abonnement Unibet Coolblue
pi_199704854
In KPD valt op dat sommige Fokkers een ander dan gemiddeld seksleven er op na houden met zaken als:
-partnerruil
-trio's
-open relatie
-travestie in de relatie
-BDSM incl. Cuckold relaties
-Fetisjes in de relatie (voeten, laarzen etc).
-voorkeur voor transseksuelen/interseksuele mensen
-biseksualiteit met behoefte aan open relatie

Vraag mij altijd af hoe iemand zulke partners vind? Kwestie van geluk?

Lijkt mij sterk dat je na 2 borrels
tegen een collega zegt: lijkt mij gezellig samen met jou mijn friends with benefits te beffen als het tussen ons wat wordt :)

Want in eerste instantie val je op iemand omdat je hem/ haar leuk vindt, maar best kans dat degene zegt "Je wil dat ik laarzen aan trek en jij die gaat likken? _O-" is aanwezig. Dan ben je wel gezellig samen maar zo'n onvervulde behoefte kan wel gaan wringen, ook als in het laatste voorbeeld de partner bijvoorbeeld toestemt (" Als jij wil dat ik laarzen aantrek prima hoor") en vervolgens met een lach steeds dit doet of geen kick geeft dus duidelijk niet opgewonden raakt.

Of leggen mensen zich soms neer dat fantasieën niet vervuld kunnen worden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 1 juni 2021 @ 12:43:23 #2
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199704889
Fetlife
Je maintiendrai -XOXO-
pi_199704969
Open relatie, parenclub, trio's... dat zijn dingen die vaak ontstaan. Het is niet zo zeldzaam dat iemand daar open voor staat. BDSM is ook iets wat onder normaal experimenteren valt lijkt mij zo. Beetje afhankelijk van wat je wil natuurlijk.

Het wordt denk ik wel wat lastiger als je poepseks wil. Het lijkt mij dat daar vrijwel niemand voor open staat (pun intended). En als je op transseksuelen valt, dan lijk het mij logisch dat je daar specifiek naar op zoek gaat.
pi_199705253
Als je daar wat langer in bezig bent, weet je elkaar wel te vinden.

Overigens: bingo!
pi_199705847
Ik heb wel al 2 collega's gehad die wilden neuken, zelfs op het werk.
Eéntje van m'n collega's heb ik gedaan in het park en in haar wagen. De andere niet!


Maar het is zeker niet uitzonderlijk hoor!
Cindy De Vuyst
pi_199709869
Door mensen te leren kennen, praten dus! In mijn leven heb ik heel wat mensen ontmoet en gesprekken gingen redelijk vaak ook over seks... en dan heb je het over waar je interesses liggen en merk je of mensen diezelfde interesses ambiëren.. ;)

Daarnaast zal je vast, zeker als je bepaalde fetishes hebt, opzoek gaan naar informatie of gelijk denkenden... die tref je bijvoorbeeld op fetlife of andere fora... waaronder zelfs op fok!
Just say hi!
pi_199714558
Nee voor dit soort wensen is iemand in de kroeg ontmoeten niet de juiste weg, of je moet ontzettend veel geluk hebben.

Een mogelijkheid is het plaatsen van een advertentie waar je je wensen kenbaar maakt. Doe wel een beetje moeite om er een leuk profiel van te maken, want lege foto loze profielen worden doorgaans genegeerd want die hebben een hoog fake gehalte.

Al moet je voor BDSM doorgaans weer op een andere plek zoeken dan als je bv trans/travestie zoekt of partnerruil, maar het kan wel tegelijk.

Voorbeelden om te zoeken zijn bv SDC, Fetlife, chatgirl, tgirl, via xHamster is ook een optie.

Relatie is echter een heel ander verhaal, daar zijn deze sites minder voor geschikt, maar je kunt wel vermelden dat je ervoor open staat en als je regelmatig date kun je eens geluk hebben en tegen de juiste persoon aanlopen.
Mijn vaste contacten zijn ook ontstaan door eerst seks te hebben en dat later bleek dat er een verdere klik was, dus iets andere benadering dan in de kroeg zeg maar.

Wat doorgaans beter werkt is het bezoeken van thema avonden in parenclubs als deze weer opengaan. Denk dan aan BDSM, Bi, of Tgirl avonden. Dan ontmoet je mensen direct in het echt, Voor alleengaande mannen is het overigens wel erg prijzig.

Wat nog het allerbeste werkt (voor mij althans) is prive feestjes, maar daarvoor moet je al wel een netwerkje opgebouwd hebben zodat je daarvoor uitgenodigd wordt.

En ja, er zijn mensen die zich erbij neerleggen dat fantasieën niet vervuld kunnen worden, ik in ieder geval niet ;)
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:09:25 #8
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199735000
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
Fetlife
En dan niet online maar op munches via fetlife
pi_199735202
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:40 schreef Godshand het volgende:
In KPD valt op dat sommige Fokkers een ander dan gemiddeld seksleven er op na houden met zaken als:
-partnerruil
-trio's
-open relatie
-travestie in de relatie
-BDSM incl. Cuckold relaties
-Fetisjes in de relatie (voeten, laarzen etc).
-voorkeur voor transseksuelen/interseksuele mensen
-biseksualiteit met behoefte aan open relatie

Vraag mij altijd af hoe iemand zulke partners vind? Kwestie van geluk?

Lijkt mij sterk dat je na 2 borrels
tegen een collega zegt: lijkt mij gezellig samen met jou mijn friends with benefits te beffen als het tussen ons wat wordt :)

Want in eerste instantie val je op iemand omdat je hem/ haar leuk vindt, maar best kans dat degene zegt "Je wil dat ik laarzen aan trek en jij die gaat likken? _O-" is aanwezig. Dan ben je wel gezellig samen maar zo'n onvervulde behoefte kan wel gaan wringen, ook als in het laatste voorbeeld de partner bijvoorbeeld toestemt (" Als jij wil dat ik laarzen aantrek prima hoor") en vervolgens met een lach steeds dit doet of geen kick geeft dus duidelijk niet opgewonden raakt.

Of leggen mensen zich soms neer dat fantasieën niet vervuld kunnen worden?
Wel, ik trof een partner die zeer afwijkende seksuele ideeën had. Zijn tactiek naar mij toe was...hij vertelde eerst dat hij impotent was. Ik vond dat zielig. Had medelijden, behandelde hem met fluwelen handschoentjes (niet letterlijk dus) Vervolgens vertelde hij dat hij een fetisj had en langzaam bouwde hij de info op...en zegde ik hem de wacht aan, want ik heb en niks met fetisjes en niks met manipulerend rotgedrag. Ik zou degene met die voorkeuren aanraden snel open en eerlijk te zijn. Scheelt een boel gedoe en dan kan de ander gewoon kiezen er wel if niet wat mee te willen.
pi_199740619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:17 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Wel, ik trof een partner die zeer afwijkende seksuele ideeën had. Zijn tactiek naar mij toe was...hij vertelde eerst dat hij impotent was. Ik vond dat zielig. Had medelijden, behandelde hem met fluwelen handschoentjes (niet letterlijk dus) Vervolgens vertelde hij dat hij een fetisj had en langzaam bouwde hij de info op...en zegde ik hem de wacht aan, want ik heb en niks met fetisjes en niks met manipulerend rotgedrag. Ik zou degene met die voorkeuren aanraden snel open en eerlijk te zijn. Scheelt een boel gedoe en dan kan de ander gewoon kiezen er wel if niet wat mee te willen.
Eens hoor, beter meteen met de billen bloot (figuurlijk in dit geval).
Weten beide meteen waar ze aan toe zijn. Scheelt een hoop verspilde energie en teleurstellingen.

Tenzij het open relatie is natuurlijk, dat geeft ruimte om hetgeen wat je partner je niet kan of wil geven ergens anders te halen.
pi_199746418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Eens hoor, beter meteen met de billen bloot (figuurlijk in dit geval).
Weten beide meteen waar ze aan toe zijn. Scheelt een hoop verspilde energie en teleurstellingen.

Tenzij het open relatie is natuurlijk, dat geeft ruimte om hetgeen wat je partner je niet kan of wil geven ergens anders te halen.
Ook voor een open relatie dient eerst open en eerlijk gecommuniceerd te worden, anders is het vreemdgaan ;)
pi_199751245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:43 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Ook voor een open relatie dient eerst open en eerlijk gecommuniceerd te worden, anders is het vreemdgaan ;)
Exact, ik heb zelf open relatie maar mijn partner weet altijd wanneer en met wie ik een date heb. Andersom ook maar hij heeft veel minder die behoefte dan ik.

We houden elkaar tussendoor zelfs op de hoogte hoe het gaat.
pi_199752109
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 07:31 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Exact, ik heb zelf open relatie maar mijn partner weet altijd wanneer en met wie ik een date heb. Andersom ook maar hij heeft veel minder die behoefte dan ik.

We houden elkaar tussendoor zelfs op de hoogte hoe het gaat.
Conclusie: we zijn het hartstikke eens dat communicatie key is...fijne zaterdag!
pi_199790717
Ik denk dat swingen bij uitstek iets dat groeit, iets wat je eens geprobeerd moet hebben of zo. Als jij er fan van bent en je partner niet, dan is het een niet. Kun je daar niet mee leven is het niet de juiste partner.

Wil je echt graag in vrouwen kleren met een luier om vastgebonden in de box met een komkommer tussen je billen, dan wordt het lastiger. Dan is de vraag, wil je partner dit voor je doen? Of wil die ruimte geven dit elders uitteleven.

Als mijn vrouw iets zou willen wat ik zelf echt niet wil, dan mag ze dit in onoverleg uiteraard best elders zoeken.
pi_199794774
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 03:07 schreef Nico987 het volgende:
Ik denk dat swingen bij uitstek iets dat groeit, iets wat je eens geprobeerd moet hebben of zo. Als jij er fan van bent en je partner niet, dan is het een niet. Kun je daar niet mee leven is het niet de juiste partner.

Wil je echt graag in vrouwen kleren met een luier om vastgebonden in de box met een komkommer tussen je billen, dan wordt het lastiger. Dan is de vraag, wil je partner dit voor je doen? Of wil die ruimte geven dit elders uitteleven.

Als mijn vrouw iets zou willen wat ik zelf echt niet wil, dan mag ze dit in onoverleg uiteraard best elders zoeken.
Dat eerste heb je wel gelijk in, of je zou nog toe kunnen staan (als partner zijnde die het niet wil) dat je partner met iemand anders gaat swingen, dan wordt het een soort gelegensheidsstel zeg maar.
Maar dan moet je partner wel een vaste sekspartner ernaast hebben, waarbij er een risico is dat er dan gevoelens tussen die twee ontstaan. (ja ik spreek uit ervaring)
pi_199810394
Gewoon in je profiel zetten.


Verder gaandeweg achter komen. Mijne merkte, terwijl we nog niets hadden gedaan verder, thuis op de bank op dat ik zachte voeten heb. Dat is voor mij heel snel 1+1 en een mooie opening om een voorkeurengesprek aan te gaan, maar niet iedereen zal zo opmerkzaam zijn om op basis van een opmerking of compliment door te hebben dat iemand iets duidelijk probeert te maken of aan het vissen is.

Beetje geluk hebben, beetje aanvoelen. Denk dat heel veel dingen allang geen taboe meer zijn.
pi_199813266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:38 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat eerste heb je wel gelijk in, of je zou nog toe kunnen staan (als partner zijnde die het niet wil) dat je partner met iemand anders gaat swingen, dan wordt het een soort gelegensheidsstel zeg maar.
Maar dan moet je partner wel een vaste sekspartner ernaast hebben, waarbij er een risico is dat er dan gevoelens tussen die twee ontstaan. (ja ik spreek uit ervaring)
Uiteraard is dat een gevaar, maar.... Gevoelens voor een ander ontwikkelen kan natuurlijk altijd hoef je geen seks voor te hebben. Hebben we niet allemaal wel eens meegemaakt in een lange relatie dat er iemand langs komt waar je aantrekkingskracht bij voelt? De vraag is wat doe je er mee.

Zelf deins ik niet zo gauw terug voor iets geks in bed en als ik mijn vrouw er gelukkig mee maak wat maakt het dan uit als ik eens iets waar ik zelf niet om sta te springen. Ook in bed is het geven en nemen. Als je allebei je best doet om zoveel mogelijk te geven heb je leuk in bed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')