abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200139333
Nieuw materiaal lil kleine uitgelekt?

Uh,
yeah,
uhh uhh,
come on,
yeah

Kleine wezel nooit een vent
maar look at me ik werd bekend!
Gaf tikken aan mijn wijf en Koen
Bills payen mocht een ander doen

Mijn kleine Lío met z’n Gucci
Was vriendje waf waf ineens foetsie?
Gappie doe niet wat papa deed
Coke snuiven is voor paupers,
kinderleed

Terwijl de fans mijn prutswerk skippen
Famous cursisten massaal flippen
lees ik hier m’n insta man
iedereen z’n moeder
haalt z’n gram

De feiten zijn zoals ze zijn
Lil papa voelt zich een ‘ lil klein
Want als jij later groter bent
Is er geen hond over die papa kent :N

Uhh
Yeah
Uhh uhh

[ Bericht 5% gewijzigd door Lievert op 30-06-2021 12:42:12 (.)(.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  Miss 200.000.000! woensdag 30 juni 2021 @ 15:23:37 #252
367000 roos94
pi_200142604
Geruchten op instagram dat Lil Kleine een paar dames uit Love Island (Rowena, Aleksandra) mee heeft genomen naar zijn hotelkamer op Ibiza.
pi_200147271
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:23 schreef roos94 het volgende:
Geruchten op instagram dat Lil Kleine een paar dames uit Love Island (Rowena, Aleksandra) mee heeft genomen naar zijn hotelkamer op Ibiza.
Zou me niks verbazen. Hij had zich toch al een keer laten pijpen door iemand anders?
pi_200148129
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Laat ik zeggen dat ik ergens Jamie wel begin te begrijpen. Mijn vriend is afgelopen week geweldadig tegen mij geweest en ik heb aangifte gedaan. Vandaag heb ik een mental breakdown gehad nadat ik vijf dagen als een soort verdoofd heb rondgelopen. Ik heb vandaag tijdens mijn breakdown er alles aan gedaan om de aangifte stop te zetten, vanalles geroepen tegen agenten en instanties wat ik niet had moeten doen. Dan neemt de realiteit het weer over en zie je in dan het niet anders kan. Mijn ex is niet rijk ofzo, maar bood me wel zekerheid. En die zekerheid, financieel, is nu weg. Ik moet vanaf 0 beginnen. Dat is, zeker in het geval van geweld, moeilijk. Ik had het opgebouwd kunnen hebben, maar door domme beslissingen is dat niet gebeurd. Ik ben het zelf schuld.

Daarnaast kom je bij allerlei instanties terecht en wordt je ook echt behandeld als slachtoffer. In mijn ervaring tot nu toe alleen maar een soort robots die dit werk doen die niet gemeend het goed met je voorhebben. Je staat machteloos. Je kunt niet meer terug, maar je wilt eigenlijk ook niet door. Dan heeft mijn ex ook nog allerlei rechten waarop ik wil schreeuwen dat hij de veroorzaker is, vooral zijn bek moet houden en akkoord moet gaan met mijn eisen. Maar ook daar weer: kleine kans. En dan wil ik weer stoppen en de aangifte intrekken.

Ik begrijp de machteloosheid van Jamie. En dan heeft zij nog familie. Het contact met de mijne is inmiddels verbroken omdat ze me aan mijn lot overlaten, waar ik steun nodig heb. Ik wil daar niet aan onderdoor gaan. Ik ben ook oprecht blij dat zij haar vrienden heeft. Ik heb die niet in de buurt. Dat maakt het verdomd lastig.

Bijzonder hoe je opeens iets volledig kunt begrijpen.
Als eerste: wat goed dat je aangifte hebt gedaan!

Verder heb ik geen idee wat jouw situatie is en met welke instanties je te maken hebt gehad, maar mijn ervaring is dat ze je vooral als winnaar zien omdat je weg bent gegaan en zal je veel profijt van die instanties hebben.

Wat me wel verdrietig maakt is dat je niet echt familie en/of vrienden om je heen hebt irl. Met hoe je je nu voelt is al zo eenzaam en als je dan ook nog geeneens iemand hebt waar je je verdriet/onzekerheid/boosheid/machteloosheid kwijt kan. ​Mijn vrienden/familie zijn denk ik wel de reden dat ik hier nog kan posten.

Bij mij heeft het jarenlang geduurd ondanks alle hulp om weg te gaan bij ex, hoop dat het bij jou minder lang duurt :*
pi_200148420
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Laat ik zeggen dat ik ergens Jamie wel begin te begrijpen. Mijn vriend is afgelopen week geweldadig tegen mij geweest en ik heb aangifte gedaan. Vandaag heb ik een mental breakdown gehad nadat ik vijf dagen als een soort verdoofd heb rondgelopen. Ik heb vandaag tijdens mijn breakdown er alles aan gedaan om de aangifte stop te zetten, vanalles geroepen tegen agenten en instanties wat ik niet had moeten doen. Dan neemt de realiteit het weer over en zie je in dan het niet anders kan. Mijn ex is niet rijk ofzo, maar bood me wel zekerheid. En die zekerheid, financieel, is nu weg. Ik moet vanaf 0 beginnen. Dat is, zeker in het geval van geweld, moeilijk. Ik had het opgebouwd kunnen hebben, maar door domme beslissingen is dat niet gebeurd. Ik ben het zelf schuld.

Daarnaast kom je bij allerlei instanties terecht en wordt je ook echt behandeld als slachtoffer. In mijn ervaring tot nu toe alleen maar een soort robots die dit werk doen die niet gemeend het goed met je voorhebben. Je staat machteloos. Je kunt niet meer terug, maar je wilt eigenlijk ook niet door. Dan heeft mijn ex ook nog allerlei rechten waarop ik wil schreeuwen dat hij de veroorzaker is, vooral zijn bek moet houden en akkoord moet gaan met mijn eisen. Maar ook daar weer: kleine kans. En dan wil ik weer stoppen en de aangifte intrekken.

Ik begrijp de machteloosheid van Jamie. En dan heeft zij nog familie. Het contact met de mijne is inmiddels verbroken omdat ze me aan mijn lot overlaten, waar ik steun nodig heb. Ik wil daar niet aan onderdoor gaan. Ik ben ook oprecht blij dat zij haar vrienden heeft. Ik heb die niet in de buurt. Dat maakt het verdomd lastig.

Bijzonder hoe je opeens iets volledig kunt begrijpen.
:*
pi_200162469
https://www.utopianieuws.(...)n-met-nikki-plessen/

"Overigens kan de man van Nikki er ook wat van want die schijnt het tijdens de relatie met Nikki gedaan te hebben met Jamie Vaes de vriendin van Lil Kleine. Op zich helemaal geen probleem als je een open relatie hebt. Alleen had Jamie Vaes toen een relatie met Lil Kleine".
  Miss 200.000.000! vrijdag 2 juli 2021 @ 04:39:01 #257
367000 roos94
pi_200163773
  vrijdag 2 juli 2021 @ 09:11:30 #258
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200164727
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 04:39 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws zijn telefoon werkt, kan die de mensen bellen die hij heeft opgelicht met zijn Street Academie ^O^
pi_200166110
Alleen bepaalde type mannen gebruikt het woord hoer. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_200166146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen bepaalde type mannen gebruikt het woord hoer. :Y
Ik word 60 keer per dag hoer genoemd door iemand die niets van kleinekleine heeft, dus nee :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 2 juli 2021 @ 11:15:03 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200166192
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:49 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)n-met-nikki-plessen/

"Overigens kan de man van Nikki er ook wat van want die schijnt het tijdens de relatie met Nikki gedaan te hebben met Jamie Vaes de vriendin van Lil Kleine. Op zich helemaal geen probleem als je een open relatie hebt. Alleen had Jamie Vaes toen een relatie met Lil Kleine".
Met de buitendedeurneukfrequentie van Lil' Kleine zou ik niet zomaar de aanname durven doen dat zij geen open relatie hebben....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200166224
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik word 60 keer per dag hoer genoemd door iemand die niets van kleinekleine heeft, dus nee :D
En dat vind je heel normaal?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_200166240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dat vind je heel normaal?
Zeker. Hij krijgt het net zo hard terug.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200167473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met de buitendedeurneukfrequentie van Lil' Kleine zou ik niet zomaar de aanname durven doen dat zij geen open relatie hebben....
Dat werkt bij dit soort mannen vaak maar een richting op...

Verder wekt hij de indruk flink te gebruiken en dan heel klassiek achterdochtig en bezitterig-agressief plus beledigend naar haar te worden (laatste voorbeeld post roos94).

Heb vorige zomer die mensen 1 x op een feestje gezien en niemand van de hele entourage was nog in staat een normaal gesprek te voeren, zo treurig.

Wat een enorm deprimerend leven hoeveel filmpjes met muziekjes eronder ze vanaf de boot voor Es Vedrà ook post
pi_200167487
quote:

[..]

:wtf:
Alius aliud dicit
pi_200167898
quote:

[..]

Pardon? :X
pi_200167931
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 12:37 schreef Mrmime het volgende:

[..]

:wtf:
Ja, tbf, hoer zit nog aan de milde kant van ons spectrum

Sowieso bekt hoer en hoerendit of hoerendat best lekker weg in mijn hele vriendengroep, een beeeetje sarcastisch is het natuurlijk wel, maar ja, inmiddels zo volkomen normaal dat je dat ook niet meer echt kunt zeggen. We zorgen er altijd keurig voor dat dit binnenkamers (en vooral binnenapps) blijft, maar onder elkaar is het te chanant voor woorden eigenlijk.

Ik zou ook nooit meer in aanmerking komen voor een publieke functie met wat er allemaal uit mijn vingers is gekomen om nog maar te zwijgen wat er onder nicks te vinden is :')
pi_200167957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, tbf, hoer zit nog aan de milde kant van ons spectrum

Sowieso bekt hoer en hoerendit of hoerendat best lekker weg in mijn hele vriendengroep, een beeeetje sarcastisch is het natuurlijk wel, maar ja, inmiddels zo volkomen normaal dat je dat ook niet meer echt kunt zeggen. We zorgen er altijd keurig voor dat dit binnenkamers (en vooral binnenapps) blijft, maar onder elkaar is het te chanant voor woorden eigenlijk.

Ik zou ook nooit meer in aanmerking komen voor een publieke functie met wat er allemaal uit mijn vingers is gekomen om nog maar te zwijgen wat er onder nicks te vinden is :')
Dat is ook echt iets om trots op te zijn.....

Het zou mij toch niet gebeuren om zo vaak met hoer uitgescholden te worden, (of erger) binnenskamers of niet, ik zou het niet accepteren
pi_200167981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:17 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat is ook echt iets om trots op te zijn.....

Het zou mij toch niet gebeuren om zo vaak met hoer uitgescholden te worden, (of erger) binnenskamers of niet, ik zou het niet accepteren
Hoeft ook niet toch?

Elke vriendengroep heeft zn eigen onderlinge maniertjes. Dit is die van ons groepje zure sloten en dat is helemaal prima.
pi_200168174
Ik schrik hier niet van, in mijn vriendengroep zitten een joods meisje met een Duitse echtgenoot en hij noemt haar te pas en onpas moffenhoer en ik moet zeggen, na tien jaar is dat nog steeds grappig. Different strokes for different folks enzo.
-nee-
pi_200168234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik schrik hier niet van, in mijn vriendengroep zitten een joods meisje met een Duitse echtgenoot en hij noemt haar te pas en onpas moffenhoer en ik moet zeggen, na tien jaar is dat nog steeds grappig. Different strokes for different folks enzo.
Goed waarom doe ik dit :').
Los van het feit of een "grap" na 10 jaar iedere keer weer nog leuk is.
Joodse meisjes waren in de oorlog niet de "moffenhoeren" waar je vriend naar refereert.
Ik hou heel erg van harde (ongepaste) humor, maar het moet wel ergens op slaan.
Kampslet zou in deze situatie bv beter uit de verf komen.
pi_200168263
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:40 schreef koemleit het volgende:

[..]

Goed waarom doe ik dit :').
Los van het feit of een "grap" na 10 jaar iedere keer weer nog leuk is.
Joodse meisjes waren in de oorlog niet de "moffenhoeren" waar je vriend naar refereert.
Ik hou heel erg van harde (ongepaste) humor, maar het moet wel ergens op slaan.
Kampslet zou in deze situatie bv beter uit de verf komen.
Ik denk dat ze dat wel weten maar ik geef het door.
-nee-
pi_200168410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:35 schreef Marsenal het volgende:
Schoot in lach :@

Ik vind ook dat er geen grens is aan wat je onderling tegen elkaar kunt zeggen eigenlijk. Als je maar zorgt dat iedereen er om moet lachen en happy mee is. Daarom ben ik tegelijkertijd voorstander van om in public gewoon elkaars naam te noemen en je normaal te gedragen, maar onderling, bitch away *O*
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 14:02:28 #274
184769 crew  Deisyy
pi_200168429
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Miss 200.000.000! vrijdag 2 juli 2021 @ 15:34:56 #275
367000 roos94
pi_200169365
Die borsten van Jaimie staan kilometers ver uit elkaar, snap niet dat als je rijk bent en graag neptieten wil dat je voor zoiets lelijks gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')