abonnement Unibet Coolblue
pi_199692496
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:24 schreef kibo het volgende:

[..]

Gezemel over wel of geen koffie op de priklocatie :')
Het klinkt misschien gek, maar ik ben gruwelijk blij dat we het nu over dat soort onderwerpen kunnen hebben.

Na maanden en maanden van ellende zijn eindelijk de langverwachte lichtpuntjes die niet alleen in zicht zijn maar worden ze nu afgevinkt. Veel mensen hebben maanden meegelezen in dit topic om toch niet een beetje positieve energie op te doen, ik ben blij dat ze zich nu ook kunnen uiten en meedelen in de vrolijkheid.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:39:43 #77
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_199692676
site ligt gelijk plat :D
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_199692710
9 juni en 14 juli *O*
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:43:51 #79
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_199692748
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:07 schreef GereDathan het volgende:
Als jullie maar om 11:30 van de site blijven, dan moet ik!!!

Haha nee hoor, laten we hopen op snelle afspraken!
en wanneer ben je aan de beurt :P ?
  maandag 31 mei 2021 @ 11:44:17 #80
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_199692755
Ik krijg na invullen van mijn geboortejaar de mededeling 'Ú kunt online geen afspraak maken'. Moet ik nu bellen ofzo?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_199692786
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef SaskiaR het volgende:
Ik krijg na invullen van mijn geboortejaar de mededeling 'Ú kunt online geen afspraak maken'. Moet ik nu bellen ofzo?
Ik had ergens gelezen dat er vaker problemen met de site zijn. Het zou dan helpen een andere browser te gebruiken en/of het cache geheugen leeg te maken en dan opnieuw te proberen.
Bellen kan ook, maar ook daar kan het druk.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:47:02 #82
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_199692802
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef SaskiaR het volgende:
Ik krijg na invullen van mijn geboortejaar de mededeling 'Ú kunt online geen afspraak maken'. Moet ik nu bellen ofzo?
bij mij lukte het door het nog een paar keer te proberen in een incognito venster

18 juni ben ik aan de beurt *O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 31 mei 2021 @ 11:47:08 #83
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_199692804
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef simonblue het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat er vaker problemen met de site zijn. Het zou dan helpen een andere browser te gebruiken en/of het cache geheugen leeg te maken en dan opnieuw te proberen.
Bellen kan ook, maar ook daar kan het druk.
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef simonblue het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat er vaker problemen met de site zijn. Het zou dan helpen een andere browser te gebruiken en/of het cache geheugen leeg te maken en dan opnieuw te proberen.
Bellen kan ook, maar ook daar kan het druk.
Ik heb er al 3 gebruikt...
wat is het nummer om te bellen?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_199692830
Welke vaccins voor mensen die vandaag registreren? Dat vind ik nog wel interessant eigenlijk.
pi_199692843
Vaccins gisteren:

9.231.033*
* Dit is een schatting van het ministerie van alle gezette prikken, want ze weten zelf het exacte aantal ook niet.
Nieuw:
+131.474

Laatste update 30 mei, 16:67

**Janssen gisteren gezet nog niet in deze data

Aan de beurt: geboren in 1978

Eerste prik
38.03%
Volledig gevaccineerd
15.87%
  maandag 31 mei 2021 @ 11:53:17 #86
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_199692897
Wat een gedoe zeg... ik denk dat het online gelukt is (althans, je afspraak verdwijnt van het scherm, dus hopelijk komt er straks een mail)
Maar ik kan me voorstellen dat mensen die niet handig zijn met computers dit allang opgeven, want ik heb het 10x geprobeerd met 3 browsers.
En het telefoonnummer dat je kan bellen is dus nergens makkelijk te vinden. Dit kan toch makkelijker zou je denken, want zo schrik je echt mensen af die het gewoon maar opgeven.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_199692930
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:48 schreef Solstice1 het volgende:
Welke vaccins voor mensen die vandaag registreren? Dat vind ik nog wel interessant eigenlijk.
Volgens de site van het RIVM krijgen mensen uit 1979/1980 Pfizer of Moderna (waarschijnlijk afhankelijk van de beschikbaarheid op de priklocatie) https://www.rivm.nl/nieuws/mensen-geboren-in-1979-en-1980-uitgenodigd-voor-coronavaccinatie
pi_199692948
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:53 schreef SaskiaR het volgende:
Wat een gedoe zeg... ik denk dat het online gelukt is (althans, je afspraak verdwijnt van het scherm, dus hopelijk komt er straks een mail)
Maar ik kan me voorstellen dat mensen die niet handig zijn met computers dit allang opgeven, want ik heb het 10x geprobeerd met 3 browsers.
En het telefoonnummer dat je kan bellen is dus nergens makkelijk te vinden. Dit kan toch makkelijker zou je denken, want zo schrik je echt mensen af die het gewoon maar opgeven.
Bij mij duurde het een half uur voordat de mails binnenkwamen. Op https://coronatest.nl/ kun je ook je vaccinatiegegevens in zien en daar stonden bij mij ook de afspraken op voordat ik de mail binnenkreeg.
pi_199693022
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

en wanneer ben je aan de beurt :P ?
13 juni / 20 juli. 5 weken, dus dat betekent Pfizer!

Maar heb nog geen bevestiging per mail, volgens mij roken de systemen bij de GGD nogal. Het was lastig om erdoor te komen.

Ik ga later vandaag of morgen ook nog bellen, kijken of het naar voren kan. Maar heb dit maar vast gezet :)
pi_199693044
Oe ik ben bijna *O* nog 1 jaar verder, dus dat zal hopelijk morgen worden. Misschien nog wel voor mijn vakantie 2 x *O* *O*
pi_199693115
Het is jullie allemaal gegund! Wat een feest om dit allemaal zo te zien, lees al een hele tijd mee (en post soms ook wat) omdat ik het andere topic veel te negatief en irritant vind.

Volgende week verwacht ik dat ik en mijn vriendin een afspraak kunnen inplannen!
pi_199693125
Zou het maken van vaccinatie-afspraken binnenkort niet stagneren door de vertraagde leveringen? Of blijft het gewoon zo dat er elke werkdag twee nieuwe jaartallen een afspraak kunnen maken.

Begin jaren '90 hier. Met dit tempo zou ik volgende week dinsdag aan de beurt zijn voor het maken van een afspraak.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199693311
GGD servers zijn stuk. Net gebeld, afspraken zaten niet in het systeem. Nu wel als het goed is, en gelijk iets eerder: 9 juni / 14 juli.
pi_199693332
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:09 schreef Stepperoller het volgende:
Zou het maken van vaccinatie-afspraken binnenkort niet stagneren door de vertraagde leveringen? Of blijft het gewoon zo dat er elke werkdag twee nieuwe jaartallen een afspraak kunnen maken.

Begin jaren '90 hier. Met dit tempo zou ik volgende week dinsdag aan de beurt zijn voor het maken van een afspraak.
Het in onvoorspelbaar, maar je kan er wel vanuit gaan dat we 1 of 2 jaren per dag openzetten. Dat is nu al even het geval en de leveringen van Pfizer zijn opgevoerd en stabiel.

Ik denk dat jaren 90 begin volgende week gaat starten.
pi_199693409
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het in onvoorspelbaar, maar je kan er wel vanuit gaan dat we 1 of 2 jaren per dag openzetten. Dat is nu al even het geval en de leveringen van Pfizer zijn opgevoerd en stabiel.

Ik denk dat jaren 90 begin volgende week gaat starten.
Ja ik vrees dus dat cohorten 1992 t/m 2003 en later misschien wel vertraagd zullen raken, want alle 30+ers zijn dan wel uitgenodigd.

Op een gegeven moment moet er qua afspraken toch ook een keer ingespeeld gaan worden op de beschikbaarheid van vaccins, want allemaal afspraken laten maken en vervolgens weer moeten verzetten is dubbel werk en onnodig.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199693640
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:41 schreef Homdeck het volgende:
9 juni en 14 juli *O*
Nu net de bevestiging, ik ook.

Waar mag je heen?
pi_199693691
quote:
9s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:31 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ja ik vrees dus dat cohorten 1992 t/m 2003 en later misschien wel vertraagd zullen raken, want alle 30+ers zijn dan wel uitgenodigd.

Op een gegeven moment moet er qua afspraken toch ook een keer ingespeeld gaan worden op de beschikbaarheid van vaccins, want allemaal afspraken laten maken en vervolgens weer moeten verzetten is dubbel werk en onnodig.
Waarom moet er iets verzet worden? De leveringen van Pfizer/Moderna zijn stabiel en stijgen regelmatig in aantal. AZ is al afgeschreven en Jansen wordt alleen ingepland als ze binnen komen (geboortejaren 1967 en 1968 momenteel).
pi_199693765
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Waarom moet er iets verzet worden? De leveringen van Pfizer/Moderna zijn stabiel en stijgen regelmatig in aantal. AZ is al afgeschreven en Jansen wordt alleen ingepland als ze binnen komen (geboortejaren 1967 en 1968 momenteel).
1976 ook, dacht ik. Er is in ieder geval een jaar bijgekomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2021 13:00:08 ]
pi_199693782
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Waarom moet er iets verzet worden? De leveringen van Pfizer/Moderna zijn stabiel en stijgen regelmatig in aantal. AZ is al afgeschreven en Jansen wordt alleen ingepland als ze binnen komen (geboortejaren 1967 en 1968 momenteel).
Nou ja die planning voor wanneer iedereen zijn eerste prik gehad kon hebben is toch opgeschoven? En dat kwam geloof ik door de vertraagde levering van Jansen. En dacht juist begrepen te hebben dat voor veel groepen nog niet vast staat welk vaccin ze krijgen.

quote:
Sinds de start van de vaccinatie begin januari zijn er een kleine negen miljoen mensen gevaccineerd, de komende maand moet dat grofweg verdubbeld worden: minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport, CDA) wil begin juli elke volwassene die dat wil een eerste prik hebben gegeven, tweederde moet volledig gevaccineerd zijn. De afgelopen weken neemt de vaccinatiebereidheid toe, met name onder jongvolwassenen. Nu zegt 84 procent van de bevolking boven de zestien een vaccinatie te willen of te hebben gehad. Dat betekent dat er zo’n 12 miljoen volwassenen daadwerkelijk gevaccineerd willen worden. Om het doel van De Jonge van begin juli te halen, zijn 17 miljoen prikken nodig. De GGD’s hebben personeel klaarstaan om 1,5 miljoen prikken per week te zetten, claimt koepelorganisatie GGD GHOR. Dat moet genoeg zijn, maar mocht het nodig zijn dan kunnen de ziekenhuizen nog bijspringen.

[...]
Dat Janssen waarschijnlijk minder gaat leveren is hoe dan ook een tegenvaller voor het tempo van de vaccinatiecampagne: bij Janssen is voor volledige vaccinatie maar één prik nodig, bij andere vaccins zijn dat er twee – er zouden dus dubbel zoveel afspraken gemaakt moeten worden. Maar de vertraging zou kunnen meevallen. Om het doel van begin juli van De Jonge toch te halen, zou Nederland zeker 1,5 miljoen van de Janssen-vaccins nodig hebben, blijkt uit een kladberekening van NRC – precies de helft van de eerder verwachte drie miljoen doses.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)vaccinaties-a4045361

Maar in de praktijk zou het kunnen betekenen dat de tweede afspraken voor 1967 en 1968 nog kunnen komen te vervallen zeg jij eigenlijk? Als er dan op het moment van de eerste afspraak voldoende Jansen-vaccin is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199693802
quote:
9s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:31 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ja ik vrees dus dat cohorten 1992 t/m 2003 en later misschien wel vertraagd zullen raken, want alle 30+ers zijn dan wel uitgenodigd.

Op een gegeven moment moet er qua afspraken toch ook een keer ingespeeld gaan worden op de beschikbaarheid van vaccins, want allemaal afspraken laten maken en vervolgens weer moeten verzetten is dubbel werk en onnodig.
Er liggen 2,5 miljoen vaccins in een koeling en er wordt ook steeds bijgeleverd. Dus ik zou me er niet zo druk om maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')