Ja die mogen er van mij ook wel uit. Die challenges waarbij ze wat over elkaar moeten weten of wat tweets raden zijn nog wel prima maar die challenges waarbij iemand als superwoman een watermeloen met dr reet kapot moet rammen slaan nergens op, die spoel ik ook altijd door. Er zitten ook maar weinig voordelen/nadelen aan winnen/verliezen. Denk dat die domme challenges ook eerder kijkers kost dan oplevert.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef roos94 het volgende:
Ik spoel challenges altijd door zo stom is dat
Dat laatste ben ik 100% met je eens. De rest eigenlijk ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja die mogen er van mij ook wel uit. Die challenges waarbij ze wat over elkaar moeten weten of wat tweets raden zijn nog wel prima maar die challenges waarbij iemand als superwoman een watermeloen met dr reet kapot moet rammen slaan nergens op, die spoel ik ook altijd door. Er zitten ook maar weinig voordelen/nadelen aan winnen/verliezen. Denk dat die domme challenges ook eerder kijkers kost dan oplevert.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:58 schreef Raw85 het volgende:
Denk in Jobs geval eerder een vriendje thuis
Haha ja ik zat echt zo hard te lachenquote:
Nina??? Wat een arrogante snol is datquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:10 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja ik zat echt zo hard te lachen
Nou echt een saai seizoen idd. Ik hoop dat Job en Esmee niet winnen, ligt veel te veel voor de hand. Zou het zelf leuker vinden als Nina en Paolo winnen!
Dat escaleerde vlotquote:Op donderdag 24 juni 2021 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk uitgemolken de laatste afleveringen. Ik vind ze inmiddels allemaal irritant. Ik hoop heerlijk dat ze alleen eindigen. #JekkMoeder #Ikn*kjullieallemaaldemoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |