Patat met spaghettiquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gast kan nog geen magnetronmaaltijd klaarmaken joh [ afbeelding ]
45 euroquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Spaghetti bestellen via thuisbezorgdDat is echt het makkelijkste ooit om te maken.
Bizar dat je je dat met een uitkering kunt veroorloven.quote:
Wow weer zo'n bizarre hoeveelheid besteldquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Spaghetti bestellen via thuisbezorgdDat is echt het makkelijkste ooit om te maken.
Ik geloof er niks van dat hij dat van een uitkering kan doen. Ik ben een werkman ookal zit ik nu in de ziektewet, maar ik laat echt uit mijn hoofd dergelijke bestellingen te doen. Klopt geen moer van. Dat kan kan jij ook niet hoor dimm als werkende. Ik ben in ieder geval voorzichtig met geld. Lijkt mij dat hij dat zeker moet doen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bizar dat je je dat met een uitkering kunt veroorloven.
Ik heb het al vaker gezegd een uitkering zou in goederen moeten zijn en niet in geld. Dak boven je hoofd en eten wat de pot schaft. That's it.
Geld is voor werkende mensen.
maar is wel gezond deze keerquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wow weer zo'n bizarre hoeveelheid besteld
hoe kan hij het betalen eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
45 euroDie gast eet in 2 weken zn hele vakantiegeld op.
Met een modaal salaris hou je dit ook niet vol idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij dat van een uitkering kan doen. Ik ben een werkman ookal zit ik nu in de ziektewet, maar ik laat echt uit mijn hoofd dergelijke bestellingen te doen. Klopt geen moer van. Dat kan kan jij ook niet hoor dimm als werkende. Ik ben in ieder geval voorzichtig met geld. Lijkt mij dat hij dat zeker moet doen.
Je bent niet wijs man.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stop met werken
Lekker uitkering
Ik wil ook dure tech kopen en eten bestellenquote:
Alsof light of zero iets uitmaakt als je toch 5000 calorieën per maaltijd naar binnen beuktquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ook trouwens gewoon stug gewone cola blijven drinken ipv naar light over te stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |