abonnement Unibet Coolblue
pi_199650454
Hallo allemaal,

Ik ben Lisa de Jong, een tweedejaars biologiestudent. Op het moment doe ik onderzoek naar het thema Seksualiteit; Seksuele Opvoeding & Voorlichting.
Met dit onderzoek proberen we bijvoorbeeld verbanden te leggen tussen de mate van genoten seksuele voorlichting en de huidige sekslevens van degenen die deze volledig anonieme enquête in zouden willen vullen.
U kunt bijvoorbeeld denken aan het vraagstuk: ‘Zijn mensen die een matige seksuele voorlichting hebben genoten, minder seksueel actief?’ of ‘Zijn mensen die een matige seksuele voorlichting hebben genoten, minder experimenteel op seksueel gebied?’.
Kortom: ‘Wat is het effect van seksuele voorlichting op het seksleven op latere leeftijd?'

Ook zijn we benieuwd naar hoe de seksuele voorlichting door de jaren is veranderd; welke onderwerpen aan bod zijn gekomen in ieders voorlichting en hoe het zit met het taboe wat er in veel huishoudens toch nog is rond dit onderwerp. Daarom zouden we graag verschillende leeftijdsgroepen bereiken.

Waar we ook erg nieuwsgierig naar zijn, is het effect van seksuele voorlichting aan de ouders op de voorlichting die zij hun kinderen hebben gegeven of gaan geven: ‘Zijn ouders die een goede voorlichting hebben gehad van plan het anders aan te pakken dan andere ouders?; Dit is waarom we graag reacties zouden willen van ouders.

Het is dus eigenlijk een tweeledige enquête: ‘Het effect van voorlichting op het huidig seksuele leven’ en ‘het effect van voorlichting aan ouders op de voorlichting aan hun kinderen.’ Daarnaast worden er nog een paar vragen gesteld over veranderingen op cultureel maatschappelijk gebied. Bijvoorbeeld over de constante veranderingen van het lichamelijk ideaalbeeld en modetrends.


Alles bij elkaar, is het dus een redelijk brede enquête die ons veel inzicht kan opleveren. Daarom hopen wij ook dat u ons zou willen helpen door deze volledig anonieme enquête in te vullen.

Dit is de link naar de enquête: https://forms.gle/FD6cPsFZ6ZoSXATg9

Alvast bedankt voor uw hulp.


Groetjes,

Lisa, Denise en Robin.
pi_199651029
Ingevuld, maar ik ben niet echt representatief voor het gemiddelde ;)
pi_199665220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:19 schreef LanaMyst het volgende:
Ingevuld, maar ik ben niet echt representatief voor het gemiddelde ;)
Idem :)
pi_199666261
Done!

Hoop dat je er wat mee kunt! *)
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')