Daar drinken we er eentje opquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:03 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Die ligt binnenkort onder de grond.
Yup. Het gaat ineens snel. Hij is ook van dik naar enorm dik gegaan in korte tijdquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij takelt wel steeds verder af jongens. Dikke zwarte wallen, enorme pens, piepende longen bij 2 stappen lopen en dan dat ziekelijke 'vanaf nu gaat de knop om' om vervolgens weer binnen no time terug te vallen in zijn oude gedrag.
Ik merk dat ik toch een beetje getriggerd wordt door de kerstmuts en sneeuwval in je UI midden in de zomer.quote:
Hier viel het mij als eerste op.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Yup. Het gaat ineens snel. Hij is ook van dik naar enorm dik gegaan in korte tijd
Jij triggert mij ook wel eensquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik merk dat ik toch een beetje getriggerd wordt door de kerstmuts en sneeuwval in je UI midden in de zomer.![]()
Aangezien KLB SC wel een safe space is wil ik je verzoeken om deze te veranderen.
Vertel?quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:26 schreef Makrelis het volgende:
Chat geblokkeerd in m'n spel. Benieuwd wat de reden is. Ik heb zo'n vermoeden.
Wat een tenenkrommend filmpje is dat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hier viel het mij als eerste op.
Vanaf 1:44
Huisbaas Bob figuurtje.
Nu is hij nog dikker volgens mij.
The mother and sister reference. En ik werd uitgemaakt voor rascist omdat ik klaagde over (engelssprekende) mensen die chinese tekens gebruiken voor hun userID. Ik weet waarom ze dat doen. Zo zijn ze lastig te identificeren. Russisch in Galaxy chat vind ik ook irritant. Het is een internationaal online spel en engels is de internationale taal. Ik praat ook geen nederlands daar.quote:
Een filmpje met gratenpakhuis petjesmeneer geeft soberso een vertekend beeldquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hier viel het mij als eerste op.
Vanaf 1:44
Huisbaas Bob figuurtje.
Nu is hij nog dikker volgens mij.
Ik wil heb ook wel eens ietsquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker medelevend weer hoor![]()
Ik heb een emotional support puppy nodig
Hier had ik laatst een goede post overquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
@:amarantha
zeg hier eens iets van!
Volgens mij is Amarantha bijna nog het actiefst van de KLB mods hier.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik laatst een goede post over
Ik wil de bradge als modquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is Amarantha bijna nog het actiefst van de KLB mods hier.
Dat is Haagsquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is Amarantha bijna nog het actiefst van de KLB mods hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |