neem hem ook niet. Iets waar normaal jaren ontwikkelingstijd voor staan is er nu ineens binnen een jaar. Onder de maatschappelijke druk zou het me niets verbazen dat ze hier en daar wat dingen overhaast hebben.
Maar de frikandellen prop je vol overgave in je mondje _O-
  zaterdag 5 juni 2021 @ 22:03:28 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199761272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Maar de frikandellen prop je vol overgave in je mondje _O-
Dat doet je moeder wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199761411
De manier waarop de nieuwe vaccins gepusht worden door overheid zit me ook niet lekker. Misschien slaat het gevoel nergens op , maar ik vind het niet prettig. Als deze storm is overgewaaid en de hysterie weg is, dan lijkt me het een veel beter moment.
Check it out
pi_199761517
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
De manier waarop de nieuwe vaccins gepusht worden door overheid zit me ook niet lekker. Misschien slaat het gevoel nergens op , maar ik vind het niet prettig. Als deze storm is overgewaaid en de hysterie weg is, dan lijkt me het een veel beter moment.
Dus dan neem je maar een middel dat door Engel en consorten wordt aangeprezen? Heb je ook al de bleekmiddeloptie van Trump overwogen?
pi_199761539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik neem hem ook niet. Iets waar normaal jaren ontwikkelingstijd voor staan is er nu ineens binnen een jaar. Onder de maatschappelijke druk zou het me niets verbazen dat ze hier en daar wat dingen overhaast hebben.
Alle fasen die normaal gesproken worden doorlopen zijn nu ook doorlopen, maar omdat er veel meer budget (lees: manuren) tegenaan is gesmeten is één en ander een stuk sneller gegaan dan normaal.
pi_199761541
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:15 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Dus dan neem je maar een middel dat door Engel en consorten wordt aangeprezen? Heb je ook al de bleekmiddeloptie van Trump overwogen?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. He bah. Waarom lopen mensen zo drammen voor dat vaccin. Dat drammen helpt niet. Ik ga mensen toch ook niet lopen pushen dat ze onbespoten groenten moeten eten. Ik ken best veel mensen in mijn omgeving. En niemand loopt mij te pushen om dat vaccin te nemen. Ook de mensen niet die het wel gedaan hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door hjansen82 op 05-06-2021 22:18:53 (fout) ]
Check it out
  zaterdag 5 juni 2021 @ 22:18:48 #70
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199761572
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:16 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Alle fasen die normaal gesproken worden doorlopen zijn nu ook doorlopen, maar omdat er veel meer budget (lees: manuren) tegenaan is gesmeten is één en ander een stuk sneller gegaan dan normaal.
De langetermijneffecten kunnen nooit (grondig) onderzocht zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199761582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:16 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken. He bah. Waarom lopen mensen zo drammen voor dat vaccin. Dat drammen helpt niet. Ik ga mensen toch ook niet lopen pushen dat ze onbespoten groenten moeten eten.
Dat heeft er alles mee te maken, jij wil wel iets tot je nemen waarvan misschien vermoed wordt dat het een positief effect heeft tegen COVID-19, maar een specifiek ontwikkeld vaccin vertrouw je niet. Dan ben je toch compleet de weg kwijt?
pi_199761592
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:18 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

De langetermijneffecten kunnen nooit (grondig) onderzocht zijn.
Wat versta je onder langetermijneffect? Of accepteer jij alleen middelen die al 100 jaar in omloop zijn?
  zaterdag 5 juni 2021 @ 22:21:23 #73
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199761614
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:19 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Wat versta je onder langetermijneffect? Of accepteer jij alleen middelen die al 100 jaar in omloop zijn?
Langer dan een jaar op zijn minst in ieder geval. Maar als jij dat prikje wilt halen ga lekker je gang. Ik ga niet onnodig risico lopen in ieder geval.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199761641
Wtf is Habibo?

Ik zie de laatste dagen zulke rare dingen dat ik denk dat ik flip :')
pi_199761672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:21 schreef PzKpfw het volgende:

Ik ga niet onnodig risico lopen in ieder geval.
De ironie.

Misschien raak ik te water als ik in een auto zit en kom ik klem te zitten in mijn gordel, dus ik doe geen gordel. Bovendien is nooit goed onderzocht wat de langetermijneffecten zijn op je lijf van het dragen van een gordel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')