SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
"Oo liege mag niiiieeet!"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flashgoedhebster?
Ik heb vandaag toevallig nog gelogen. Ik was bij de Action voor het werk, had van alle groepen bestellingen mee en het was heel veel (3 propvolle bigshoppers en een losse parasol. En ze waren zo lief dat ik met een karretje mocht winkelen. (doen nu eigenlijk alleen mandjes) en toen was ik klaar en zei ik, ik mag het karretje zeker niet even meenemen naar mijn fiets? Toen zei dat lieve kind dat het wel mocht als ik hem dan terug zou brengen. Toen zei ze dat het mocht als ik hem dan wel terug zou brengen. Ik zei ja natuurlijk! Terwijl ik al wist dat ik natuurlijk niet mijn fiets met al die spullen ging laten staan om die kar terug te brengen.![]()
ik heb niks in huis dusjaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is bijna 12 uur en jij lokt me naar de koelkast.
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen? Drolla laten en zo je weet wel.quote:
moet je aan likken en dan ga je dingen zienquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen?
paddenstoelen, overheerlijke paddenstoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen? Drolla laten en zo je weet wel.
Shiitake is een paddenstoel. Erg lekker ook nog eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen? Drolla laten en zo je weet wel.
Naww, denk dat ik wel andere dingen ook nog gedaan heb hoor. Sneeuwballengevecht tijdens de avondklok en vorig jaar nog 2 babyplantjes gestolen uit een gemeenteperk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"Oo liege mag niiiieeet!"
Als dat het stoutste is wat je dit jaar hebt gedaan is het je vergeven.![]()
"Flashgoedhebster" omdat je het beste voor hebt met onze allerliefste Dr. Flash.
HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Shiitake is een paddenstoel. Erg lekker ook nog eens.
Een van je goede voornemens was naar een strafblad toewerken en in K1 en 2 wilde je je met "lichte vergrijpen" bezighouden om mee te beginnen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww, denk dat ik wel andere dingen ook nog gedaan heb hoor. Sneeuwballengevecht tijdens de avondklok en vorig jaar nog 2 babyplantjes gestolen uit een gemeenteperk.
Ik ben niet roomser dan de Paus.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Was @Budapestenaar dan niet blauw meer?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is ie eindelijk weer blauw zodat het weer gezellig wordt hier?
wow je bent echt lang weggeweestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Was @:Budapestenaar dan niet blauw meer?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
kan je ook niet #viesdik worden
Nee hoor, kan geen kwaad. En ook nog eens gezond.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
Maar proberen dan die Shiitakes. Wordt je daar viesdik van?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een van je goede voornemens was naar een strafblad toewerken en in K1 en 2 wilde je je met "lichte vergrijpen" bezighouden om mee te beginnen?
Moet je aan je leerlingen vertellen, maar dat schuldgevoel achterwege laten. Ben je nog cooler als juffrouw.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me over de kleine vergrijpen vaak wel schuldig genoeg (behalve dan over het sneeuwballengevecht) dus ik denk dat ik niet hogerop de criminele ladder hoef te klimmen.
oh. toch wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Voor iets speciaals moet je wel wat over hebben.
soms beter gewoon direct zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vraag je toch niet aan een vrouw
Toen je zei likken, dacht ik idd even aan een punani.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vraag je toch niet aan een vrouw
Ik denk dat ze me wel cool vinden hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Moet je aan je leerlingen vertellen, maar dat schuldgevoel achterwege laten. Ben je nog cooler als juffrouw.
Of gebruiken wanneer ze je niet cool meer vinden.
Schitterend! Echt gelachen. Je kan van ze zeggen wat je wilt maar ze zijn wel blij en vrolijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus wat begrijpen deze mensen toch weinig.
Mafkezen op Koningsdag https://www.dumpert.nl/item/100000366_8208548c
6:18 sowieso de verborgen zoon van Wimlex.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus wat begrijpen deze mensen toch weinig.
Mafkezen op Koningsdag https://www.dumpert.nl/item/100000366_8208548c
Welke is dat. heb het al weggeklikt. Die jongen over mode?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:17 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
6:18 sowieso de verborgen zoon van Wimlex.
Is niet wijdwijdwijdquote:
Hey dikkiequote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak chips liggen en wat oven snacks ja.
Viesdikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:05 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt he.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:12 schreef Flory het volgende:
Lol @:bitterbal zal de Duitse vlag wel zoeken voor je morgen
Zolang kan ze niet wachtenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Alvast ingeslagen voor het EK. BITTERBALLEN!!!
Maar dan moeten ze nog 2 weken liggen wachten in de vriezer...
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Shii!!!!!![]()
![]()
![]()
Er roept iemand dat het bedtijd is![]()
Slaap lekker
Dat is mooi op tijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Alvast ingeslagen voor het EK. BITTERBALLEN!!!
Maar dan moeten ze nog 2 weken liggen wachten in de vriezer...
Moet trouwens nog officieel een plekje in jouw tuin aanvragen bij @kwiwi om in te trekken in mijn ruime boomhutquote:
Ja gezellig.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Moet trouwens nog officieel een plekje in jouw tuin aanvragen bij @:kwiwi om in te trekken in mijn ruime boomhut
Wat voor nieuwe aankopen? Weer iets antieks?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zo, moest nog even de nieuwe aankopen ordenen
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor nieuwe aankopen? Weer iets antieks?
Wel een echte smiley boomhut toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Moet trouwens nog officieel een plekje in jouw tuin aanvragen bij @:kwiwi om in te trekken in mijn ruime boomhut
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:12 schreef Flory het volgende:
Lol @:bitterbal zal de Duitse vlag wel zoeken voor je morgen
Geen idee nog. Eerst maar eens aankleden.quote:
weet ik nog niet. Ga lunchen met een vriendin dus dan op jachtquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee nog. Eerst maar eens aankleden.
Jij?
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:41 schreef Karzai het volgende:
Mijn maag begon ook te knorren, maar uit bed en ontbijtje maken
Yoghurt met aarbeien, kaas salami tosti
En een zacht gekookt eitje
Kwiwi is laptoploos op vakantie, maar zet het op de to do list van de bouwpolenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 01:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Klinkt goed klinkt goedquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. Ga lunchen met een vriendin dus dan op jacht
Geen idee. Kind zo naar kinderatelier schoppen. Daarna misschien even de stad in. Lunch halen, beetje picknick er van makenquote:
Eigenlijk zou flory ook een standbeeld moeten krijgen op het dorpsplein en een florystraatquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi is laptoploos op vakantie, maar zet het op de to do list van de bouwpolen
Maken ze daar kleding voor Primark met heel veel kinderen bij elkaar?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt goed klinkt goed
[..]
Geen idee. Kind zo naar kinderatelier schoppen. Daarna misschien even de stad in. Lunch halen, beetje picknick er van maken
Zal kijken of ik die mee kan nemen voor je.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beestjes!!
Ik wil graag 1 rode panda
Nee dat is in Polen. Dit is gewoon om de hoek. Beetje knutselen, schilderen, kleien dat soort dingenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze daar kleding voor Primark met heel veel kinderen bij elkaar?
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal kijken of ik die mee kan nemen voor je.
Klinkt leuk. Als ik kinderen had liet ik ze dat ook vast doen. Goed om beetje creatief bezig te zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is in Polen. Dit is gewoon om de hoek. Beetje knutselen, schilderen, kleien dat soort dingen
https://www.gaiazoo.nl/be(...)ofdieren/rode-panda/quote:
perfect!! Kijk dat snuitjequote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.gaiazoo.nl/be(...)ofdieren/rode-panda/
Is deze goed?
Zie nu dat het bijna 2 uur rijden is.
waaromquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
De rode panda eet vooral bamboe, maar soms ook wortels, sappige grassen, korstmossen, eikels, vruchten en insecten.
Hoewel rode panda’s voornamelijk plantaardig voedsel eten zijn het eigenlijk carnivoren (vleeseters!).
Die beesten zijn psycho en dom
wel een switch mee?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als carnivoor sla en mos en blaadjes eten is niet slim, moet je de hele dag eten om het net te kunnen overleven zodat er geen tijd meer over is om te spelen, slapen en te paren.quote:
ik eet wel samen met mijn rode panda wat bitterballetjes straksquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als carnivoor sla en mos en blaadjes eten is niet slim, moet je de hele dag eten om het net te kunnen overleven zodat er geen tijd meer over is om te spelen, slapen en te paren.
Amersfoort heeft ook rode panda's. Misschien is dat dichterbijquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.gaiazoo.nl/be(...)ofdieren/rode-panda/
Is deze goed?
Zie nu dat het bijna 2 uur rijden is.
waar woon jij?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou was gisteren hier erg gezellig.
verteld vd buren naast mij altijd enorme geluidsoverlast..
woningbouw is in gelicht hun begeleidster enz en spreek ze zelf aan.
Gisteren was dus iemand jarig en ja dan ben je toleranter toch..
Nou de herrie over steeg de hele wijk. echt veel te veel mensen in 1 huis.
muziek mega hard. schreeuwen gillen stampen enz. was niet te harden zo hard kwam boven de tv uit.
Ze gingen op gegeven moment naar buiten in de speeltuin radio op standje 100
Volksdansen gillen enz.
Buurman naast mij heeft gevraagd kan het zachter slapen twee kleine kinderen antwoord was is niet mijn probleem.
Ik heb ze gevraagd om zachter te doen en rekening te houden met anderen kreeg terug racist...
ik zei luister je bent met ruim 15 man binnen en mag niet he met corona dus je zegt dat jou probleem niet is dat de kinderen niet kunnen slapen maar kan het wel jou probleem maken is feestje zo over.
andere buren hadden inmiddels politie dus gebeld .
die kwamen eindigde het feestje wat niet soepel verliep veel weerstand grote bekken ect...
ik loop later mijn eigen achtertuin in staan daar nog stel gasten buiten en zeggen kom jij even naar de steeg wil jou graag op je bek slaan..
ik zeg prima doe poort open maar politie reed nog door de straat en kwam er meteen aan. vroeg mij wat ik in de poort deed uitgelegd dat hun mij uit nodigde om mij klappen te geven..
werd weer relletje met hun en politie na uur was de rust weder gekeerd
Met al dag reserveren tegenwoordig zalf af voor vandaag vast niet meer lukken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amersfoort heeft ook rode panda's. Misschien is dat dichterbij
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet wel samen met mijn rode panda wat bitterballetjes straks
nou eh is pas veranderd toen hun (serviers of sieriers ) hier introkkenquote:
Heb je verder helemaal geen contact ook met ze?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou eh is pas veranderd toen hun (serviers of sieriers ) hier introkken
zeker wel vooral in begin. heb ze met bepaalde dingen geholpen. heb altijd als het geluid echt niet meer te doen was normaal aangebeld en normaal met ze gesproken... heb contact met hun begeleidster .. heb ze geholpen met hun jongste die steeds weg liep is nu uit huis geplaatst..quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je verder helemaal geen contact ook met ze?
maar dat is dan ergens mis gegaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeker wel vooral in begin. heb ze met bepaalde dingen geholpen. heb altijd als het geluid echt niet meer te doen was normaal aangebeld en normaal met ze gesproken... heb contact met hun begeleidster .. heb ze geholpen met hun jongste die steeds weg liep is nu uit huis geplaatst..
oh das fijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeker al een half jaar niet meer zo lekker geslapen
Hoe komt t?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we het weer over rode panda's hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou was gisteren hier erg gezellig.
verteld vd buren naast mij altijd enorme geluidsoverlast..
woningbouw is in gelicht hun begeleidster enz en spreek ze zelf aan.
Gisteren was dus iemand jarig en ja dan ben je toleranter toch..
Nou de herrie over steeg de hele wijk. echt veel te veel mensen in 1 huis.
muziek mega hard. schreeuwen gillen stampen enz. was niet te harden zo hard kwam boven de tv uit.
Ze gingen op gegeven moment naar buiten in de speeltuin radio op standje 100
Volksdansen gillen enz.
Buurman naast mij heeft gevraagd kan het zachter slapen twee kleine kinderen antwoord was is niet mijn probleem.
Ik heb ze gevraagd om zachter te doen en rekening te houden met anderen kreeg terug racist...
ik zei luister je bent met ruim 15 man binnen en mag niet he met corona dus je zegt dat jou probleem niet is dat de kinderen niet kunnen slapen maar kan het wel jou probleem maken is feestje zo over.
andere buren hadden inmiddels politie dus gebeld .
die kwamen eindigde het feestje wat niet soepel verliep veel weerstand grote bekken ect...
ik loop later mijn eigen achtertuin in staan daar nog stel gasten buiten en zeggen kom jij even naar de steeg wil jou graag op je bek slaan..
ik zeg prima doe poort open maar politie reed nog door de straat en kwam er meteen aan. vroeg mij wat ik in de poort deed uitgelegd dat hun mij uit nodigde om mij klappen te geven..
werd weer relletje met hun en politie na uur was de rust weder gekeerd
Zullen wel Syriërs zijn. De oorlog in Servië is al een poosje voorbij.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou eh is pas veranderd toen hun (serviers of sieriers ) hier introkken
Dus het schrapen heeft geholpen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
ja ze blijven enorme geluidsoverlast bezorgen.. drie deuren verder hebben ze zelfs last van.quote:
Ze zijn zo schattig ook hequote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:16 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over rode panda's hebben
mja enige denk ik wat je met dit kan doen is blijven documenteren en melden of anders zelf weg gaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ze blijven enorme geluidsoverlast bezorgen.. drie deuren verder hebben ze zelfs last van.
en buren vinden dat ze gewoon dit geluid mogen produceren en wij zeikerds zijn . maar gaat niet over normale leefgeluiden..... rond 2200 uur hoor je soort van keiharde tik geluiden net alsof ze met iets op de kachel tkkken dit kan heel lang door gaan.... buurvrouw is hele dag in haar taal aan schreeuwen.. met een decibel waar je u tegen zegt. de afspraak tussen haar en mij was dat ik haar dan apje zou sturen zodat ze bewust van werd. ik twee keer gedaan en kreeg terug ik schreeuw niet. begeleidster zei neem het op hoor ze zelf hoe hard t is . zo gezegd zo gedaan kreeg terug was ik niet. ik was niet thuis uh je staat op de opname toch was ik niet thuis is het dan... en heb het niet over leefgeluiden
Ik denk dankzij die contactlens. Oog kan niet vastplakken aan het ooglid. Hoop dat het zonder die contactlens straks ook weer goed gaat.quote:
ik vind het echt naar hoor dat het vluchtelingen zijn je zou maar uit oorlogs gebied komen en moeten vluchten.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wel Syriërs zijn. De oorlog in Servië is al een poosje voorbij.
Niemand van de woningbouw die daar iets aan kan en wil doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ze blijven enorme geluidsoverlast bezorgen.. drie deuren verder hebben ze zelfs last van.
en buren vinden dat ze gewoon dit geluid mogen produceren en wij zeikerds zijn . maar gaat niet over normale leefgeluiden..... rond 2200 uur hoor je soort van keiharde tik geluiden net alsof ze met iets op de kachel tkkken dit kan heel lang door gaan.... buurvrouw is hele dag in haar taal aan schreeuwen.. met een decibel waar je u tegen zegt. de afspraak tussen haar en mij was dat ik haar dan apje zou sturen zodat ze bewust van werd. ik twee keer gedaan en kreeg terug ik schreeuw niet. begeleidster zei neem het op hoor ze zelf hoe hard t is . zo gezegd zo gedaan kreeg terug was ik niet. ik was niet thuis uh je staat op de opname toch was ik niet thuis is het dan... en heb het niet over leefgeluiden
Mja, dat hoop ik. Maar ik denk dat het nu vooral de contactlens is, die is ingebracht om het oog even te beschermenquote:
Nederlanders gingen na de oorlog stilzwijgend, sober en noest aan het werk om het land weer op te bouwen, niets geen mentale problemen eruit schreeuwen en volksdansen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wel Syriërs zijn. De oorlog in Servië is al een poosje voorbij.
uh ik heb dit huis gekocht vd woningbouw hun huren en woon hier 25 jaar en woon prachtig. ik ga niet weg omdat er nu nieuwe buren komen en hele straat terroriserenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja enige denk ik wat je met dit kan doen is blijven documenteren en melden of anders zelf weg gaan.
Is sociale woningbouw toch? Dan moet je het gewoon constant blijven melden
Allemaal vast heel erg. Maar dan nog moeten die mensen het leven van hun buren niet tot een hel maken. Dus gewoon consequent blijven melden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind het echt naar hoor dat het vluchtelingen zijn je zou maar uit oorlogs gebied komen en moeten vluchten.
heb daarom ook veel laten gaan en nog heb begrip voor hun situatie.
en jongste uit huis geplaatst is natuurlijk vreselijk voor het gezin.
maar nu komt het... ze zijn pas sinds ze hier wonen verenigd... moeder woonde eerst alleen en alle kinderen 4 dus ook niet bij elkaar hebben jaren elkaar niet gezien en worden zo bij elkaar geplaatst
Die linker jongen over bordeaux rood. Qua stem en uiterlijk precies de koning.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke is dat. heb het al weggeklikt. Die jongen over mode?
Altijd lenzen dragen dan maarquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat hoop ik. Maar ik denk dat het nu vooral de contactlens is, die is ingebracht om het oog even te beschermen
ja dan blijven melden bij de woningbouw. Zijn niet zo heel veel andere opties denk ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh ik heb dit huis gekocht vd woningbouw hun huren en woon hier 25 jaar en woon prachtig. ik ga niet weg omdat er nu nieuwe buren komen en hele straat terroriseren
Lekker introvert alles oppotten. Denk dat het ook wel tot problemen heeft geleid, maar dat het stilletjes achter de voordeur is gehoudenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders gingen na de oorlog stilzwijgend, sober en noest aan het werk om het land weer op te bouwen, niets geen mentale problemen eruit schreeuwen en volksdansen.
Eerst even de buurvrouw kaalscheren wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders gingen na de oorlog stilzwijgend, sober en noest aan het werk om het land weer op te bouwen, niets geen mentale problemen eruit schreeuwen en volksdansen.
Liever gewoon een rode panda hier bij mij thuisquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:23 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, echt super cute. Panda's knuffelen in Blijdorp ofzo, dat moet een ding worden
Zie, ondanks alle ellende ook nog even de uitvinders van de kale kutquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even de buurvrouw kaalscheren wel.
ik maak verder geen ruzie hoor als ze maar normaal doen... leefgeluiden prima.. mij wakker houden tot 3 uur snachts en ik om 6 uur moet auto rijden naar werk is een no go en dat al tig keer....quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
heeft niks mee te maken dat het vluchtelingen zijn. Kijk maar naar de rijdende rechter. Burenruzies zijn gewoon vrij normaal in dit dicht bevolkte land.
Nee maar dan moet je dan meldingen over blijven maken en toch nog een keer kijken of je het contact weer kan verbeteren.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik maak verder geen ruzie hoor als ze maar normaal doen... leefgeluiden prima.. mij wakker houden tot 3 uur snachts en ik om 6 uur moet auto rijden naar werk is een no go en dat al tig keer....
Bij jou thuis panda's knuffelen klinkt ook prima.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liever gewoon een rode panda hier bij mij thuis
moeten we nog even wachten op citizenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:28 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Bij jou thuis panda's knuffelen klinkt ook prima.
@LTVDKquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we nog even wachten op citizen
hoe dan ze zegt ik was niet thuis dus loog... als ik ap zoals ze vroeg antwoord ik maak geen herrie.. gister netjes gevraagd was niet hun probleem.. en ja ik maak weer melding woningbouw en anderen uit de wijk dus ook..quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar dan moet je dan meldingen over blijven maken en toch nog een keer kijken of je het contact weer kan verbeteren.
Ja, als die LT nou eens een rode panda op de kop tikt, heeft hij het hartje van ballie zo veroverd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaat weer vreemd met de eerste de beste die een harig beest binnen brengt.
Kost maar een tientje ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als die LT nou eens een rode panda op de kop tikt, heeft hij het hartje van ballie zo veroverd.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost maar een tientje ook.
https://www.amazon.nl/Yoo(...)a-801030652963&psc=1
Denk dat de Maastunnel instort van de genotsschokken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat je op Ali een container met rode panda’s voor een eurootje hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de Maastunnel instort van de genotsschokken.
Is dat een package deal?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwiquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik had strikte bagage limieten om me aan te houden
Nu in de auto ten zuiden van Venetië. We hebben niks geboekt en stoppen gewoon steeds waar het er leuk uit zietquote:
oh lekker geniet ervan...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu in de auto ten zuiden van Venetië. We hebben niks geboekt en stoppen gewoon steeds waar het er leuk uit ziet
Helemaal doorrijden naar Apuliëquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu in de auto ten zuiden van Venetië. We hebben niks geboekt en stoppen gewoon steeds waar het er leuk uit ziet
Heerlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn de betere roadtrips!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
misschien kijken of er nog andere buren zijn die het kunnen bevestigen wat je zegt?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe dan ze zegt ik was niet thuis dus loog... als ik ap zoals ze vroeg antwoord ik maak geen herrie.. gister netjes gevraagd was niet hun probleem.. en ja ik maak weer melding woningbouw en anderen uit de wijk dus ook..
maar zit ik hier allemaal op te wachten... gun hun ook gewoon een leven van mij hoeven ze ook niet weg. maar wil wel dat het voor mij ook leefbaar blijft maar mevrouw ontkend alles
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
jij ook buda! Sterkte met je oogquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik ga mijn oog weer even rust gunnen. Zo’n ipad is best belastend
Fijne dag allemaal![]()
ja andere buren hadden politie gebeld niet eens ik en gaan nu meldingen makenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kijken of er nog andere buren zijn die het kunnen bevestigen wat je zegt?
dat kan je wel heel veel helpen als jullie gezamelijk meldingen maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja andere buren hadden politie gebeld niet eens ik en gaan nu meldingen maken
prec en had net telefoon van hun begeleiderquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan je wel heel veel helpen als jullie gezamelijk meldingen maken.
Ze wil ook alleen naar de Beekse Bergen als ze zo'n beest mee terug mag nemenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als die LT nou eens een rode panda op de kop tikt, heeft hij het hartje van ballie zo veroverd.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil ook alleen naar de Beekse Bergen als ze zo'n beest mee terug mag nemen
En wat zei?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en had net telefoon van hun begeleider
Zonnetje, strak blauwe lucht.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallon skatjuhsVandaag nog 2:12 zonlicht erbij
![]()
Padhagedissen kunnen, als ze zich bedreigd voelen, uit hun ooghoeken een straaltje bloed tot anderhalve meter ver schieten.
Schone onderbroek, tandenborstelquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik had strikte bagage limieten om me aan te houden
Lijkt me iets gezonder dan een fucking spelletjescomputer meenemen op vakantie.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Schone onderbroek, tandenborstel
En telefoon lader is genoeg toch 💪
Dat verkopen ze onderweg vast ook nog wel ergens.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Schone onderbroek, tandenborstel
En telefoon lader is genoeg toch 💪
dat ze maandag verder contact met mij opneem dat dit verkeerde kant op gaatquote:
geen idee ik ieder geval nog nietquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:38 schreef Karzai het volgende:
Korte broek aan? Nog een twijfel gevalletje dit
Ik heb 'm aanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:38 schreef Karzai het volgende:
Dinsdag als het 21 graden is. Maar je dan moet werkenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:38 schreef Karzai het volgende:
toch dat ene hele dure biljetje?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens spectaculaire post maar dat zegt jullie toch niks verder
Ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:38 schreef Karzai het volgende:
Het is strakblauw en zonnig met 20 graden en amper wind.quote:
ja toch geen korte broeken weerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is strakblauw en zonnig met 20 graden en amper wind.
Echt welquote:
Jawel joh, even een beetje die kuiten bruinenquote:
Moet je toch je bed uit?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
staan ze voor de buurman doet die niet open
aaaaaaaaaaaarg
De schilders?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
staan ze voor de buurman doet die niet open
aaaaaaaaaaaarg
Wat ontzettend handig. Je had hem wel laten weten dat ze vandaag zouden komen?quote:
jaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ontzettend handig. Je had hem wel laten weten dat ze vandaag zouden komen?
Ah, want vind het ook wel een beetje een laat tijdstip waarop ze beginnen, begrijp wel dat de buurman niet de hele dag gaat zitten wachten.quote:
Geloof dat ze nu alleen gaan checken of het echt droog isquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, want vind het ook wel een beetje een laat tijdstip waarop ze beginnen, begrijp wel dat de buurman niet de hele dag gaat zitten wachten.
onderbroeken uit blikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat verkopen ze onderweg vast ook nog wel ergens.
Ook een optiequote:
Dit ja. Zal je de hele dag thuis moeten blijven omdat ballie geen tijden afspreektquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, want vind het ook wel een beetje een laat tijdstip waarop ze beginnen, begrijp wel dat de buurman niet de hele dag gaat zitten wachten.
Gelijk de buurman laten weten dan ook hèquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
maandag 10 uur ben ik daar bij die buurman. probeer ik het opnieuw
Way to go girl.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
maandag 10 uur ben ik daar bij die buurman. probeer ik het opnieuw
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelijk de buurman laten weten dan ook hè
Heel goed balliebalquote:
Dus nu huis vol planten?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
Jaaaaaaa eindelijk heb ik weer mijn llievelingsplantWas al 3 weken achter elkaar zaterdag gaan vragen bij het tuincentrum en elke keer zou hij kijken of hij er een mee zou nemen en vandaag had hij er een paar.
Welke?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
Jaaaaaaa eindelijk heb ik weer mijn llievelingsplantWas al 3 weken achter elkaar zaterdag gaan vragen bij het tuincentrum en elke keer zou hij kijken of hij er een mee zou nemen en vandaag had hij er een paar.
Is voor de tuin. En heb er 1 gekocht want bijna 30 euro. Maar blij!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dus nu huis vol planten?
Of kon je je inhouden?
Brugmansia.quote:
Ruikt wel lekker ja. Komen die bloemen dan wel terug na een tijdje? Daar ben ik bij zulke planten altijd bang voorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Brugmansia.Niet eens per se omdat de allermooiste, maar vooral omdat ie zo heerlijk ruikt en dat doet me aan Albaatje denken.
Met die naam denk ik eerder aan een keukenplant...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Brugmansia.Niet eens per se omdat de allermooiste, maar vooral omdat ie zo heerlijk ruikt en dat doet me aan Albaatje denken.
Maar toch buiten geweest, frisse lucht gehapt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:18 schreef Karzai het volgende:
mja ik ga toch maar niet fietsen vandaag, beetje brak van het bier van gisteren
Ik heb wel een rondje gelopen en kwam een buurt boekenkast tegen, the storm van John Grisham meegenomen
Dit is echt de grootste hongerbek die ik ken, Dorst heeft ie ook vaak. Vorig jaar geeft ie tot en met oktober echt enorm staan bloeien. Helaas geen winterharde plant dus de horrorwinter niet overleefd ook al had ik hem toen het echt koud was in de slaapkamer staan. Maar wil veel gaan stekken dit jaar want toen ik net terugkwam fietsen zag ik er 1 in de volle grond die nog leefde dus wil dat ook proberen. Maar deze beauty gaat in pot op haar koninginneplaats.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruikt wel lekker ja. Komen die bloemen dan wel terug na een tijdje? Daar ben ik bij zulke planten altijd bang voor
Ik vond hem nog redelijk gelukt. Maar ik gooi overal een tube saus overheen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Dit was matig https://www.ah.nl/producten/product/wi493532/vivera-kroketburger
Niks geen lekkere zachte ragout waar je bek aan verbrand, en het is niet dat in een normale kroket vlees nou echt het hoofdingrediënt is dus dat zouden ze best wat beter kunnen namaken
Qua smaak is die wel prima, maar het heeft weinig met een kroket te maken, was heel droog en stevig van binnen ipv lekker smeuïg en zacht dat het er half uitdruipt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem nog redelijk gelukt. Maar ik gooi overal een tube saus overheen.
Ja het waait niet zo hard en best wel een hoge UV-index (6+)quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Het zou nu maar 19 graden zijn maar ik ben alweer weggebrand van het balkon
Ik heb geen zon.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het waait niet zo hard en best wel een hoge UV-index (6+)
Dan zweet je wel minderquote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Fucking grijs hier.![]()
Oh well. Ik wilde toch in de tuin bezig.
Maar nu komt er dus niks meer van de tuin terecht ...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eerder moeten mopperen. Zon komt spontaan door.
Het was maar heel evenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nu komt er dus niks meer van de tuin terecht ...
Nais.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
Hier eigenlijk de hele middag blauw en zonnig en heerlijk in de tuin gewerkt en dekbed hangt aan de lijn te drogen.
Hij zit nog goed verstopt, maar dat maakt me voorlopig vooral blij met mijn keuze om gistermiddag te gaan hangmatten.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kan ik echt vrolijk van worden.Hopelijk bij jou vanaf nu ook zonnig!
Wanneer mag jij?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lekker even twee uur door Kampen gelopen. Nu weer thuis in het zonnetje
Lekker man! Welke krijg je of weet je dat nog niet? Ik denk dat ik ergens volgende week afspraak kan maken.quote:
Pfizer of Moderna geloof ik. AZ is in de ban en Janssen hoeft maar 1 keer dus die zijn het niet. Maakt me verder geen reet uit ook trouwensquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker man! Welke krijg je of weet je dat nog niet? Ik denk dat ik ergens volgende week afspraak kan maken.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen uit 76 kunnen ook al laten vaccineren. Bijna bijna bijna!
Je lekker laten volspuitenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn jaar is up next. Kom maar op met die naald
Ik wacht ook met smart.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huehue!![]()
Kan echt niet wachten. En dan dat vaccinpaspoort en we kunnen weer los
Oh tof geniet ervan! en geen haast ik logeer gewoon af en toe bij @shiitakequote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik. Was benieuwd omdat de mensen uit 76 Janssen krijgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pfizer of Moderna geloof ik. AZ is in de ban en Janssen hoeft maar 1 keer dus die zijn het niet. Maakt me verder geen reet uit ook trouwens
De burgemeesterswoning staat leeg sinds mijn vertrek. Dus daar mag je af en toe best logeren hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh tof geniet ervan! en geen haast ik logeer gewoon af en toe bij @:Shiitake
Echt?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik. Was benieuwd omdat de mensen uit 76 Janssen krijgen.
In de zomervakantie ging het wel even. Daarna was het weer bar en broos.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalf jaar![]()
Hoewel ik afgelopen jaar in de zomer wel leuke tripjes heb gemaakt.
Jup, vlak na mijn vakantie ging de boel alweer dicht.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de zomervakantie ging het wel even. Daarna was het weer bar en broos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |