Patat met spaghettiquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gast kan nog geen magnetronmaaltijd klaarmaken joh [ afbeelding ]
45 euroquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Spaghetti bestellen via thuisbezorgdDat is echt het makkelijkste ooit om te maken.
Bizar dat je je dat met een uitkering kunt veroorloven.quote:
Wow weer zo'n bizarre hoeveelheid besteldquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Spaghetti bestellen via thuisbezorgdDat is echt het makkelijkste ooit om te maken.
Ik geloof er niks van dat hij dat van een uitkering kan doen. Ik ben een werkman ookal zit ik nu in de ziektewet, maar ik laat echt uit mijn hoofd dergelijke bestellingen te doen. Klopt geen moer van. Dat kan kan jij ook niet hoor dimm als werkende. Ik ben in ieder geval voorzichtig met geld. Lijkt mij dat hij dat zeker moet doen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bizar dat je je dat met een uitkering kunt veroorloven.
Ik heb het al vaker gezegd een uitkering zou in goederen moeten zijn en niet in geld. Dak boven je hoofd en eten wat de pot schaft. That's it.
Geld is voor werkende mensen.
maar is wel gezond deze keerquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wow weer zo'n bizarre hoeveelheid besteld
hoe kan hij het betalen eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
45 euroDie gast eet in 2 weken zn hele vakantiegeld op.
Met een modaal salaris hou je dit ook niet vol idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij dat van een uitkering kan doen. Ik ben een werkman ookal zit ik nu in de ziektewet, maar ik laat echt uit mijn hoofd dergelijke bestellingen te doen. Klopt geen moer van. Dat kan kan jij ook niet hoor dimm als werkende. Ik ben in ieder geval voorzichtig met geld. Lijkt mij dat hij dat zeker moet doen.
Je bent niet wijs man.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stop met werken
Lekker uitkering
Ik wil ook dure tech kopen en eten bestellenquote:
Alsof light of zero iets uitmaakt als je toch 5000 calorieën per maaltijd naar binnen beuktquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ook trouwens gewoon stug gewone cola blijven drinken ipv naar light over te stappen
Doet Griekenland al 15 jaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:40 schreef Makrelis het volgende:
Aan de bedelstaf van de EU lijkt me geen pretje op de lange termijn.
Blikje cola is 150 kcal. Ik ga er vanuit dat het niet bij één blikje blijft.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:40 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof light of zero iets uitmaakt als je toch 5000 calorieën per maaltijd naar binnen beukt
Dat koolhydratenbombardement? Dat zal je vies tegenvallen...quote:
Huh? Dan kost het gewoon 90 euro hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:04 schreef spinazieruiker het volgende:
In je eentje voor 45 fokking euro eten bestellen
Kan hij die maaltijden niet beter delen met Het Marc? Scheelt een bom duiten en het levert gelijk leuke content op.
[..]
Dat koolhydratenbombardement? Dat zal je vies tegenvallen...
Voor lekkere spaghetti hoeft ie in elk geval niet meer naar een donker steegje in Frankrijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
45 euroDie gast eet in 2 weken zn hele vakantiegeld op.
was sarcasme habbibo maar hij dacht zelf dat het gezond wasquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:04 schreef spinazieruiker het volgende:
In je eentje voor 45 fokking euro eten bestellen
Kan hij die maaltijden niet beter delen met Het Marc? Scheelt een bom duiten en het levert gelijk leuke content op.
[..]
Dat koolhydratenbombardement? Dat zal je vies tegenvallen...
Ze kunnen die berg eten best delen. Helemaal als je de patat vervang door iets fatsoenlijks en laat de cola achterwege. Laat het dan in totaal 50 of 60 euro worden, dat is de man altijd een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh? Dan kost het gewoon 90 euro hoor
Dit zijn échte mannen, die eten dit p.p. opquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ze kunnen die berg eten best delen. Helemaal als je de patat vervang door iets fatsoenlijks en laat de cola achterwege. Laat het dan in totaal 50 of 60 euro worden, dat is de man altijd een stuk goedkoper.
Helaas, hij heeft wel ambities, maar streeft ze niet naquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:10 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
hij is 5 kilo bijgekomen vorige maand ik den kdat hij nu wil kijken of hij niet 8 kilo kan bijkomen
Is het dan niet logisch dat 'ie midden in de nacht een keyboard op moet halen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
Denken dat ie dit allemaal van zijn uitkering betaalt
hij komt trouwens makkelijk boven de 200 euro in 3 weken tijd aan fastfood maar hij ziet chinees en friet van de italiaan als hoogstaande maaltijden die fastfood overtreffenquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:32 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Held!
Iedereen heeft het door, behalve Brad.....
garnalen zijn 23 euro daarquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Garnalen kosten vaak ook wel wat bij zulke tenten, maar dan nog. Bezorging 5eu, friet/pata 5 eu, garnalen 10/15eu, pasta 20eu??? Iets klopt er niet nee.
Lekker hoor garnalen, maar waarom zou je dat kopen als je van een uitkering leeft voor die prijs via thuisbezorgd voor een vlog waar iedereen je uitlacht.quote:
in die vlog over zijn middag laat hij ook even snel een unboxing van een camera van 800 euro zien dus ik denk niet dat hij geld mistquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lekker hoor garnalen, maar waarom zou je dat kopen als je van een uitkering leeft voor die prijs via thuisbezorgd voor een vlog waar iedereen je uitlacht.
Ik snap sommige mensen niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |