abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 mei 2021 @ 16:25:22 #201
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199696056
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, daarom hou ik ook een grote slag om de arm wat betreft september en oktober. Dat wordt echt een spannende tijd wmb, maar volgens @:wheeledwarrior ben je niet normaal als je dat denkt :+
Nou je bent wel normaal, ik denk alleen dat de meeste mensen er niet echt mee bezig zijn. Sowieso veel minder dan de mensen op dit forum.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:26:05 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199696064
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:23 schreef OProg het volgende:

[..]

Het gaat vooral mis al je als de grote weldoener prominent op TV gaat zitten roepen dat je er geen enkel belang bij hebt waarna blijkt dat je miljoenen weg aan het sluizen bent.
eens hoor, een verschrikkelijk mannetje en leuk dat hij voor lul staat maar 9 miljoen is dan is toch wel weer een aardige pleister op die wond
pi_199696075
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, daarom hou ik ook een grote slag om de arm wat betreft september en oktober. Dat wordt echt een spannende tijd wmb, maar volgens @:wheeledwarrior ben je niet normaal als je dat denkt :+
Moet hij weten is gewoon een zeer terechte vraag, zeker omdat er twijfels bestaan omtrent de duurzaamheid van zo'n vaccinatie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sten-vaccins-inslaan

Overigens absoluut geen twijfel over het nut vaccineren an sig hoor, laat dat duidelijk zijn :P

Maar als ik die Hugo dan met z'n zelfingenomen kop zie staan bij zo'n persconferentie denk ik toontje lager en pas op de plaats mag wel ook al is dat waarschijnlijk niet wat het electoraat op dit moment wil horen.
blablablabla
  maandag 31 mei 2021 @ 16:28:39 #204
14505 OProg
A Life in Music
pi_199696095
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Laten we hopen dat we ver weg blijven van beperkingen, niet zo'n zin dat mijn competitie weer voor de zekerheid wordt stilgelegd, dat we weer nergens heen kunnen, dat alles gesloten wordt, alleen maar voor de zekerheid.

Wat mij betreft onbespreekbaar dat we nog een lockdown gaan doen.
Als je dat soort dingen gaat doen met een vaccinatiegraad die hoog genoeg is dan kom je er bij wijze van nooit meer vanaf. Dus niet doen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 31 mei 2021 @ 16:30:54 #205
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199696117
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, daarom hou ik ook een grote slag om de arm wat betreft september en oktober. Dat wordt echt een spannende tijd wmb, maar volgens @:wheeledwarrior ben je niet normaal als je dat denkt :+
Niemand op FOK! is ''normaal'', anders hadden we niet op FOK! gezeten, haal daar je troost uit. :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199696118
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk helpen de vaccinaties wel mee, maar de vraag is hoe waterdicht dat uiteindelijk gaat zijn en of er in arme gebieden zonder vaccins geen mutaties zullen ontstaan die de vaccinatie ondermijnen.

Even het vergelijk met de zeer dodelijke griepepidemie van 2018 die ontstond omdat met name ouderen weliswaar ingeënt waren via de griepprik maar deze net niet bescherming tegen de variant bevatte waardoor ze alsnog met bosjes omvielen.

Vind met name dat politici wel heel erg hoog van de toren blazen met dat vaccins een garantie geven op succes voor de lange termijn. Terwijl het seizoenseffect minstens zo groot is gebleken.
Welke politici?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 31 mei 2021 @ 16:31:15 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199696120
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nou je bent wel normaal, ik denk alleen dat de meeste mensen er niet echt mee bezig zijn. Sowieso veel minder dan de mensen op dit forum.
Dat is ook zo. Ik vind dat gebrek aan interesse ook wel verbazingwekkend, hoor. Je ziet dat natuurlijk altijd al, dat mensen niet weten wat er in de wereld gebeurt enzo. Maar dit raakt toch wel vrijwel iedereen. Hoe het dan kan dat je niet wil weten hoe en wat vind ik heel apart.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 31-05-2021 16:46:15 ]
pi_199696136
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:30 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Welke politici?
Hugo met name en Rutte doet ook gezellig mee. Hoop gewoon niet dat ze na vaccinatie en dalende cijfers de situatie en risico's te makkelijk naast zich neer leggen om vervolgens weer overvallen te worden door een hele andere realiteit. Eigenlijk zoals vorig jaar.
blablablabla
  maandag 31 mei 2021 @ 16:34:03 #209
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199696144
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar als ik die Hugo dan met z'n zelfingenomen kop zie staan bij zo'n persconferentie denk ik toontje lager en pas op de plaats mag wel
Maar dat geldt eigenlijk altijd met alles bij die vent :+
pi_199696163
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Maar dat geldt eigenlijk altijd met alles bij die vent :+
Precies als Hugo ergens zeker van is tot op het arrogante aan toe kan het bijna niet anders dan een drama worden _O-
blablablabla
pi_199696178
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk helpen de vaccinaties wel mee, maar de vraag is hoe waterdicht dat uiteindelijk gaat zijn en of er in arme gebieden zonder vaccins geen mutaties zullen ontstaan die de vaccinatie ondermijnen.

Even het vergelijk met de zeer dodelijke griepepidemie van 2018 die ontstond omdat met name ouderen weliswaar ingeënt waren via de griepprik maar deze net niet bescherming tegen de variant bevatte waardoor ze alsnog met bosjes omvielen.

Vind met name dat politici wel heel erg hoog van de toren blazen met dat vaccins een garantie geven op succes voor de lange termijn. Terwijl het seizoenseffect minstens zo groot is gebleken.
Het griepvaccin is een totaal ander soort vaccin dan de vaccins die in de EU goedkeurt zijn tegen corona. Ook is het griepvaccin een stuk minder effectief. Ik zou deze vergelijk niet snel maken.
pi_199696184
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Hugo met name en Rutte doet ook gezellig mee. Hoop gewoon niet dat ze na vaccinatie en dalende cijfers de situatie en risico's te makkelijk naast zich neer leggen om vervolgens weer overvallen te worden door een hele andere realiteit. Eigenlijk zoals vorig jaar.
Ik kan me slecht voorstellen dat men denkt dat binnenkort alles voorbij is. Daarvoor is het RIVM veel te veel met dit soort thema's bezig. Dat ze vorig jaar (onbewust) niet adequaat hebben ingegrepen betekent voor mij niet dat ze hun rol niet goed uitvoeren.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 31 mei 2021 @ 16:42:20 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199696204
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:39 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik kan me slecht voorstellen dat men denkt dat binnenkort alles voorbij is.
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander dat wel denkt, hoor. En laten we wel wezen: die kans is ook aanwezig. Misschien werken die vaccins fantastisch en blijven de ziekenhuizen straks leeg. Zou mooi zijn.
pi_199696211
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet hij weten is gewoon een zeer terechte vraag, zeker omdat er twijfels bestaan omtrent de duurzaamheid van zo'n vaccinatie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sten-vaccins-inslaan

Overigens absoluut geen twijfel over het nut vaccineren an sig hoor, laat dat duidelijk zijn :P

Maar als ik die Hugo dan met z'n zelfingenomen kop zie staan bij zo'n persconferentie denk ik toontje lager en pas op de plaats mag wel ook al is dat waarschijnlijk niet wat het electoraat op dit moment wil horen.
De namen die hier genoemd worden zijn beiden prominente Zero Covids. Mag hoor, ieder z'n ding, maar het zou eerlijk zijn om dat erbij te vermelden.

"Wit-Rusland-experts zeggen dat het voor de stabiliteit van het land belangrijk is dat Loekasjenko aanblijft." Ja maar de experts in kwestie zijn de ambassadeur en de perschef van het land. Zoiets. :')

Het is prima dat ze zeggen dat vaccins beter verdeeld moeten worden, dat is in het belang van iedereen. En zou ook prioriteit moeten hebben boven hier kinderen vaccineren of iets dergelijks.

Maar voor de rest maken ze de denkfout dat corona muteert zoals de griep of zo. Dat er zomaar ineens patsboem een variant komt waar vaccins niet meer tegen werken en dat die zich dan zomaar eventjes verspreidt. Zoals met de griepprik die maar deels effectief is. Wat echter totaal niet vergelijkbaar is met de coronavaccins nu.

Mocht dit wel voorkomen, dan kunnen er redelijk snel nieuwe vaccins worden ontwikkeld, en die kunnen dan weer naar kwetsbaren worden uitgerold. Of wellicht kunnen deze jaarlijks een prik krijgen, dat zullen we dan zien.

Niemand beweert dat corona ineens totaal weg zal zijn na dit jaar, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat het eenzelfde soort gezondheidscrisis teweeg kan brengen waarvoor lockdowns 'nodig' zijn. Dat is dan een politieke keuze, als je niet alleen de gezondheidscrisis wilt voorkomen, maar zelfs elke 'besmetting' op micro-niveau.

Dit zijn wetenschappers die ergens uit de bocht zijn gevlogen. Dit zijn mensen die de kar voor het paard spannen, die vinden dat we inderdaad extreme lockdowns en controle op wereldniveau nodig hebben, ook als middel om uiteindelijk een soort communisme door te voeren. Dit zijn wetenschappers die in hun vrije tijd op Twitter trol-accounts opereren, die kinderen anaal willen testen, die boycot-campagnes tegen hun eigen land voeren als ze vinden dat het niet streng genoeg is. Allemaal factoren die niet worden meegenomen als RTL journalistiek verslag doet over hun meningen.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:46:40 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199696245
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:10 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)edstrijden~a0231ee8/

Ferdje snapt er nog steeds niet veel van he..
idd, die loopt 2 mnd achter, hoop dat horeca volop schermen neerzet en wat verlies kan goed maken!
pi_199696283
quote:
Grapperhaus: 'Echt niet doen voetbal op groot scherm'
Minister Grapperhaus roept iedereen nogmaals op om EK-voetbalwedstrijden niet in groepsverband op grote schermen te kijken. Burgemeesters en horeca- zaken moeten dat ook niet mogelijk maken, zegt Grapperhaus.

Burgemeester Halsema zei vorige week in Op1 het "een goed idee te vinden" als voetballiefhebbers tijdens het EK buiten op grote schermen naar de wedstrijden kunnen kijken. Grapperhaus zegt juist: doe dat nou niet.

Er zal streng gehandhaafd worden, waarschuwt Grapperhaus. "En dan ben je met een boete bezig in plaats van dat je de wedstrijd kunt zien."
Plezier is VERBOTEN!!!!

Eigen bruiloft vergeten ferd ?

Zeg gewoon desnoods dat iedereen moet zitten en het is veel veiliger dan iedereen thuis met de ratel aan de gang te laten zijn, en zo gun je de horeca ook nog eens wat
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:52:46 #217
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199696302
Aha we zitten nog steeds in de spagaat dat buiten zo verschrikkelijk risicovol is? Jammer dat die man zo verschrikkelijk ongeloofwaardig is na z'n eigen foutje.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:53:14 #218
14505 OProg
A Life in Music
pi_199696310
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:50 schreef _serial_ het volgende:
Er zal streng gehandhaafd worden, waarschuwt Grapperhaus. "En dan ben je met een boete bezig in plaats van dat je de wedstrijd kunt zien."
En op basis van wat denkt Ferd die boete dan uit te gaan schrijven??
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199696314
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:53 schreef OProg het volgende:

[..]

En op basis van wat denkt Ferd die boete dan uit te gaan schrijven??
Meer dan xx personen in een groep schat ik zo
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199696325
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:31 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Ik vind dat gebrek aan interesse ook wel verbazingwekkend, hoor. Je ziet dat natuurlijk altijd al, dat mensen niet weten wat er in de wereld gebeurt enzo. Maar dit raakt toch wel vrijwel iedereen. Hoe het dan kan dat je niet wil weten hoe en wat vind ik heel apart.
Het is ook een overlevingsmechanisme. Ik heb het coronanieuws de afgelopen maanden genegeerd. Van de voortdurende kritiek op het coronabeleid werd ik niet vrolijk. Het enige wat ik in de gaten heb gehouden is wanneer ik een vaccin zou kunnen krijgen en welk vaccin dat dan zou zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:55:21 #221
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199696327
quote:
2s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:52 schreef Gunner het volgende:
Aha we zitten nog steeds in de spagaat dat buiten zo verschrikkelijk risicovol is? Jammer dat die man zo verschrikkelijk ongeloofwaardig is na z'n eigen foutje.
Hij is niet meegegroeid met de ontwikkelingen rondom besmettingen in de buitenlucht.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:55:37 #222
14505 OProg
A Life in Music
pi_199696332
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:53 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Meer dan xx personen in een groep schat ik zo
Zoals die andere persoon die dan ook aan tafel zit? Of als we dat stadia bereikt hebben 3 andere personen die dan netjes zich aan de regels houden maar toevallig naar een schermpje turen.

Denk je dat die boete dan stand gaat houden?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199696354
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Zoals die andere persoon die dan ook aan tafel zit? Of als we dat stadia bereikt hebben 3 andere personen die dan netjes zich aan de regels houden maar toevallig naar een schermpje turen.

Denk je dat die boete dan stand gaat houden?
Nee. Ik denk ook van niet hoor. Maar was het niet zo dat een terras nu sober moest zijn? Zonder muziek etc

Ja, inderdaad:
quote:
. Entertainment zoals liveoptredens of videoschermen voor sportwedstrijden, is ook niet toegestaan
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199696356
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:53 schreef OProg het volgende:

[..]

En op basis van wat denkt Ferd die boete dan uit te gaan schrijven??
De hele kabinetsperiode (ook voor corona) heb ik Ferd niets anders zien doen dan dreigen en stoer doen met een harde aanpak van vanalles en nog wat. Helaas is hij slechts de zoveelste in een steeds langere lijn van volstrekt fantasieloze en incompetente figuren op de post van Jusititie.
pi_199696363
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hij is niet meegegroeid met de ontwikkelingen rondom besmettingen in de buitenlucht.
Bij zijn eigen bruiloft afgelopen zomer leek hij nochtans de risico's als erg klein in te schatten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')