abonnement Unibet Coolblue
pi_199711138
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:27 schreef Ronald het volgende:
Vaccinatiebereidheid is best hoog volgens het Corona dashboard, 84% van de bevolking wil een vaccin.

Zijn de weigeraars toch vooral een luidruchtige minderheid.
Denk ik ook hoor.

Ik ben zo'n 'weigeraar'. Maar om mij heen hoor ik voornamelijk mensen die hem wel gaan halen. Een heel enkeling niet .. leeftijd 25 - 40.

En dan begeef ik mij nog in bepaalde groepen waar ook nagenoeg iedereen past. Maar de overgrote meerderheid doet het wel denk ik. Prima toch.

Ik heb alleen een beetje schrik voor de nazomer/herfst/winter .. zodra de R weer in de maand komt.
Ik hoop dat het vaccin voldoende effect gaat hebben en dat het hierna echt klaar is.
Maar vorig jaar kenden we ook rond deze periode een flinke daling. Dus het is afwachten denk ik .. ik hoop dat ik geen gelijk krijg.
pi_199711149
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor.

Ik ben zo'n 'weigeraar'. Maar om mij heen hoor ik voornamelijk mensen die hem wel gaan halen. Een heel enkeling niet .. leeftijd 25 - 40.

En dan begeef ik mij nog in bepaalde groepen waar ook nagenoeg iedereen past. Maar de overgrote meerderheid doet het wel denk ik. Prima toch.

Ik heb alleen een beetje schrik voor de nazomer/herfst/winter .. zodra de R weer in de maand komt.
Ik hoop dat het vaccin voldoende effect gaat hebben en dat het hierna echt klaar is.
Maar vorig jaar kenden we ook rond deze periode een flinke daling. Dus het is afwachten denk ik .. ik hoop dat ik geen gelijk krijg.
Waarom 'weiger' je?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:37:24 #228
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199711159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om of het ongebruikte vaccins zijn. Het gaat om het smerige 'ze moeten blij zijn dat ze iets krijgen' toontje van de rijke witte man.
Dat witte heeft er weinig mee te maken, Abu Dhabi heeft ook gewoon stevig vaccins ingekocht. Rijk is het criterium in dit geval. Of geloof je dat Pfizer geen dollars van Surinamers aanpakt?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 1 juni 2021 @ 21:37:26 #229
408813 crew  trein2000
pi_199711160
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het herkennen van racisme is niet iedereen gegeven helaas, anders waren we allang van die ellende af, maar als je dit al niet ziet :').
Gast. Vaccins doneren is racisme? Dan stel ik voor dat we de toezegging intrekken en a la de VS er gewoon een algeheel export verbod op knallen. Dit gezeik :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199711170
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Gast. Vaccins doneren is racisme? Dan stel ik voor dat we de toezegging intrekken en a la de VS er gewoon een algeheel export verbod op knallen. Dit gezeik :')
'Gast'.
Lees nou nog eens goed en kom dan maar weer terug.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 1 juni 2021 @ 21:39:25 #231
408813 crew  trein2000
pi_199711178
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

'Gast'.
Lees nou nog eens goed en kom dan maar weer terug.
Ik kan lezen, maar ik snap totaal niet hoe je van een geste racisme maakt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199711183
Ik neem vaccins alleen voor mijzelf.
Op dit moment heb ik de leeftijd dat ik de kans zeer klein acht (dodelijk) ziek te worden door corona.

Lieg ik .. ik heb 1 keer een vaccin genomen voor mijn toentertijd ongeboren kindje. Met 28 weken zwangerschap het kinkhoestvaccin laten zetten (was toentertijd advies gezondheidsraad, later aangenomen in zo'n programma voor zwangeren).

Mijn kinderen doen gewoon mee met RVP. Ik laat ze zetten in hun belang. Dat er daardoor ook andere kinderen beschermd zijn die bijvoorbeeld die vaccins niet mogen hebben, is mooi meegenomen.
pi_199711197
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik kan lezen, maar ik snap totaal niet hoe je van een geste racisme maakt.
Als je vindt dat 'ze moeten blij zijn dat ze iets krijgen' een geste is, prima.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199711215
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik neem vaccins alleen voor mijzelf.
Op dit moment heb ik de leeftijd dat ik de kans zeer klein acht (dodelijk) ziek te worden door corona.

Lieg ik .. ik heb 1 keer een vaccin genomen voor mijn toentertijd ongeboren kindje. Met 28 weken zwangerschap het kinkhoestvaccin laten zetten (was toentertijd advies gezondheidsraad, later aangenomen in zo'n programma voor zwangeren).

Mijn kinderen doen gewoon mee met RVP. Ik laat ze zetten in hun belang. Dat er daardoor ook andere kinderen beschermd zijn die bijvoorbeeld die vaccins niet mogen hebben, is mooi meegenomen.
Maar je hoopt wel dat het vaccin voldoende effect gaat hebben. Redelijk hypocriet, niet?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:42:32 #235
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199711224
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:07 schreef Drekkoning het volgende:
Ik ben eindelijk af van de testen voor en na werk *O*

Wat een heerlijk gevoel om alle (soms belachelijke) maatregelen afgebouwd te zien worden.
Nou @Drekkoning, is het toch gebeurd in juno!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199711229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik neem vaccins alleen voor mijzelf.
Persoonlijk vind ik dat het daar - in algemene zin, dus geen persoonlijke aanval - al mis gaat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:44:22 #237
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199711247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:42 schreef popje het volgende:

[..]

Nou @:Drekkoning, is het toch gebeurd in juno!
Niet helemaal de juno die ik bedoelde inderdaad, maar toch een voorspellende blik! *O*
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199711253
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar je hoopt wel dat het vaccin voldoende effect gaat hebben. Redelijk hypocriet, niet?
Ik zal nooit een ander dwingen om het vaccin te laten zetten. Ik vind dat iedereen daar vrij in mag zijn.
Als dat zou betekenen dat we een vaccinatiegraad zouden behalen van 20%, dan is het zo. Ik heb mijn leven inmiddels zodanig ingericht dat ik het op deze manier voorlopig wel uit kan houden in the worst case. Geen man overboord.

Motto hier in huis: wij doen niet aan corona. Zo leven wij, de mensen om mij heen weten dat. Wij maken daar geen geheim van.
pi_199711264
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:46 schreef Arizona het volgende:

[..]

Moeten die AZ weigeraars tóch nog maar wat langer wachten O-)
Ach de vaccinatie die ik wil begin september is prima, het risico op besmetting is tot die tijd zowat nihil
pi_199711282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat het daar - in algemene zin, dus geen persoonlijke aanval - al mis gaat.
Blijft een lastige discussie.

Ik vind het lastig dat andere mensen van mening zijn dat zij jou kunnen dwingen wat jij in jouw lichaam laat spuiten.
Wat mogelijk niet zonder gevolgen blijft.

Ik heb overigens nooit nagedacht en stil gestaan bij mogelijke 'gevaren' van vaccinatie. En nog steeds niet. Mijn oudste dochter wordt dit jaar 9. Volgens mij de leeftijd om 2 van die spuiten in de bovenarmen te krijgen als ik het mij goed herinner? Die krijgt ze gewoon. Geen reden om aan te nemen dat deze grote onveiligheid en gevolgen veroorzaken. Daarbij zou ik het verschrikkelijk vinden als mijn kinderen, omdat ik ze niet laat vaccineren, de bof, mazelen, .. al die andere dingen krijgen. Zou ik mezelf nooit vergeven.

Voor mij persoonlijk ligt dit heel anders bij corona. Voor nu. Voor deze leeftijd.

Misschien als ik dadelijk 60 ben en 100 kg weeg, dat ik hem wel jaarlijks ga laten zetten. Ik sluit niks uit.
pi_199711284
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik zal nooit een ander dwingen om het vaccin te laten zetten. Ik vind dat iedereen daar vrij in mag zijn.
Als dat zou betekenen dat we een vaccinatiegraad zouden behalen van 20%, dan is het zo. Ik heb mijn leven inmiddels zodanig ingericht dat ik het op deze manier voorlopig wel uit kan houden in the worst case. Geen man overboord.

