SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Via Wifi. Hapert soms nog steeds maar niet zoals bij Bluetooth, daarmee kon ik geen fatsoenlijk nummer luisteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van Ikea heeft een internetontvanger?
Ja, p'sies.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Wifi. Hapert soms nog steeds maar niet zoals bij Bluetooth, daarmee kon ik geen fatsoenlijk nummer luisteren.
ja maar dat is het mooie aan deze. deze speelt dus zelfstandig af znder te verbinden met een andere muziekspelerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, p'sies.
Het idee van bluetooth is leuk, maar met teveel verbindingen in de buurt merk je het meteen.
Ik wilde heel graag deze toen:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, p'sies.
Het idee van bluetooth is leuk, maar met teveel verbindingen in de buurt merk je het meteen.
mooi ding hoor..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is het mooie aan deze. deze speelt dus zelfstandig af znder te verbinden met een andere muziekspeler
ziet er geinig uitquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag deze toen:
https://www.philips.com.h(...)c-micro-sound-system
Maar ja, Bluetooth
Da's wel nice.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is het mooie aan deze. deze speelt dus zelfstandig af znder te verbinden met een andere muziekspeler
precies ..quote:
is het kuiken weg gelopenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt heel vreemd en verdacht, ik heb een broodje eierbal als early lunch maar er zit geen ei in
Ja, meh.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag deze toen:
https://www.philips.com.h(...)c-micro-sound-system
Maar ja, Bluetooth
Dit is oude troepquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, meh.
Ik hou het wel bij m'n ouwe troep.
Mijn oude troep is van pre-Bluetooth.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is oude troepAl lang niet meer te krijgen.
Ik heb ook nog een oude versterker staan, maar die kan eigenlijk wel wegquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oude troep is van pre-Bluetooth.
Denk minimaal 20 jaar oud inmiddels.
Wat voor een? Ik ben nu marktplaats af aant struinenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een oude versterker staan, maar die kan eigenlijk wel wegGebruik hem alleen nog soms als ik naar de radio luister. Er zitten goede boxen aan maar die kan ik verder nergens op aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |