Misschien wel aan de Kohlenpott derby.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof die ooit aan La Grande Boucle of The Old Firm hebben meegedaan
Ik dènk dat hier iets anders wordt bedoeldquote:Meeste vinden dat de kuip de beste zweer geeft
Maagzweer?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef H_T het volgende:
Toch even gegoogled naar de bijnaam Stadionclub. Op startpagina.nl vroeg iemand zich 10 jaar geleden af waarom de club zo heet en kreeg dit antwoord
[..]
Ik dènk dat hier iets anders wordt bedoeld
Op zichzelf allemaal correct gespelde woorden natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef H_T het volgende:
Toch even gegoogled naar de bijnaam Stadionclub. Op startpagina.nl vroeg iemand zich 10 jaar geleden af waarom de club zo heet en kreeg dit antwoord
[..]
Toch fijn dat ik niet de enige was die moest googelen,quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Weinig zeggende bijnaam ook. Het is niet alsof Feijenoord het enige team is dat in een stadion speeltquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik niet de enige was die moest googelen,
Het is dan ook een totaal onzinnige bijnaam. Alsof ze in Utrecht of Arnhem op een bijveld spelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik niet de enige was die moest googelen,
Ik zweer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zweer wel klopt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dat klopt toch ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is dan ook een totaal onzinnige bijnaam. Alsof ze in Utrecht of Arnhem op een bijveld spelen.
Tsja, twee dingen komen bij elkaar. Enerzijds kan je niet 18 keer in een artikel van 300 woorden “De Graafschap” gebruiken, omdat de lezer daar nogal simpel van wordt. Anderzijds worden die artikelen geschreven door journalisten die zonder enige ironie spreken over een dot van een kans of de thuisclub die na rust uit een ander vaatje ging tappen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:21 schreef H_T het volgende:
Wat een treurige bijnamen allemaal in het Nederlandse voetbal
De wens voor variatie snap ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, twee dingen komen bij elkaar. Enerzijds kan je niet 18 keer in een artikel van 300 woorden “De Graafschap” gebruiken, omdat de lezer daar nogal simpel van wordt. Anderzijds worden die artikelen geschreven door journalisten die zonder enige ironie spreken over een dot van een kans of de thuisclub die na rust uit een ander vaatje ging tappen.
“We hebben de intentie om vooruit te voetballen” is ook wel een lekkere. Alsof de tegenpartij ernaar streeft om de bal over de eigen achterlijn te schieten.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef H_T het volgende:
Ik vind 'we vergaten te voetballen' of 'we vergaten te scoren' ook zo typisch. Dan heb ik er een beeld bij van iemand op zo'n veld die sterk het gevoel heeft dat er nog iets was wat hij daar met die bal moest doen, maar geen flauw idee meer wát
Zou het wel leuk vinden als spelers een hele mooie aanval opzetten. En uiteindelijk ook denken te scoren. Om dan te beseffen dat ze nooit de bal hebben gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef H_T het volgende:
Ik vind 'we vergaten te voetballen' of 'we vergaten te scoren' ook zo typisch. Dan heb ik er een beeld bij van iemand op zo'n veld die sterk het gevoel heeft dat er nog iets was wat hij daar met die bal moest doen, maar geen flauw idee meer wát
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als spelers en hele mooie aanval opzetten. En uiteindelijk ook denken te scoren. Om dan te beseffen dat ze nooit de bal hebben gehad.
Vooral heel geforceerd, want echt elk team moet daar een naam hebben. En dan ook nog eens de mannen- en vrouwenteams verschillende namen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:45 schreef Em31 het volgende:
Ik moet altijd lachen om de bijnamen die de Belgen hebben voor al hun sportteamsBelgian Tornados, Red Flames, etc.
Elke keer weer een mooie verrassing! Tijdens de OS weer even horen wat ze allemaal hebben verzonnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral heel geforceerd, want echt elk team moet daar een naam hebben. En dan ook nog eens de mannen- en vrouwenteams verschillende namen.
Mijn broertje ging bloemetjes plukken in plaats van voetballenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef H_T het volgende:
Dat was niet in een 'professioneel betaald voetbal' situatie, neem ik aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn broertje ging bloemetjes plukken in plaats van voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |