abonnement Unibet Coolblue
pi_199655632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:15 schreef Arizona het volgende:

[..]

Met die bezineprijzen van tegenwoordig wel ja |:) ;)

Voor mensen die afhankelijk zijn van het OV of een fiets is het haast niet te doen.
Was 85 euro kwijt voor een volle tank. :{
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:16:38 #152
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199655633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee hoor, kan niet. Het is klaar. Alle maatregelen van tafel, het volk wil niet meer. Het is gedaan.
Mooi.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199655634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:14 schreef XSbig het volgende:
Corona heeft een groot probleem.
210204_1_daily229_08.jpg
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199655654
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:15 schreef Arizona het volgende:

[..]

Met die bezineprijzen van tegenwoordig wel ja |:) ;)

Voor mensen die afhankelijk zijn van het OV of een fiets is het haast niet te doen.
Een halfuurtje fietsen is niet te doen? Ik begrijp echt dat er logistieke moeilijkheden aan dit hele gedoe zitten hoor, en dat niet iedereen in de situatie zit en mensen in Amsterdam niet altijd een tuin hebben, maar er wordt ook wel heel erg naar problemen gezocht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 14:20:07 #155
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199655666
twitter


Tja gras is groen _O-
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:20:22 #156
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199655669
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Sja, dit soort tweetjes kon je op wachten. We moeten wel binnen blijven met z'n allen natuurlijk :O
Ik ben wel oprecht benieuwd wat er gebeurd als er toch een keer een mutatie komt waar de vaccins niet tegen werken. Ja, dan gaan ze vast kijken naar nieuwe vaccins, maar dat kan ook een paar maanden duren. Mensen weer opsluiten/flink beperken? Alles weer dicht? Dan kan je bezig blijven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 14:21:45 #157
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199655686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd wat er gebeurd als er toch een keer een mutatie komt waar de vaccins niet tegen werken. Ja, dan gaan ze vast kijken naar nieuwe vaccins, maar dat kan ook een paar maanden duren. Mensen weer opsluiten/flink beperken? Alles weer dicht? Dan kan je bezig blijven.
pi_199655688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef speknek het volgende:
Oh no.

[ twitter ]
Met een heleboel voetnoten:
1) Er wordt gericht veel getest in gebieden in de UK waar deze variant heerst (surge testing), waardoor veel cases opgepikt worden.
2) Het aantal cases is veel en veel harder gestegen dan het aantal ziekenhuisopnames in de gebieden waar het heerst. In Bolton zijn er nu meer cases dan ooit, toch liggen er veel minder mensen in het ziekenhuis dan in januari.
3) De variant heerst vooral onder schoolgaande jeugd (lage kans op hospitalisatie) en mensen die vaccines geweigerd hebben (overgrote deel opnames komt uit die groep).
4) Er zijn (nog) niet of nauwelijks opnames geweest uit verzorgingstehuizen (in heel Engeland van 16-23 mei waren dat er 0-4 per dag en 13 in totaal).

Ja, de variant is dominant, maar dat gaat ook sneller als er minder virus heerst, en het neemt ook toe in een aantal delen in de UK (en zal ook wel meer versrpreiden), maar ik denk niet dat het tot grote druk op ziekenhuizen zal leiden, 45% van de mensen in de UK heeft inmiddels 2 prikken gehad.
pi_199655690
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een halfuurtje fietsen is niet te doen? Ik begrijp echt dat er logistieke moeilijkheden aan dit hele gedoe zitten hoor, en dat niet iedereen in de situatie zit en mensen in Amsterdam niet altijd een tuin hebben, maar er wordt ook wel heel erg naar problemen gezocht.
Als je in de provincie woont is het gewoon een enorm obstakel. Dat is niet per se naar problemen zoeken. We kunnen het ook gewoon stug doorzetten en erover ophouden, maar ik weet nu al dat dit op bepaalde plekken 0,0 aftrek gaat vinden.
I'll give you something to do
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:22:53 #160
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199655704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:04 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ze stoppen geen knuppel in je anus.... gewoon een stokje in je neus.
Ik heb daar geen problemen mee en ik ken veel vrienden die daar ook geen issues mee hebben. Het zal vast enorm verschillen per omgeving.
Terwijl je beter een sample kunt nemen vanuit de "anus" omdat aanwezigheid van het virusresidu in fecaliën een beter bewijs vormt voor een (aangeslagen cq doorgezette) besmetting dan detectie met/op epitheelcellen in de mond/keel/neusholte.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_199655706
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Tja gras is groen _O-
Immuniteit door vaccinatie of besmetting, wat maakt het ook allemaal uit _O-
I'll give you something to do
pi_199655712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een halfuurtje fietsen is niet te doen? Ik begrijp echt dat er logistieke moeilijkheden aan dit hele gedoe zitten hoor, en dat niet iedereen in de situatie zit en mensen in Amsterdam niet altijd een tuin hebben, maar er wordt ook wel heel erg naar problemen gezocht.
En het voordeel van de grote stad is dat het OV doorgaans geen issue is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199655721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd wat er gebeurd als er toch een keer een mutatie komt waar de vaccins niet tegen werken. Ja, dan gaan ze vast kijken naar nieuwe vaccins, maar dat kan ook een paar maanden duren. Mensen weer opsluiten/flink beperken? Alles weer dicht? Dan kan je bezig blijven.
Was er inderdaad maar onderzocht of het toch mogelijk is om het leven een beetje draaiend te houden mocht er onverhoopt toch een hiaat zitten in het hele vaccinverhaal...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199655730
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Met een heleboel voetnoten:
1) Er wordt gericht veel getest in gebieden in de UK waar deze variant heerst (surge testing), waardoor veel cases opgepikt worden.
2) Het aantal cases is veel en veel harder gestegen dan het aantal ziekenhuisopnames in de gebieden waar het heerst. In Bolton zijn er nu meer cases dan ooit, toch liggen er veel minder mensen in het ziekenhuis dan in januari.
3) De variant heerst vooral onder schoolgaande jeugd (lage kans op hospitalisatie) en mensen die vaccines geweigerd hebben (overgrote deel opnames komt uit die groep).
4) Er zijn (nog) niet of nauwelijks opnames geweest uit verzorgingstehuizen (in heel Engeland van 16-23 mei waren dat er 0-4 per dag en 13 in totaal).

Ja, de variant is dominant, maar dat gaat ook sneller als er minder virus heerst, en het neemt ook toe in een aantal delen in de UK (en zal ook wel meer versrpreiden), maar ik denk niet dat het tot grote druk op ziekenhuizen zal leiden, 45% van de mensen in de UK heeft inmiddels 2 prikken gehad.
Klopt het dat de gemiddelde leeftijd van positief geteste mensen in de UK nu 29 is?

Misschien wel rullevante informatie. Weet niet of ze überhaupt al begonnen zijn met onder-30 prikken, behalve in de gebieden die nu de meeste Indiase cases hebben.
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 14:25:17 #165
5428 crew  miss_sly
pi_199655731
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:10 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als er nou eens 1 persoon zou zijn die uit kan leggen waarom testen voor toegang een fantastisch goed waterdicht idee is als we straks 80% gevaccineerd hebben rondlopen, laat ik mij heel misschien eenmalig testen voor een evenement, tot die tijd blijf ik gewoon weg bij elk evenement of restaurant of whatever waar TvT noodzakelijk is. Op reis zonder vaccinatie is straks eigenlijk de enige rechtmatige redenen wat mij betreft.
Ik ga er ook niet aan meedoen, hoor, maar ik denk dat er best veel mensen zijn die er anders over denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199655736
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd wat er gebeurd als er toch een keer een mutatie komt waar de vaccins niet tegen werken. Ja, dan gaan ze vast kijken naar nieuwe vaccins, maar dat kan ook een paar maanden duren. Mensen weer opsluiten/flink beperken? Alles weer dicht? Dan kan je bezig blijven.
De huidige vector en mRNA vaccins zijn in een paar weken aan te passen aan nieuwe varianten. Mocht er zo'n variant opduiken waarbij de vaccins echt niet werken, kan het dus vrij snel ingezet worden rond gebieden waar een dergelijke variant opduikt.

Vrijwel alle huidige vaccins richten zich op het spike-protein, maar er zijn ook bredere vaccins in ontwikkeling, die hopelijk bescherming bieden tegen coronavirussen in het algemeen, die zich richten op een stuk van de virussen wat alle coronavirussen gemeen hebben. Voor dergelijke vaccins zouden de mutaties helemaal geen probleem moeten zijn.

Ook je eigen lichaamsafweer gaat in de loop van de tijd breder werken, dus een mutatie waar je gevoelig voor zou zijn kort na vaccinatie, daar kun je mogelijk wel weerstand tegen hebben over een maand of 6 (memory T-cells die diverser worden).
pi_199655737
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:23 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En het voordeel van de grote stad is dat het OV doorgaans geen issue is.
Prima kans op besmetting ook. Ideaal dit.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:25:43 #168
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199655739
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een halfuurtje fietsen is niet te doen? Ik begrijp echt dat er logistieke moeilijkheden aan dit hele gedoe zitten hoor, en dat niet iedereen in de situatie zit en mensen in Amsterdam niet altijd een tuin hebben, maar er wordt ook wel heel erg naar problemen gezocht.
15 km, drie kwartier heen, drie kwartier terug. Voor een etentje :D
Zit je zo ongeveer langer op de fiets dan in het restaurant :D
Ik ben het met je eens, waar een wil is, is een weg, maar ik denk dat bij veel mensen de wil wel verdwijnt op deze manier.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199655750
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Prima kans op besmetting ook. Ideaal dit.
Al die massale brandhaarden in het OV inderdaad. Misschien wel de motor achter de tweede, derde én vierde golf.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199655752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:25 schreef Arizona het volgende:

[..]

15 km, drie kwartier heen, drie kwartier terug. Voor een etentje :D
Zit je zo ongeveer langer op de fiets dan in het restaurant :D
Ik ben het met je eens, waar een wil is, is een weg, maar ik denk dat bij veel mensen de wil wel verdwijnt op deze manier.
Het wordt gewoon een elite-dingetje. Nou dikke prima. Dan wacht het gepeupel z'n beurt wel af.
I'll give you something to do
pi_199655760
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Tja gras is groen _O-
Heerlijk die tegendraadse mensen en te stom om in te zien dat ze alleen zichzelf er straks mee hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:28:46 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199655771
Urk heeft toch al groepsimmuniteit?
pi_199655773
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Al die massale brandhaarden in het OV inderdaad. Misschien wel de motor achter de tweede, derde én vierde golf.
:D Geef nou maar toe.

Kom, we gaan met z'n allen in het drukke OV om ons te laten testen op een besmettelijk virus.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199655779
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een halfuurtje fietsen is niet te doen? Ik begrijp echt dat er logistieke moeilijkheden aan dit hele gedoe zitten hoor, en dat niet iedereen in de situatie zit en mensen in Amsterdam niet altijd een tuin hebben, maar er wordt ook wel heel erg naar problemen gezocht.
Denk dat het voor de meeste mensen niet een kwestie is van 'Niet te doen, totaal onmogelijk, zelfs niet één keertje'. Maar of je dat onderdeel wilt maken van je routine elke keer als je uit eten of naar de kroeg wilt. Heb eerder het idee dat sommige mensen dat een paar keer gaan doen maar dat het dan wel klaar is.

Denk trouwens dat het uiteindelijk ook niet zo'n vaart gaat lopen ondanks alle ophef. Of dit überhaupt uitgerold gaat worden in de horeca, en of die dan allemaal roomser dan de paus gaan zijn.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 28 mei 2021 @ 14:32:04 #175
186611 Haags
pi_199655801
Al wat uitgelekt voor vanavond of is het de hosanna stemming met alles open?
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')