abonnement Unibet Coolblue
pi_199688010
Ik wil graag mijn levenn interessanter maken. Ik vind namelijk zelf dat ik een saai leven heb (ook voor corona).
Mijn dagen bestaan voornamelijk uit Werken. En daarnaast gamen,netflix en haal ik mijn beweging voornamelijk uit het uitlaten van de hond en lopend naar mijn werk gaan (2x 15 min lopen) en staand werk hebben. Deze activiteiten vind ik leuk om te doen maar ik zoek wat meer.

Ik heb wel vrienden, maar zij hebben door de week weinig tijd om wat te doen. Daarnaast hebben ze sowieso vaak geen zin om iets te doen, of is het gewoon bij iemand thuis zitten en hebben we na 2 uurtjes al zo iets van.... en nu??

Ik zou graag een teamsport doen om meer mensen te leren kennen. Nu was ik al gaan volleyballen maar daar kom ik in een team met oudjes 50+ (ik ben 25) en het is best gezellig maar niet wat ik zoek. Wat zijn nog meer ideen om mijn leven levendiger te maken? ik weet zelf namelijk niet zo goed wat ik leuk vind wat is een goeie manier om te orienteren?
pi_199688163
korfbal een optie?


Hihaho-grapje weggehaald.

[ Bericht 71% gewijzigd door Peejtur op 31-05-2021 11:08:21 ]
pi_199691956
Lezen, nieuwe muziek ontdekken > festivals/concerten of zelf maken. Als je al iets speelt een bandje zoeken?

Als je gamen leuk vindt kun je kijken of de lokale spelletjes winkel spellenavonden organiseerd. Dat licht atm even stil met corona maar zal snel weer opgepakt worden met de versoepelingen.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 11:07:41 #4
447051 crew  Peejtur
pi_199692199
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:12 schreef SchoolAap het volgende:
Ik wil graag mijn levenn interessanter maken. Ik vind namelijk zelf dat ik een saai leven heb (ook voor corona).
Mijn dagen bestaan voornamelijk uit Werken. En daarnaast gamen,netflix en haal ik mijn beweging voornamelijk uit het uitlaten van de hond en lopend naar mijn werk gaan (2x 15 min lopen) en staand werk hebben. Deze activiteiten vind ik leuk om te doen maar ik zoek wat meer.

Ik heb wel vrienden, maar zij hebben door de week weinig tijd om wat te doen. Daarnaast hebben ze sowieso vaak geen zin om iets te doen, of is het gewoon bij iemand thuis zitten en hebben we na 2 uurtjes al zo iets van.... en nu??

Ik zou graag een teamsport doen om meer mensen te leren kennen. Nu was ik al gaan volleyballen maar daar kom ik in een team met oudjes 50+ (ik ben 25) en het is best gezellig maar niet wat ik zoek. Wat zijn nog meer ideen om mijn leven levendiger te maken? ik weet zelf namelijk niet zo goed wat ik leuk vind wat is een goeie manier om te orienteren?
Iets van Airsoft bv?
pi_199703031
En hardlopen via zo'n georganiseerd iets in een park? Mijn vriendin doet dat en dat is een vrij gemeleerd gezelschap met ook genoeg leeftijdsgenoten. Sociaal gezien heel vrijblijvend en met een aantal personen onderhoudt ze nu ook contact buiten het sporten om. Moet je alleen wel hardlopen leuk vinden :P
pi_199703992
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 21:12 schreef SchoolAap het volgende:
wat is een goeie manier om te orienteren?
Allerlei verschillende dingen uitproberen.

Is volleybal wel echt jouw sport? Als je er zelf een passie voor hebt en doelen in de sport maak je makkelijker contacten, omdat het ergens over gaat.

Ik ben ook vaak dingen gaan doen die wel ok waren. Achteraf een beetje tijdverspilling.

Wat maakt dat je vindt dat je een saai leven hebt? Waar merk je het aan?

Ken je jezelf goed als persoon? Weet je wat voor dingen je blij van wordt zeg maar? Heb je het naar je zin op je werk?
What's the name of the game?
pi_199955730
Wat je kan doen om je leven interessanter te maken en leuker te maken is om je vreugde te volgen. Dan wordt het een soort spannende reis die je dan maakt.

Als je dat in je eigen leven integreert en dus bijvoorbeeld kijkt van wat is het leukste wat ik nu kan doen? Kan van alles zijn, lunchen, wandeling, film. Kan van alles zijn. En dan voer je dat uit. Nadat je dat gedaan hebt kijk je wat is nu het leukste wat ik nu kan doen? Als je zo doorgaat dan wordt het leven stuk leuker en spannender. Het gaat er om dat je je vreugde volgt.


quote:
“Follow your excitement, with integrity and without insisting on a particular outcome.

Now how does this work?

… At any given moment a number of options are available to you of things that you could possibly act on.

All you have to do is keep choosing the one that contains more excitement, more passion, than any other.

Act on it to the best of your ability;
taking it as far as you can, ‘till you can’t take it no further;
with absolutely zero insistence on exactly how the outcome should happen.
Bron: https://www.starseedhub.c(...)-particular-outcome/


https://cpentalk.com/driv(...)CPENTalk.com+%29.pdf
In de tekst in de bovenstaande bron staat een alinea met een voorbeeld over een man die zijn droomhuis wil en hij gaat naar zijn werk en komt een vriend tegen voor de lunch. Dat stukje gaat over het volgen van je vreugde en hoe dat in de praktijk er uit ziet.

In deze video wordt uitgelegd hoe je dat in de praktijk kan toepassen. Het gaat om het gevoel, dus je moet goed luisteren naar je gevoel.


Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je leven een stuk interessanter en leuker is. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Twintig op 19-06-2021 08:53:34 ]
pi_199983112
Herkenbaar heb ook in deze fase gezeten. Vooral die vrienden waar je niks aan hebt kan soms frustrerend zijn. Wil niet lullig doen maar ben bang dat this is it.
pi_199990572
Hoe oud ben je? Zou het niet wat zijn om eens te verhuizen en jezelf in het diepe te gooien in een compleet nieuwe omgeving, misschien zelfs in het buitenland? Oke, toegegeven is deze coronoperiode niet de beste tijd om dit te doen, maar wellicht in de toekomst?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 21 juni 2021 @ 15:21:43 #10
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199990774
Zoek een vriendin en maak kinderen, geen dag zal niet interessant zijn
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199991126
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:04 schreef margaretha_01 het volgende:
Hoe oud ben je? Zou het niet wat zijn om eens te verhuizen en jezelf in het diepe te gooien in een compleet nieuwe omgeving, misschien zelfs in het buitenland? Oke, toegegeven is deze coronoperiode niet de beste tijd om dit te doen, maar wellicht in de toekomst?
Dat werkt misschien ook wel tijdelijk. Ik heb 2 jaar in het buitenland gewerkt en als expat zit je toch vaak tussen mensen die op een bepaalde manier in het leven staan. Het is makkelijker contacten maken op die manier.

In Nederland vraag ik me ook af en toe wel eens af 'is dit het?' maar dat heeft iedereen wel vermoed ik.
pi_199993113
Ik moet trouwens eerlijk zeggen, met name omdat ik net lees dat je pas 25 bent... In Nederland gaat die hele 'vormingsperiode' zo ontzettend in sneltreinvaart. En daarmee bedoel ik dat de meeste mensen klaar zijn met een opleiding of studeren als ze begin 20 zijn en dan meteen beginnen met voltijd werken. Daardoor ontwikkel je misschien snel op professioneel gebied, maar qua persoonlijke ontwikkeling heb ik het idee dat het dan best stagneert.

Ik zelf heb nogal een afwijkende route afgelegd... Begin 20 heb ik inderdaad een bachelor afgerond, maar omdat ik ontzettend onevreden en teleurgesteld was in mijn opleiding en wat ik geleerd had, vertrok ik een jaar na afronding hiervan naar het buitenland. Eerst was dit om een tweede bachelor te volgen die me meer interesseerde, maar die brak ik uiteindelijk af. Vervolgens ben ik voltijd gaan werken - nog steeds in het buitenland - ben een aantal keer verhuisd, onder andere van een dorpje in de bergen (Innsbruck) naar een grote stad (Wenen), waar ik alsnog met een master ben begonnen. De afgelopen 8 jaar weg uit Nederland waren alles behalve saai en ik heb zelfs het gevoel gehad dat ik met 25 pas door een 'echte' puberteit ben gegaan! :p

Inmiddels heb ik nu gevoel dat ik redelijk tevreden bereid ben om een iets meer gesetteld leven te gaan leiden. Maar heb iig niet het gevoel dat ik iets heb gemist of mis in mijn leven op dit moment...
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_200010030
volleyballen bij een andere vereniging/ander team.

Uberhaupt een sport zoeken die je leuk vindt en waar er gezamelijk gesport wordt
pi_200010938
LSD neef.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')