SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilde om 10:00 al gaan zwieren en zwaaienquote:Op zondag 30 mei 2021 09:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was nog wakker toen de vogeltjes begonnen te fluiten.
![]()
![]()
Toch maar naar de bootcamp
@Haagsquote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar opslurpen in het zonnetje dan.
Ik ben meer het kroegen en terrastype maar ik heb wel een mountainbike, als ik wat zuurstof nodig heb dan trap ik die aan.quote:
Jij?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer het kroegen en terrastype maar ik heb wel een mountainbike, als ik wat zuurstof nodig heb dan trap ik die aan.
Oei, ja moet ik ook nog eens ooit doen.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben een paar weken gestopt met roken nu.
Ook met die shit pillen, maar poah wat een troep is dat.
Over een paar maanden fiets je iedereen eruit op je MTB.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben een paar weken gestopt met roken nu.
Ook met die shit pillen, maar poah wat een troep is dat.
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo sierlijk en lenig als een hert als het moet.
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo sierlijk en lenig als een hert als het moet.
Misschien ook eens er op stappen en een rondje mee fietsen ipv alleen even tegen de banden trappen als je in je schuurtje bentquote:Op zondag 30 mei 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer het kroegen en terrastype maar ik heb wel een mountainbike, als ik wat zuurstof nodig heb dan trap ik die aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |