abonnement Unibet Coolblue
pi_199729696
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:01 schreef Tijn het volgende:

[..]

M'n oom ligt nog steeds op de IC. Twee maanden nu :{ Het gaat wel wat beter dan een tijdje geleden, maar dit wordt echt minstens een jaar revalideren.
Sterkte :(
Enige idee hoe lang ze nog verwachten dat hij nog op de IC moet blijven?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:07:22 #27
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199729702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nog steeds 0 corona in mijn familie of vriendengroep. Twee mensen via via, maar that's it. Bizar wel. Van sommige hoor je echt wel veel en veel meer.
In mijn 'omgeving' zijn er tot dusver twee gevallen: een maat van 36 met als gevolg van de besmetting griepachtige verschijnselen, en nichtje van 7 met asymptomatische besmetting.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:11:39 #28
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199729742
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Sterkte :(
Enige idee hoe lang ze nog verwachten dat hij nog op de IC moet blijven?
Ik denk dat ze wel bezig zijn om 'm eraf te krijgen. Ze laten 'm nu elke dag wat langer zonder extra zuurstof liggen. Hoe langer dat goed gaat, hoe groter de kans dat-ie eraf mag.
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 13:12:03 #29
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199729747
Ik heb wel echt van veel besmettingen gehoord van bekenden. Broer van mijn opa overleden, ook de opa van een goede maat. Broer van mijn tante een week op de IC. Man van nicht (40 jaar) een aantal dagen in het ziekenhuis. En ook best wat besmettingen van vooral jonge mensen vrijwel bijna zonder klachten.
pi_199729750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nog steeds 0 corona in mijn familie of vriendengroep. Twee mensen via via, maar that's it. Bizar wel. Van sommige hoor je echt wel veel en veel meer.
Ik ook niet, en spreek via werk ook best veel mensen. Ken werkelijk niemand, heel apart, Ook nog maar 1 keer een test gedaan, wist al wel dat het mijn jaarlijkse verkoudheid was, maar omdat ik met senioren werk toch maar even gegaan.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:14:17 #31
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199729763
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:12 schreef josja het volgende:

[..]

Ik ook niet, en spreek via werk ook best veel mensen. Ken werkelijk niemand, heel apart, Ook nog maar 1 keer een test gedaan, wist al wel dat het mijn jaarlijkse verkoudheid was, maar omdat ik met senioren werk toch maar even gegaan.
En hier weer tientallen, en dan reken ik niet mee wat mevrouw zalkc op het werk tegen is gekomen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199729783
Zijn er al ziekenhuiscijfers?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199729787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:06 schreef zoost het volgende:
Maakt het iemand eigenlijk nog wat uit dat het virus hoogstwaarschijnlijk uit een Chinees lab is ontsnapt? Sowieso ook weinig nieuws uit China mbt dit virus. Alles weer terug naar normaal daar? Zonder grote vaccinatiecampagnes.
Volgens mij zijn ze daar gewoon volop aan het vaccineren met hun eigen vaccin. Daarnaast is het inderdaad lastig in te schatten hoe ze het daar doen, hebben ook enorm lopen sjoemelen met de cijfers vorig jaar.

Daarnaast sluiten zij gewoon met gemak hele steden af van de buitenwereld en verplichten elke inwoner om dan te komen testen. Iets wat hier onmogelijk is.
pi_199729795
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:06 schreef zoost het volgende:
Maakt het iemand eigenlijk nog wat uit dat het virus hoogstwaarschijnlijk uit een Chinees lab is ontsnapt? Sowieso ook weinig nieuws uit China mbt dit virus. Alles weer terug naar normaal daar? Zonder grote vaccinatiecampagnes.
Mocht deze pandemie veroorzaakt zijn door een labongeluk met GoF onderzoek mag ik toch echt wel hopen dat er een storm van kritiek gaat losbarsten over dat geknutsel aan en met virussen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:18:17 #35
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199729797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:05 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

5 besmettingen per week per 100.000 inwoners is 120 nieuwe besmettingen per dag landelijk. Dat zou wat mij betreft een prima grens zijn tussen geen coronamaatregelen en het maatregelenpakket behorend tot risiconiveau “waakzaam”.
Als mensen zich niet laten vaccineren, zou het ook belachelijk zijn dat we maatregelen zouden gaan nemen voor het hele land voor de mensen die dat niet willen. Besmettingen zouden geen richtlijn voor landelijke maatregelen moeten zijn.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199729811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:18 schreef popje het volgende:

[..]

Als mensen zich niet laten vaccineren, zou het ook belachelijk zijn dat we maatregelen zouden gaan nemen voor het hele land voor de mensen die dat niet willen. Besmettingen zouden geen richtlijn voor landelijke maatregelen moeten zijn.
Eens, ziekenhuisopnames zijn een betere graadmeter.
Maar dan nog is dat discutabel. Als het virus onder ons blijft moet je niet elke keer tot verregaande maatregelen willen grijpen, dat moet je anders proberen op te lossen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199729831
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:06 schreef zoost het volgende:
Maakt het iemand eigenlijk nog wat uit dat het virus hoogstwaarschijnlijk uit een Chinees lab is ontsnapt? Sowieso ook weinig nieuws uit China mbt dit virus. Alles weer terug naar normaal daar? Zonder grote vaccinatiecampagnes.
Ja officieel wel als het zo blijkt, maar in de praktijk gaat de wereld weer verder, want china is te machtig. Hooguit zullen wat niet belangrijke politici wat sancties krijgen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:23:40 #38
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199729842
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eens, ziekenhuisopnames zijn een betere graadmeter.
Maar dan nog is dat discutabel. Als het virus onder ons blijft moet je niet elke keer tot verregaande maatregelen willen grijpen, dat moet je anders proberen op te lossen.
Ik ga een appel en een peer vergelijken, maar we doen ook praktisch niks om HPV besmettingen te voorkomen. Het geeft geen extreem hoge belasting op de zorg dus waarom zou je dan besmetting willen voorkomen?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199729844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:12 schreef josja het volgende:

[..]

Ik ook niet, en spreek via werk ook best veel mensen. Ken werkelijk niemand, heel apart, Ook nog maar 1 keer een test gedaan, wist al wel dat het mijn jaarlijkse verkoudheid was, maar omdat ik met senioren werk toch maar even gegaan.
Ik ken 2 mensen met corona, allemaal verre bekenden
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199729856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:23 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik ken 2 mensen met corona, allemaal verre bekenden
Ik toch zeker wel een stuk of 30 onder vrienden / familie / collega's.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199729870
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Mocht deze pandemie veroorzaakt zijn door een labongeluk met GoF onderzoek mag ik toch echt wel hopen dat er een storm van kritiek gaat losbarsten over dat geknutsel aan en met virussen.
Ja idd, wat je zei is waar. Gewoon Mengele praktijken.
Zelfs een soort darwin award sollicitatie dat we daar als mensheid mee bezig zijn.
Onderzoeken is 1 ding maar biologische oorlogswapens ervan maken en de veiligheidsregels aan je laars lappen is gewoon achterlijk.

Helemaal aan het begin zei een viroloog op een engelstalig forum (denk dat het reddit was) dat het virus waarschijnlijk wel uit een lab komt omdat het te perfect was.
Besmettelijk voor mensen,airborne maar niet dodelijk genoeg om niet te verspreiden.
Alsof je de schuur in ging met wat onderdelen en een zeepkist verwacht maar het in 1 keer al een ferrari was.
Dat idee meer.
China's reactie in het begin was ook sof ze gelijk wisten waar ze mee te maken hadden.

Met uitgerekend het enige niv 4 lab in heel China in Wuhan sowieso de meest aannamelijke theorie.
Maar China net hun save face mindset heeft dat bewijs allang vernietigd natuurlijk.

De vraag is dan ook wat nu? Herstelbetalingen en voorkomen dat dit ooit weer kan gebeuren lijkt mij.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:28:13 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199729874
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ai. in het zicht van de haven.
Neem aan dat je nu ergens in quarantaine zit op huttekutteveen ver van je vrouw?

Beterschap voor je vrouw uiteraard, en hopelijk blijf je zelf Corona vrij
Nou, in huis proberen afstand te houden. Apart slapen en dat soort dingen. Wel lastig dat kinderen nu ook thuis moeten blijven en dat zij ook afstand tot haar moeten houden.

En dank! Mijn twee zelftesten waren overigens negatief. :)
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:28:17 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199729875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Mocht deze pandemie veroorzaakt zijn door een labongeluk met GoF onderzoek mag ik toch echt wel hopen dat er een storm van kritiek gaat losbarsten over dat geknutsel aan en met virussen.
Dat het uit een lab komt, wil niet gelijk zeggen dat er iets duisters aan de hand is. Elk land heeft biomedische laboratoria waar virussen zijn opgeslagen, ook Nederland.
pi_199729876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze daar gewoon volop aan het vaccineren met hun eigen vaccin. Daarnaast is het inderdaad lastig in te schatten hoe ze het daar doen, hebben ook enorm lopen sjoemelen met de cijfers vorig jaar.

Daarnaast sluiten zij gewoon met gemak hele steden af van de buitenwereld en verplichten elke inwoner om dan te komen testen. Iets wat hier onmogelijk is.
Eragon: 'ja maar het werkt en iedereen is grote blij!'
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:29:17 #45
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199729883
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nou, in huis proberen afstand te houden. Apart slapen en dat soort dingen. Wel lastig dat kinderen nu ook thuis moeten blijven en dat zij ook afstand tot haar moeten houden.

En dank! Mijn twee zelftesten waren overigens negatief. :)
Veel succes, man. Ik zou de hele dag in de tuin of op het balkon gaan zitten als het even kan :+
pi_199729891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:23 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik ga een appel en een peer vergelijken, maar we doen ook praktisch niks om HPV besmettingen te voorkomen. Het geeft geen extreem hoge belasting op de zorg dus waarom zou je dan besmetting willen voorkomen?
Ook daar vaccineren we voor, sinds kort ook jongens via rijksvaccinatieprogramma.
Maar als de zorgbelasting grotendeels weg is, moet je toch geen maatregelen meer willen is beetje de essentie
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:32:47 #47
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199729921
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Eragon: 'ja maar het werkt en iedereen is grote blij!'
Ik las iets over weer veel mensen testen omdat er een uitbraak lokaal was van de Indiase variant... Maar ze kunnen in ieder geval weer free huggen en naar anime conventies!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:35:25 #48
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199729977
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:35 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Damn. We gaan echt lekker.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199729990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:32 schreef popje het volgende:

[..]

Ik las iets over weer veel mensen testen omdat er een uitbraak lokaal was van de Indiase variant... Maar ze kunnen in ieder geval weer free huggen en naar anime conventies!
Fuck de rest, de freehuggers hebben gewonnen


:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')