SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
"Oo liege mag niiiieeet!"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flashgoedhebster?
Ik heb vandaag toevallig nog gelogen. Ik was bij de Action voor het werk, had van alle groepen bestellingen mee en het was heel veel (3 propvolle bigshoppers en een losse parasol. En ze waren zo lief dat ik met een karretje mocht winkelen. (doen nu eigenlijk alleen mandjes) en toen was ik klaar en zei ik, ik mag het karretje zeker niet even meenemen naar mijn fiets? Toen zei dat lieve kind dat het wel mocht als ik hem dan terug zou brengen. Toen zei ze dat het mocht als ik hem dan wel terug zou brengen. Ik zei ja natuurlijk! Terwijl ik al wist dat ik natuurlijk niet mijn fiets met al die spullen ging laten staan om die kar terug te brengen.![]()
ik heb niks in huis dusjaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is bijna 12 uur en jij lokt me naar de koelkast.
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen? Drolla laten en zo je weet wel.quote:
moet je aan likken en dan ga je dingen zienquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen?
paddenstoelen, overheerlijke paddenstoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen? Drolla laten en zo je weet wel.
Shiitake is een paddenstoel. Erg lekker ook nog eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is "Shiitake" iets Japans of betekent het gewoon een "shit take" nemen? Drolla laten en zo je weet wel.
Naww, denk dat ik wel andere dingen ook nog gedaan heb hoor. Sneeuwballengevecht tijdens de avondklok en vorig jaar nog 2 babyplantjes gestolen uit een gemeenteperk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"Oo liege mag niiiieeet!"
Als dat het stoutste is wat je dit jaar hebt gedaan is het je vergeven.![]()
"Flashgoedhebster" omdat je het beste voor hebt met onze allerliefste Dr. Flash.
HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Shiitake is een paddenstoel. Erg lekker ook nog eens.
Een van je goede voornemens was naar een strafblad toewerken en in K1 en 2 wilde je je met "lichte vergrijpen" bezighouden om mee te beginnen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww, denk dat ik wel andere dingen ook nog gedaan heb hoor. Sneeuwballengevecht tijdens de avondklok en vorig jaar nog 2 babyplantjes gestolen uit een gemeenteperk.
Ik ben niet roomser dan de Paus.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Was @Budapestenaar dan niet blauw meer?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is ie eindelijk weer blauw zodat het weer gezellig wordt hier?
wow je bent echt lang weggeweestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Was @:Budapestenaar dan niet blauw meer?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |