abonnement Unibet Coolblue
pi_199727937
Na altijd goeie seks gehad te hebben heb ik laatst een keer extreem slechte seks gehad. Zelfs met kleine pijn (ben een hetero jongen). Doordat ze zeer strak was had ik daarna ook gewoon een soort schaafwond. Anyway nadat ik deze ervaring heb gehad heb ik eigenlijk geen een keer zin meer gehad in seks of iets anders (4 weken geleden al). Wat kan/ moet ik doen? Ik heb overigens wel een belangrijke deadline, moet het daarmee te maken hebben?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 10:37:13 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199727950
Dus door één "slechte" ervaring laat jij je meteen uit het veld slaan?? Serieus?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199727991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dus door één "slechte" ervaring laat jij je meteen uit het veld slaan?? Serieus?
TS neemt dan ook altijd gelijk ontslag als hij een keer een werkmail per ongeluk in Concepten opslaat terwijl dat normaal altijd goed gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-06-2021 10:43:19 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 10:43:59 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199728007
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]

TS neemt dan ook altijd gelijk ontslag als hij een keer een werkmail per ongeluk in Concepten opslaat terwijl dat normaal altijd goed gaat.
Denk eerder weer langs een psychiater om weer een paar sessies er aan te kunnen wijden hoe nu verder te gaan met het leven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199728014
Of zit je nu ook in de gevangenis?
pi_199728023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Denk eerder weer langs een psychiater om weer een paar sessies er aan te kunnen wijden hoe nu verder te gaan met het leven.
“Ik kan nooit meer met Outlook werken na deze traumatische ervaring.”
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 10:46:12 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199728024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

“Ik kan nooit meer met Outlook werken na deze traumatische ervaring.”
_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 3 juni 2021 @ 12:30:08 #8
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199729234
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:35 schreef FransDrop het volgende:
. Doordat ze zeer strak was had ik daarna ook gewoon een soort schaafwond.
een dame met meer ervaring zoeken, die zijn minder strak.
Tot nooit .......
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 12:52:30 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_199729509
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:35 schreef FransDrop het volgende:
Doordat ze zeer strak was had ik daarna ook gewoon een soort schaafwond.
Dit is gewoon onzin, ze was niet te strak: ze was niet nat genoeg, beter je best doen dus volgende keer en hem er niet zo inproppen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 13:29:25 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:46:01 #11
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199730034
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:29 schreef maily het volgende:
Wat heeft die deadline ermee te maken?
overmorgen is de crematie. :-)
Tot nooit .......
pi_199730397
Ja zekers [quote]0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:30 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

een dame met meer ervaring zoeken, die zijn minder strak

Haha dit is niet mijn eerste not at all. Ik vroeg me meer af of iemand hier in herkende het is niet dat ik daarna geen seks meer heb gehad... Misschien had iemand anders dit al wel eens meegemaakt.
pi_199730419
quote:
99s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Dit is gewoon onzin, ze was niet te strak: ze was niet nat genoeg, beter je best doen dus volgende keer en hem er niet zo inproppen.
Kan ook... Veronderstellingen maken van hem er zo maar inproppen is enigszins ontoepasselijk. Je kunt niet altijd "ruiken" waar ze nat van worden.
pi_199730429
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:29 schreef maily het volgende:
Wat heeft die deadline ermee te maken?
Geen idee sommige mensen zeggen toch dat stress met seksuele prestaties te maken kunnen hebben. Deze post heb ik gemaakt om te kijken of iemand al eens hetzelfde heeft ervaren. Daarom leek het mij handig om mijn situatie volledig uit te leggen.
  PR/Manusje van alles donderdag 3 juni 2021 @ 14:31:57 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_199730495
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:23 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Geen idee sommige mensen zeggen toch dat stress met seksuele prestaties te maken kunnen hebben. Deze post heb ik gemaakt om te kijken of iemand al eens hetzelfde heeft ervaren. Daarom leek het mij handig om mijn situatie volledig uit te leggen.
Nee, ik heb jouw deadline niet nodig om slechte seks te hebben.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_199730540
R
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee, ik heb jouw deadline niet nodig om slechte seks te hebben.
Duidelijk en informatief antwoord bedankt.
pi_199732206
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:35 schreef FransDrop het volgende:
Na altijd goeie seks gehad te hebben heb ik laatst een keer extreem slechte seks gehad. Zelfs met kleine pijn (ben een hetero jongen). Doordat ze zeer strak was had ik daarna ook gewoon een soort schaafwond. Anyway nadat ik deze ervaring heb gehad heb ik eigenlijk geen een keer zin meer gehad in seks of iets anders (4 weken geleden al). Wat kan/ moet ik doen? Ik heb overigens wel een belangrijke deadline, moet het daarmee te maken hebben?
Dat klinkt niet als een probleem van te strak maar als een probleem van niet vochtig genoeg. En daaraan zijn meerdere dingen te doen...ten eerste voorspel, zorg dat zij eerst klaarkomt en neuk dan pas, en mocht dat nog steeds niet vochtig genoeg zijn, gebruik glijmiddel. Daarbij als het voor jou pijnlijk was heb ik het idee dat dit voor haar ook zo was, minstens net zo erg.
pi_199733829
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:45 schreef Erasmus het volgende:
“Ik kan nooit meer met Outlook werken na deze traumatische ervaring.”
Even in mijn agenda zetten voor 1 april:
Vacatures nabellen, goed gesprek voeren en dan vragen welk mailprogramma ze gebruiken.
Oh outlook, dan moet ik toch afhaken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199733910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:13 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als een probleem van te strak maar als een probleem van niet vochtig genoeg. En daaraan zijn meerdere dingen te doen...ten eerste voorspel, zorg dat zij eerst klaarkomt en neuk dan pas, en mocht dat nog steeds niet vochtig genoeg zijn, gebruik glijmiddel. Daarbij als het voor jou pijnlijk was heb ik het idee dat dit voor haar ook zo was, minstens net zo erg.
Haha zij vond het prima, het gaat er eigenlijk vooral over dat ik nu al 1 maand geen behoefte meer heb aan seks. Het feit dat het slechte seks was boeit me vrij weinig. Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_199734245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:50 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Haha zij vond het prima, het gaat er eigenlijk vooral over dat ik nu al 1 maand geen behoefte meer heb aan seks. Het feit dat het slechte seks was boeit me vrij weinig. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp dat jij een egoïstische menneke bent dat een non topic post...

[ Bericht 3% gewijzigd door BeauCis op 03-06-2021 20:33:06 ]
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:32:54 #21
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199734374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:22 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Kan ook... Veronderstellingen maken van hem er zo maar inproppen is enigszins ontoepasselijk. Je kunt niet altijd "ruiken" waar ze nat van worden.
Ruiken niet, voelen wel.
Gebruik je je vingers niet?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199734380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:32 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ruiken niet, voelen wel.
Gebruik je je vingers niet?
Of je tong
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:38:07 #23
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199734419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:33 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Of je tong
Kan maar dan weet hij vast niet waar ze nat van is en of het alleen van buiten is. Loopt hij van binnen alsnog schuurplekken op.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199734539
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:38 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kan maar dan weet hij vast niet waar ze nat van is en of het alleen van buiten is. Loopt hij van binnen alsnog schuurplekken op.
Verschillende vormen van nattigheid, verschil merk je duidelijk...
pi_199734553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:22 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Kan ook... Veronderstellingen maken van hem er zo maar inproppen is enigszins ontoepasselijk. Je kunt niet altijd "ruiken" waar ze nat van worden.
Je kunt het wel vragen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:02:50 #26
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199734828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:50 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Verschillende vormen van nattigheid, verschil merk je duidelijk...
I know. De vraag is of ts dat weet. Ik twijfel nog.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199734901
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:02 schreef Elpis het volgende:

[..]

I know. De vraag is of ts dat weet. Ik twijfel nog.
Vermoed dat hij te druk bezig is met zijn eigen geneugten om überhaupt iets anders op te merken dus waarschijnlijk heb je gelijk ;)
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:07:48 #28
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199734928
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:35 schreef FransDrop het volgende:
Na altijd goeie seks gehad te hebben heb ik laatst een keer extreem slechte seks gehad. Zelfs met kleine pijn (ben een hetero jongen). Doordat ze zeer strak was had ik daarna ook gewoon een soort schaafwond. Anyway nadat ik deze ervaring heb gehad heb ik eigenlijk geen een keer zin meer gehad in seks of iets anders (4 weken geleden al). Wat kan/ moet ik doen? Ik heb overigens wel een belangrijke deadline, moet het daarmee te maken hebben?
Volgende keer glijmiddel gebruiken
pi_199736366
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Je kunt het wel vragen.
Dat heb ik ook gedaan en dat vond ze een moeilijke vraag om op te antwoorden
pi_199736417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:22 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij een egoïstische menneke bent dat een non topic post...
Wat een stereotype gedachten. Zij is degene die mij in bed heeft gekregen niet andersom. Daarnaast ben ik daarin helemaal niet egoïstisch, maar oke...
pi_199736604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:15 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Wat een stereotype gedachten. Zij is degene die mij in bed heeft gekregen niet andersom. Daarnaast ben ik daarin helemaal niet egoïstisch, maar oke...
Dit typte jij eerder ‘ Haha zij vond het prima, het gaat er eigenlijk vooral over dat ik nu al 1 maand geen behoefte meer heb aan seks. Het feit dat het slechte seks was boeit me vrij weinig. Als je begrijpt wat ik bedoel.’ dat klinkt behoorlijk egoïstisch kerel...dat typte jij naar aanleiding van een opmerking over voorspel en eerst haar orgasme...just saying...
pi_199736751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:50 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Verschillende vormen van nattigheid, verschil merk je duidelijk...
Tuurlijk... Het ligt er natuurlijk volledig aan wat je gewend bent. Het is niet dat ik alles wat los en vast zit prik. Er zijn er ook genoeg die van hun stoel afglijden bij wijze van spreken. Ik weet sowieso niet waarom er van die rare antwoorden komen but sure.
pi_199736827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:21 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Dit typte jij eerder ‘ Haha zij vond het prima, het gaat er eigenlijk vooral over dat ik nu al 1 maand geen behoefte meer heb aan seks. Het feit dat het slechte seks was boeit me vrij weinig. Als je begrijpt wat ik bedoel.’ dat klinkt behoorlijk egoïstisch kerel...dat typte jij naar aanleiding van een opmerking over voorspel en eerst haar orgasme...just saying...
Slechte seks voor mij. Ik heb het aan haar gevraagd en zij vond het goed/prima. Het is in dit topic nooit over haar orgasme gegaan. Voorspel was er, maar blijkbaar toch niet voldoende. Daar is het topic enigszins niet voor geopend. Het topic ging mij vooral over of iemand al eens eerder heeft gehad dat hij 1 maand lang geen enkele boner krijgt lol. That was all.
pi_199736842
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:26 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Tuurlijk... Het ligt er natuurlijk volledig aan wat je gewend bent. Het is niet dat ik alles wat los en vast zit prik. Er zijn er ook genoeg die van hun stoel afglijden bij wijze van spreken. Ik weet sowieso niet waarom er van die rare antwoorden komen but sure.
Dus zij kwam eerst klaar en vervolgens gleed het nog steeds voor geen meter?
pi_199736915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:30 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Dus zij kwam eerst klaar en vervolgens gleed het nog steeds voor geen meter?
Nee zij niet, ik niet. We waren allebei slecht van de drank.
pi_199737058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:33 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Nee zij niet, ik niet. We waren allebei slecht van de drank.
Nou dan is de kans dus groot dat de schuring kwam omdat zij niet nat genoeg was. Dus volgende keer minder boozz en meer voorspel, hoef je ook geen topics meer te posten over een maand geen seks willen, omdat je stiekem wellicht toch schrok van dat wondje, en btw, dat loop je niet op wanneer je een rubbertje gedragen had, dus...en dronken, te weinig voorspel en onveilig...eigenlijk snap ik dan wel wat beter dat de lust je een beetje vergaan is tijdelijk...wellicht ff een SOA test laten doen...

[ Bericht 1% gewijzigd door BeauCis op 03-06-2021 22:49:49 ]
pi_199737606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:39 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Nou dan is de kans dus groot dat de schuring kwam omdat zij niet nat genoeg was. Dus volgende keer minder boozz en meer voorspel, hoef je ook geen topics meer te posten over een maand geen seks willen, omdat je stiekem wellicht toch schrok van dat wondje, en btw, dat loop je niet op wanneer je een rubbertje gedragen had, dus...en dronken, te weinig voorspel en onveilig...eigenlijk snap ik dan wel wat beter dat de lust je een beetje vergaan is tijdelijk...wellicht ff een SOA test laten doen...
Het ging niet alleen over een maand geen seks willen hebben maar over een maand op geen enkele manier zin hebben. Anyway I get your point. Onveilig kon in dit geval gewoon, maar achteraf gezien was met beter geweest. Bedankt voor de raad iig. Ik wilde gewoon weten of iemand anders wel eens iets vergelijkbaars heeft meegemaakt waarbij hij daarna 0 lust had voor een redelijk lange periode. Het kan natuurlijk ook een combinatie zijn van van alles.
pi_199737689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:03 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Het ging niet alleen over een maand geen seks willen hebben maar over een maand op geen enkele manier zin hebben. Anyway I get your point. Onveilig kon in dit geval gewoon, maar achteraf gezien was met beter geweest. Bedankt voor de raad iig. Ik wilde gewoon weten of iemand anders wel eens iets vergelijkbaars heeft meegemaakt waarbij hij daarna 0 lust had voor een redelijk lange periode. Het kan natuurlijk ook een combinatie zijn van van alles.
Waarschijnlijk een combi van alles. Overigens, onveilig neuken blijft onveilig neuken he, kun je wel een SOA mee oplopen. Was ze aan de pil, kun je wellicht geen papa worden, weet natuurlijk niet of zij vaker drinkt, want dan is ff een pilletje vergeten wel makkelijk natuurlijk.
pi_199737796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een combi van alles. Overigens, onveilig neuken blijft onveilig neuken he, kun je wel een SOA mee oplopen. Was ze aan de pil, kun je wellicht geen papa worden, weet natuurlijk niet of zij vaker drinkt, want dan is ff een pilletje vergeten wel makkelijk natuurlijk.
Ben heel voorzichtig met zo een dingen. Ook met soa's was meer omdat het niet rond ging dat het zonder was. Want wel geprobeerd. Ik spreek haar nog omdat ik een persoonlijk voorwerp bij haar ben vergeten... Papa word ik dus sowieso niet.
pi_199737809
Broer van me had dat ook, die is nu homo geworden.
pi_199737851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:16 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Ben heel voorzichtig met zo een dingen. Ook met soa's was meer omdat het niet rond ging dat het zonder was. Want wel geprobeerd. Ik spreek haar nog omdat ik een persoonlijk voorwerp bij haar ben vergeten... Papa word ik dus sowieso niet.
Man man, beetje op jezelf passen hoor...ook al kwam je niet klaar, voorvocht bevat ook sperma en als zij een paar pilletjes zou zijn vergeten of zelfs mét pil (zeldzaam), dan kan ze ook zwanger raken. Maar het is een maand geleden, begrijp ik, dus ze moet intussen ongesteld geweest zijn, zo niet...oef...
pi_199737870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
Broer van me had dat ook, die is nu homo geworden.
Ik zat te wachten op deze comment haha. Mooie man
pi_199737918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:22 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Man man, beetje op jezelf passen hoor...ook al kwam je niet klaar, voorvocht bevat ook sperma en als zij een paar pilletjes zou zijn vergeten of zelfs mét pil (zeldzaam), dan kan ze ook zwanger raken. Maar het is een maand geleden, begrijp ik, dus ze moet intussen ongesteld geweest zijn, zo niet...oef...
Ja ik spreek er nog en dat is allemaal al gebeurd dus de stress van dat is voorbij. Maar het was een coronaimpuls. Beter op mezelf letten is inderdaad de boodschap. Hoelang zou zoiets nog duren?
pi_199737937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:30 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Ja ik spreek er nog en dat is allemaal al gebeurd dus de stress van dat is voorbij. Maar het was een coronaimpuls. Beter op mezelf letten is inderdaad de boodschap. Hoelang zou zoiets nog duren?
Sorry, help ff, hoe lang zou zoiets nog duren...je bedoelt Corona? Of geen zin in seks enzo?

Corona, ik heb geen idee, natuurlijk, wie wel. En geen zin in seks, als jij een poosje goed op jezelf past, evt een testje doet en gewoon niet zo heel erg ermee bezig bent dan komt dat vanzelf wel weer. No worries.
pi_199737998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:32 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Sorry, help ff, hoe lang zou zoiets nog duren...je bedoelt Corona? Of geen zin in seks enzo?

Corona, ik heb geen idee, natuurlijk, wie wel. En geen zin in seks, als jij een poosje goed op jezelf past, evt een testje doet en gewoon niet zo heel erg ermee bezig bent dan komt dat vanzelf wel weer. No worries.
Haha het ging niet over corona. Of je bent een undercover politicus. Met zin in seks bedoelde ik daar niet specifiek seks mee maar ook masturbatie ofc. Thanks iig!
pi_199751039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:41 schreef FransDrop het volgende:

[..]

Haha het ging niet over corona. Of je bent een undercover politicus. Met zin in seks bedoelde ik daar niet specifiek seks mee maar ook masturbatie ofc. Thanks iig!
Seks is meer dan slechts neuken, masturberen is ook seks...en hartstikke logisch dat je, als je niet relaxt bent dus ook daar ff geen zin in kan hebben, komt allemaal wel goed...
pi_199764740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:30 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

een dame met meer ervaring zoeken, die zijn minder strak.
Ja want een vrouw die veel seks heeft haar vagina wordt losser per pik die erin gaat 8)7
pi_199790340
pi_199790707
Langdradig verhaal. Ja ik heb ook wel eens een paar weken geen behoefte aan seks gehad. Na de bevalling van mijn vrouw, vrouw in de kreukels, kind jankend aan mijn hoofd, 4 uur slaap in momenten van max een half uur voor 2 weken. Dit is niet goed voor je sex drive.

Meestal is dat stress of zoiets.

Maar gewoon wat surfen op pornhub, kijken of het weer terug komt. Vaak is het na een orgasme weer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')