Die heb ik ooit een keer live gezienquote:
Dat zeggen alleen oude mensen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:34 schreef puzziepie het volgende:
Die heb ik ooit een keer live gezien![]()
Heul lang geleden
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:49 schreef cosmosis het volgende:
Over 2 weken mn eerste vaccin, dan corona paspoort en weer losgaan op een exotisch strand! Sorry anti vaxxersss ik leef met jullie mee!
Zekers, iets minder elkaars wil opleggen, iedereen zn eigen pad, zonder oordeel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Helemaal gelijk, iedereen maakt zijn eigen overweging.
Joh daarin is Katy echt de meest afschikkende heks ooit brrr nachtmerriesquote:
Niet haten op Katy, ik vind haar geniaal. En ze heeft humor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Joh daarin is Katy echt de meest afschikkende heks ooit brrr nachtmerries
Mee eens, maar ik heb een haat-liefde verhouding met haar zangkwaliteiten, soms top, maar vaak matig. Chained to the Rhythm is wel geniaal, zowel qua lyrics als muziek! En verder zeker meer dan 2 positieve puntenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet haten op Katy, ik vind haar geniaal. En ze heeft humor.
Lijkt gejat, maar is niet zo blijkbaar. Katyquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb een haat-liefde verhouding met haar zangkwaliteiten, soms top, maar vaak matig. Chained to the Rhythm is wel geniaal, zowel qua lyrics als muziek! En verder zeker meer dan 2 positieve punten
En humor zelfs als die op het randje is.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:14 schreef cosmosis het volgende:
Artiesten die positieve vibes uitstralen, zo lekker!
The moment i became a lesbian!quote:
Nou daar zou ik echt nooit op vallen als vrouw zijnde.quote:
Kylie dan? We willen niet horen waar je geen lesbische gevoelens bij hebt, maar juist wat je wel nat maakt!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou daar zou ik echt nooit op vallen als vrouw zijnde.
Maar goed, ik ben dan ook niet lesbisch.
Ik heb echt helemaal niks met die vrouw, had ik ook nooit met Pink of Shania Twain.
We? ^^quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Kylie dan? We willen niet horen waar je geen lesbische gevoelens bij hebt, maar juist wat je wel nat maakt!
Ik en mn posse hier, ze groeten je allemaal ( op 1 na, maar das een loser, gewoon negeren)quote:
Ook een 4k HDR scherm? dan op HDR zetten! genieten! Zijn veel clips, alhoewel upscaledquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb een nieuwe pc, eindelijk normaal 4k afspelen als het er is
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik en mn posse hier, ze groeten je allemaal ( op 1 na, maar das een loser, gewoon negeren)
Ik heb alles nu. Maar ik meen het serieus, ik vind video's niet (en films etc trouwens ook) altijd mooier als ze super scherp zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ook een 4k HDR scherm? dan op HDR zetten! genieten! Zijn veel clips, alhoewel upscaled
[Remastered 4K ] I Did Something Bad (AMA Remix) - Taylor Swift ⢠Reputation Tour 2018 ⢠EAS Channel
Alleen HDR telt trouwens
Heyquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:42 schreef IxCalypso het volgende:
Ow, en op Joey zou ik wel vallen (maar das geen vrouw)
Je hoeft niet serieus te zijn om het te menen. 4k is gewoon heerlijk vooral op een groot scherm. Het aanbod is nog beperkt maar als het er is, heb je bioscoop beleving!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb alles nu. Maar ik meen het serieus, ik vind video's niet (en films etc trouwens ook) altijd mooier als ze super scherp zijn.
Ik heb nu dus Windows 10 ook, weet je hoeveel ik al verwijdert heb?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je hoeft niet serieus te zijn om het te menen. 4k is gewoon heerlijk vooral op een groot scherm. Het aanbod is nog beperkt maar als het er is, heb je bioscoop beleving!
Wel HDR aanzetten, als je niet snapt wat ik bedoel, vraag je vriend, snapt hij niet wat je bedoeld, dump hem en wordt lesbisch, serieus...
Ik ben gewoon enorm meligquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:52 schreef cosmosis het volgende:
Zitten jullie ook in Evacostuum? Heerlijk de zomer!
Maar ben je een Eva of Adam nu? Dat was de vraag!quote:
Ok, ik denk Adam en Eva, de Alpha en de Omega.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar ben je een Eva of Adam nu? Dat was de vraag!
Pfff maak me gek!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, ik denk Adam en Eva, de Alpha en de Omega.
Al die kostuums over elkaar heen aan?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, ik denk Adam en Eva, de Alpha en de Omega.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Al die kostuums over elkaar heen aan?
Ik wist het![]()
Jij bent Joey.
[ afbeelding ]
Testen? Leider?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Joey is zo leuk
In testen ben ik meestal de leider. Prrrrrrrrrfff, Chandler, saai dus
Kan ook Ross zijn, ben wel een beetje een nerd. Ach iedereen heeft wel wat met Friendsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Testen? Leider?
Bij Friends was er maar 1 leider, dat was Ross.
(En misschien Phoebe, omdat ze totaal anders is dan iedereen;))
Andersom.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:07 schreef cosmosis het volgende:
Interessant dat Stray Joey kiest en IC Ross aanbid! Zegt veel over jullie psyche!
Ga los, analyse mequote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:07 schreef cosmosis het volgende:
Interessant dat Stray Joey kiest en IC Ross aanbid! Zegt veel over jullie psyche!
Ik zou zo Joey in bed sleuren, Ross nietquote:
Dus je gaat voor body tov brains, check..Ik had ook niet verwacht dat je een intellectueel overwicht in je relatie zou tolereren trouwens...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zou zo Joey in bed sleuren, Ross niet
Humor vooral ook ^^quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dus je gaat voor body tov brains, check..Ik had ook niet verwacht dat je een intellectueel overwicht in je relatie zou tolereren trouwens...
Waarom zou ik dat niet tolereren? Hangt er van af hoe je iets brengt. Als iemand slimmer is is dat toch prettig, kan je misschien iets van leren.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dus je gaat voor body tov brains, check..Ik had ook niet verwacht dat je een intellectueel overwicht in je relatie zou tolereren trouwens...
Ik denk dat je dit wel kan waarderen. Ik zit er niet ver vandaan...Stoer maar ook lol maken, living by the day!quote:
Dat maar ook veel berekender.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit wel kan waarderen. Ik zit er niet ver vandaan...Stoer maar ook lol maken, living by the day!
Serieus?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
Joey: 1 keer, Chandler: paar keer. Ross: lifetime
Niet ver maar net ernaastquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit wel kan waarderen. Ik zit er niet ver vandaan...Stoer maar ook lol maken, living by the day!
Hangt er een beetje van af wat Joey wilt toch? toch???quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
Joey: 1 keer, Chandler: paar keer. Ross: lifetime
De drummer mag mee trouwensquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wat Joey wilt toch? toch???
Ik soms, maar niet mijn hele levenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stille waters hebben diepe gronden. Ik kan uren luisteren naar "saaie" mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |