We gaan het zien over een paar wekenquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS zijn hockeytopics best druk hoor
Dat heb ik met vrij veel ja, gelukkig blijven die hoofden grotendeels hetzelfde idee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles volgen. Ik weet het alleen in grote lijnen, maar er komen iedere keer als ik weer een toernooi kijk weer wat namen bij die ik eerder nooit kende.
De wedstrijden die wat later op de dag zijn zullen prima bekeken worden. Om 4 uur in de nacht zal het wel niet zo druk zijn, dan kijken alleen die paar doorgewinterde liefhebbers.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zien over een paar weken
Zal er ook vanaf hangen wat er nog meer is rond die tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wedstrijden die wat later op de dag zijn zullen prima bekeken worden. Om 4 uur in de nacht zal het wel niet zo druk zijn, dan kijken alleen die paar doorgewinterde liefhebbers.
Die was inderdaad zelf strontvervelend. Ook al na die overtreding die gewoon een overtreding was.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelende act van De Wijn daar na die duw ook.
Ik vind dat juichen ervoor erg overdreven.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat enorme juichen voor de strafcorner en dan weer zo'n mislukte stop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |