Polen en Spanje. Tja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat user @:Scrummie nu hard naar beneden keldert.
Het kan nog!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb in deze pool + op mijn werk Lewa als topscorer. Ik kan ook wel inpakken
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan nog!
In mijn werkpool sta ik 3e, daar gaat het wat beter. En uiteraard staat er iemand bovenaan die nog nooit een bal heeft gezien, net als hier. @:Fok-It
Dat is ook wel intens dom.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb in deze pool + op mijn werk Lewa als topscorer. Ik kan ook wel inpakken
We doen het minder slecht dan bij de F1quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:40 schreef Sabata het volgende:
Ik voel me als zo'n klein woestijn kevertje dat een grote bal mest tegen een heuvel op moet rollen. Het gaat redelijk na een slecht begin, maar ik vrees het moment dat die bal uit balans raakt en naar beneden dondert
Omgekeerde richting hierquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Van top 10 naar top 25. Gaat niet best! Vandaag punten scoren.
Niet vanaf dag 1 aan kop gaan en je plekje niet meer weggevenquote:
35 puntjes nog.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
De top 10/11. Het zonnetje steeg sommigen naar het hoofd (ik had niks ingevuld bij Italië - Zwitserland) maar ook veel mooie scores en voltreffers waren te noteren! Vandaag wederom 3 wedstrijden te voorspellen, er wordt veel van ons gevraagd in de bloedhitte. De dag start met Oekraïne - Macedonië, die beide nog puntloos zijn en een overwinning nodig hebben willen ze nog écht kans maken. Daarna volgt Denemarken - België, laten we hopen dat de Deentjes weer wat zijn opgekrabbeld na het debacle met Eriksen. Ook ONZE jongens mogen weer aantreden, tegen de Oostenrijkertjes. En die moet je kort houden. Kan iemand vandaag Fok-it van de troon stoten?
[ afbeelding ]
Ik heb mijn best gedaan, 495 punten vandaag maar niet genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
De top 10/11. Het zonnetje steeg sommigen naar het hoofd (ik had niks ingevuld bij Italië - Zwitserland) maar ook veel mooie scores en voltreffers waren te noteren! Vandaag wederom 3 wedstrijden te voorspellen, er wordt veel van ons gevraagd in de bloedhitte. De dag start met Oekraïne - Macedonië, die beide nog puntloos zijn en een overwinning nodig hebben willen ze nog écht kans maken. Daarna volgt Denemarken - België, laten we hopen dat de Deentjes weer wat zijn opgekrabbeld na het debacle met Eriksen. Ook ONZE jongens mogen weer aantreden, tegen de Oostenrijkertjes. En die moet je kort houden. Kan iemand vandaag Fok-it van de troon stoten?
[ afbeelding ]
eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:36 schreef Fok-it het volgende:
@:Skysherrif jij moet het maar gaan doen denk ik
Je stond eerst 6dequote:Op donderdag 17 juni 2021 23:37 schreef skysherrif het volgende:
Oei ik zie dat ik een slechte dag had, stond ik hoger?
Het moest een keer fout gaan jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een vermoeden dat na deze wedstrijd er een nieuwe nummer 1 is @:Fok-it
quote:
Oh ja, die had ik over het hoofd gezien. Geniet er nog even van!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2-0 wordt nog wel lastig hoor.
En Sky heeft 1-0 dus
Toch vanaf het begin weekje volgehouden, ik ben tevredenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik over het hoofd gezien. Geniet er nog even van!
Werkt dat niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus
Wat is het nut van voorspelling verbergen als dat niet werkt?
Werkt toch wel? Ik zie de voorspelling niet van iedereen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus
Wat is het nut van voorspelling verbergen als dat niet werkt?
Via tab vergelijk voorspelling kan je van iedereen zien.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt dat niet?
Geen idee, moet je die site vragen.
Dat is niet zo handig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Via tab vergelijk voorspelling kan je van iedereen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |