SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
normaal gesproken als je iemands telefoonnummer in je telefoon toevoegt krijg je bij suggesties bij insta of fb dat profiel te zien. nu ook niet.
Leuk doe je af en toe een fotootje van je vooruitgang? Doe ik een foto wanneer mijn Bruggie in bloei staat.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SolarsIk moet nog even gaten boren in mijn nieuwe hangbakken, maar ik weet niet waar de boormachine ligt.
Als die hangen, kan daar mooi een van de solarsensors in.
Had Joop Zoetemelk wel zijn wielrenfiets thuisgelaten?quote:Op zondag 30 mei 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had een keer een date met iemand die ook geen social had. Vage fotos ook wel. Dus vroeg hem wat die aan zodat ik hem kon herkennen. Gele trui zei die.
nou goed zag die gele trui aanlopen...Dacht ik ook wel oke mijn eigen schuld
Die gast was gewoon niet terug te herkennen aan de hand van de fotos
Ja kan soms wel een paar dagen duren maar als je je social account hebt gekoppeld aan je contacten krijg je dat te zienquote:
Moet haast wel want ik ben het nietquote:Op zondag 30 mei 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk is het een lelijkerd, blijft Rotterdam hč?
is dat een tour de france winner ?:pquote:Op zondag 30 mei 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had Joop Zoetemelk wel zijn wielrenfiets thuisgelaten?
Moet wel een beetje professioneel voor de dag komen.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op zondag 30 mei 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk doe je af en toe een fotootje van je vooruitgang? Doe ik een foto wanneer mijn Bruggie in bloei staat.
je zit thuisquote:Op zondag 30 mei 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet wel een beetje professioneel voor de dag komen.
Parijs was nog ver ...quote:Op zondag 30 mei 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had Joop Zoetemelk wel zijn wielrenfiets thuisgelaten?
Fulltime hoor.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
bitterbal is gewoon partime stalker.
hoef je toch niet professioneel voor de dag te komenquote:Op zondag 30 mei 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga stiekem ook wel eens naar buiten
Luchtje op, haartjes Mediterraan laten knippen, veelkleurig trainingspak aan en donderdag toeslaan als een ratelslangquote:
Dank, maar ik zie nog genoeg werk.quote:
Onesie met kaplaarzen is prima hoor.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je toch niet professioneel voor de dag te komen
Ben toch geen kamperquote:Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtje op, haartjes Mediterraan laten knippen, veelkleurig trainingspak aan en donderdag toeslaan als een ratelslang
Beetje nep-borsthaar opplakken.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtje op, haartjes Mediterraan laten knippen, veelkleurig trainingspak aan en donderdag toeslaan als een ratelslang
ja waarom nietquote:Op zondag 30 mei 2021 22:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Onesie met kaplaarzen is prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |