Weet iemand wat dit is?
Opties;
1. RSI ( het is mijn "muis/pen-hand)
2.blessure (die zondagochtend vier uur lang getraint met veel opdrukken, kan zijn dat ik mijn hand verkeerd heb geplaatst)
Ik zou even naar de dokter gaan, ik heb ook wel eens zoiets gehad in mijn duim. Op een ochtend werd ik wakker, mijn duim was helemaal rood en deed pijn, hij was ook dikker. Toen ben ik naar de dokter gegaan, ik kreeg Ibuprofen 600 (pijnstiller). Na 2 dagen ging het al veel beter.
opdrukken doe ik al enkele jaren en mijn spieren en pezen zijn veel gewend (ik train 7x per week kracht,uithoudingsvermogen). Spierpijn is bij mij na twee dagen wel weg (mocht ik het een keer krijgen)
Ik kan helaas pas vrijdag terecht bij de huisarts. Mijn hand en pols zijn trouwens niet dikker.
quote:Voel je het kloppen?
Op dinsdag 28 januari 2003 08:41 schreef Scighera het volgende:
Spierpijn? : nee
Onwennige beweging?: neeopdrukken doe ik al enkele jaren en mijn spieren en pezen zijn veel gewend (ik train 7x per week kracht,uithoudingsvermogen). Spierpijn is bij mij na twee dagen wel weg (mocht ik het een keer krijgen)
Ik kan helaas pas vrijdag terecht bij de huisarts. Mijn hand en pols zijn trouwens niet dikker.
quote:Haha ja okay, da's natuurlijk het beste.
Op dinsdag 28 januari 2003 09:09 schreef Scighera het volgende:
Het klopt iig niet. De pijn maakt mij eerlijk gezegd niet uit, als het maar over gaat
iig beterschap met je pols.
ik heb trouwens alle RSI symptonen al doorgelezen (ik moet nu wel oppassen omdat ik teveel op die pols let en daardoor te snel krampachtig ga zitten ipv ontspannen)
quote:Je kunt ook met je andere hand gaan muizen; is ff wennen, maar lukt aardig na een tijdje.
Op dinsdag 28 januari 2003 09:29 schreef Scighera het volgende:
Bedanktik heb trouwens alle RSI symptonen al doorgelezen (ik moet nu wel oppassen omdat ik teveel op die pols let en daardoor te snel krampachtig ga zitten ipv ontspannen)
quote:Doe ik al. maar daar stop ik(Risico om RSI te krijgen is te groot)
Op dinsdag 28 januari 2003 09:33 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Je kunt ook met je andere hand gaan muizen; is ff wennen, maar lukt aardig na een tijdje.
Het is waarschijnlijk een klierontsteking
quote:Hmm, ok. Veel beterschap iig. (en doe lekker zoveel mogelijk met het toetsenbord, niet dat je daar ook geen RSI van kan krijgen, maar ik vind dat het wel scheelt (is mijn mening dus))
Op dinsdag 28 januari 2003 13:08 schreef Scighera het volgende:[..]
Doe ik al. maar daar stop ik(Risico om RSI te krijgen is te groot)
Het is waarschijnlijk een klierontsteking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |