abonnement Unibet Coolblue
pi_199692332
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

De frustratie bij deze domme mensen is groot, helaas weten die daar niet mee om te gaan. En dan een viroloog met de dood bedreigen en daarna het hardste van allemaal huilen bij vervolging.

[ afbeelding ]

Deze mensen zijn echt totaal losgekoppeld van de realiteit. Je ziet ze veel op BNW. De juichers van 6 januari zijn inmiddels al maanden niet meer op de site gekomen. Hun voorspelling kwam niet uit, Trump zou het die dag weer overnemen. Maar ze hadden het mis. In plaats van dat toe te geven komen ze niet meer, al heeft men eerst nog een week geprobeerd iedereen uit te maken voor rotte vis.

'Eerlijke rechtsgang'....van wat? Iemand bedreigen met een hakbijl en dan ineens ben je voor een eerlijke rechtsgang. Alsof die viroloog een wet heeft overtreden. Mensen die zo ontzettend boos zijn op virologen op het internet, worden vast inmiddels een beetje in de gaten gehouden. Je ziet ze radicaliseren en vooral een aversie hebben tegen feiten of het onderbouwen van plaatjes.
Klopt, kijk ook hoe hij 'vaccin' tussen aanhalingstekens plaatst.
Het zijn gewoon wappies die de werkelijkheid niet aan kunnen en wegvluchten in de mythes van Social Media.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199692405
Nóg tien personen bewaakt voor voortvluchtige Belgische militair Conings
Een tiental personen zou extra bewaking krijgen omdat zij mogelijke doelwitten zijn van de Belgische voortvluchtige militair Jurgen Conings. Dat schrijven meerdere Belgische kranten op basis van ‘welingelichte bronnen’.

https://www.ad.nl/buitenl(...)ir-conings~ae3a9c9b/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_199692524
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:23 schreef StaceySinger het volgende:
Nóg tien personen bewaakt voor voortvluchtige Belgische militair Conings
Een tiental personen zou extra bewaking krijgen omdat zij mogelijke doelwitten zijn van de Belgische voortvluchtige militair Jurgen Conings. Dat schrijven meerdere Belgische kranten op basis van ‘welingelichte bronnen’.

https://www.ad.nl/buitenl(...)ir-conings~ae3a9c9b/
Ja, iedereen is wellicht vergeten dat het niet alleen om Van Ranst ging...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199713023
Voortvluchtige Belgische militair nam 3000 euro op

De voortvluchtige militair Jurgen Conings uit Dilsen-Stokkem, net over de grens bij Grevenbicht, nam voor zijn verdwijning nog een groot geldbedrag op.
Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws maandag. Volgens de Belgische omroep VRT gaat het om 3000 euro. Dat zou volgens de Belgische media erop duiden dat hij zich goed voorbereid heeft om langer onder de radar te blijven.


https://www.1limburg.nl/v(...)air-nam-3000-euro-op

Daarmee is hij aan het funshoppen in de bossen.
  woensdag 2 juni 2021 @ 00:41:39 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199713094
Het feit dat-ie zo'n bedrag opneemt duidt er ook niet echt op dat-ie zelfmoord zou hebben gepleegd, of wel?
pi_199713108
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:27 schreef Za het volgende:
Voortvluchtige Belgische militair nam 3000 euro op

De voortvluchtige militair Jurgen Conings uit Dilsen-Stokkem, net over de grens bij Grevenbicht, nam voor zijn verdwijning nog een groot geldbedrag op.
Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws maandag. Volgens de Belgische omroep VRT gaat het om 3000 euro. Dat zou volgens de Belgische media erop duiden dat hij zich goed voorbereid heeft om langer onder de radar te blijven.


https://www.1limburg.nl/v(...)air-nam-3000-euro-op

Daarmee is hij aan het funshoppen in de bossen.
Wat ga je nou doen met 3 ruggen als je nergens je kop kan laten zien?
-nee-
pi_199713110
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:41 schreef Tijn het volgende:

Het feit dat-ie zo'n bedrag opneemt duidt er ook niet echt op dat-ie zelfmoord zou hebben gepleegd, of wel?
Ja wel.
Hij wilde angst aanjagen, de onzichtbare killer die overal kan zijn op elk moment kan toeslaan.
Wanneer je dan geen geld opneemt is het niet geloofwaardig.
pi_199713131
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:45 schreef Marsenal het volgende:

Wat ga je nou doen met 3 ruggen als je nergens je kop kan laten zien?
De indruk wekken dat je overal verschanst kunt zitten, de vijand der virologen.
  woensdag 2 juni 2021 @ 00:59:57 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199713140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:53 schreef Za het volgende:

[..]

De indruk wekken dat je overal verschanst kunt zitten, de vijand der virologen.
Dat is gedurende een paar weken misschien nog wel aannemelijk, maar het is ook geen bedrag waar je de rest van je leven mee vooruit kunt natuurlijk.

Hopelijk vinden ze 'm snel en is het gewoon klaar met deze ongein.
pi_199713154
quote:
Op woensdag 2 juni 2021 00:59 schreef Tijn het volgende:

Dat is gedurende een paar weken misschien nog wel aannemelijk, maar het is ook geen bedrag waar je de rest van je leven mee vooruit kunt natuurlijk.

Hopelijk vinden ze 'm snel en is het gewoon klaar met deze ongein.
Ligt er maar net aan hoe lang dat leven nog duurt. ~O>
pi_199713757
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Wat ga je nou doen met 3 ruggen als je nergens je kop kan laten zien?
Ik denk dat dat best meevalt. Als hij in gewone kleding zonder zichtbare tatoeages de winkel in loopt zullen de meeste denken:”sodeju, die lijkt op die militair” en verder niets doen want “het zal hem vast niet zijn”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199713819
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 07:48 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best meevalt. Als hij in gewone kleding zonder zichtbare tatoeages de winkel in loopt zullen de meeste denken:”sodeju, die lijkt op die militair” en verder niets doen want “het zal hem vast niet zijn”
Misschien, maar als meest gezochte man van het land zou ik het er niet op wagen.
-nee-
pi_199713905
Met die 3000 euro betaald ie uiteraard zijn mattie die hem onderdak geeft. Zijn mattie kan wel naar de winkel.
Cindy De Vuyst
  woensdag 2 juni 2021 @ 08:28:50 #39
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199713956
Apart dat er nog mensen zijn die deze terrorist verdedigen.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 2 juni 2021 @ 09:11:07 #40
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_199714317
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:28 schreef -XOR- het volgende:
Apart dat er nog mensen zijn die deze terrorist verdedigen.
Ik zie hem eerder als wapendief, bedreiger en wappie, dan als terrorist. Is al ernstig genoeg als je doodsbedreigingen uit terwijl bekend is dat je beschikking over wapens hebt. Als hij iemand neerschiet, dan krijgt hij van mij ook de “upgrade” naar terrorist, nu is het nog een potentieeltje.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 2 juni 2021 @ 09:18:22 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199714393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:11 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zie hem eerder als wapendief, bedreiger en wappie, dan als terrorist. Is al ernstig genoeg als je doodsbedreigingen uit terwijl bekend is dat je beschikking over wapens hebt. Als hij iemand neerschiet, dan krijgt hij van mij ook de “upgrade” naar terrorist, nu is het nog een potentieeltje.
Hij voldoet letterlijk aan de definitie van terrorist. Ook het zaaien van angst door dreiging met een politiek oogmerk is al terrorisme.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199714739
Ik denk dat hij verzonnen is om de complotdenkers in een kwaad daglicht te zetten.
(Nee hoor, grapje)
pi_199715338
Net gehoord dat hij jaren op de camping Sparrendal heeft gewoond. Dat ligt in het bos naast de wijk groot Homo waar veel gezocht wordt. >:O
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199717522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:52 schreef valentijn101 het volgende:
Net gehoord dat hij jaren op de camping Sparrendal heeft gewoond. Dat ligt in het bos naast de wijk groot Homo waar veel gezocht wordt. >:O
Ik dacht je maakt een grapje maar dat heet dus serieus zo :@
pi_199717641
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 13:59 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik dacht je maakt een grapje maar dat heet dus serieus zo :@
:Y dit waren vroeger productiebossen voor de mijnen
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 2 juni 2021 @ 14:13:59 #46
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199717696
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:52 schreef valentijn101 het volgende:
Net gehoord dat hij jaren op de camping Sparrendal heeft gewoond. Dat ligt in het bos naast de wijk groot Homo waar veel gezocht wordt. >:O
groot homo _O-
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199717754
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

groot homo _O-
We hebben ook nog Klein Homo en Nieuw homo :Y
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 juni 2021 @ 14:34:40 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199717941
Vrouwtje van de bedreiger met een videobericht :') Alles ligt aan de anderen, niks aan hun eigen agressieve gedreig en gewap. NIETS geleerd dus.

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Starhopper op 02-06-2021 14:51:24 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 2 juni 2021 @ 15:32:25 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_199718738
quote:
16s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:34 schreef Starhopper het volgende:
Vrouwtje van de bedreiger met een videobericht :') Alles ligt aan de anderen, niks aan hun eigen agressieve gedreig en gewap. NIETS geleerd dus.

[ twitter ]
Mwah ik heb wel medelijden met haar. Vooral dat ze met een simpele vent is getrouwd die zijn eigen acties niet kan overzien, maar ik geloof ook wel dat veel mensen de wanhoop nabij zijn, lang werkloos, en dan is het niet iedereen gegeven om rationeel te zijn en de schouders eronder te zetten. Het is inderdaad wel typisch dat de problemen geexternaliseerd worden, niet naar experts wordt geluisterd, en ze daardoor vatbaar worden voor 'wappiegedachtegoed', maar sommige mensen zijn gewoon niet heel slim en dan zijn je acties dat ook niet. Ik bedoel ze doen het nog steeds zelf, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 juni 2021 @ 15:56:09 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199719046
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 15:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Mwah ik heb wel medelijden met haar. Vooral dat ze met een simpele vent is getrouwd die zijn eigen acties niet kan overzien, maar ik geloof ook wel dat veel mensen de wanhoop nabij zijn, lang werkloos, en dan is het niet iedereen gegeven om rationeel te zijn en de schouders eronder te zetten. Het is inderdaad wel typisch dat de problemen geexternaliseerd worden, niet naar experts wordt geluisterd, en ze daardoor vatbaar worden voor 'wappiegedachtegoed', maar sommige mensen zijn gewoon niet heel slim en dan zijn je acties dat ook niet. Ik bedoel ze doen het nog steeds zelf, maar toch.
Dat wijf is zelf ook een wappie. Dus ze is net zo simpel als die vent van haar
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')