abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 juni 2021 @ 07:26:38 #26
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199726412
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:16 schreef asco het volgende:
Cijfers België:

Ziekenhuisbezetting 15 mei: 1918
IC: 643

Ziekenhuisbezetting 3 juni: 1122
IC: 377
Scheelt niet veel met dat van Nederland.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 07:32:44 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199726447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:26 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Scheelt niet veel met dat van Nederland.
Kun je niet zo vergelijken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 juni 2021 @ 07:53:31 #28
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199726529
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Kun je niet zo vergelijken
Hoezo niet? Ze sturen echt geen patiënten naar de IC die niet naar de IC hoeven en ze sturen wel patiënten naar de IC die daadwerkelijk intensieve zorg nodig hebben.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:09:30 #29
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199726617
Kinderen de dupe van Nederlands coronabeleid: ‘Uniek negatief voorbeeld in de wereld’


En dan vooral dit inderdaad:
quote:
In het perspectief van kinderrechten rekent Kidsrights de regering vooral de schoolsluiting in maart vorig jaar aan. ‘De Nederlandse overheid heeft toen openlijk gezegd: we gaan de kinderen thuis houden om zo de ouders thuis te houden’, zegt Dullaert. ‘Het kind werd een middel. Men ging niet meer uit van het recht op onderwijs en hield ook geen rekening met de mentale gezondheid van kinderen.’
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 08:18:19 #30
5428 crew  miss_sly
pi_199726650
quote:
Dat was toch niet de schoolsluiting van maart vorig jaar, maar juist die van december?

Verder op zich wel een terechte opmerking, wellicht, maar volgens mij lag het iets genunaceerder en werd er gezegd dat dat een extra reden was om daartoe over te gaan. Niet de enige reden.

Vorig jaar maart gingen de scholen juist dicht omdat ouders en wat medici zich roerden terwijl er vanuit de overheid juist werd gezegd dat scholen sluiten niet nodig was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:21:23 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199726668
quote:
Maar de regering heeft met 8,5 miljard euro belastinggeld zijn schuldgevoel afgekocht, dus nu is het weer opgelost.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 08:23:39 #32
5428 crew  miss_sly
pi_199726687
quote:
Ik had net het stuk nog niet gelezen, maar jeetje, 1,5 miljard jongeren die door de coronapandemie van school waren uitgesloten. Eigenlijk weet je dat natuuriljk best, maar als je zo'n aantal dan ziet, vind ik het toch schokkend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:24:11 #33
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199726689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat was toch niet de schoolsluiting van maart vorig jaar, maar juist die van december?

Verder op zich wel een terechte opmerking, wellicht, maar volgens mij lag het iets genunaceerder en werd er gezegd dat dat een extra reden was om daartoe over te gaan. Niet de enige reden.

Vorig jaar maart gingen de scholen juist dicht omdat ouders en wat medici zich roerden terwijl er vanuit de overheid juist werd gezegd dat scholen sluiten niet nodig was.
Ik weet niet meer wat de exacte overwegingen waren, wel dat kinderen gebruiken (ten koste van hun welzijn) om mensen thuis te houden er eentje van was.

En ik had ook graag gezien dat de overheid wat meer bij dat standpunt waren gebleven. Desnoods met een thuisstudie-optie voor kinderen van ouders die angstig zijn.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:26:09 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199726698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat was toch niet de schoolsluiting van maart vorig jaar, maar juist die van december?

Verder op zich wel een terechte opmerking, wellicht, maar volgens mij lag het iets genunaceerder en werd er gezegd dat dat een extra reden was om daartoe over te gaan. Niet de enige reden.

Vorig jaar maart gingen de scholen juist dicht omdat ouders en wat medici zich roerden terwijl er vanuit de overheid juist werd gezegd dat scholen sluiten niet nodig was.
December 2020 idd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:26:30 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199726700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ze sturen echt geen patiënten naar de IC die niet naar de IC hoeven en ze sturen wel patiënten naar de IC die daadwerkelijk intensieve zorg nodig hebben.
Omdat je cijfers zonder context vergelijkt en de context is anders
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 08:28:27 #36
5428 crew  miss_sly
pi_199726713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat de exacte overwegingen waren, wel dat kinderen gebruiken (ten kostte van hun welzijn) om mensen thuis te houden er eentje van was.

En ik had ook graag gezien dat de overheid wat meer bij dat standpunt waren gebleven. Desnoods met een thuisstudie-optie voor kinderen van ouders die angstig zijn.
Het was zeker een overweging die meetelde in december en daar waren ze inderdaad heel duidelijk over.

Ik denk dat er vanuit de overheid zeker wel meer gedaan had kunnen worden voor jongeren, voor het onderwijs.
Ik denk dat dat voor veel zaken geldt gedurende de pandemie. Ik hoop dat dat goed wordt opgepakt en er in ieder geval alles aan gedaan wordt in geld, aandacht en middelen om de gedane schade aan te pakken. En dat we, als maatschappij, daar actief aan bijdragen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199726735
Nou daar gaan we hoor, een van grootste festivals die gepland stond in September(verplaatst naar september voorheen eind juni) - Awakenings heeft de stekker voor dit jaar eruit getrokken.

Er is geen vergunning afgegeven door de gemeente (nog niet bekend waarom)

Awakenings was stijf uitverkocht.

Hopelijk wordt het niet nog een festivalvrije zomer omdat gemeentes geen vergunningen geven
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:32:35 #38
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199726744
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef _serial_ het volgende:
Nou daar gaan we hoor, een van grootste festivals die gepland stond in September(verplaatst naar september voorheen eind juni) - Awakenings heeft de stekker voor dit jaar eruit getrokken.

Er is geen vergunning afgegeven door de gemeente (nog niet bekend waarom)

Awakenings was stijf uitverkocht.

Hopelijk wordt het niet nog een festivalvrije zomer omdat gemeentes geen vergunningen geven
We Love the 90's in Nijmegen is er ook al aan. Zelfde reden volgens mij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199726747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef _serial_ het volgende:
Nou daar gaan we hoor, een van grootste festivals die gepland stond in September(verplaatst naar september voorheen eind juni) - Awakenings heeft de stekker voor dit jaar eruit getrokken.

Er is geen vergunning afgegeven door de gemeente (nog niet bekend waarom)

Awakenings was stijf uitverkocht.

Hopelijk wordt het niet nog een festivalvrije zomer omdat gemeentes geen vergunningen geven
Apart, Wooferland heeft alles gewoon binnen begreep ik. Wel stuk kleinschaliger natuurlijk, maar zit er praktisch naast en is al in augustus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:39:07 #40
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199726794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef _serial_ het volgende:
Nou daar gaan we hoor, een van grootste festivals die gepland stond in September(verplaatst naar september voorheen eind juni) - Awakenings heeft de stekker voor dit jaar eruit getrokken.

Er is geen vergunning afgegeven door de gemeente (nog niet bekend waarom)

Awakenings was stijf uitverkocht.

Hopelijk wordt het niet nog een festivalvrije zomer omdat gemeentes geen vergunningen geven
Kunnen ze dan wel aanspraak maken op dat garantiefonds?

Ben benieuwd op welke gronden die vergunning is geweigerd. Willen ze eerst zekerheid dat de versoepelingen ook echt doorgaan, desnoods met tvt?
Want dan wordt het een festivalloze zomer inderdaad.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:41:51 #41
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199726811
quote:
De schoolsluiting was juist een goede zet om het aantal coronabesmettingen snel omlaag te krijgen, alleen gingen de scholen juist weer veel te snel open.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:43:39 #42
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199726823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

De schoolsluiting was juist een goede zet om het aantal coronabesmettingen snel omlaag te krijgen, alleen gingen de scholen juist weer veel te snel open.
Nog even los van of dat überhaupt klopt, is er meer in het leven dan enkel de coronabesmettingen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 08:48:00 #43
5428 crew  miss_sly
pi_199726839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nog even los van of dat überhaupt klopt, is er meer in het leven dan enkel de coronabesmettingen.
Punt is wel dat veel mensen er zo over denken als hij. Nog steeds. Zoals veel mensen ook tegen het heropenen van middelbaar onderwijs waren en nog steeds zijn.

Dat is denk ik ook wel een van de lastige dingen aan deze pandemie: er zijn zoveel mensen met zoveel meningen en zoveel belangen om te behartigen. Dat moet ergens gaan wringen. Wel jammer dat een groep als 'jongeren' dan toch de minste mogelijkheden heeft om de eigen belangen te behartigen en degenen die dat wel moeten doen, zoveel verschillende meningen hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2021 @ 08:52:15 #44
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199726862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Punt is wel dat veel mensen er zo over denken als hij. Nog steeds. Zoals veel mensen ook tegen het heropenen van middelbaar onderwijs waren en nog steeds zijn.

Dat is denk ik ook wel een van de lastige dingen aan deze pandemie: er zijn zoveel mensen met zoveel meningen en zoveel belangen om te behartigen. Dat moet ergens gaan wringen. Wel jammer dat een groep als 'jongeren' dan toch de minste mogelijkheden heeft om de eigen belangen te behartigen en degenen die dat wel moeten doen, zoveel verschillende meningen hebben.
Helemaal mee eens :)

Zoveel mensen, zoveel belangen. Dat begrijp ik volkomen en je kan ook niet iedereen “tevreden houden”, er moeten keuzes gemaakt worden.

Maar ik vind wel dat je daarbij kinderen zoveel mogelijk moet ontzien en beschermen. En dat is zéker niet gebeurd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Sport donderdag 3 juni 2021 @ 08:53:14 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199726873
quote:
In de hele wereld zijn de scholen dichtgegooid, maar Nederland is de boef. Jeetje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 08:55:28 #46
5428 crew  miss_sly
pi_199726898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :)

Zoveel mensen, zoveel belangen. Dat begrijp ik volkomen en je kan ook niet iedereen “tevreden houden”, er moeten keuzes gemaakt worden.

Maar ik vind wel dat je daarbij kinderen zoveel mogelijk moet ontzien en beschermen. En dat is zéker niet gebeurd.
Eens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Sport donderdag 3 juni 2021 @ 08:56:54 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199726908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Punt is wel dat veel mensen er zo over denken als hij. Nog steeds. Zoals veel mensen ook tegen het heropenen van middelbaar onderwijs waren en nog steeds zijn.

Dat is denk ik ook wel een van de lastige dingen aan deze pandemie: er zijn zoveel mensen met zoveel meningen en zoveel belangen om te behartigen. Dat moet ergens gaan wringen. Wel jammer dat een groep als 'jongeren' dan toch de minste mogelijkheden heeft om de eigen belangen te behartigen en degenen die dat wel moeten doen, zoveel verschillende meningen hebben.
Uiteindelijk zijn scholen voor mijn gevoel wel echt superspreadinstituten. Als het echt slecht gaat is schoolsluiting een logische oplossing
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:04:54 #48
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199726954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn scholen voor mijn gevoel wel echt superspreadinstituten. Als het echt slecht gaat is schoolsluiting een logische oplossing
Ja eens. Scholen open: besmettingen stijgen snel, zoals eind september/begin oktober. Vakanties: besmettingen dalen drastisch, zoals we bijvoorbeeld bij de periode na de herfstvakantie zagen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199726998
Awakenings Festival weer jaar uitgesteld: gemeente geeft geen toestemming

quote:
Werkdruk
Volgens het Haarlems Dagblad zijn veel evenementen in de gemeente Haarlemmermeer vanwege de pandemie verplaatst naar september. Daardoor ontstaat er een te hoge werkdruk voor de hulpdiensten in die maand als alle evenementen doorgaan. “De politie heeft afgelopen jaar al veel overuren gedraaid, terwijl er nauwelijks ruimte is om verlof op te nemen,” zegt een woordvoerder van de gemeente tegen de krant.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:12:21 #50
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199727013
quote:
Ah, dus geen besmettingsprobleem, maar hulpdiensten die blijkbaar nog amper vakantie hebben gehad.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')