Motto hier in huis: wij doen niet aan corona. Zo leven wij, de mensen om mij heen weten dat. Wij maken daar geen geheim van.
Wij doen niet aan corona. Alsof het een fucking feestdag is :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:45:59 #242
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199711286
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat het daar - in algemene zin, dus geen persoonlijke aanval - al mis gaat.
Het is een hele egoïstische insteek en we mogen blij zijn dat ruim 80% er niet zo in zit :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199711293
Ow en de groep 60-65 zijn geen boomers, die zitten daarvoor en zijn al met pensioen inmiddels.
pi_199711314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Motto hier in huis: wij doen niet aan corona. Zo leven wij, de mensen om mij heen weten dat. Wij maken daar geen geheim van.
Kun je dat ook bij de Action kopen op zo’n houten bord?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199711325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Kun je dat ook bij de Action kopen op zo’n houten bord?
Ik kom niet bij de action dus geen idee
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 21:53:09 #246
5428 crew  miss_sly
pi_199711389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik zal nooit een ander dwingen om het vaccin te laten zetten. Ik vind dat iedereen daar vrij in mag zijn.
Als dat zou betekenen dat we een vaccinatiegraad zouden behalen van 20%, dan is het zo. Ik heb mijn leven inmiddels zodanig ingericht dat ik het op deze manier voorlopig wel uit kan houden in the worst case. Geen man overboord.

Motto hier in huis: wij doen niet aan corona. Zo leven wij, de mensen om mij heen weten dat. Wij maken daar geen geheim van.
Het hypocriete zit hem dan in het zelf niet nemen, maar wel hopen dat ze in het najaar voldoende hun werk doen, natuurlijk. Niet in de vrijheid die iedereen heeft om wel of niet gevaccineerd te worden en ook te kiezen om een bepaald vaccin niet te willen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:54:49 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199711409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Blijft een lastige discussie.

Ik vind het lastig dat andere mensen van mening zijn dat zij jou kunnen dwingen wat jij in jouw lichaam laat spuiten.
Wat mogelijk niet zonder gevolgen blijft.

Ik heb overigens nooit nagedacht en stil gestaan bij mogelijke 'gevaren' van vaccinatie. En nog steeds niet. Mijn oudste dochter wordt dit jaar 9. Volgens mij de leeftijd om 2 van die spuiten in de bovenarmen te krijgen als ik het mij goed herinner? Die krijgt ze gewoon. Geen reden om aan te nemen dat deze grote onveiligheid en gevolgen veroorzaken. Daarbij zou ik het verschrikkelijk vinden als mijn kinderen, omdat ik ze niet laat vaccineren, de bof, mazelen, .. al die andere dingen krijgen. Zou ik mezelf nooit vergeven.

Voor mij persoonlijk ligt dit heel anders bij corona. Voor nu. Voor deze leeftijd.

Misschien als ik dadelijk 60 ben en 100 kg weeg, dat ik hem wel jaarlijks ga laten zetten. Ik sluit niks uit.
Ik vind het wel lichtjes bijzonder dat je het wel aan je kinderen geeft maar het zelf niet neemt. Waar zit dat hem in?
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 21:57:05 #248
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_199711440
Vandaag aan de beurt om prikafspraak te plannen want van 1981 :) Hoop dat vriend Huug meeleest. Huug buddy des vaderlands, stuur mijn Pfizer/Moderna vaccin maar naar Suriname (of geef aan Erno, dan is die ook stil) maar ik hoef hem niet :)
Lach met een schone bips
pi_199711477
Dat je zo'n vaccin niet neemt is nog tot daaraan toe, dat ongevraagd quasi trots verkondigen is echt zo sneu :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:01:57 #250
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199711509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vandaag aan de beurt om prikafspraak te plannen want van 1981 :) Hoop dat vriend Huug meeleest. Huug buddy des vaderlands, stuur mijn Pfizer/Moderna vaccin maar naar Suriname (of geef aan Erno, dan is die ook stil) maar ik hoef hem niet :)
Het gaat niet om mij als individu, maar om de jongeren en jongvolwassenen onder de 30 als collectief. Die worden als eerste de dupe als er dure Pfizer en Moderna-vaccins eerst naar het buitenland gaan. Als enkel AstraZeneca-vaccins naar het buitenland gaan dan heeft dat geen nadelig effect voor de jongeren en jongvolwassenen in Nederland aangezien de jongeren en jongvolwassenen zijn uitgesloten voor vaccinatie met AstraZeneca.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')