Ik hoop dat als je opleiding is afgerond, dat je geleerd hebt dat habibo geen normaal woord is.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
al die haat tegen mij habibo's snap het niet als ik over 3 jaar opleiding afheb heb ik ook gewoon normaal leven dan kan ik ook wat doen met mijn leven
Tip voor je: kruip achter je scherm vandaan, maak een wandeling, ga naar de sportschool, of wat dan ook.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
al die haat tegen mij habibo's snap het niet als ik over 3 jaar opleiding afheb heb ik ook gewoon normaal leven dan kan ik ook wat doen met mijn leven
Moet je bij de klb mods zijnquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kun jij er niet wat aan doen? Maakt het forum er niet leuker op.
Het is geen haat, habibo, maar jaloezie. Jij wil wel wat bereiken in het leven, iets waar jouw haters niet gelukt is.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Surinaamse bamiquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
Wat gaan jullie eten? I maak penne diavolo met scampi.
baasquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het is geen haat, habibo, maar jaloezie. Jij wil wel wat bereiken in het leven, iets waar jouw haters niet gelukt is.
klinkt duurquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
habibo heb ik nog nooit gehad moet ik eens opzoekenquote:
Iets met soep, champions en roomkaas.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
Ik pass je straks even een recept na mijn training, habiboquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:19 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
baasgrootste habibo van ze allemaal
[..]
klinkt duur
[..]
habibo heb ik nog nooit gehad moet ik eens opzoeken
ik weet niet wat ik maak ik denk rendang
Gefrituurde tapirquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
bedankt habibo ben wel benieuwdquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik pass je straks even een recept na mijn training, habibo
Rendang moet uren stoven. Ga je zo laat eten? #Braddiestylequote:Op donderdag 27 mei 2021 17:19 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
baasgrootste habibo van ze allemaal
[..]
klinkt duur
[..]
habibo heb ik nog nooit gehad moet ik eens opzoeken
ik weet niet wat ik maak ik denk rendang
Ik stuur je zo een DMquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:23 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
bedankt habibo ben wel benieuwd![]()
als het maar geen mikeytt recept is
Je kunt het ook wat sneller maken, smaak is dan wel iets minder maar nog steeds goed te doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rendang moet uren stoven. Ga je zo laat eten? #Braddiestyle
Ik zit zovaak buiten dtsquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Zozo Aloa. Buiten de DTS? Je hebt je stoute schoenen aangetrokken zie ik
Ik zie dat je naar KSC bent verhuist inderdaad. Wel een goeie stap vooruitquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit zovaak buiten dts
En post niet meer in dts trouwens.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat je naar KSC bent verhuist inderdaad. Wel een goeie stap vooruit
Wat is er?quote:
Hier is het wel gezellig. Ik blijfquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat je naar KSC bent verhuist inderdaad. Wel een goeie stap vooruit
Pandapunten @Mortaxxquote:
Zelfgemaakte?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vooral vers gedraaide bruine punten
Heel je fucking forum staat in brand man wtfquote:
Likequote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel je fucking forum staat in brand man wtf
maak van kip dan is het snelquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rendang moet uren stoven. Ga je zo laat eten? #Braddiestyle
Amarantha mod het keldertje?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel je fucking forum staat in brand man wtf
Ohquote:
Nou dat weet ik nietquote:
Gelukkig maar ouwe crypto papoeaquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ben negatief getest
we kunnen knuffelennnnn en huggggggss
Geile beer hoor homotjequote:Op donderdag 27 mei 2021 18:03 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
wat vinden jullie van de jongen op de keyboard??
Heb je je speciaal aangemeld om dit te delen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:03 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
wat vinden jullie van de jongen op de keyboard??
Gewoon even in de airfryer toch?quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je kunt het ook wat sneller maken, smaak is dan wel iets minder maar nog steeds goed te doen.
ik wil wel weten wat er gegeten gaat wordenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:15 schreef okselzweet het volgende:
Komt er nog een TB review vandaag of wat??? @:sprokkelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |