abonnement Unibet Coolblue
pi_199720698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

IDK, dat dacht ik ook, maar Menno De Jong van het OMT (volgens mij was het Menno, iig een bekende NL expert) zag ik vandaag ergens op een bekende nieuwssite exact hetzelfde zeggen. Mijn bek viel ook open...
Dat ging specifiek hierover? Er zijn wel wat zorgen over hoge circulatie en deels gevaccineerden. Deels gevaccineerden zijn minder immuun en daarbij is het dan wel zo dat die gedeeltelijke vaccinatie in mensen tot een hogere selectiedruk leidt op mutaties die resistent zijn tegen de gevolgen van het vaccin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199720714
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:28 schreef Fred het volgende:

[..]

En de rest van de bevolking is dan een tweede rangs burger geworden?
In zekere zin wel ja, want die moeten extra moeite doen om van datzelfde recht gebruik te maken (zich laten testen namelijk).
pi_199720716
twitter


The NEW wave.

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199720731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat ging specifiek hierover? Er zijn wel wat zorgen over hoge circulatie en deels gevaccineerden. Deels gevaccineerden zijn minder immuun en daarbij is het dan wel zo dat die gedeeltelijke vaccinatie in mensen tot een hogere selectiedruk leidt op mutaties die resistent zijn tegen de gevolgen van het vaccin.
Nee, hij zei letterlijk, tot mijn verbijstering, "ook vaccinatie zelf kan tot mutaties leiden. Hoe hoger de vaccinatiegraad, hoe groter de druk op het virus om te onstnappen. In zeldzame gevallen raakt een volledig gevaccineerde nog besmet, en dat kan leiden tot een mutatie die helemaal aan het vaccin ontsnapt.".

Gevaarlijke bullshit AFAIK, maar ik hoorde het echt...
#WeesGeenWhales
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:32:21 #280
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199720740
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:30 schreef Tocadisco het volgende:
In zekere zin wel ja, want die moeten extra moeite doen om van datzelfde recht gebruik te maken (zich laten testen namelijk).
Fraai is dat dan als je je nog hebt kunnen laten vaccineren.
So we just called him Fred
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:32:26 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199720743
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

In zekere zin wel ja, want die moeten extra moeite doen om van datzelfde recht gebruik te maken (zich laten testen namelijk).
Er moeten nog even snel een paar mensen gruwelijk rijk worden van coronatesten.
pi_199720746
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:28 schreef Fred het volgende:

[..]

En de rest van de bevolking is dan een tweede rangs burger geworden?
Die kunnen zich laten testen. Maar confetti klaagde dat VOOR gevaccineerden alles opgeheven kan worden. Ik wijs erop dat ze dat dus ook doen per 30/6.
#WeesGeenWhales
pi_199720752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er moeten nog even snel een paar mensen gruwelijk rijk worden van coronatesten.
Dat is een symptoom van de covid mutatie genaamd het "CDA", zoals Gremdaat vandaag Sywert omchreef.
#WeesGeenWhales
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:34:55 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199720760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:30 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

The NEW wave.

[ afbeelding ]
WTF??
pi_199720775
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:32 schreef Fred het volgende:

[..]

Fraai is dat dan als je je nog hebt kunnen laten vaccineren.
Nogal een hoop mensen kunnen dat nog niet tegen die tijd. Zolang dat niet al te lang duurt is het ook niet zo'n heel groot probleem trouwens, maar het zou wel prettig zijn als er dan alles op alles wordt gezet om die periode zo kort mogelijk te houden en dus niet 'uit luxe' allerlei vaccins in de ban te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tocadisco op 02-06-2021 18:41:42 ]
pi_199720780
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:31 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nee, hij zei letterlijk, tot mijn verbijstering, "ook vaccinatie zelf kan tot mutaties leiden. Hoe hoger de vaccinatiegraad, hoe groter de druk op het virus om te onstnappen. In zeldzame gevallen raakt een volledig gevaccineerde nog besmet, en dat kan leiden tot een mutatie die helemaal aan het vaccin ontsnapt.".

Gevaarlijke bullshit AFAIK, maar ik hoorde het echt...
Nou ja, daar staat wat ik zeg, maar dan wat ongelukkig. Vaccinatie creëert natuurlijk wel selectiedruk. Het genereert geen nieuwe mutaties, maar kan er wel voor zorgen dat door die selectiedruk zo'n resistente variant zich effectiever kan verspreiden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199720794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, daar staat wat ik zeg, maar dan wat ongelukkig. Vaccinatie creëert natuurlijk wel selectiedruk. Het genereert geen nieuwe mutaties, maar kan er wel voor zorgen dat door die selectiedruk zo'n resistente variant zich effectiever kan verspreiden.
Ik vrees alleen dat deze verwoording het familielid sterkt...
#WeesGeenWhales
pi_199720856
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:14 schreef DonDruiper het volgende:
Dragen jullie nog mondkapjes dan?
Net in de supermarkt echt iedereen gewoon.
Maar ik woon dan ook in een gebied met over het algemeen fatsoenlijke mensen.

Wel 2 jongeren die hem onder de neus droegen trouwens, dan kan je net zo goed niet opzetten. Ik ga er echter vanuit dat winkelpersoneel er dan wel iets van zegt.
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:47:42 #289
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199720883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:38 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik vrees alleen dat deze verwoording het familielid sterkt...
Diegene zit niet 24/7 op het internet om maar bewijs te vinden dat hij gelijk heeft hoor :P Die is amper met Corona bezig. Het was iets wat hij had gelezen en hij vond het wel logisch klinken. M'n partner en ik vonden het ook allebei wel logisch klinken.

Geen idee of het bullshit is verder, daar kunnen experts beter over oordelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199720885
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:44 schreef Hamzoef het volgende:

Wel 2 jongeren die hem onder de neus droegen trouwens, dan kan je net zo goed niet opzetten. Ik ga er echter vanuit dat winkelpersoneel er dan wel iets van zegt.
Die hebben het ding zelf op de kin hangen.
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:49:33 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199720901
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:30 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

The NEW wave.

[ afbeelding ]
Benieuwd hoe het daar verder verloopt..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199720902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:30 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

The NEW wave.

[ afbeelding ]
Meh, zolang het maar onder controle genoeg blijft in de ziekenhuizen gaat BoJo echt niet vrijwillig afgaan door de Vrijheid op 21/6 niet door te laten gaan. De regering daar heeft al hun reputatie op het spel staan, de bevolking en economie snakken ernaar, als het niet heel erg wordt gaat het gewoon door. Johnson is volgens regeringsbronnen "willing to move heaven and hell" om 21/6 door te laten gaan. Het is economisch en PR-technisch ook extreem belangrijk.

Hooguit wat lokale maatregelen in Bolton en andere, wel, wat De Jonge hier "achterstandswijken met veel inwoners met een migratieachtergrond" noemt omdat daar de vaccinatiegraad lager is, daar kraait de gemiddelde Brit toch niet naar, maar de clubs, pubs zonder social distancing, theaters, stadions, festivals, etc zie ik gewoon doorgaan, ze zijn echt hell bent daarop en staan van alle kunten onder grote druk. :)
#WeesGeenWhales
pi_199720906
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Diegene zit niet 24/7 op het internet om maar bewijs te vinden dat hij gelijk heeft hoor :P Die is amper met Corona bezig. Het was iets wat hij had gelezen en hij vond het wel logisch klinken. M'n partner en ik vonden het ook allebei wel logisch klinken.

Geen idee of het bullshit is verder, daar kunnen experts beter over oordelen.
Tot vandaag hoorden ik tientallen experts uitleggen dat het bullshit is.

Maar goed, Nederlandse experts heh... volgens Van Dissel werken mondkapjes ook niet...
#WeesGeenWhales
pi_199720917
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:26 schreef Fred het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar heb je dan een linkje waarin wordt aangetoond dat de maatschappij sneller kan door het gebruik van mondkapjes?
Nee ik heb geen linkje. Al is het bewijs van de effectiviteit van mondkapjes al vaker bewezen. Hier een hele simpele variant:


Maar goed, stel nou, dat ik gelijk heb, en je door het dragen van mondkapjes een maand eerder weer naar festivals, buffetten, en andere leuke dingen kan. Of stel nou, dat jij door het dragen van een mondkapje misschien wel 1 mensenleven van een oud vrouwtje red.

Is het dan echt nog steeds het ongemak niet waard?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:53:17 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199720927
China State Media Says Country Must Prepare for Nuclear War With U.S. After Biden Asks for COVID Probe

https://www.newsweek.com/(...)-covid-probe-1596568
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:53:28 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199720929
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:49 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Meh, zolang het maar onder controle genoeg blijft in de ziekenhuizen gaat BoJo echt niet vrijwillig afgaan door de Vrijheid op 21/6 niet door te laten gaan. De regering daar heeft al hun reputatie op het spel staan, de bevolking en economie snakken ernaar, als het niet heel erg wordt gaat het gewoon door. Johnson is volgens regeringsbronnen "willing to move heaven and hell" om 21/6 door te laten gaan. Het is economisch en PR-technisch ook extreem belangrijk.

Hooguit wat lokale maatregelen in Bolton en andere, wel, wat De Jonge hier "achterstandswijken met veel inwoners met een migratieachtergrond" noemt omdat daar de vaccinatiegraad lager is, daar kraait de gemiddelde Brit toch niet naar, maar de clubs, pubs zonder social distancing, theaters, stadions, festivals, etc zie ik gewoon doorgaan, ze zijn echt hell bent daarop en staan van alle kunten onder grote druk. :)
Het komt heel erg over alsof je jezelf (onbewust) probeert te overtuigen dat het allemaal goed komt. Of zie ik dat verkeerd?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:11 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199720937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:51 schreef DX11 het volgende:

[..]

Nee ik heb geen linkje. Al is het bewijs van de effectiviteit van mondkapjes al vaker bewezen. Hier een hele simpele variant:


Maar goed, stel nou, dat ik gelijk heb, en je door het dragen van mondkapjes een maand eerder weer naar festivals, buffetten, en andere leuke dingen kan. Of stel nou, dat jij door het dragen van een mondkapje misschien wel 1 mensenleven van een oud vrouwtje red.

Is het dan echt nog steeds het ongemak niet waard?
Het gaat er vooral om hoe lang we nog met die dingen willen blijven lopen. Er zal toch een moment moeten komen dat we ermee gaan stoppen, en dat moment kun je altijd wel blijven uitstellen door te roepen 'maar dan gaat er misschien wel iemand dood'
pi_199720944
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:26 schreef Fred het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar heb je dan een linkje waarin wordt aangetoond dat de maatschappij sneller kan door het gebruik van mondkapjes?
Is inmiddels onomstotelijk bewijs dat ze wel degelijk helpen: https://www.ad.nl/wetensc(...)nschappers~ab64224f/
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:45 #299
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199720945
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:51 schreef DX11 het volgende:

[..]

Nee ik heb geen linkje. Al is het bewijs van de effectiviteit van mondkapjes al vaker bewezen. Hier een hele simpele variant:


Maar goed, stel nou, dat ik gelijk heb, en je door het dragen van mondkapjes een maand eerder weer naar festivals, buffetten, en andere leuke dingen kan. Of stel nou, dat jij door het dragen van een mondkapje misschien wel 1 mensenleven van een oud vrouwtje red.

Is het dan echt nog steeds het ongemak niet waard?
stel nou, dat ik gelijk heb, en je door het dragen van een hazmat suit een maand eerder weer naar festivals, buffetten, en andere leuke dingen kan. Of stel nou, dat jij door het dragen van een hazmat suit misschien wel 1 mensenleven van een oud vrouwtje red.

Is het dan echt nog steeds het ongemak niet waard?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:58 #300
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199720946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:14 schreef DonDruiper het volgende:
Dragen jullie nog mondkapjes dan?
In de trein moet het gewoon. In de sportschool probeer ik tijdens het wisselen van apparaten ook zoveel mogelijk het mondkapje op te hebben.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')