SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilde om 10:00 al gaan zwieren en zwaaienquote:Op zondag 30 mei 2021 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was nog wakker toen de vogeltjes begonnen te fluiten.
![]()
![]()
Toch maar naar de bootcamp
@Haagsquote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar opslurpen in het zonnetje dan.
Ik ben meer het kroegen en terrastype maar ik heb wel een mountainbike, als ik wat zuurstof nodig heb dan trap ik die aan.quote:
Jij?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer het kroegen en terrastype maar ik heb wel een mountainbike, als ik wat zuurstof nodig heb dan trap ik die aan.
Oei, ja moet ik ook nog eens ooit doen.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben een paar weken gestopt met roken nu.
Ook met die shit pillen, maar poah wat een troep is dat.
Over een paar maanden fiets je iedereen eruit op je MTB.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben een paar weken gestopt met roken nu.
Ook met die shit pillen, maar poah wat een troep is dat.
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo sierlijk en lenig als een hert als het moet.
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo sierlijk en lenig als een hert als het moet.
Misschien ook eens er op stappen en een rondje mee fietsen ipv alleen even tegen de banden trappen als je in je schuurtje bentquote:Op zondag 30 mei 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer het kroegen en terrastype maar ik heb wel een mountainbike, als ik wat zuurstof nodig heb dan trap ik die aan.
Nou er waren er maar heel weinig die sneller waren. Maar weer nieuwe PRs rijden is altijd goed!quote:Op zondag 30 mei 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar maanden fiets je iedereen eruit op je MTB.
Mijn vader is op een gegeven moment gestopt toen ik nog heel jong was.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo blij dat ik nooit ben gaan roken. Wel veel meegerookt vroeger thuis.
Fiets je met bejaarden dan?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou er waren er maar heel weinig die sneller waren. Maar weer nieuwe PRs rijden is altijd goed!
dit ja..quote:Op zondag 30 mei 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo blij dat ik nooit ben gaan roken. Wel veel meegerookt vroeger thuis.
Mijn ouders zijn pas een paar jaar geleden gestopt. Te laat helaas voor mijn moederquote:Op zondag 30 mei 2021 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader is op een gegeven moment gestopt toen ik nog heel jong was.
In mijn vriendengroep ook praktisch geen rokers
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fiets je met bejaarden dan?
Ik weet zeker dat ik je eruit trap
Wie heeft de grootste rode kontquote:Op zondag 30 mei 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Zijn we weer aan het kijken wie het verste kan plassen?
Rode kontengedrag valt hier dagelijks te lezen voor degenen die kunnen lezen echter was dit slechts een sportief stompje op de schouder.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Zijn we weer aan het kijken wie het verste kan plassen?
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fiets je met bejaarden dan?
Ik weet zeker dat ik je eruit trap
Nellie is wel dik geworden sinds ze gestopt is met roken; Ria haar kapsel is echt te kort pittig.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ja, hebben vrouwen dat nooit?
Of is daar een andere challenge?
Die hebben dat ook hoor.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hebben het met jurkjes, schoenen, blinkende kralen en spiegeltjes.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Echte vrienden hebben ook nooit lang ruzie en met een stomp is het weer opgelost, heerlijk.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ja vrouwen onderling misgunnen elkaar dingen. heb altijd het idee dat mannen dat niet zo doen
Dat is eerder: "je hebt een dikke reet in die jurk en ik zie er nu beter uit"quote:Op zondag 30 mei 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben dat ook hoor.
“Meid, wat een bééldig jurkje!” is vrouwiaans voor “Kutwijf, je ziet er beter uit dan ik.”
Mannen maken er meer een competitie van.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ja vrouwen onderling misgunnen elkaar dingen. heb altijd het idee dat mannen dat niet zo doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik heb mijn voorbeeld ook maar zat gezien.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is eerder: "je hebt een dikke reet in die jurk en ik zie er nu beter uit"
Hahaha zo lijken vrouwen net inboorlingenquote:Op zondag 30 mei 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben het met jurkjes, schoenen, blinkende kralen en spiegeltjes.
Alsof we ooit het glimmende kraaltjes-niveau zijn ontstegenquote:Op zondag 30 mei 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha zo lijken vrouwen net inboorlingen
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ftprecies.. op werk vaak ook territorium drigquote:Op zondag 30 mei 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Is zo, meer vrouwen dan mannen met glitternagellak bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die dure auto of dat stoere horloge is toch net zo goed een kraaltje?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, meer vrouwen dan mannen met glitternagellak bijvoorbeeld.
Ze is er wel lelijk genoeg voor.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eportage-in-seksclub
Auto niet, dat kan nog luxe en comfort zijn, klokjes wel ja.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die dure auto of dat stoere horloge is toch net zo goed een kraaltje?
Een Porsche koop je niet voor het comfortquote:Op zondag 30 mei 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto niet, dat kan nog luxe en comfort zijn, klokjes wel ja.
Ja een Bentley zou dan wel logischer zijnquote:Op zondag 30 mei 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Porsche koop je niet voor het comfort
Bij horloges trekt met dat echt niet om mezelf mee bezig te houden. Collega van mij doet wel flink zijn best. Zijn mooie dingen, maar ik zou ze niet zo snel dragen.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto niet, dat kan nog luxe en comfort zijn, klokjes wel ja.
Ben benieuwd of je na 21 juni net zo enthousiast gaat melden dat de dagen korter wordenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens goemoggel2:08 extra zon vandaag
![]()
Van de 221 staten op de wereld zijn er momenteel 59 waar de auto's links rijden.
Ik heb een mifit van 2 tientjesquote:Op zondag 30 mei 2021 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij horloges trekt met dat echt niet om mezelf mee bezig te houden. Collega van mij doet wel flink zijn best. Zijn mooie dingen, maar ik zou ze niet zo snel dragen.
Bepaalde klasse auto's zijn inderdaad ook de "kijk mij nou eens veel geld hebben" klassequote:Op zondag 30 mei 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Porsche koop je niet voor het comfort
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 30 mei 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je na 21 juni net zo enthousiast gaat melden dat de dagen korter worden
Of gewoon de kracht onder je ballen.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bepaalde klasse auto's zijn inderdaad ook de "kijk mij nou eens veel geld hebben" klasse
Zou ik zelf wel eerder voor kiezenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een Bentley zou dan wel logischer zijn
Gewoon van alles wat toch?quote:Op zondag 30 mei 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik zelf wel eerder voor kiezen
Eigenlijk alles dat duurder is dan een Skoda Octavia.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bepaalde klasse auto's zijn inderdaad ook de "kijk mij nou eens veel geld hebben" klasse
+1quote:Op zondag 30 mei 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen geld en horloges om m'n arm irriteren me alleen maar draag ik al 30 jaar ofzo niet meer
Politie bellen dat er illegalen naast je wonenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Buurvrouw hier is de weg goed kwijt als ik nu in mijn tuin loop of zit gaat ze in arabisch naar mij schreeuwen of schelden
Als er draadjes uit haar middel steken moet je gaan oppassen.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Buurvrouw hier is de weg goed kwijt als ik nu in mijn tuin loop of zit gaat ze in arabisch naar mij schreeuwen of schelden
quote:Op zondag 30 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit gebeurt, maar ik herken dat niet zo.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Een beetje van beide, denk ikquote:Op zondag 30 mei 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Best wel onzin eigenlijk, je rijd meestal gewoon iets omdat je het makkelijk kunt betalen en je geniet van de schoonheid en de techniek of de snelheid of gewoon om de heb, echt niet om een ander de ogen uit te steken, dat is toch echt iets meer voor petjes met een Golfje die ervoor hebben moeten stelen of sparen.
Van die Casio heb ik er vroeger wel wat versletenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik ooit geld overheb koop ik wel een Junghans
[ afbeelding ]
Dat ding is echt ideaal als ik aan het hiken ben.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die Casio heb ik er vroeger wel wat versleten
Ja ik ookquote:Op zondag 30 mei 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoezo dat precies eigenlijk?quote:Op zondag 30 mei 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ding is echt ideaal als ik aan het hiken ben.
Er is ook een markt voor verhuur van auto's om dan mee rond te rijden. Op bepaalde plekken zie je hier meerdere keren per dag zelfde auto rondrijden.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Best wel onzin eigenlijk, je rijd meestal gewoon iets omdat je het makkelijk kunt betalen en je geniet van de schoonheid en de techniek of de snelheid of gewoon om de heb, echt niet om een ander de ogen uit te steken, dat is toch echt iets meer voor petjes met een Golfje die ervoor hebben moeten stelen of sparen.
Heb ik ook gehad. Inclusief de nepperts die je op de kermis kon winnenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookDie waren er ook met een rekenmachientje erop
Ooit waren die superhip.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkoop; betrouwbaar; niet stuk te krijgen.quote:
Dat bedoel ik precies, ik merk in mijn omgeving eerder dat ze veel bescheidener rondrijden dan dat ze kunnen, is ook echt typisch Nederlands.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is ook een markt voor verhuur van auto's om dan mee rond te rijden. Op bepaalde plekken zie je hier meerdere keren per dag zelfde auto rondrijden.
Mensen die écht geld hebben doen meestal minder dik dan mensen die het net niet zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies, ik merk in mijn omgeving eerder dat ze veel bescheidener rondrijden dan dat ze kunnen, is ook echt typisch Nederlands.
Met al het geld van de wereld zou ik ook niet de grootste patserbak gaan rijden denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies, ik merk in mijn omgeving eerder dat ze veel bescheidener rondrijden dan dat ze kunnen, is ook echt typisch Nederlands.
Yups.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die écht geld hebben doen meestal minder dik dan mensen die het net niet zijn.
Oud geld vs. nieuw geld maakt ook wel een verschil.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die écht geld hebben doen meestal minder dik dan mensen die het net niet zijn.
Zijn er ook zat die auto's echt niet boeien ook al hebben ze geldquote:Op zondag 30 mei 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh zo. Nou ja er zit ook nog wel wat tussenin natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedkoop; betrouwbaar; niet stuk te krijgen.
Als je met je dure Rolex tegen een bergwand aan schuurt moet je toch wel even huilen denk ik.
Ik zou wel een leuke klassieker willen hebben. Iets Britsquote:Op zondag 30 mei 2021 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet ook niet of auto's me zouden boeien als ik wel geld had
Ja maar dat is ook echt not done, de rijken willen bij de elite horen, als je daar met een paarse Lamborghini aan komt karren dan val je vrij snel buiten de boot, dan denken ze dat je voetballer bent.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met al het geld van de wereld zou ik ook niet de grootste patserbak gaan rijden denk ik.
Er zijn ook wel speciale horloges om te hiken; maar die vind ik net iets te duur. Zit ook wel mooi spul tussen.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh zo. Nou ja er zit ook nog wel wat tussenin natuurlijkIk dacht dat ze speciale kwaliteiten hadden of zo. Maar heb je dan ook een reserve mee of dat niet?
Lada.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou wel een leuke klassieker willen hebben. Iets Brits
ik weet dat ik de goedkoopste bak zou pakken met minste kostenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:16 schreef Koen66 het volgende:
Pak dan de tweede klasse bakquote:Op zondag 30 mei 2021 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat ik de goedkoopste bak zou pakken met minste kosten
zolang ie maar mij van A naar B brengt
Ik kan er niet over oordelen want ik heb geen geld, maar tenzij geld mijn persoonlijkheid zo zou veranderen zou ik niet bij zo'n op uiterlijk vertoon gefocust clubje willen horenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook echt not done, de rijken willen bij de elite horen, als je daar met een paarse Lamborghini aan komt karren dan val je vrij snel buiten de boot, dan denken ze dat je voetballer bent.
Daarom zijn ze dat ook nietquote:Op zondag 30 mei 2021 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen want ik heb geen geld, maar tenzij geld mijn persoonlijkheid zo zou veranderen zou ik niet bij zo'n op uiterlijk vertoon gefocust clubje willen horen
Uiterlijk vertoon misschien niet maar ken serieus niemand die zo met uiterlijk van mensen bezig is als jij.quote:
Ja ik kom uit dat wereldje maar ik ben zelf totaal niet zo, ik heb zelfs een andere achternaam als mijn familie.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiterlijk vertoon misschien niet maar ken serieus niemand die zo met uiterlijk van mensen bezig is als jij.
Weet ik veelquote:Op zondag 30 mei 2021 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo zit daar een leeftijdsgrens op? Op dat filmpje?
Danquote:Op zondag 30 mei 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kom uit dat wereldje maar ik ben zelf totaal niet zo, ik heb zelfs een andere achternaam als mijn familie.
Oh zo bedoel ik het niet denk ik. Ik bedoel dat jij erg bezig bent met hoe mensen er uit zien. Als jij iets vertelt is het vaak van ja bloedmooie nichtje, lelijke werknemer, Roodharige en kromneuzig buurvrouw etc. Terwijl die uiterlijke kenmerken vaak totaal niet relevant zijn voor wat je wil vertellen.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kom uit dat wereldje maar ik ben zelf totaal niet zo, ik heb zelfs een andere achternaam als mijn familie.
The fine art of storytelling.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet denk ik. Ik bedoel dat jij erg bezig bent met hoe mensen er uit zien. Als jij iets vertelt is het vaak van ja bloedmooie nichtje, lelijke werknemer, Roodharige en kromneuzig buurvrouw etc. Terwijl die uiterlijke kenmerken vaak totaal niet relevant zijn voor wat je wil vertellen.
Het maakt het verhaal wat smeuīgerquote:Op zondag 30 mei 2021 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet denk ik. Ik bedoel dat jij erg bezig bent met hoe mensen er uit zien. Als jij iets vertelt is het vaak van ja bloedmooie nichtje, lelijke werknemer, Roodharige en kromneuzig buurvrouw etc. Terwijl die uiterlijke kenmerken vaak totaal niet relevant zijn voor wat je wil vertellen.
Alsof die wat komen doenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Politie bellen dat er illegalen naast je wonen
Heerlijk als je dat kunt zijn maar het niet bent.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oh.Op mij komt het wat oppervlakkig over.
Ik ben ook gewoon gegaan en geen spijt vanquote:Op zondag 30 mei 2021 09:44 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Jij wilde om 10:00 al gaan zwieren en zwaaien![]()
Voelt alsof ik al getraind heb, of door een bus overreden.
Mij niet..quote:Op zondag 30 mei 2021 11:16 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En dan staat er morgen dat er een storing was en dan komt woensdag ofzo alles weer bij elkaar opgeteld en schiet half Nederland in de paniekquote:Op zondag 30 mei 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
dit plaatst nu.nl net op haar fb
Er zijn al vijf dagen op een rij geen nieuwe besmettingen gemeld.
quote:Op zondag 30 mei 2021 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij niet..Dikke Bentley plus chauffeur danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
maar het klopt ook nietquote:Op zondag 30 mei 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan staat er morgen dat er een storing was en dan komt woensdag ofzo alles weer bij elkaar opgeteld en schiet half Nederland in de paniek
Ik heb al een 2e dampende bak staan maar ben ff tijdelijk elders nuquote:Op zondag 30 mei 2021 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
Geen zin om uit bed te gaan maar wil wel koffie![]()
Maar er waren geen storingen. En er waren elke dag zo rond de 3500 besmettiingen.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan staat er morgen dat er een storing was en dan komt woensdag ofzo alles weer bij elkaar opgeteld en schiet half Nederland in de paniek
Hoe was Cruella??quote:Op zondag 30 mei 2021 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
Geen zin om uit bed te gaan maar wil wel koffie![]()
Staan ze verlekkerd met een verrekijker te turen? Anders dan dikke prima toch, gewoon dansenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet de hele tijd dat ik een raam heb waar die andere flat zo in kan kijken. Dat bedenk ik mij elke keer na het woonkamer dansen en dan verdwijn ik weer 'subtiel' uit het zicht
Ja zat al te kijken. Corona dashboard geeft er 3,5k ongeveer aan voor gisterenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het klopt ook nieter worden wel besmettingen gemeld
Ja ik zie het.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar er waren geen storingen. En er waren elke dag zo rond de 3500 besmettiingen.
Dus het is een vreemd berichtquote:Op zondag 30 mei 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zat al te kijken. Corona dashboard geeft er 3,5k ongeveer aan voor gisteren
[..]
Ja ik zie het.
De berichtgeving wordt gewoon gepland en nu heeft inside informatie!quote:Op zondag 30 mei 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus het is een vreemd bericht![]()
Zal de wappies wel weer bevestiging geven dat het een vooropgezet plan is
Waarschijnlijk in CORquote:
ik ga er maar vanuit dat we in in de winter weer nieuwe mutatie hebben waardoor we weer het haasje zijnquote:Op zondag 30 mei 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)jk-in-september.html
Het zal me benieuwen. In oktober zou de 4e golf toch starten
Die komt er sowieso. Zoals er ook elk jaar opnieuw griep is. Het is alleen de vraag of we de ziekenhuiscijfers laag kunnen houden. Moet er dus niet een of andere rare mutatie opduiken.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)jk-in-september.html
Het zal me benieuwen. In oktober zou de 4e golf toch starten
Ik voorzie dat de NL bevolking echt niet weer braaf in de kooi gaat zittenquote:Op zondag 30 mei 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga er maar vanuit dat we in in de winter weer nieuwe mutatie hebben waardoor we weer het haasje zijn
Ook een optiequote:
nee maar ik had ook noooit gedacht dat de horeca meerdere keren dicht ging dusquote:Op zondag 30 mei 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik voorzie dat de NL bevolking echt niet weer braaf in de kooi gaat zitten
En terechtquote:Op zondag 30 mei 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik voorzie dat de NL bevolking echt niet weer braaf in de kooi gaat zitten
ze zeggen dat zolang niet die arme landen ook volledig gaan vaccineren we de kans blijven lopen op rarer mutatiesquote:Op zondag 30 mei 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komt er sowieso. Zoals er ook elk jaar opnieuw griep is. Het is alleen de vraag of we de ziekenhuiscijfers laag kunnen houden. Moet er dus niet een of andere rare mutatie opduiken.
Er zijn ook deskundigen die zeggen dat vaccineren zorgt voor mutaties omdat het virus steeds raardere sprongen moet maken om nog over te kunnen springen.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat zolang niet die arme landen ook volledig gaan vaccineren we de kans blijven lopen op rarer mutaties
Ben jij al helemaal mentaal klaar voor morgen 1600?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat zolang niet die arme landen ook volledig gaan vaccineren we de kans blijven lopen op rarer mutaties
Wat heb jij gedaan om je te verzetten?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewel. Het is wel gebleken dat de meeste Nederlanders makke kuddedieren zijn
Wordt dan de eerste kom tomatensoep uitgeserveerd?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij al helemaal mentaal klaar voor morgen 1600?
Tsja ik kan wel stout naar een restaurant willen gaan maar als die allemaal dicht zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
Goed bezig.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon gegaan en geen spijt van![]()
![]()
klinkt ook weer logisch :pquote:Op zondag 30 mei 2021 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn ook deskundigen die zeggen dat vaccineren zorgt voor mutaties omdat het virus steeds raardere sprongen moet maken om nog over te kunnen springen.
de mens is een kuddedierquote:Op zondag 30 mei 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
Pfizer zorgt goed voor hun bankrekening ons dus ga daar maar vanuitquote:Op zondag 30 mei 2021 12:03 schreef Koen66 het volgende:
Als ze nu gewoon in het najaar alvast een booster klaar hebben liggen waarmee gevaccineerden beschermd blijven tegen wat extra variantjes zal het wel loslopen
Nee dinsdagquote:Op zondag 30 mei 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij al helemaal mentaal klaar voor morgen 1600?
Feestelijk in een extra feestelijk kommetje over de eerste gast uitgegooidquote:Op zondag 30 mei 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt dan de eerste kom tomatensoep uitgeserveerd?
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Feestelijk in een extra feestelijk kommetje over de eerste gast uitgegooid
Nee dan gaan ballie en ik achter het fietsenhok vechtenquote:Op zondag 30 mei 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt dan de eerste kom tomatensoep uitgeserveerd?
Nee niet voor je werkquote:
RIP Dud0rquote:Op zondag 30 mei 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dan gaan ballie en ik achter het fietsenhok vechten
[..]
Nee niet voor je werk
oh ja natuurlijk !!! Ik lust je rauwquote:Op zondag 30 mei 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nee niet voor je werk
Ik ben iig niet minder vrienden en familie gaan zien. En heb geen knuffel minder gegeven.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan om je te verzetten?
Horeca had gewoon massaal open moeten gaan.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja ik kan wel stout naar een restaurant willen gaan maar als die allemaal dicht zijn.
Tenzij je een dikke miljonair bent en vrolijk het illegale circuit gebruikt
quote:
quote:
quote:
Eensquote:Op zondag 30 mei 2021 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Horeca had gewoon massaal open moeten gaan.
Nee kloptquote:Op zondag 30 mei 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
We hadden toch geen wolken afgesproken voor vandaag?
Kinky welquote:Op zondag 30 mei 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nee niet voor je werk
beetje jammer welquote:Op zondag 30 mei 2021 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben iig niet minder vrienden en familie gaan zien. En heb geen knuffel minder gegeven.
En dingen als avondklokken straal genegeerd.
Wat doe jij voor werk?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat ik mijzelf niet in een sociaal isolement heb gepropt
De nieuwe Lara Croftquote:Op zondag 30 mei 2021 12:28 schreef koffief1lter het volgende:
Ik zie ballie als bouwvakker lopen met van die kisten. Niet zo kinky meer.
Ah ok.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden een bedrijf in finance gehad.
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is nadat ik klaar met hem ben
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
D0dur morgen bij het fietsenhok [ afbeelding ]
Niks mis met Laraquote:
Ja dat kan, als je met mensen met een zwak immuunsysteem werkt kun je wat voorzichtiger zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok.Want ik heb werk waarbij ik dus een redelijk grote kans had op een besmetting, Dan zou het een beetje egoīstisch zijn als ik dan lekker buiten werk enorm sociaal was gaan doen vind ik.
Ik zou Alicia best m'n grot intrekken though...quote:
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat kan, als je met mensen met een zwak immuunsysteem werkt kun je wat voorzichtiger zijn.
Maar dat is eigen verantwoordelijkheid om die afweging te maken.
Karen lancaume was ook een goede Lara croftquote:Op zondag 30 mei 2021 12:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zou Alicia best m'n grot intrekken though...
https://imgshare.io/image(...)betam-db3u1j5.pAkpRO
Lijkt te veel op mn ex, al was die niet zo oud.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Karen lancaume was ook een goede Lara croft
quote:Op zondag 30 mei 2021 12:52 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Lijkt te veel op mn ex, al was die niet zo oud.![]()
Avontuurlijk was ze wel.
Water drinken en paracetamol slikken dan maarquote:
Paracetamol heb ik thuis pas.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Water drinken en paracetamol slikken dan maar
Die kat. Die verhuurt tegenwoordig scooters.quote:
Ibuprofen dan?quote:
Dat probleem heb ik ook gehad, kan me niet meer precies herinneren hoe en wat maar hier kom je vast verder mee https://support.apple.com/nl-be/HT202667quote:Op zondag 30 mei 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee wie weet er iets van Apples? Mijn Macbook begint te sputteren omdat mijn Apple ID gekoppeld was aan het emailadres van mijn vorige werkgever. Je kunt je afvragen hoe Apple dat wat boeit, maar hoe maak ik een nieuwe Apple ID aan en koppel ik die aan mijn Macbook zonder dat ik data kwijt raak?
Vast al gedaan.. maar maak ff een backup van de files voordat je iets wijzigd met je Apple ID..quote:Op zondag 30 mei 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee wie weet er iets van Apples? Mijn Macbook begint te sputteren omdat mijn Apple ID gekoppeld was aan het emailadres van mijn vorige werkgever. Je kunt je afvragen hoe Apple dat wat boeit, maar hoe maak ik een nieuwe Apple ID aan en koppel ik die aan mijn Macbook zonder dat ik data kwijt raak?
Ben je alweer onderweg danquote:
Heeft je vriend helemaal niks in huis dan?quote:
Nou dit toevallig niet nee.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft je vriend helemaal niks in huis dan?
quote:
Je wat?quote:
Sandalenquote:Op zondag 30 mei 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n fijne sandalen
Ze zijn wel roze.
Ik overweeg een paar, ze zien er wel comfy uit.quote:
Je jaagt alle kerels weg maar ze zitten goed en gaan eeuwen mee.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg een paar, ze zien er wel comfy uit.
Lekker rustig over de boulevard flaneren dusquote:Op zondag 30 mei 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je jaagt alle kerels weg maar ze zitten goed en gaan eeuwen mee.
Ja, maar dat boeit niet, ik heb er al een.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je jaagt alle kerels weg maar ze zitten goed en gaan eeuwen mee.
IN HET HOGE NOORDENquote:Op zondag 30 mei 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeit niet, ik heb er al een.
Dat gaat niet met zwart.quote:
Oh geen problemen mee eigenlijk. Net als dat alle kleuren door elkaar flikker.quote:
Mja, het bleekt toch, dat vind ik zonde.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh geen problemen mee eigenlijk. Net als dat alle kleuren door elkaar flikker.
Het is in ieder geval een schone sok, dat scheelt.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaat het niet ineens waaien want dan liggen m'n sokken beneden op het terras bij mensen op het bord.
Oh tot nu toe nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het bleekt toch, dat vind ik zonde.
Veel zwart met zwart combineren, dan is een nieuw shirt ineens een stuk zwarter.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh tot nu toe nooit last van gehad eigenlijk.
Ik zat laatst met de auto te sleutelen en dacht, ohja heb die nieuwe broek aan van >¤200quote:Op zondag 30 mei 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben ook wel extreem zuinig op mijn kleren hoor.
Donderdag alweer regen en onweerquote:
quote:
Ja pff app mij maar haha.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Donderdag alweer regen en onweer
[..]![]()
Herinner me er morgen even aan dan app ik je m'n boodschappenlijst
Oke oke. Ik zet wel een herinnering in m'n telefoon. Hoe laat ga jequote:
09:00quote:Op zondag 30 mei 2021 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke oke. Ik zet wel een herinnering in m'n telefoon. Hoe laat ga je
Zou binnenstebuiten ophangen daarin schelen?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het bleekt toch, dat vind ik zonde.
Dat doe ik wel met m'n gekleurde was.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou binnenstebuiten ophangen daarin schelen?
Oh ja dan is het wel handigquote:Op zondag 30 mei 2021 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ook nog werken na die tijd he.
Ik hang het op zoals het uit de wasmachine komt.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met m'n gekleurde was.
Hem lekker laten gaan dan. Hij wordt vanzelf blauwquote:Op zondag 30 mei 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
De zee is 18 graden maar Gergi is er niet uit te krijgen
Identificeert die zich als een vis?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
De zee is 18 graden maar Gergi is er niet uit te krijgen
Hij is vooral rood inmiddels.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hem lekker laten gaan dan. Hij wordt vanzelf blauw
Dan koelt de zee hem lekker afquote:
Hmm, wellicht!quote:Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou binnenstebuiten ophangen daarin schelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |