Wat moet ik zeggen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
@:amarantha
zeg hier eens iets van!
Met slotjes buiten de SC doet Erasmus het meest in KLB.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien met slotjes. Maar weinig interactie met users
Die heeft best wel wat topics van mij op slot gezetquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt een kutmodquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is wel echt overtreffende trap kut hoorquote:
Kan het wel waarderen hoe hij DTSers op stang jaagt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die is wel echt overtreffende trap kut hoor
Habibo ik vind dat jij gelijk hebt. Kerstboom kan je straks al kopen bij Intratuin. Dus wat maakt het uitquote:
Habibo met gevoelens kom je nergens ik kan het weten. Nakken mij alleen maar wahed hardquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hè.
Gewoon nul rekening met de gevoelens van andere users.
We weten wie het zegt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hè.
Deze SC heeft meer liefde nodigquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:24 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Habibo met gevoelens kom je nergens ik kan het weten. Nakken mij alleen maar wahed hard
Jij speelt ook met de mijnequote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |