En dat kan ze betalen van het familiekapitaal?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
Premium dus niet te quoten maar Jaimie is op zoek naar een appartement op Ibiza om zich voor langere tijd te vestigen met Lio. De nacht in het hotel (je weet wel, toen er niks aan de hand was) blijkt toch de druppel te zijn geweest.
Ik denk ook dat dit eerder een manier is om in de luwte te zitten, minder Nederlandse pers (tenzij Antwee weer een schoolreisje organiseertquote:Op dinsdag 15 juni 2021 04:34 schreef roos94 het volgende:
I smell bullshit, die gaan gewoon weer samen verder hoor
Ik sprak haar in de periode dat zij en Frans net uit elkaar aan het gaan waren, en hoe zij de kinderen op de eerste plaats zette en hun relatie met hem liet prevaleren boven haar eigen emotie vond ik iets waar veel mensen nog wat van kunnen leren. Ze heeft echt meer diepgang dan je in eerste instantie misschien zou denken.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd hoor. Wanneer ben je een supergoede moeder?
Sywert gate ettert nog lekker door.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:49 schreef roos94 het volgende:
Wat saai zeg, barbiegate dood, Hazesgate dood, deze gate dood
Wat moet ik nu
SHO / [ShowChat #1254] Waar we gezellig over Show posten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:49 schreef roos94 het volgende:
Wat saai zeg, barbiegate dood, Hazesgate dood, deze gate dood
Wat moet ik nu
En dan in meerdere gates tegelijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:14 schreef girlnextdoor. het volgende:
Er komt een periode dat er in alle gates weer zoveel gebeurd dat je het amper kan volgen. Let maar op
Je bent ook wel wat naïef als je hier wat van verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier kunnen we gewoon Street Academy gate van maken toch?
2000 euro neerleggen dan ben je ook koekoekquote:Op zondag 27 juni 2021 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier kunnen we gewoon Street Academy gate van maken toch?
Och, online coaching is booming. Ik ken echt heel veel mensen die imo bizarre bedragen hebben betaald voor coaching waarvan ze echt vinden dat ze er echt veel aan hebben gehad en dat het dus waar voor hun geld was.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je bent ook wel wat naïef als je hier wat van verwacht eerlijk gezegd.
Of lekker naar Ibiza of Bali om in je kracht te gaan staan.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och, online coaching is booming. Ik ken echt heel veel mensen die imo bizarre bedragen hebben betaald voor coaching waarvan ze echt vinden dat ze er echt veel aan hebben gehad en dat het dus waar voor hun geld was.
Als je een beetje bekijkt wat er dan aangeboden wordt (wat lastig is want betaalde content) is het niet meer dan bij elkaar geraapte informatie en onderzoeken en ervaringen in een hapklaar format, zodat het lekker makkelijk geconsumeerd kan worden. Zo heel moeilijk is het niet om een value for money iets in elkaar te draaien op dat gebied.... En zelfs DAT lukt dan niet
zag het ja. Niks over dr kind. Ikke ikke ikke.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:01 schreef JourneyBlue het volgende:
Eerste beelden in de Vaes lane over het drama: "mijn focus ligt nu op mijzelf"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |