quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
Daniëlle van Aalderen, de met pistolen zwaaiende ex van Lange Frans, heeft zich er ook in gemengd. Ik vroeg me al af of Frans zich nog ging roeren maar die is teveel bezig met complotten ontrafelen natuurlijk.
Daniëlle bevestigt dat Jorik vaak de kleine beentjes neemt/nam als er betaald moest worden. Zelfs toen hij anderen uitnodigde om zijn Gouden Plaat voor Drank en drugs te vieren. Daniëlle heeft spijt van haar bezigheden voor Lul en dat ze hem aan een contract bij Top Notch hebben geholpen.
Ze heeft het gemeld aan JuiceChannel en vond het prima om met naam en toenaam genoemd te worden want "Ze weten hoe ik erover denk".quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]INTERESSANT!!!
elke gate wordt gelijk leuker door het noemen van lange frans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw. Zelfs als je het Hazes topic niet (meer) volgt, blijft die naam bovenkomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Vergeleken met Lil Kleine is zelfs Hazes jr een hele leuke gozer
De meest ondeugende?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Te vaak Lilo & Stitch gekeken of te ver heen?
[ afbeelding ]
En LiLoquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:25 schreef maily het volgende:
[..]
De meest ondeugende?![]()
En "besef ik me"
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Te vaak Lilo & Stitch gekeken of te ver heen?
[ afbeelding ]
Prettiger voor de mobiele lezersquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:43 schreef mijntjexx het volgende:
De rust lijkt nog niet wedergekeerd tussen Jaimie Vaes en Lil' Kleine.
https://www.linda.nl/nieu(...)verjaardag-zoon-lio/
En de Linda dacht: laten we er een artikeltje over schrijven!quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef An_0_Niem het volgende:
Volgen - ontvolgen - weer volgen
Ze hebben het er maar druk mee
Hoe extreem kinderachtig is dat steeds.. volgen en ontvolgen. Wtf bezielt jequote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef An_0_Niem het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:58 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zie het al voor mij. Zij is die typische vrouw die telkens dreigt met uitmaken of zegt het is uit zodra lil dr weer heeft geslagen. Ze ontvolgen elkaar en daarna komen ze toch weer bij elkaar terug
En die moeten dan een kind opvoeden tot een volwaardig lid van de maatschappij.... dat manneke heeft tenminste nog een excuus om zich als kleuter te gedragen...hij heeft er de leeftijd nog voor. Maar we kunnen erop wachten dat dit kind nu al fucked up for life is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef An_0_Niem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |