Ohquote:
Ik weet van niksquote:
Hopelijk zit er weer een flinke voorraad vaatwasmachinetabletten bij.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:41 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie dat iedereen er weer helemaal klaar voor zit
Nu!quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hopelijk zit er weer een flinke voorraad vaatwasmachinetabletten bij.
Nu.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hopelijk zit er weer een flinke voorraad vaatwasmachinetabletten bij.
dit ja,quote:
Jij zit natuurlijk te wachten op berenvoer ipv kattenvoerquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja,
ik hoef niet binnen een uur 3x een aanbieding voor whiskas zooi te zien
het is meer dat het allemaal kleine meuk is5quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch ook maar net waar je toevallig nu behoefte aan hebt?
Ik snap niet goed wat jullie dan verwachten.
Wat voor grote meuk zou je dan willen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is meer dat het allemaal kleine meuk is5
vroeger had je nog tvs en al dat soort zooi.. Het is nu gewoon troepquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor grote meuk zou je dan willen?
Nah, troep is onzin.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vroeger had je nog tvs en al dat soort zooi.. Het is nu gewoon troep
Als impulsaankoop sowieso niet, maar misschien als het net het type is dat je toch al wilde hebben (kleine kans, maar goed), zou het toch wel kunnen? Of ben je bang voor moeilijkheden met garantie en dergelijke?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou dus juist nooit een tv via iBOOD kopen.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Shit, ik was aan het werk om vaatwasmachinetabletten te kunnen betalen.
Ja, dat laatste. Ik zou ‘m niet graag opsturen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als impulsaankoop sowieso niet, maar misschien als het net het type is dat je toch al wilde hebben (kleine kans, maar goed), zou het toch wel kunnen? Of ben je bang voor moeilijkheden met garantie en dergelijke?
Nou OK. Sommige dingen zijn wel troep.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vroeger had je nog tvs en al dat soort zooi.. Het is nu gewoon troep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |