abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 17:01:23 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199732109
quote:
Man (53) gearresteerd voor bedreiging Jaap van Dissel en opruiing



Wouter R. is opgepakt voor bedreiging van Jaap van Dissel. De complotdenker is één van de drie mannen die de RIVM-directeur op sociale media ongefundeerd in verband brengt met vermeende satanisch-rituele kindermoorden in Bodegraven in de jaren 80. Hij zit in beperkingen en wordt morgen voorgeleid voor de rechter-commissaris. De andere verdachten, Micha K. en Joost K., zijn nog op vrije voeten.

Op Twitter zegt Micha K. dat "het er alle schijn van heeft dat Wouter is opgepakt". "Zijn enige misdaad: de waarheid vertellen. We hebben al lang besloten bereid te zijn het ultieme offer te brengen om Nederland te redden uit handen van de sado-pedofielen."

Eerder werden al twee vrouwen veroordeeld voor opruiing tegen Van Dissel. De een kreeg acht weken cel waarvan vier voorwaardelijk. De andere kreeg zes weken cel, waarvan vier voorwaardelijk. Eén van die twee vrouwen is aanhanger van het trio complotdenkers.

Een andere aanhanger werd gisteren nog veroordeeld tot vier maanden gevangenisstraf. Hij kreeg volgens het OM online lof van R. en zijn kompanen nadat hij vernielingen had gepleegd. Ook ging hij online te keer tegen Van Dissel.

Zo schreef hij op Facebook: "We snijden je open." Van Dissel wordt sinds de bedreigingen aan zijn adres beveiligd. Justitie verwacht meerdere arrestaties in het onderzoek: "We zijn onderaan de piramide begonnen en werken nu omhoog."

Kort geding gemeente Bodegraven
Wouter R., die volgens het OM geen vaste woon- of verblijfplaats heeft, is aangehouden in het Groningse Siddeburen. De andere twee aanjagers van de complottheorieën zijn lastiger te arresteren. Joost K. woont in Spanje en Micha K. in Noord-Ierland. De laatste heeft nog ruim een half jaar gevangenisstraf uitstaan voor smaad, laster en bedreiging van journalisten. Er loopt een uitleveringsverzoek tegen hem: eind juni moet hij voorkomen in Belfast.

Er dient maandag ook nog een kort geding van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk tegen de complotdenkers. De gemeente eiste recent dat het trio alle smadelijke uitlatingen van sociale media verwijdert, maar daaraan is niet voldaan. De advocaat van de gemeente kan niet zeggen of de arrestatie van R. gevolgen heeft voor het kort geding.

Bodegraven zag zich deze winter genoodzaakt een noodverordening in te stellen om hun aanhangers van de lokale begraafplaats te weren. De complotdenkers hadden opgeroepen om daar bloemen te leggen. Daaraan werd massaal voldaan, tot frustratie van nabestaanden.

Complotdenkers geloven dat begin jaren 80 kinderen op satanische wijze zijn vermoord door een RIVM-wetenschapper, samen met de lokale huisarts. Bij de politie is daarvan geen aangifte bekend. De wetenschapper en de huisarts kennen elkaar niet.

Nieuwsuur maakte deze reportage, waarin aanhangers van de complotdenkers aan het woord komen:

https://nos.nl/artikel/23(...)n-dissel-en-opruiing
-------------------------------

Mooizo! Het begin is er! En nu Micha Kat nog. De zaak van het uitleveringsverzoek stellen ze steeds maar weer uit. Hopelijk komt hij eind juni eindelijk naar Nederland en gooien ze hem in de cel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199732267
Heeft iemand dat filmpje van zijn huilende vrouw gezien :')

"Mijn man maakt doodsbedreigingen maar de maatregels zijn ook zo stom!!! :'( "

Wat een tokkies :')
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 17:23:33 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199732307
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:19 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van zijn huilende vrouw gezien :')

"Mijn man maakt doodsbedreigingen maar de maatregels zijn ook zo stom!!! :'( "

Wat een tokkies :')
Dat was een andere kerel, toch? Die bedreigde Van Ranst.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199732379
Wilders wordt dagelijks met de dood bedreigd. Doet het OM niets mee, ondanks aangiften.

Nederland bananenrepubliek.
pi_199732383
quote:
16s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat was een andere kerel, toch? Die bedreigde Van Ranst.
Oh ja dat klopt ook.
Wel tokkies die allebei virologen bedreigen. _O-
Wat een volk :')
Twiddel
pi_199732418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:19 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van zijn huilende vrouw gezien :')

"Mijn man maakt doodsbedreigingen maar de maatregels zijn ook zo stom!!! :'( "

Wat een tokkies :')
Het was eigenlijk van Ranst zijn schuld want hij maakte de doodsbedreigingen openbaar en dat was extra haatzaaien.
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 17:35:06 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199732432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh ja dat klopt ook.
Wel tokkies die allebei virologen bedreigen. _O-
Wat een volk :')
Dat clubje van Micha Kat is veel enger dan die tokkie die Van Ranst bedreigde
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199732446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:29 schreef incel2.0 het volgende:
Wilders wordt dagelijks met de dood bedreigd. Doet het OM niets mee, ondanks aangiften.

Nederland bananenrepubliek.
Wat een bullshit weer.
https://nos.nl/artikel/23(...)reiger-geert-wilders
pi_199732471
quote:
Altijd hetzelfde aantoonbaar onjuiste riedeltje. Ik dacht dat die lui zo goed geïnformeerd waren?
anonieme razernist
pi_199732479
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:39 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde aantoonbaar onjuiste riedeltje. Ik dacht dat die lui zo goed geïnformeerd waren?
Artikel is wel NOS dus zal wel weer fake news zijn.
pi_199732639
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:40 schreef Fugue het volgende:

[..]

Artikel is wel NOS dus zal wel weer fake news zijn.
Rutte heeft Hilversum gewoon op de sneltoets staan, dus ik denk het ook.
pi_199732775
https://barracudanls.blog(...)ever-het-haasje.html

De andere twee zullen wat minder vlot gaan. Micha Kat heeft naar zijn zeggen de zaak weer verder kunnen rekken tot eind juni. Die heeft meer teflon aan zijn lijf dan alle politici bij elkaar...
pi_199733712
Wat moeten deze mensen straks als corona uit hun leven verdwijnt. Hebben ze niets meer om op te kkrn.
  donderdag 3 juni 2021 @ 19:37:45 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199733740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat moeten deze mensen straks als corona uit hun leven verdwijnt. Hebben ze niets meer om op te kkrn.
Er is altijd nog (Groen) Links en BLM
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199733747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat moeten deze mensen straks als corona uit hun leven verdwijnt. Hebben ze niets meer om op te kkrn.
Jawel dan wordt 5G weer een hot item. En migratie.
pi_199736908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat moeten deze mensen straks als corona uit hun leven verdwijnt. Hebben ze niets meer om op te kkrn.
Jawel, Micha Kat vindt altijd wel iets. Zijn geheime wapen is dat hij om de haverklap iemand ten onrechte beschuldigt van pedofilie. Echter is die definitie een eigen leven gaan leiden, want een ieder die een openbare functie heeft in politiek en journalistiek, wordt ervan beschuldigd als het een man is met een (vermeende) homoseksuele voorkeur. De heteromannen zijn evenmin veilig als ze lid zijn van de VVD, D66, PvdA of GroenLinks. Die pedofilie wordt vervolgens nog aangedikt met het drinken van babybloed. Wethouders en burgemeesters van grote steden staan al op Kats lijstje.

Hij heeft echter in 2014 de benen genomen, nadat zijn appartement was ontruimd (op 11 september, om 11:30 -> 113 zelfmoordlijn en dan is zijn theorie rond, al bekende hij wel dat hij een huurachterstand had - filmpje indertijd door twee wandelende wietplantjes, eveneens uitgezet, opgenomen). Eerst naar Ierland, waar hij onder het mom van hulp bij het aanklagen van Jeugdzorg onderdak vond bij een vrouw. Toen hij haar ging lastigvallen en zij ontdekte dat hij totaal niet hielp, verkaste hij naar een hostel. Sindsdien pendelt hij tussen Ierland en Belfast van adres naar adres.

Arresteren is dus lastig, al heeft de Noord-Ierse politie hem in december opgepakt. Daarna is hij op borgtocht vrijgelaten en wacht hij zijn proces in vrijheid af. Op een of andere manier weet hij wel steeds weer dat proces te rekken, terwijl hij in Nederland totaal tot bijna een jaar celstraf is veroordeeld.
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:37:52 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199737024
Graag voorgoed in de TBS opbergen zo'n wappie
pi_199737047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat moeten deze mensen straks als corona uit hun leven verdwijnt. Hebben ze niets meer om op te kkrn.
Oh die vinden wel weer iets nieuws om te slachtofferen hoor. Maak je geen zorgen.
Conscience do cost.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 22:48:27 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199737291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat moeten deze mensen straks als corona uit hun leven verdwijnt. Hebben ze niets meer om op te kkrn.
Micha Kat stopt niet hoor.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199745518
quote:
16s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Micha Kat stopt niet hoor.
Vandaag is hij op zijn website weer bezig. Een filmpje dat ik hier niet deel (elke keer bekijken levert zo’n man ook maar geld op) wekt de schijn dat Micha Kat een goede opvolger van Jack van Gelder was geweest. Het is dat het EK-publiek liever ‘ole’ hoort dan ‘pedo’...
pi_199763374
quote:
16s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Micha Kat stopt niet hoor.
Nee, psychiatrische patiënt die steeds gekker wordt.
Overigens is de 3e mafkees Joost Knevel die 'herwonnen' herinneringen had over Jaap van Dissel (het gebruikelijke riedeltje) begin jaren 80 in Bodegraven. Crimineel en junk die naar Spanje gevlucht is, zijn (keurige) ouders hebben al jaren geleden afstand genomen van dit hopeloos geval.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_199789651
Update: het kort geding dat is aangespannen door de gemeente Bodegraven is opgeschort. De drie waren via een videoverbinding aanwezig. Wouter Raatgever vertelde dat alle rechters door een Amerikaans tribunaal ter dood veroordeeld zouden worden, Joost Knevel kreeg de kans niet om iets te zeggen en Micha Kat ontnam Knevel dus die kans, want hij heeft de rechter gewraakt toen die niet wilde beamen dat Kat journalist is en toen die rechter weigerde persoonlijke vragen over diens gezinssituatie te beantwoorden.

Bron: https://barracudanls.blogspot.com/2021/06/de-wetten.html
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 juni 2021 @ 22:43:09 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199789720
Morgen artikel van Chris Klomp :D GENOT!

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 7 juni 2021 @ 22:46:50 #24
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199789758
Ik vond Summer veel leuker.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199789769
quote:
16s.gif Op maandag 7 juni 2021 22:43 schreef Starhopper het volgende:
Morgen artikel van Chris Klomp :D GENOT!

[ twitter ]
Morgen nog veel werk te doen, maar daarna ga ik lezen!
pi_199798128
Het was te verwachten: de heren accepteren voor zichzelf geen aardse rechter.

https://chrisklomp.nl/wou(...)niet-berecht-worden/
pi_199799405
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 22:46 schreef Fcu030 het volgende:
Ik vond Summer veel leuker.
De Snoo?
pi_199799773
Nederlandse journalisten piepen over smaad en laster aan hun adres. 5x :')
pi_199884184
Vandaag was de behandeling van de wrakingsverzoeken. De heren Knevel en Kat hebben bij voorbaat de wrakingskamer ook gewraakt, omdat die bestaat uit bevoegde rechters, dus die zijn vooringenomen, aldus Kat.
De uitkomst was voorspelbaar: de wrakingsverzoeken zijn afgewezen en in ieder geval Joost Knevel heeft nu een wrakingsverbod voor deze zaak. Natuurlijk moest Kat zich met Knevels verzoek bemoeien, door vanaf de virtuele tribune de rechters voor pedofielen uit te maken. Ook Knevel moest uiteindelijk zijn mond houden, toen die de rechters in de wrakingskamer betichtte van dat ze hem zouden hebben ontvoerd toen hij klein was.
Ze zullen vanavond wel weer een uitzending maken waarin ze beweren dat er een staatsgreep is gepleegd, omdat zij niet de regie hadden over de zitting.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 11:25:21 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199894187
De zaak tegen Micha Kat is blijkbaar aan de gang nu _O_

quote:
Wrakingsverzoek van complotdenkers afgewezen

DEN HAAG - De Haagse wrakingskamer heeft het wrakingsverzoek van de complotdenkers Micha Kat en Joost Knevel in de Bodegravense zaak afgewezen. Bovendien krijgen ze een wrakingsverbod opgelegd. Zij wilden dat de rechter vervangen zou worden omdat ze onder meer betrokken zou zijn bij een pedonetwerk. Wanneer de zaak verdergaat, is nog onbekend.



Complotdenkers Kat, Knevel en Wouter Raatgever stonden vorige week maandag voor de rechter tijdens een kort geding. De gemeente Bodegraven eiste daarin dat zij stoppen met hun beschuldigende verhalen over vermeende pedonetwerken en rituele kindermoorden in het dorp.

De verhalen over de pedonetwerken zijn afkomstig van Knevel. Hij zei vorige zomer herwonnen jeugdherinneringen te hebben aan een netwerk waardoor hij werd misbruikt en dat kinderen in onder meer Bodegraven vermoordde. Zijn verhaal werd opgepakt door Raatgever en Kat.

De gemeente houdt ze verantwoordelijk voor het verstoren van de grafrust en de openbare orde op de plaatselijke begraafplaats Vredehof in februari, waar tientallen aanhangers van de complottheorieën bijeenkwamen en bloemen neerlegden. Ze plaatsten ook bordjes bij de graven van de vermeende slachtoffers met daarop teksten als ‘slachtoffers van kindermisbruik’ en ‘satanische pedoterreur’. Volgens de complotdenkers zou RIVM-directeur Jaap van Dissel een van de misbruikplegers zijn geweest. Zijn adres werd zelfs gedeeld op sociale media.

Die actie op de begraafplaats leidde tot veel woede bij bezoekers. Nabestaanden ervoeren het ook als zeer pijnlijk, stelde burgemeester Christiaan van der Kamp. Hun dierbaren hadden er niets mee te maken.

Onpartijdigheid
Kat en Knevel hadden tijdens het kort geding echter hun twijfels over de onpartijdigheid van de rechter, mevrouw Hoekstra-Van Vliet, en wraakten haar vorige week. Daardoor lag de zaak tot op heden stil. Kat wil dat ze hem erkent als journalist en niet als complotdenker. De rechter gaf aan dat ze pas een oordeel zal vellen in haar vonnis, omdat dan pas alle partijen aan het woord gekomen zijn, waarop ze werd gewraakt.

Tijdens de zitting van de wrakingskamer reageerde Kat woest omdat hij zijn claim dat hij journalist was niet verder kon toelichten. ,,Ik heb drie rechterlijke uitspraken en meerdere berichten in de media waarin ik zo word getypeerd! Dit is krankzinnige partijdigheid van de rechtbank.”

Tijdens de zitting werd Hoekstra-Van Vliet door Kat ‘verweten’ familie te zijn van Wopke Hoekstra. Volgens Kat zou ze zijn nicht zijn. Knevel stelde dat Hoekstra, omdat ze kinderrechter was in de tijd van voormalig topambtenaar Joris Demmink, wel betrokken moet zijn bij de misstanden van het vermeende pedonetwerk. ,,Ze heeft meegewerkt aan de praktijken die mij zijn overkomen. Ik eis dat zij hier niet als rechter bij betrokken blijft.”

Hoekstra ontkende dat nadrukkelijk tijdens de zitting. ,,Ik ben geen familie. Mijn meisjesnaam is Van Vliet en ik ben ook geen aangetrouwde familie. Ook niet van enig ander lid van het kabinet. En ik ken meneer Van Dissel niet. Ik vind het vrij bijzonder dat kennelijk iedere kinderrechter in deze rechtbank ambtshalve het lot van onderdeel van het pedonetwerk ten deel valt. En dan druk ik me nog zacht uit.”

Omdat Kat en Knevel haar en de voorzitter van de wrakingskamer bleven onderbreken, werd de videoverbinding met hen verbroken. ,,Ik neem hier de leiding over”, claimde Kat onder meer.

Gehakt
De wrakingskamer maakte dinsdag gehakt van het wrakingsverzoek. Met betrekking tot de erkenning van Kat als journalist schrijft ze: ,,Gelet op het beginsel van hoor en wederhoor behoorde de rechter zich hierover dan ook niet reeds op dat moment uit te laten.” De kamer wijst er ook op dat Kat geen enkele onderbouwing heeft gegeven van de claim dat Hoekstra familie zou zijn van Wopke Hoekstra en niet duidelijk heeft gemaakt wat dit met partijdigheid te maken zou hebben. Ook het feit dat ze kinderrechter is geweest, is geen reden om haar van partijdigheid te betichten.

De wrakingskamer legt Kat en Knevel ook een wrakingsverbod op. ,,Verzoeker gebruikt naar het oordeel van de wrakingskamer het middel van wraking met geen ander doel dan de voortgang van de procedure te vertragen. Daarmee is sprake van het misbruik van het wrakingsinstrument.”

https://www.telegraaf.nl/(...)lotdenkers-afgewezen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199898976
Vanochtend de wrakingsverzoeken afgewezen. Het enkele feit dat iemand kinderrechter is geweest is natuurlijk by far onvoldoende om iets heel te laten van alle aantijgingen.
Maar goed, donderdag dus het vervolg van het kort geding, zonder wrakingsverzoeken.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 18:11:33 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199899009
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:38 schreef Fugue het volgende:

[..]

Jawel dan wordt 5G weer een hot item. En migratie.
'member when conspiracy wappies juist voor open grenzen waren, en overheden juist liefde en samenkomen door middel van grenzen tegenhielden.

Ik mis die hippie wappies eigenlijk wel. Tegenwoordig lijken 'wappies' juist hele conservatieve standpunten in te nemen en vol haat te zitten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 12:26:17 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199909520
:') :') :') :') :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199909836
quote:
81s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:26 schreef Starhopper het volgende:
:') :') :') :') :')

[ twitter ]
Dit soort teksten heeft hij dagelijks. Wonderlijk dat er altijd mensen zijn die hier blind in meegaan.
Overigens was één van de redenen om de rechters te wraken de naam Hoekstra van één vd rechters. Dat moest wel familie van Wopke zijn en dus bevooroordeeld :D
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_199931017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:55 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dit soort teksten heeft hij dagelijks. Wonderlijk dat er altijd mensen zijn die hier blind in meegaan.
Overigens was één van de redenen om de rechters te wraken de naam Hoekstra van één vd rechters. Dat moest wel familie van Wopke zijn en dus bevooroordeeld :D
Dat ‘connect the dots’ is heel irritant. Die en die heeft schoongemaakt bij die rechtbank, waar ooit een grote zedenzaak speelde, dus die schoonmaakster is medeplichtig aan het graven van tunnels waar kinderen opgesloten zitten. Vandaar dat veroordeelde zedendelinquenten ook met zulke open armen in hun oude buurt worden opgevangen...

Iets anders: vandaag kort geding geweest, de heren eisen een vrije aftocht naar Florida, gebruiken ‘pedo’ als stopwoordje en worden na de zoveelste scheldpartij gemutet.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 20:06:41 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200013944
quote:
Complotdenker bedreigde advocaat met ‘doodstraf onder militair tribunaal’: 6 maanden celstraf

De 53-jarige complotdenker Wouter R. is veroordeeld tot 9 maanden celstraf, waarvan 3 maanden voorwaardelijk. Hij bedreigde de advocaat die de gemeente Bodegraven-Reeuwijk in de arm nam om het rondbazuinen van verhalen over een pedo-netwerk te stoppen.



Met zijn uitroep dat de jurist ‘rijp is voor de doodstraf’, ging R. volgens de rechter ‘alle perken te buiten’. Ook zette R. anderen ertoe aan om een prijsuitreiking aan Jaap van Dissel op 31 mei in Amsterdam met geweld te verhinderen.

,,Ook als u er heilig van bent overtuigd dat kindermisbruik is gebeurd, dan is dit niet de oplossing”, zei de rechter tijdens de behandeling van de zaak, dinsdagmiddag in de Haagse rechtbank.

Zijn bedreiging tegen advocaat Cees van de Sanden sprak hij uit op 27 mei tijdens een zogenoemd ‘Red Pill Journal’. Daarin wijzen complotdenkers R., Joost Knevel en Micha Kat naar Bodegravers omdat zij ‘slachtoffer, dader of verhuller’ zouden zijn van een ‘satanisch pedo-netwerk’.

Katvanger
Door de complottheorieën die online worden rondgebazuind, is de rust in Bodegraven wreed verstoord. Om die te herstellen, spande burgemeester Christiaan van der Kamp een kort geding aan. Dit gebeurde zeer tegen R.’s zin. Als de advocaat de gemeente zou bijstaan, moest hij voor een militair tribunaal verschijnen, vond R. Met als uitkomst de doodstraf.

Dat zou hij verdienen, want volgens complotdenker R. is de advocaat een katvanger voor de daders van ‘satanisch pedoterreur’. Dat zou in Bodegraven zijn gepleegd begin jaren tachtig.

Tijdens de Red Pill-uitzending van 27 mei is te horen hoe R. zegt over Van de Sanden: ,,Daar staat in mijn ogen de doodstraf op, dat u het even weet, dus bij voorbaat is dit een belofte en geen waarschuwing of een bedreiging’’. En op 28 mei: ,,Dan ben je gewoon rijp voor de doodstraf onder een militair tribunaal.”

Afdekkers
Dan was er ook nog het opruiende filmpje in de richting van Van Dissel. Tijdens een ‘Red Pill Journal’ startte R op 27 mei een filmpje in. Dat eindigt met een explosie. ,,Dat is ook wat er moet gebeuren”, volgens R. Na het geluid van een explosie komt R. in beeld. ,,Dit is wat we moeten doen.” R. noemt vervolgens ook nog even het adres van de prijsuitreiking.

Gehuld in een overhemd en met een truitje losjes om de schouders geknoopt, licht hij het toe. Alle ‘afdekkers’ van satanistisch misbruik verdienen volgens R. de gang naar een militair tribunaal. En nee, dat is volgens hem geen bedreiging, hij schetst slechts een ‘realistisch scenario’.

Het Openbaar Ministerie dacht daar anders over en eiste negen maanden cel. Volgens de officier van justitie is R. geen ‘boze twitteraar met de ramen dicht’: ,,Hij weet precies wat hij bedoelt.” Zelf zegt R. dat hij doelbewust is geprovoceerd door internettrollen zodat hij gearresteerd kon worden.

Schatje
De man werd begin juni door een arrestatieteam van de politie ‘met grof geweld’ van zijn erf getrokken in het Groningse Siddeburen. De zelfverklaard strijder voor ‘waarheid, gezondheid en vrijheid’ klampt zich vast aan de waarheid van Knevel. Bij die oud-Bodegraver kwamen in december 2019 ineens herinneringen naar boven over ‘ritueel satanisch kindermisbruik’.

R. ziet het als zijn plicht om iedereen te doordringen van zulk ‘monsterlijk kwaad’. Een ‘gegijzeld vrij mens’ noemt hij zich. De naam die hij bij zijn geboorte kreeg, draagt hij naar eigen zeggen niet meer. Dus hoe hij dan aangesproken wilde worden, vroeg de rechter. ,,Mijn vriendin noemt mij schatje, mijn hond blaft naar me.” Maar om hem dan maar ‘schatje’ te noemen, vond de rechter geen goed idee.

https://www.ad.nl/dossier(...)en-celstraf~a3f4f1b5
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 20:06:57 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200013949
Jammer dat hij geen TBS heeft gekregen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200028069
Smullen van de rechtbankverslagen:

https://chrisklomp.nl/rec(...)-voor-complotclowns/ Over de wraking.

https://chrisklomp.nl/hei(...)minee-zijn-vrijheid/ Over de zaak van gisteren.
pi_200028296
Verder is dat beroep op de ‘vrije mens’ als antwoord op de vraag hoe hij heet, een smoes uit de oude doos. Ergens rond 2010 beweerde een oudgediende in de Nijmeegse kraakbeweging dat je naam iets anders is dan jouw persoon, en dat je ouders je door aangifte bij de burgerlijke stand tot slaaf hebben gemaakt van ‘het systeem’.
Dat is dus eenvoudig ongedaan te maken, zo beweerde hij, door een kopie van je geboorteakte op te vragen en die met een begeleidend schrijven naar de koning op te sturen. En als die niet binnen twee weken zijn veto uitspreekt, is jouw verzoek wet geworden. Vanaf dat moment zou je niet meer belastingplichtig zijn (want geen Nederlands onderdaan), geen huur meer hoeven betalen (want volgens het uvrm heeft iedereen recht op een dak boven zijn hoofd) en geen gordel meer hoeven dragen (want ‘wettelijk’ is wette-lijk is wetten voor lijken en jij leeft nog, dus zijn op jou alleen de mensenrechten van toepassing - ik heb dit zelf dus nooit verzonnen... :') ).
Eind van het liedje: veel absurde filmpjes met oeverloze discussies, die ik indertijd als studieontwijkend gedrag met popcorn in mijn handen keek. Voor de betrokkenen was het minder leuk. Boetes die worden geïnd door beslaglegging op inkomsten, uit hun huizen gezet en deurwaarders die hen nog altijd weten te vinden.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 18:34:24 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200028739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:
Verder is dat beroep op de ‘vrije mens’ als antwoord op de vraag hoe hij heet, een smoes uit de oude doos. Ergens rond 2010 beweerde een oudgediende in de Nijmeegse kraakbeweging dat je naam iets anders is dan jouw persoon, en dat je ouders je door aangifte bij de burgerlijke stand tot slaaf hebben gemaakt van ‘het systeem’.
Dat is dus eenvoudig ongedaan te maken, zo beweerde hij, door een kopie van je geboorteakte op te vragen en die met een begeleidend schrijven naar de koning op te sturen. En als die niet binnen twee weken zijn veto uitspreekt, is jouw verzoek wet geworden. Vanaf dat moment zou je niet meer belastingplichtig zijn (want geen Nederlands onderdaan), geen huur meer hoeven betalen (want volgens het uvrm heeft iedereen recht op een dak boven zijn hoofd) en geen gordel meer hoeven dragen (want ‘wettelijk’ is wette-lijk is wetten voor lijken en jij leeft nog, dus zijn op jou alleen de mensenrechten van toepassing - ik heb dit zelf dus nooit verzonnen... :') ).
Eind van het liedje: veel absurde filmpjes met oeverloze discussies, die ik indertijd als studieontwijkend gedrag met popcorn in mijn handen keek. Voor de betrokkenen was het minder leuk. Boetes die worden geïnd door beslaglegging op inkomsten, uit hun huizen gezet en deurwaarders die hen nog altijd weten te vinden.
En dan krijg je dit dus:


Deurwaarders arresteren :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200029822
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat onze o zo onafhankelijke rechterlijke macht de zgn wappies en avondklokrellers een stuk zwaarder straft dan mensen met dezelfde vergrijpen maar andere opvattingen en aanleidingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 juni 2021 @ 20:49:55 #42
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200031723
quote:
81s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:26 schreef Starhopper het volgende:
:') :') :') :') :')

[ twitter ]
Dat in derde persoon praten en in caps ook...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200032168
Nu al woord van het jaar: complotjournaal.

(boing) En dan nu het complotjournaal van 8 uur, met Sjaak Straatlantaarn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 23 juni 2021 @ 21:23:10 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200032586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat onze o zo onafhankelijke rechterlijke macht de zgn wappies en avondklokrellers een stuk zwaarder straft dan mensen met dezelfde vergrijpen maar andere opvattingen en aanleidingen.
Boehoe, ook dát is een complot!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200036363
quote:
Dit dus. In 2013 was deze dame ervan overtuigd dat zij de bank wel even zou overreden dat haar huis van haar was. De hypotheek was niet in contanten verstrekt, dus bestond dat geld niet en hoefde zij dat niet bestaande geld ook niet terug te betalen. Zelfs toen het huis was verkocht bij executie, was ze nog overtuigd van haar succes. Bij de uitzetting probeerde ze de politie duidelijk te maken dat de koper, een Belgische notaris, een deel van het Koninkrijk der Nederlanden onder vreemde heerschappij bracht, waar levenslange gevangenisstraf op staat. Met een voelbaar ‘yeah right’ in hun achterhoofd arresteerden de agenten haar wegens blokkeren van de uitzetting. Filmpje op YT te vinden, pas op voor wagenziekte bij de bibberende beelden en ga op een leren bankstel zitten als je de tweede helft kijkt, waarin een van hun vriendjes in advocatentoga gitaar speelt terwijl de verhuizers hun werk doen.
Beo en Bea belandden vervolgens op straat en vonden onderdak bij de inmiddels bekende Micha Kat. Ze waren zo attent om de ontruimers binnen te laten toen Kat de benen had genomen. Sindsdien weinig meer van vernomen, behalve een filmpje met handpoppen die een liedje playbacken op een ‘wakker festival’. Bea maakt er wat van met haar teckel, Beo is bij een paar platte aardegekkies aangehaakt om met een camper naar zee te gaan en daar de horizon te meten.

Kats lezing van zijn uitzetting is ook even interessant als dertien in dozijn. Hij oreerde na een pedocomplot aangaande MH17 dat hij een contract had getekend met parkeerplaats, terwijl hij geen rijbewijs of auto heeft. Dat had de verhuurder zelf toch even kunnen uitzoeken, dus is hij gerechtigd om de betaalde huur voor de parkeerplaats terug te vorderen en te verrekenen met de huur van zijn appartement. Dat je het deksel al op de neus krijgt als je bij KPN of Ziggo de kosten van een onbenut totaalpakket wil verrekenen omdat je alleen de vaste telefoonlijn gebruikt, zal hem zijn ontgaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 23:52:27 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200036676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:30 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Dit dus. In 2013 was deze dame ervan overtuigd dat zij de bank wel even zou overreden dat haar huis van haar was. De hypotheek was niet in contanten verstrekt, dus bestond dat geld niet en hoefde zij dat niet bestaande geld ook niet terug te betalen. Zelfs toen het huis was verkocht bij executie, was ze nog overtuigd van haar succes. Bij de uitzetting probeerde ze de politie duidelijk te maken dat de koper, een Belgische notaris, een deel van het Koninkrijk der Nederlanden onder vreemde heerschappij bracht, waar levenslange gevangenisstraf op staat. Met een voelbaar ‘yeah right’ in hun achterhoofd arresteerden de agenten haar wegens blokkeren van de uitzetting. Filmpje op YT te vinden, pas op voor wagenziekte bij de bibberende beelden en ga op een leren bankstel zitten als je de tweede helft kijkt, waarin een van hun vriendjes in advocatentoga gitaar speelt terwijl de verhuizers hun werk doen.
Beo en Bea belandden vervolgens op straat en vonden onderdak bij de inmiddels bekende Micha Kat. Ze waren zo attent om de ontruimers binnen te laten toen Kat de benen had genomen. Sindsdien weinig meer van vernomen, behalve een filmpje met handpoppen die een liedje playbacken op een ‘wakker festival’. Bea maakt er wat van met haar teckel, Beo is bij een paar platte aardegekkies aangehaakt om met een camper naar zee te gaan en daar de horizon te meten.

Kats lezing van zijn uitzetting is ook even interessant als dertien in dozijn. Hij oreerde na een pedocomplot aangaande MH17 dat hij een contract had getekend met parkeerplaats, terwijl hij geen rijbewijs of auto heeft. Dat had de verhuurder zelf toch even kunnen uitzoeken, dus is hij gerechtigd om de betaalde huur voor de parkeerplaats terug te vorderen en te verrekenen met de huur van zijn appartement. Dat je het deksel al op de neus krijgt als je bij KPN of Ziggo de kosten van een onbenut totaalpakket wil verrekenen omdat je alleen de vaste telefoonlijn gebruikt, zal hem zijn ontgaan.
Oohja, die kerel in die toga steeds :') Manmanman.... Wat een figuren. Was wel grappig om te volgen.

Ik wist niet dat Kat hier ook bij betrokken was _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200036804
wist niet dat Kat bij de vitalifeiten hoorde. wat was precies de relatie? kreeg hij onderdak?
heb die filmpjes zeker ooit gekeken. tegenwoordig noem je ze wappies. destijds noemde ze zichzelf 'soeverein'.
krankjorum volk. er was een soeverein iemand die zelf kentekens bedacht had en geen wegenbelasting betaalde.

die mafkees met z'n gitaar tijdens de ontruiming :) heerlijk
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 24 juni 2021 @ 00:13:32 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200036874
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
wist niet dat Kat bij de vitalifeiten hoorde. wat was precies de relatie? kreeg hij onderdak?
heb die filmpjes zeker ooit gekeken. tegenwoordig noem je ze wappies. destijds noemde ze zichzelf 'soeverein'.
krankjorum volk. er was een soeverein iemand die zelf kentekens bedacht had en geen wegenbelasting betaalde.

die mafkees met z'n gitaar tijdens de ontruiming :) heerlijk
Oohja, die kerel met die vage kentekens _O- Wat een genot was dat. Hij had toch een land bedacht die dat kenteken uitgegeven zou hebben oid? Die agenten die hem steeds aanhielden hadden echt geen idee wat ze er mee aan moesten :') De filmpjes kan ik helaas niet terugvinden. Alleen deze:

Edit: Oohnee, dit is weer een ander :')

Deze bedoel je zeker? :D Dit is ook die kerel met toga volgens mij
Er zijn ergens ook filmpjes dat ze hem van de weg plukken :T

[ Bericht 9% gewijzigd door Starhopper op 24-06-2021 00:23:36 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200037000
6 maanden cel omdat je zegt dat iemand de doodstraf verdiend :')

Maarja als ze consequent zijn dan zit straks de halve Schilderswijk in de cel, want die heeft hetzelfde of erger over Wilders gezegd.
pi_200037094
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
wist niet dat Kat bij de vitalifeiten hoorde. wat was precies de relatie? kreeg hij onderdak?
heb die filmpjes zeker ooit gekeken. tegenwoordig noem je ze wappies. destijds noemde ze zichzelf 'soeverein'.
krankjorum volk. er was een soeverein iemand die zelf kentekens bedacht had en geen wegenbelasting betaalde.

die mafkees met z'n gitaar tijdens de ontruiming :) heerlijk
Voor de verandering bood Kat hun onderdak. Met die kentekens hebben Beo en Bea nog rondgereden trouwens. Tot het ze te heet onder de voeten werd en ze er te veel aandacht mee trokken.

De meneer met gitaar heeft een aantal van die soevereinen nog begeleid in de wrakingskamer. Bij een van die zaken is zichtbaar dat hij in z’n blote kont onder z’n toga rondloopt. Als je de wrakingskamer dan wel het gerecht aan jouw kant wil krijgen, zou je toch alle etiquettes aangrijpen om een goede indruk te maken...

[ Bericht 13% gewijzigd door Magister_Artium op 24-06-2021 01:20:57 ]
pi_200038348
Had een video gevonden van Bea die met het rode kenteken achter de voorruit rijd. op de auto zelf zat wel een geldig geel kenteken. ze is gek op Twingos denk ik.
ze werd aangehouden wegens rijden zonder gordel. je raad het al wat voor antwoorden de agenten krijgen.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200083568
Kan je niet tegen kritiek. Moem het dan opruiing.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:03:05 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201048918
Nu alleen Kat nog :D

quote:
Bodegraven-complotdenker Joost Knevel overgeleverd aan Nederland

Spanje heeft complotdenker Joost Knevel overgeleverd aan Nederland. Hij beweerde zonder bewijs dat er in de gemeente Bodegraven in de jaren tachtig een pedoseksueel netwerk actief was. In Nederland zal Knevel terechtstaan voor bedreiging en opruiing tot geweld tegen RIVM-directeur Jaap van Dissel en demissionair minister-president Mark Rutte.

Knevel was samen met medecomplotdenkers Wouter Raatgever en Micha Kat actief in het Red Pill journaal. Tegen Knevel was vorige week op verzoek van Nederland een Europees arrestatiebevel uitgevaardigd. De Spaanse politie pakte hem op in de Spaanse badplaats Gandia, nabij Valencia.

Over RIVM-directeur Van Dissel zei Knevel volgens een persverklaring van het OM: "Wie geeft hem zijn welverdiende nekschot, die is een held." En over Rutte: "We zouden hem eigenlijk moeten opjagen de zee in of waar dan ook." Wat Knevel ook wordt aangerekend is dat hij een bewerkte video online plaatste, waarin onder anderen Rutte en Van Dissel te zien waren met een strop om hun nek.

Knevel, Raatgever en Kat beschuldigden tientallen inwoners van Bodegraven ervan onderdeel te zijn van een pedoseksueel netwerk. Dat leidde in de gemeente tot veel onrust. In februari gingen aanhangers van het drietal naar de begraafplaats in Bodegraven om bloemen te leggen op de graven van inwoners die zouden zijn vermoord.

Eind juni veroordeelde de rechter Raatgever tot negen maanden cel, waarvan drie voorwaardelijk. Een week later bepaalde de rechter in een kort geding dat was aangespannen door de gemeente, dat de complotdenkers moesten afzien van het verder verspreiden van complottheorieën. Ook moesten al gepubliceerde verhalen van het internet worden verwijderd.

Kat is als enige nog op vrije voeten. Hij verblijft in Noord-Ierland. Ook tegen hem loopt een uitleveringsverzoek. Eind juli is hij daarvoor kort opgepakt, maar inmiddels is hij weer vrijgelaten. Op 3 september is er een volgende zitting in zijn zaak.

https://www.nu.nl/binnenl(...)d-aan-nederland.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207069117
Complotdenker Micha Kat schreeuwt in de rechtbank: ‘Trek mijn tong maar uit!’ (maar hij blijft in de cel)

quote:
Complotdenker Micha Kat ging vanmorgen in de rechtbank in Den Haag vol in de aanval: ,,Ik ben Micha Kat, wat is uw naam, ik weiger voor een anonieme rechter te staan.” De rechter wilde hem al na vijf minuten laten verwijderen. Kat mocht blijven, maar het bekvechten ging door: ,,Wil ik mijn leven niet beteren? U mag mijn tong uittrekken!” Ondanks dat aanbod werd Kats voorlopige hechtenis verlengd.

De rechter liet zich niet commanderen om zijn naam te zeggen. Kat wilde het toch weten en denderde door in de microfoon. ,,Ik wil uw naam weten! Ik weet die van de officier ook, en ook die van zijn broer, maar daar komen we nog op, maar wat is úw naam?”

Vervolgens wilde Kat per se een boek bespreken waarin van alles en nog wat zou staan wat zijn gelijk zou aantonen. Ook daar had de rechter geen zin in. ,,We zijn hier niet om boeken over weet ik wat te bespreken.”

Kat weigert onderzoek
Na vijf minuten was de rechter het zat en wilde hij hem laten verwijderen. Daarop vroeg zijn advocaat (via een videoverbinding, want treinvertragingen verhinderden hem te komen) of hij met Kat mocht overleggen. Even later zat Kat er toch nog.

Toen de officier van justitie de aanklacht voorlas, bleef Kat er doorheen praten. Duidelijk is ook dat hij weigert zich psychisch te laten onderzoeken. Kat pakte weer geregeld het woord: dat hij vanwege de voorlopige hechtenis meer dan een miljoen schadevergoeding hoort te krijgen en dat de rechter ‘van de Rechtspraak opdracht heeft gekregen hoe Micha Kat behandeld moet worden’.

Rechter: ‘Kan het íets zachter?’
Kat vindt zichzelf journalist. Dat was hij ooit ook. Maar hij werd meer dan tien jaar geleden geroyeerd door journalistenbond NVJ, vanwege ‘doodsbedreiging aan het adres van een ander lid’.

Toch wil Kat onderzocht hebben hoe ver hij in zijn rol van journalist mag gaan. Zijn stem denderde door de rechtszaal. De rechter vroeg ‘of het iets zachter kan’. Ook kwam Kat - zoals aangekondigd - terug op de rol van de broer van de officier van justitie: die speelt een rol in de fraude van het Openbaar Miniserie, zei Kat. De rechter greep maar weer in. ,,Dan misschien bij de inhoudelijke behandeling”, zei Kat. ,,We hebben vast nog veel te bespreken”, antwoordde de rechter ironisch.

Toen het daarna ging over Kats voorlopige hechtenis, barstte hij weer los. ,,Dit is één grote hoax! Ik ben radeloos. Ik vecht voor mijn vrijheid!” schreeuwde hij. De rechter deed de microfoon maar even uit. Kat bleef echter uitstekend te verstaan. ,,Het is een schande in Nederland!” Later werd hij weer boos omdat justitie constateerde dat hij zijn leven niet betert. ,,Wat een leugen! Ik doe alles om mijn leven weer op te pakken. U mag mijn tong uittrekken en mijn handen afhakken!”

Bedreiging en oproepen tot geweld
Complotdenker en opruier Micha Kat (59) zit al zestien maanden in hechtenis. Hij werd opgepakt in Noord-Ierland. De zittingen rond zijn uitlevering naar Nederland liepen ook in Noord-Ierland steeds uit op schreeuwpartijen.

Kat - lees hier zijn geschiedenis - wordt verdacht van zes strafbare feiten: bedreiging en oproepen tot geweld tegen rechters, de gemeente Bodegraven-Reeuwijk, journalisten en RIVM-topman Jaap van Dissel. Op YouTube deed hij oproepen als ‘we moeten ze kapot maken! Koop van die dikke tiewraps en trek ze maar van de straat’ en ‘alle rechters zijn nu free targets!’ En Jaap van Dissel moest volgens Kat tegen de muur gezet worden.

Het ging vandaag in Den Haag om een nog niet-inhoudelijke zitting. De inhoudelijke staat gepland op 28 maart.

Kat is de grote aanjager van complottheorieën over met name pedofiele netwerken. Daarbij beschuldigde hij met name een aantal inwoners van Bodegraven én Jaap van Dissel. Die moesten daardoor beschermd worden. Van enige betrokkenheid van die mensen bij pedofiele netwerken is nooit iets gebleken. Het Openbaar Ministerie vond nooit ook maar het minste spoortje bewijs daarvoor.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-de-cel~a308650b/
28 maart de inhoudelijke behandeling.

twitter


quote:
Vervolgens naar Noord-Ierland verkast, waar hij de grote aanjager werd van onder meer het Bodegraven-verhaal. Zijn waanzin kent geen grenzen.

Vergeet nooit dat hij tegen de lamp liep wegens een bomdreiging bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Vanwege zijn vele eerdere telefoontjes herkende de receptionist zijn stem uit duizenden.

Overigens is Kat in complotkringen groot gemaakt door talloze idioten die zijn belachelijke verhalen met graagte lazen. Hij voelde zich bijkans een verlosser.

https://mobile.twitter.com/chrisklomp/status/1602680387259535362
pi_207073154
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 18:46 schreef Nober het volgende:
Complotdenker Micha Kat schreeuwt in de rechtbank: ‘Trek mijn tong maar uit!’ (maar hij blijft in de cel)
[..]
28 maart de inhoudelijke behandeling.

[ twitter ]
[..]

Die soap duurt ook al jaren. Bijna geen kruid tegen gewassen. Zijn vader is overleden, zijn moeder beschuldigt hij van een verzwegen verhaal, dat ze is verkracht door zijn opa van vaderskant en is uitgehuwelijkt aan zijn wettige vader. Zijn zoon beticht hij van samenwerken met zijn vijanden, zijn vroegere vrienden zouden allemaal een dubbele agenda hebben gehad en als spionnen zijn ‘vrienden’ zijn geworden.
De enigen op wie hij vertrouwt, zijn de Jokes en Gerda’s die hem kaartjes sturen om vol te houden en ‘de waarheid’ boven tafel te krijgen.
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 14:11:43 #56
8781 crew  Frutsel
pi_208736729
quote:
Rechtbank veroordeelt complotdenker Micha Kat tot 28 maanden cel
Complotdenker Micha Kat is dinsdag door de rechtbank in Den Haag veroordeeld tot 28 maanden cel waarvan 4 maanden voorwaardelijk voor onder meer opruiing en bedreiging. Het Openbaar Ministerie had vier jaar tegen hem geëist.

Kat riep onder meer op tot geweld tegen de rechtspraak en de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Hij noemde rechters bijvoorbeeld ‘targets’. ,,Hij heeft voor lief genomen dat anderen zijn woorden letterlijk zouden nemen‘’, zei de rechter. Ook zou hij hebben opgeroepen RIVM-directeur Jaap van Dissel te ontvoeren en te bedreigen. ,,Ernstig’’, noemde de rechter dit.

Pedonetwerken
De rechtbank neemt het Kat zeer kwalijk dat hij geen verantwoordelijkheid heeft genomen voor zijn daden. ,,Dat hij na het voordragen van de slachtofferverklaring van Van Dissel de RIVM-directeur als schuldige aanwees, is zeer kwalijk.”

Via het onlineplatform Red Pill Journal verspreidde Kat midden in de coronacrisis samen met medecomplotdenkers Wouter Raatgever en Joost Knevel ongefundeerde verhalen over vermeende satanische pedonetwerken en rituele kindermoorden in Bodegraven. Als gevolg van de internetuitzendingen kwamen tientallen complotdenkers naar een begraafplaats in Bodegraven om bloemen op kindergraven te leggen. Van Dissel moest 24 uur per dag bewaakt worden nadat via het Red Pill Journal zijn privéadres was uitgelekt.

Kat werd in de zomer van 2021 opgepakt in Noord-Ierland en zat sindsdien in voorarrest. Een rechter in Dublin besloot eind augustus vorig jaar dat hij mocht worden overgeleverd aan Nederland. De tijd dat hij in voorarrest heeft gezeten, gaat van zijn uiteindelijke straf af. Raatgever en Knevel zijn eerder al veroordeeld en zaten hun straffen al uit.
pi_208737133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 14:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Heb ik goed begrepen dat daar 19 maanden voorarrest vanaf gaan? Ik vermoed trouwens dat het voorwaardelijke deel nog wel een keer onvoorwaardelijk gaat worden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 11 april 2023 @ 15:03:34 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208737369
Zeepjes rapen met die gast
pi_208738608
Ik lees dat ie nu nog elf maanden moet zitten en dat iedereen het er over eens is dat hij van de gevangenis opknapt.
anonieme razernist
pi_208738764
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 17:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik lees dat ie nu nog elf maanden moet zitten en dat iedereen het er over eens is dat hij van de gevangenis opknapt.
Daar is bar weinig kans van. In ieder geval is het de komende elf maanden even rustig.
De andersdenkenden voelen zich alleen maar gesterkt in hun krankzinnige visie dat hen de mond gesnoerd is. :|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208741257
Er kan wel een generiek 'wappie voor de rechter' topic komen.

Bij de volgende zaak gaat het om Pieter Kuit en zijn dochter Jade, uit Alphen aan de Rijn. Ze hebben jarenlang donaties afgetroggeld en daar zelf luxe van geleefd. Onder andere van op vakantie geweest.
Ze pretendeerde een rapport uit te geven over vaccinatieschade. Het rapport is nooit verschenen, ookal kwamen ze om de week met een nieuwe datum. Ook deden ze alsof ze rechtszaken zouden aanspannen tegen hooggeplaatste figuren, echter is daar nooit enig bewijs van gevonden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')